Ja, jij was al bezet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja jij neemt weer zo'n uitgezakte vent...
Staat toch niet voor niets NL op je auto tenslotte.quote:
quote:
Ja, vast. En het is nu klaar. Laatste waarschuwing. Duidelijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Zucht heb je weer zo een kutnewbie kutmod.
Kanon?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef Jarno het volgende:
On-topic gaarne J. Anders wordt Kanonadolf boos.
Ik vind het goed dat je hiermee bezig bent. Maar een marathon is 42,195 km. Dat is heel wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef DJMO het volgende:
iedereen schijnt te denken dat ik een 1 april grap uithaal geloof ik.
Nee. Doe ik niet. Ik heb persoonlijke frustraties en die uit ik nu op deze manier. Prestatiedrang, whatever. Ik moet en zal dit voor elkaar krijgen, en ja, misschien overschat ik mezelf, maar toch.
Ze gaat voor 2018 J.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef Jarno het volgende:
Zou TS trouwens weten dat de marathon al over een week of 2 is?
uit de OP:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef Jarno het volgende:
Zou TS trouwens weten dat de marathon al over een week of 2 is?
Nuance. Ik hou d'r van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat je hiermee bezig bent. Maar een marathon is 42,195 km. Dat is heel wat.
Het is mijn ding niet.quote:
Cynisme dan?quote:
Je bent gewoon niet gefrustreerd genoeg J.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:04 schreef Joene het volgende:
ik ben godverdomme blij als ik zondag 2 KM aan 1 stuk kan rennen ?
Dat ligt meer in mijn straatje ja.quote:
Ik ben behoorlijk relaxed momenteel ja, ik denk dat het daar door komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet gefrustreerd genoeg J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |