4 minuten van mijn leven verneuktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:55 schreef CantFazeMe het volgende:
LiveLeak.com - Drunk man's Everest
http://www.liveleak.com/view?i=cd7_1333163927
Hele filmpje uitkijken, erg leuk!
Beter dan dat krakmikkige puberale humor van de jeugd tegenwoordig die alleen maar leed- vermaak filmtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IS TOCH GRAPPIG MAN HIJ VALT HELETIJD OP ZIJN KONT![]()
![]()
![]()
Echt geen humor jij.
Deze is inderdaad fucking baas!quote:
quote:
1. Leer Nederlands.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beter dan dat krakmikkige puberale humor van de jeugd tegenwoordig die alleen maar leed- vermaak filmt.
Voor het eerst dat ik moest lachen om een plaatje dat je post.quote:
Waarheden.quote:
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Zit meestal wel veel aids tussen
Mwah, dan hebben wij een compleet ander gevoel voor humorquote:
Wat vindt jij veel? Ik denk dat mirel 70% kwaliteit post, dan is 30% aids nog veelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarheden.
[..]
Pertinent onwaar.
Mirel, sinds wanneer ben jij weblogger?
correctie (bijna) altijdquote:
Het is me eigenlijk noot opgevallenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:06 schreef Mirel het volgende:
Voetbalfans
Ik ben sinds oktober weblogger
nee man. en 1 april is ook al bijna. dubbel nee dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een grap was. Maar er is dus een echte 8Bit map.
quote:
Hm ik dacht dat de wijzer ging bewegenquote:
Ik vond er echt niks aan..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:11 schreef DontGiveAFok het volgende:
Een van de weinige comedies die ik ook echt grappig vond de afgelopen jaren
Voelt juist als dezelfde benadering naar humor toe, zoals bij The Hangover.quote:Op zondag 1 april 2012 11:11 schreef wuuht het volgende:
Idd een van de weinige commedies waar ik echt om moest lachen, inplaats van die stomme hangover die iedereen zo geweldig vind
Die zat ik gister toevallig nog te kijkenquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geiten
hahahaahaquote:
Het wrkt, nice!quote:
Stond ook op reddit, maar ik had nou niet het idee dat mensen dit zo bijzonder vonden?quote:
Mja ik vind 'm ook niet echt briljant....quote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Stond ook op reddit, maar ik had nou niet het idee dat mensen dit zo bijzonder vonden?
Heeft nooit iemand wel eens met de trappers van z'n fiets gespeeld wanneer de ketting eraf was? Precies hetzelfde. En dan weet je ook wel dat het niet werktMaar goed, volgens de natuurkundige wetten zou je dat al moeten weten
Maar hier verandert het gewicht. Dat houdt de beweging gaande.quote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Stond ook op reddit, maar ik had nou niet het idee dat mensen dit zo bijzonder vonden?
Heeft nooit iemand wel eens met de trappers van z'n fiets gespeeld wanneer de ketting eraf was? Precies hetzelfde. En dan weet je ook wel dat het niet werktMaar goed, volgens de natuurkundige wetten zou je dat al moeten weten
quote:
ohhhhhhhhquote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar hier verandert het gewicht. Dat houdt de beweging gaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |