quote:
quote:
wdnquote:
Ooit op TV gezien een afrikaan met een oranje T-Shirt met daarop:quote:
Het regent pijpenstelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://nedermeme.nl/wp-co(...)blowjob-stealing.jpg
Die snap ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef ShevaJB het volgende:
![]()
![]()
die laatsteDie laatste deed je vast lang over of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Ja, iets langer dan normaal. Komt door het bier denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die laatste deed je vast lang over of niet
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tijd voor goeie gifjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 minuten van mijn leven verneuktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:55 schreef CantFazeMe het volgende:
LiveLeak.com - Drunk man's Everest
http://www.liveleak.com/view?i=cd7_1333163927
Hele filmpje uitkijken, erg leuk!
Beter dan dat krakmikkige puberale humor van de jeugd tegenwoordig die alleen maar leed- vermaak filmtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IS TOCH GRAPPIG MAN HIJ VALT HELETIJD OP ZIJN KONT![]()
![]()
![]()
Echt geen humor jij.
Deze is inderdaad fucking baas!quote:
quote:
1. Leer Nederlands.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beter dan dat krakmikkige puberale humor van de jeugd tegenwoordig die alleen maar leed- vermaak filmt.
Voor het eerst dat ik moest lachen om een plaatje dat je post.quote:
Waarheden.quote:
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Zit meestal wel veel aids tussen
Mwah, dan hebben wij een compleet ander gevoel voor humorquote:
Wat vindt jij veel? Ik denk dat mirel 70% kwaliteit post, dan is 30% aids nog veelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarheden.
[..]
Pertinent onwaar.
Mirel, sinds wanneer ben jij weblogger?
correctie (bijna) altijdquote:
Het is me eigenlijk noot opgevallenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:06 schreef Mirel het volgende:
Voetbalfans
Ik ben sinds oktober weblogger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |