quote:Maandag t/m donderdag hoor je na 13:00 uur een overheerlijke lunchbox en jij kan zelf bepalen waar je trek in hebt! Maandag is het GERARDS VERJAARDAG, dus een verjarende lunchbox!
Lunchbox 1
Birthday - The Beatles
Get The Party Started - Pink
Lunchbox 2
Happy Birthday - Stevie Wonder
Ain't No Party - Orson
Inderdaad, wat heeft hij en zn meisje gedaan?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft Domien een leuk weekend gehad trouwens?
Wat doen de ogen van de tandartsassistente bij jou in je broek?!quote:
Nou, niet alleen haar ogen... *nudge nudge wink wink*quote:Op maandag 26 maart 2012 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat doen de ogen van de tandartsassistente bij jou in je broek?!
En die vieze, voyeuristische tandarts maar toekijken zeker...quote:Op maandag 26 maart 2012 12:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, niet alleen haar ogen... *nudge nudge wink wink*
Ik heb een vrouwelijke tandarts.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
En die vieze, voyeuristische tandarts maar toekijken zeker...
Gewoon wat mompelen, op de een of andere manier weten ze je altijd te verstaanquote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook een vrouwelijke tandarts
Maar ik vind het een behoorlijk oncharmante houding om mijn versierpogingen in de strijd te gooien![]()
![]()
ja wat ik overigens het irritantst (irritandquote:Op maandag 26 maart 2012 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon wat mompelen, op de een of andere manier weten ze je altijd te verstaan
Ja, of "zeg even wanneer het pijn doet" en vervolgens niets uit kunnen brengen. Ik stak m'n hand in de lucht, sloeg maar zo z'n bril van z'n hoofdquote:Op maandag 26 maart 2012 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja wat ik overigens het irritantst (irritand) is dat ze altijd tegen je gaan praten terwijl je hele bek vol met instrumenten zit
![]()
Dan kan ik toch niet antwoorden op je vragen doos!
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of "zeg even wanneer het pijn doet" en vervolgens niets uit kunnen brengen. Ik stak m'n hand in de lucht, sloeg maar zo z'n bril van z'n hoofd![]()
Moet hij maar niet zo dichtbij komen, ik heb m'n ogen altijd dicht en daardoor zie ik niet waar hij rondhangt
Mwoah, ik sla nooit hardquote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gevaarlijk beroep, ik snap wel dat ze zoveel verdienen
We gaan fok overnemenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik sla nooit hard![]()
Lekker verwarrend trouwens, al die 3fm'ers die in verschillende topics posten
Strak plan! Ik wacht op de eerste onweersbuien, beginnen we in dasooquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind em wel lief!
Does that make me gay?
Jawelquote:
ja, dan kan ik net zo goed damesschansspringen gaan kijkenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef borisz het volgende:
*snif* Bikini niet meer verplicht voor beachvolleybalsters
of vrouwenvoetbalquote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dan kan ik net zo goed damesschansspringen gaan kijken
Doe nou niet, ik genoot in stilte van de rust hier!!quote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef borisz het volgende:
Nog even Sigur Ros spammen
http://www.sigur-ros.co.uk/
Nu al zin in eind augustus.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef borisz het volgende:
Nog even Sigur Ros spammen
http://www.sigur-ros.co.uk/
Sexy!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef borisz het volgende:
Bikini niet meer verplicht in beachvolleybal
heeft direct zijn effect.![]()
[ afbeelding ]
Moet je nu in een praatgroep??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben bezweken. Ik heb zojuist op Apple.nl een 32GB WiFi New iPad besteld
Als het ding binnen is eens kijken aan wie ik mijn iPad 1 16GB WiFi kan slijten.
Die fles whiskey wordt plots ook ineens erg aantrekkelijk.quote:
Agossie, ventje toch!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die fles whiskey wordt plots ook ineens erg aantrekkelijk.
En ik lust die troep niet eens
Slaap lekker, mien jong!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga me maar eens in slaap huilen
Grapjeeehh
Maar ik ga wel slapen. Tot.. Uhh.. Straksiessss xoxoxox
datquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:42 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen tijd voor de dinsdag, die voelt als een maandag
Wie weet rijd er iemand met jullie e-mailadres op de achterkant van de auto rond... maar dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
Vage spam in de algemene mailbox van m'n werk..
Iets met een zwarte auto met ons e-mailadres achterop die asociaal rechts inhaalde ergens bij schiphol...
Ten eerste hebben wij maar 1 zwarte bedrijfsauto, ten tweede staan er uberhaupt geen emailadressen op onze bedrijfsauto's(behalve op het busje, maar die is wit).
quote:
quote:
quote:
Dat. Level 42 is de shizzle.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1 trouwens
Want Level 42 en Snoop Dogg
Zekerquote:
Dank je! Is pas om 16.30, denk dat ik maar weer naar huis ga, geen zin om te wachten...quote:
Een mondharmonica. Later een mondharp. Maar hij wist ook niet eens dat een mondharmonica een mondharmonica heet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:46 schreef CindieY het volgende:
Oh god. Wat gaf die kerel als aanwijzing voor Peter Frampton?
Waarom hebben mensen geen muziekkennis meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een mondharmonica. Later een mondharp. Maar hij wist ook niet eens dat een mondharmonica een mondharmonica heet..
Sterker nog, ik denk dat half Nederland Frampton Comes Alive in de kast heeft staan. Echt, als je dit niet bij naam en toenaam kent, verdien je het niet een radio te bezitten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen geen muziekkennis meer tegenwoordig?Voor zoiets als Peter Frampton hoef je alleen maar de Nacht van de Popmuziek of de Top 2000 a gogo of zoiets te kijken om ook maar iets over em te weten.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat half Nederland Frampton Comes Alive in de kast heeft staan. Echt, als je dit niet bij naam en toenaam kent, verdien je het niet een radio te bezitten.
Gelukkig dat je mijn radio niet kan afpakkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat half Nederland Frampton Comes Alive in de kast heeft staan. Echt, als je dit niet bij naam en toenaam kent, verdien je het niet een radio te bezitten.
Uit het raam met die radio!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik moet zeggen dat ik de uitvoerende artiest ook even niet meer wist.
Eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
Skunk Anansie. Een van de weinige vrouwelijke strotten die ik kan waarderen
Neeeeeeeee joh, Imelda Mayquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
Skunk Anansie. Een van de weinige vrouwelijke strotten die ik kan waarderen
Ken ik niet, ik ken alleen Imelda Marcos. Die hield meer van schoenenquote:
Kijk, jij spoort dan wel niet, maar dat betekent niet dat ik het niet op een bepaald punt met jou eens kan zijn. Zo zwart-wit zit ik nou eenmaal niet in elkaar.quote:
Volgens mij ben je nu ontzettend verkapt aan het toegeven dat je zelf ook niet spoort!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kijk, jij spoort dan wel niet, maar dat betekent niet dat ik het niet op een bepaald punt met jou eens kan zijn. Zo zwart-wit zit ik nou eenmaal niet in elkaar.
Tofheid!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
Goed nieuws uit autoland, ik mag weer 2 jaar cruisen![]()
(ja mijn auto krijgt voor 2 jaar APK i.v.m. leeftijd):
[ afbeelding ]
(Met vlag en wimpel overigens door de keuring)
Nice!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal ik nooit zeggen over mezelf, dat oordeel laat ik graag aan anderen over.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu ontzettend verkapt aan het toegeven dat je zelf ook niet spoort!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit zeggen over mezelf, dat oordeel laat ik graag aan anderen over.
O, en had ik al gezegd dat ik heel blij ben met de MH? Nee he? Nou, ik ben heel blij met de MH.
Cool!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:43 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb dit grote nieuws hier nog niet gezien, maar het mag niemand ontgaan: The D is back!
Fuck yeah!
congrats Pien!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Goed begin van mijn weekend
6.5 op tentamen wat ik vanochtend gemaakt heb![]()
En dat in Almerequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:51 schreef alors het volgende:
zijn hobby is buitenspelenzulke kinderen bestaan gewoon nog
goed dat je juicht, maar mocht je het liedje niet kunnen vinden...het is Call me Maybe van Carly Rae Jepsenquote:
wat van wie???quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
kekke bak!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
staan die binnenkort niet in de Bijmer Bier Hal?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:43 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb dit grote nieuws hier nog niet gezien, maar het mag niemand ontgaan: The D is back!
Fuck yeah!
Restecp!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Goed bezig! Ook van je docent trouwens, snelste cijfer ooit waarvan ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Thnxquote:
Binnen 6uquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goed bezig! Ook van je docent trouwens, snelste cijfer ooit waarvan ik heb gehoord.
Thnxquote:
Tof!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Dat kan nog snellerquote:
Ik was er toch best wel even kapot van, het kaarsje brandt...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-elf-jaar-uit-elkaar
poeh, wat een nieuws!
Ook zogenaamd niet weten dat het gewoon een boyband is met gitaren met dus hordes hysterische tienermeisjes als fansquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Simple Plan
Michiel belt ook al met ze vanavond, ik weet al wat de MH is vrijdag.
Heerlijk zomernummer, dat Plage. Ik hoop dat ze het nog vaak gaan draaien!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast weer zo opgelegd net zoals Plage.
Ik vind eigenlijk dat we dat zouden moeten kunnen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef CindieY het volgende:
Als wij vrouwen zaad zouden produceren, was het nu dood. Wat een zeiknummer.
Het zou nu zeker dood zijn en nooit meer terug komenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we dat zouden moeten kunnen!
Dan kan je het altijd nog laten injecterenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het zou nu zeker dood zijn en nooit meer terug komen
Jep en wen je snel genoeg aan, ik zie het al niet eens meer en zo vaak zit ik niet mobiel op FOK!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kan je het altijd nog laten injecteren![]()
En zijn die blauwe en roze lijntjes voor de posts nieuw? Ik vind roze niet leuk
Dan heb ik poep in m'n ogen... Nog niet eerder gezien en ik Fok! bijna altijd mobielquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep en wen je snel genoeg aan, ik zie het al niet eens meer en zo vaak zit ik niet mobiel op FOK!
Het is er ook nog maar een paar dagen, dus dat zal best mee vallenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb ik poep in m'n ogen... Nog niet eerder gezien en ik Fok! bijna altijd mobiel
Dan moet je in profiel veranderen dat je een man bentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
En zijn die blauwe en roze lijntjes achter de posts nieuw? Ik vind roze niet leuk
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Het is best duidelijk te zien, ik ga een potje krassen... Of harakiri plegen, moet ik nog even beter uitdenkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is er ook nog maar een paar dagen, dus dat zal best mee vallen
Maar dan raakt iedereen in de war, dat wil ik ook niet op m'n geweten hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je in profiel veranderen dat je een man bent
Ohja Pasen komt er aan. Zal welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef Evertjan het volgende:
ik heb dit jaar nog helemaal geen choco paas eitjes aangeraakt
zou leuk zijn als er een Nederlander wint in 1 van die 4 koersen, maar ben bang dat het alweer niks wordtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja Pasen komt er aan. Zal wel. Ik denk meer in koersen nu.
Komende weken.
RvV
PR
AGR
LBL
enz
Wow, ik zie dat ook nu pas,omdat ik dit lasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
En zijn die blauwe en roze lijntjes achter de posts nieuw? Ik vind roze niet leuk
En oh, wat zijn onze levens ermee verrijkt!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Wow, ik zie dat ook nu pas,omdat ik dit las
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 27-03-2012 om 20:39:35Oke, het komt van rechts en eet bananen?Een voorrang-oetang reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:40 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 27-03-2012 om 20:39:35Oke, het komt van rechts en eet bananen?Een voorrang-oetang reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Zo jongens. Daar ben ik weer eens. Net een etentje met collega's gehad. Zelden zoveel gelachen
Hoe staat het met de hete hitsssssssss
BOmmetje vol. Echt schandalig zitten snaaien. Een all-you-can-eat japanner waar je in 5 rondes allerlei kleine gerechtjes moet bestellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, best wel oke eigenlijk!![]()
En met jou dan?
Altijd leukquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
BOmmetje vol. Echt schandalig zitten snaaien. Een all-you-can-eat japanner waar je in 5 rondes allerlei kleine gerechtjes moet bestellen.
En onthoudt dan maar wat je besteld hebt!___ Vol en voldaan dus.
Waar in mijn leven is het mis gegaan? Waarom ben ik geen collega van jou geworden??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
BOmmetje vol. Echt schandalig zitten snaaien. Een all-you-can-eat japanner waar je in 5 rondes allerlei kleine gerechtjes moet bestellen.
En onthoudt dan maar wat je besteld hebt!___ Vol en voldaan dus.
Seizoen 6 was niet zo slecht als 3 of 5 maar dat einde was leuk jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee Boris, ik vind Dexter season 6 dus echt heel goed! Dat einde!!!
Ja echt hilarisch. Dan noem je aan de bestellings opnemers de gerechtnummers, weigeren ze vervolgens als ze dat eten komen brengen de nummers te noemen en noemen ze de Japanse namen. wtf bbq, chaos volgdequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar in mijn leven is het mis gegaan? Waarom ben ik geen collega van jou geworden??
Goed voor elkaar!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt hilarisch. Dan noem je aan de bestellings opnemers de gerechtnummers, weigeren ze vervolgens als ze dat eten komen brengen de nummers te noemen en noemen ze de Japanse namen. wtf bbq, chaos volgde
Geeft niets, het was vast goed bedoeld van je!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Hee ik antwoord eigenlijk helemaal niet op jouw vraag he NoesJa waarom woon je niet in de regio Rotterdam?
BBQ=Ekstraweekend BBQ = Ekdom = 3fm dus ontopicquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt hilarisch. Dan noem je aan de bestellings opnemers de gerechtnummers, weigeren ze vervolgens als ze dat eten komen brengen de nummers te noemen en noemen ze de Japanse namen. wtf bbq, chaos volgde
Ik ben gevat, kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Chaos. Dat was een denkertje. Er volgde chaos om te besluiten welk eten nu voor wie was. Briljant. Buikpijn en tranen over mijn wangen van de lol.
Fucking episch.
iPadserquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil mijn nieuwe iPad nu al hebben.
Om naar de 3FM app te staren uiteraard.
quote:
Je kan er volgens mij donders mooi Draw Something op doen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://forum.wayofperfect(...)by_ChronoPhoenix.gif
Ik heb 3000 e-books gedownload in een batch bestand. Dus die iPad met zijn geniale display wordt ook mijn e-readert!Multifunctioneel!!!!
Ik wil meer boeken lezen, maar van een boek vasthouden krijg ik lamme klauwen
Coin Dozer. Moet je checken op je SGS jij. Hard verslavend spelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan er volgens mij donders mooi Draw Something op doen!
En zo'n Pad krijg je op den duur volgens mij ook wel lamme handjes van![]()
Knieën optrekken en dan je boek er op laten rusten. Zo lees ik vaak, niks niet boek vasthoudenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 3000 e-books gedownload in een batch bestand. Dus die iPad met zijn geniale display wordt ook mijn e-readert!Multifunctioneel!!!!
Ik wil meer boeken lezen, maar van een boek vasthouden krijg ik lamme klauwen
Neen, zelfbescherming... Ik ben vandaag druk bezig geweest met Wordfeud, af en toe Draw Something, is voor mij genoeg. Helaas krijgt die laatste pushmeldingenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Coin Dozer. Moet je checken op je SGS jij. Hard verslavend spel
Ja maarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Knieën optrekken en dan je boek er op laten rusten. Zo lees ik vaak, niks niet boek vasthouden
Ja maarquote:
https://play.google.com/s(...)over.CoinDozer&hl=nlquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, zelfbescherming... Ik ben vandaag druk bezig geweest met Wordfeud, af en toe Draw Something, is voor mij genoeg. Helaas krijgt die laatste pushmeldingen
Nee, ook niet op pcquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)over.CoinDozer&hl=nl
Wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
Quote-verkloter. Niks niet ja maar. Volgens mij kan een iPad-scherm nooit vergelijkbaar zijn met een boek of e-book met eInk.
Quote-verkloter. Niks niet ja maar. Volgens mij kan een iPad-scherm nooit vergelijkbaar zijn met een boek of e-book met eInk.quote:
Ik denk dat ik uiteindelijk ook wel bezwijk voor de e-reader. Ik sloop altijd al m'n schoudertassen vanwege het formaat boeken dat ik mee sleepquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat dus. ik lees minder lekker van wat voor scherm ook dan van gewoon papier. met elektronische inkt heb ik geen ervaring. Maar eigenlijk wil ik nog wel een e-reader hebben....en een tablet
daarom denk ik er ook over....niet dat ik nou zo absurd veel lees of een overvolle schoudertas heb, maar t lijkt me vooral handig voor vakanties als ik die ooit ga doen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uiteindelijk ook wel bezwijk voor de e-reader. Ik sloop altijd al m'n schoudertassen vanwege het formaat boeken dat ik mee sleepIk lees over 't algemeen best dikke pillen.
Ik heb helemaal geen rust in m'n gat, er ligt nog steeds een boek op m'n nachtkastje... Al bijna een jaar, gok ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uiteindelijk ook wel bezwijk voor de e-reader. Ik sloop altijd al m'n schoudertassen vanwege het formaat boeken dat ik mee sleepIk lees over 't algemeen best dikke pillen.
Ik lees elke dag, sowieso altijd voor het slapen gaan. En zoals vanmiddag, lekker in 't zonnetje op het balkon. Maar ja, of één zo'n e-reader nou opweegt tegen een mooi gevulde boekenkast. Boeken (of dvd's of cd's for that matter) kan best wat zeggen over een persoon en we stoppen dat tegenwoordig allemaal maar weg op één of andere schijf. Ik vind 't juist altijd leuk om bij een ander te kijken wat ie allemaal aan boeken, dvd's en cd's heeft staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarom denk ik er ook over....niet dat ik nou zo absurd veel lees of een overvolle schoudertas heb, maar t lijkt me vooral handig voor vakanties als ik die ooit ga doen...
Waarom ga je niet lekker 's avonds wat lezen voor 't slapen? Wellicht helpt het je ook wel om in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen rust in m'n gat, er ligt nog steeds een boek op m'n nachtkastje... Al bijna een jaar, gok ik![]()
En dan heb ik het nog niet over die 10+ boeken die nog ongelezen in de boekenkast staan
Lees die Donald Duck nou maar eens een keer. Het was echt een grappige editiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen rust in m'n gat, er ligt nog steeds een boek op m'n nachtkastje... Al bijna een jaar, gok ik![]()
En dan heb ik het nog niet over die 10+ boeken die nog ongelezen in de boekenkast staan
Omdat ik elke avond schrik van de tijd en dan maar snel naar boven ren en m'n nest induik. Eenmaal daar heb ik geen zin meer in lezenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker 's avonds wat lezen voor 't slapen? Wellicht helpt het je ook wel om in slaap te vallen.
Ik lees bijna elke DD. Perfect leesvoer voor op het toiletquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lees die Donald Duck nou maar eens een keer. Het was echt een grappige editie
Lezen helpt me juist om rustig te worden en even alle andere gedachten aan de kant te schuiven, maar daar is iedereen ook weer anders in. Ik kan me echt volledig verliezen in een boek, schrok me gisteren ook dood toen buuf opeens over 't balkon aan kwam lopenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik elke avond schrik van de tijd en dan maar snel naar boven ren en m'n nest induik. Eenmaal daar heb ik geen zin meer in lezen![]()
En ik moet me rustig voelen, daarvan is op het moment totaal geen sprake. Komt wel weer
Later als ik groot ben neem ik een abo op de DDquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lees bijna elke DD. Perfect leesvoer voor op het toilet
mijn zo goed als complete dvd/blurayverzameling: http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=1919 qua boeken en cd's heb ik zo'n lijst niet, temeer omdat die zowel hier als bij mijn ouders rondslingeren....moet wel eerlijk zeggen dat ik eerder een film die ik op dvd heb download omdat die kwaliteit vaak beter is....en ik de laatste tijd steeds minder ben gaan kopen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lees elke dag, sowieso altijd voor het slapen gaan. En zoals vanmiddag, lekker in 't zonnetje op het balkon. Maar ja, of één zo'n e-reader nou opweegt tegen een mooi gevulde boekenkast. Boeken (of dvd's of cd's for that matter) kan best wat zeggen over een persoon en we stoppen dat tegenwoordig allemaal maar weg op één of andere schijf. Ik vind 't juist altijd leuk om bij een ander te kijken wat ie allemaal aan boeken, dvd's en cd's heeft staan.
Dat werkt bij mij maar tot op zekere hoogte helaas. Ik moet echt rust in m'n hoofd hebben, anders weet ik halverwege de pagina al niet meer wat er aan het begin stondquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lezen helpt me juist om rustig te worden en even alle andere gedachten aan de kant te schuiven, maar daar is iedereen ook weer anders in. Ik kan me echt volledig verliezen in een boek, schrok me gisteren ook dood toen buuf opeens over 't balkon aan kwam lopen
Ik kan er niets aan doen, ik blijf het geniaal vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Later als ik groot ben neem ik een abo op de DD
Ik mag van mezelf eigenlijk geen films en boeken meer kopen, omdat ik aardig wat ruimtegebrek heb. Toffe lijst! Ik moet ook maar eens gaan bij houden wat ik zoal kijk en lees, soms haal ik een film binnen of leen ik een boek van de bieb en heb ik opeens door dat ik 't al gelezen of gekeken hebquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn zo goed als complete dvd/blurayverzameling: http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=1919 qua boeken en cd's heb ik zo'n lijst niet, temeer omdat die zowel hier als bij mijn ouders rondslingeren....moet wel eerlijk zeggen dat ik eerder een film die ik op dvd heb download omdat die kwaliteit vaak beter is....en ik de laatste tijd steeds minder ben gaan kopen...
en ik lees ook wel voor het slapen gaan. niet al te lang, maar tot de oogjes dichtvallen .al ben ik wel van de lichte thrillers van Stephen King, Harlan Coben, Dean Koontz of gezellige Fantasy. Taaiste fantasy imho? Tad Williams...zowel Anderland en Heugenis, Smart en het Sterrenzwaard zijn taaie quadrilogieën.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik blijf het geniaal vinden
nja, de lijst is best tof, maar niet heel representatief (meer). ben de laatste jaren steeds meer Buitenlands spul gaan kijken. Van Argentijnse Arthouse tot Japanse Horror en van alles ertussenin. Alleen aan Bollywood heb ik me echt nog niet gewaagd; dat lijkt me teveel musical en staat te ver van m'n bed. Met zo'n 400 a 500 films per jaar moet je wel uitwijken naar vage shizzle, want Hollywood is ooit leegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf eigenlijk geen films en boeken meer kopen, omdat ik aardig wat ruimtegebrek heb. Toffe lijst! Ik moet ook maar eens gaan bij houden wat ik zoal kijk en lees, soms haal ik een film binnen of leen ik een boek van de bieb en heb ik opeens door dat ik 't al gelezen of gekeken heb
[..]
Ik ookBest veel volwassenen volgens mij hoor
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed, gezellig dromen van Carly Rae Jepsen die een auto wast![]()
trusten!
Trustenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed, gezellig dromen van Carly Rae Jepsen die een auto wast![]()
trusten!
Ik zie naast dit topic ook één of andere wazige reclame voor 'Peepoo'toiletzakjequote:Op woensdag 28 maart 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
En ik heb hier het woord "toilet" getikt, nu krijg ik allerlei toiletgerelateerde reclames...
Ja, die ook!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie naast dit topic ook één of andere wazige reclame voor 'Peepoo'toiletzakje
Slaap lekkerquote:
bye byequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:55 schreef hole1988 het volgende:
Hoe noem je een explosief die niks durft.het komt van rechts en eet bananen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het komt van rechts en eet bananen?hoe kom je erop (zie post #202)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik heb niet alle tweets van Ramon gelezen, maar jouw grap komt dicht in de buurt van zijn grappen....quote:
Vast niet legaalquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik heb sinds drie weken een e-reader en ben zeer tevreden. Ben weer meer gaan lezen daardoor
.
Mijn ebookcollectie is nu ook wel redelijk groot![]()
Hij heeft hele mooie liedjes gemaakt hoor, alleen ik vind deze nogal slaapverwekkend. Dus geen sneer naar onze Bertolf, alleen naar het nummerquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:02 schreef TheZapster het volgende:
Ed
Wat een zeikmuziek maakt die Bertolf inderdaad
Als boekenverkopers nu eens vriendelijk doen in de epub-boekenprijs en we gaan eens kappen met DRM dan kunnen we gaan praten.quote:
Ik heb er 50.000 ofzo. Dus ik heb nog een leven of 6 nodig om alles te lezenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik heb sinds drie weken een e-reader en ben zeer tevreden. Ben weer meer gaan lezen daardoor
.
Mijn ebookcollectie is nu ook wel redelijk groot![]()
Gaat nu alleen om de NLboekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb er 50.000 ofzo. Dus ik heb nog een leven of 6 nodig om alles te lezen.
Sowieso is de vaste boekenprijs in Nederland überhaupt al vervelend. Maar goed, eBooks zijn idd aan de prijzige kant, zeker in vergelijking met hun papieren tegenhanger.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Als boekenverkopers nu eens vriendelijk doen in de epub-boekenprijs en we gaan eens kappen met DRM dan kunnen we gaan praten.
Nu gaat dit om Harry Potter maar dit is een voorbeeld van hoe het wel interessant kan zijn --> http://www.eburon.nl/2703(...)n_met_pottermore_com
Een vriendelijkere DRM.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik pak het luchtdrumstel met de luchtdrumstokjes er ff bij.
Vervelend? Ronduit schandalig! Nederland is door Europa ook al een aantal keren op de vingers getikt, maar NL weigert die belachelijke boekenprijs af te schaffen. "Om verschraling van het aanbod tegen te gaan." Nee, zorg dat er fatsoenlijke boeken worden geschreven. Dan koopt men die. Overal moet concurrentie zijn. Behalve bij boekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sowieso is de vaste boekenprijs in Nederland überhaupt al vervelend.
Er worden fatsoenlijke boeken geschreven, alleen iedere keer 20 euro aftikken als fervent boekenlezer gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Ik snap jullie wel, met de gratis ebooks.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vervelend? Ronduit schandalig! Nederland is door Europa ook al een aantal keren op de vingers getikt, maar NL weigert die belachelijke boekenprijs af te schaffen. "Om verschraling van het aanbod tegen te gaan." Nee, zorg dat er fatsoenlijke boeken worden geschreven. Dan koopt men die. Overal moet concurrentie zijn. Behalve bij boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |