quote:Maandag t/m donderdag hoor je na 13:00 uur een overheerlijke lunchbox en jij kan zelf bepalen waar je trek in hebt! Maandag is het GERARDS VERJAARDAG, dus een verjarende lunchbox!
Lunchbox 1
Birthday - The Beatles
Get The Party Started - Pink
Lunchbox 2
Happy Birthday - Stevie Wonder
Ain't No Party - Orson
Inderdaad, wat heeft hij en zn meisje gedaan?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft Domien een leuk weekend gehad trouwens?
Wat doen de ogen van de tandartsassistente bij jou in je broek?!quote:
Nou, niet alleen haar ogen... *nudge nudge wink wink*quote:Op maandag 26 maart 2012 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat doen de ogen van de tandartsassistente bij jou in je broek?!
En die vieze, voyeuristische tandarts maar toekijken zeker...quote:Op maandag 26 maart 2012 12:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, niet alleen haar ogen... *nudge nudge wink wink*
Ik heb een vrouwelijke tandarts.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
En die vieze, voyeuristische tandarts maar toekijken zeker...
Gewoon wat mompelen, op de een of andere manier weten ze je altijd te verstaanquote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook een vrouwelijke tandarts
Maar ik vind het een behoorlijk oncharmante houding om mijn versierpogingen in de strijd te gooien![]()
![]()
ja wat ik overigens het irritantst (irritandquote:Op maandag 26 maart 2012 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon wat mompelen, op de een of andere manier weten ze je altijd te verstaan
Ja, of "zeg even wanneer het pijn doet" en vervolgens niets uit kunnen brengen. Ik stak m'n hand in de lucht, sloeg maar zo z'n bril van z'n hoofdquote:Op maandag 26 maart 2012 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja wat ik overigens het irritantst (irritand) is dat ze altijd tegen je gaan praten terwijl je hele bek vol met instrumenten zit
![]()
Dan kan ik toch niet antwoorden op je vragen doos!
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of "zeg even wanneer het pijn doet" en vervolgens niets uit kunnen brengen. Ik stak m'n hand in de lucht, sloeg maar zo z'n bril van z'n hoofd![]()
Moet hij maar niet zo dichtbij komen, ik heb m'n ogen altijd dicht en daardoor zie ik niet waar hij rondhangt
Mwoah, ik sla nooit hardquote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gevaarlijk beroep, ik snap wel dat ze zoveel verdienen
We gaan fok overnemenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik sla nooit hard![]()
Lekker verwarrend trouwens, al die 3fm'ers die in verschillende topics posten
Strak plan! Ik wacht op de eerste onweersbuien, beginnen we in dasooquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind em wel lief!
Does that make me gay?
Jawelquote:
ja, dan kan ik net zo goed damesschansspringen gaan kijkenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef borisz het volgende:
*snif* Bikini niet meer verplicht voor beachvolleybalsters
of vrouwenvoetbalquote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dan kan ik net zo goed damesschansspringen gaan kijken
Doe nou niet, ik genoot in stilte van de rust hier!!quote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef borisz het volgende:
Nog even Sigur Ros spammen
http://www.sigur-ros.co.uk/
Nu al zin in eind augustus.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef borisz het volgende:
Nog even Sigur Ros spammen
http://www.sigur-ros.co.uk/
Sexy!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef borisz het volgende:
Bikini niet meer verplicht in beachvolleybal
heeft direct zijn effect.![]()
[ afbeelding ]
Moet je nu in een praatgroep??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben bezweken. Ik heb zojuist op Apple.nl een 32GB WiFi New iPad besteld
Als het ding binnen is eens kijken aan wie ik mijn iPad 1 16GB WiFi kan slijten.
Die fles whiskey wordt plots ook ineens erg aantrekkelijk.quote:
Agossie, ventje toch!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die fles whiskey wordt plots ook ineens erg aantrekkelijk.
En ik lust die troep niet eens
Slaap lekker, mien jong!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga me maar eens in slaap huilen
Grapjeeehh
Maar ik ga wel slapen. Tot.. Uhh.. Straksiessss xoxoxox
datquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:42 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen tijd voor de dinsdag, die voelt als een maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |