Werkt sowieso beter dan weken leren.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Leertip voor examen, althans zo deed ik het: Je kunt een examen prima een avond van te voren beginnen te leren, dat is mij ook gelukt.
Groetjes terug van Insomnia_ die bier drinkt voor hij z'n examens maakt.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Groetjes boterknul met 6v diploma en die bier drinkt terwijl jullie examens maken
Ja ik heb ook voor 1 examen eerst nog op terras bier gedronkenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groetjes terug van Insomnia_ die bier drinkt voor hij z'n examens maakt.
Volgens mij zak je tegenwoordig met een 4 en een 5, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil iedereen graag een beetje steun geven die met slechte cijfers examen in gaan.
Ik ging het examen in met:
5 voor sk
5 voor duits
3 voor wiskunde B
Ik ben geslaagd met
5 voor sk
7 voor duits
4 voor wiskunde
Dus het kan allemaal nog!
Ga allemaal niet met van die belachelijk hoge cijfers het examen in zoals rezania want slagen op het randje van minimaal is veel fijner dan leren voor proefwerken enzo!
Leertip voor examen, althans zo deed ik het: Je kunt een examen prima een avond van te voren beginnen te leren, dat is mij ook gelukt.
Groetjes boterknul met 6v diploma en die bier drinkt terwijl jullie examens maken
Ja klopt, daarom moest ik ook slagen vorig jaar anders moest ik dit jaar wiskunde nog ophalen ookquote:Op maandag 26 maart 2012 17:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij zak je tegenwoordig met een 4 en een 5, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Maar ja, ik ben het wel met je eens; de examens lijken heel moeilijk tot je ze hebt gehad, en dan denk, waarom wordt er over gesproken alsof het het ergste is dat je kan overkomen
Opscheppen met een 4 en 5 op je eindlijstquote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil iedereen graag een beetje steun geven die met slechte cijfers examen in gaan.
Ik ging het examen in met:
5 voor sk
5 voor duits
3 voor wiskunde B
Ik ben geslaagd met
5 voor sk
7 voor duits
4 voor wiskunde
Dus het kan allemaal nog!
Ga allemaal niet met van die belachelijk hoge cijfers het examen in zoals rezania want slagen op het randje van minimaal is veel fijner dan leren voor proefwerken enzo!
Zeer goede lijst ! Wat ga je studeren volgend jaar ?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef Renn het volgende:
Vwo N&G + N&T
Nederlands: 6,9
Engels: 7,1
Duits: 6,5
Wiskunde: 8,1
Scheikunde: 8,2
Natuurkunde: 9,2
Biologie: 7,4
Tekenen/kunstgeschiedenis: 7,5
PWS: 7
Nice, toch laat dit topic maar weer eens zien wat een verschil er tussen scholen zit kwa becijferen. De beste in mn klas staat voor natuurkunde en scheikunde afgerond net een 8, en nee hij is niet dom of w.e. Dan zullen mn examens wel mee gaan vallen ofzo.. Nederlands een 7+ kan hier ook echt niet.. (of jullie zijn allemaal uitzonderlijk geniaalquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef meneer_valk het volgende:
VWO NT & NG
Nederlands: 7,7
Engels: 7,4
Duits: 7,7
Natuurkunde: 9,3
Scheikunde: 9,0
Biologie: 8,7
Wiskunde B: 8,3
Combinatiecijfer: 8
Management & Organisatie: 9,3
![]()
En ja ik heb ook nog een sociaal leven
Eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
Nice, toch laat dit topic maar weer eens zien wat een verschil er tussen scholen zit kwa becijferen. De beste in mn klas staat voor natuurkunde en scheikunde afgerond net een 8, en nee hij is niet dom of w.e. Dan zullen mn examen wel mee gaan vallen ofzo.. Nederlands een 7+ kan hier ook echt niet.. (of jullie zijn allemaal uitzonderlijk geniaal)
Dat valt op mijn school reuze mee, en nee dat is geen 'indekken' van mijn kant. Schoolexamens zijn (buiten Nederlands/Engels/Duits natuurlijk) veelal opgaven uit oude examens (<2008) dus qua niveau zouden die niet veel onder moeten doen voor het huidige CE.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
Nice, toch laat dit topic maar weer eens zien wat een verschil er tussen scholen zit kwa becijferen. De beste in mn klas staat voor natuurkunde en scheikunde afgerond net een 8, en nee hij is niet dom of w.e. Dan zullen mn examens wel mee gaan vallen ofzo.. Nederlands een 7+ kan hier ook echt niet.. (of jullie zijn allemaal uitzonderlijk geniaal)
Als ik zulke cijfers had, zou ik mezelf een schop onder m'n reet geven want het zijn nou niet bepaald goeie cijfers.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:59 schreef Hansie19 het volgende:
Engels: 4,5
Nederlands: 6
Duits: 5,2
GS: 5,0
Wiskunde: 6,6
AK: 5,6
Eco: 6
Combicijfer: 7
Geef me hoop?
Dit is 5 Havo
Was jij niet zelf 2 keer gezakt ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik zulke cijfers had, zou ik mezelf een schop onder m'n reet geven want het zijn nou niet bepaald goeie cijfers.
Nee?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Was jij niet zelf 2 keer gezakt ?![]()
Ik hoop dat je het dit jaar haalt etsu want je was vorig jaar een koning in EXA
Wow, een 3 voor wiskundequote:Op donderdag 29 maart 2012 00:13 schreef Shispeed het volgende:
VWO E&M/N&G
aardrijkskunde: 7.8
geschiedenis: 7.2
economie: 7.5
wiskunde A: 3.0____!
nederlands: 6.9
engels: 5.2
scheikunde: 6.0
biologie: 6.6
combicijfer: 8
informatica: 5.2 (die kan ik wegduimen)
nu hardcore sommen aan het maken voor wiskunde, het is echt ook nog godverdomme makkelijk ook blijkt nu
ja en het stomme is ook nog dat ik makkelijk kan, alleen ik ben altijd te laks geweest om ook maar iets te doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow, een 3 voor wiskundeDoe je goed.
Je kan het wel halen trouwens.
Hier hetzelfde, de 2 besten uit de klas staan gemiddeld een 7 voor alle vakken. Ik ben ook wel redelijk en sta een 6,5. Onze school staat er ook om bekend dat SE veel moeilijker is dan het CE. Echt vervelend, ook voor de mensen die geneeskunde o.i.d. willen studeren.quote:Nice, toch laat dit topic maar weer eens zien wat een verschil er tussen scholen zit kwa becijferen. De beste in mn klas staat voor natuurkunde en scheikunde afgerond net een 8, en nee hij is niet dom of w.e. Dan zullen mn examens wel mee gaan vallen ofzo.. Nederlands een 7+ kan hier ook echt niet.. (of jullie zijn allemaal uitzonderlijk geniaal)
Hier dus ook, nogmaals (of ter verduidelijking): het was geen persoonlijke aanval oid; meer een gerelateerde gedachte die ik hadquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:06 schreef v-eraax het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, de 2 besten uit de klas staan gemiddeld een 7 voor alle vakken. Ik ben ook wel redelijk en sta een 6,5. Onze school staat er ook om bekend dat SE veel moeilijker is dan het CE. Echt vervelend, ook voor de mensen die geneeskunde o.i.d. willen studeren.
Jij zou dat idd zeker moeten doen met zulke cijfers aangezien je vorig jaar ook al niet geslaagd bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik zulke cijfers had, zou ik mezelf een schop onder m'n reet geven want het zijn nou niet bepaald goeie cijfers.
Waar slaat dat nou weer op tuthola?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij zou dat idd zeker moeten doen met zulke cijfers aangezien je vorig jaar ook al niet geslaagd bent.
Ook hallo KB! Wie geht es ihnen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op tuthola?Hij zakte omdat hij zijn examens niet gehaald had, niet omdat hij zulke lage gemiddeldes had.
Tevens ben je nog steeds dezelfde troll als voorheen. Goed om te weten.![]()
Ik moet minimaal dus een 3,9 halen voor wiskunde om een 3,5... = 4 te staan...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:07 schreef kossikvassik2 het volgende:
VWO E&M:
Nederlands: 7,6
Economie: 6,4
Moet nog een SE week dus er kan nog iets veranderen.
Al afgesloten vakken:
Engels: 5,4
Geschiedenis: 7,6
Aardrijkskunde: 7,8
Management & Organisatie: 6,4
Duits: 6,0
Wiskunde B: 3,1
Grieks: 4,3
Combinatiecijfer: 7
Eindelijk iemand met vergelijkbare lijst.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Vincent. het volgende:
Engels: 7,8
Biologie: 7,1
Natuurkunde: 6,3
Combinatiecijfer: 8
Nog niet helemaal afgerond:
Nederlands: 6,6
Frans: 5,8
Scheikunde: 5,7
Wiskunde b: 5,2
Dus niet erg goed, maar ook niet slecht.
Daar moet ik altijd om lachen 10 voor PWS dat is eigenlijk onmogelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef Clemenza het volgende:
Vwo NG
Nederlands - 7
Duits - 7
Engels - 8 of 9
M&O - 8
Wiskunde - 8
Natuurkunde - 6
Biologie - 6 of 7
Scheikunde 7
Combinatiecijfer - 8 Maatschappijleer en ANW, 10 voor PWS
Hoezo is dat onmogelijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:51 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd om lachen 10 voor PWS dat is eigenlijk onmogelijk.
Had zelf een boekwerk van 70 a'4tjes ingeleverd en had een 8.
Kijk naar zijn andere cijfers een 10 is in principe onmogelijk dan moet alles perfect zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo is dat onmogelijk?
Dus omdat jij 70 A4tjes hebt ingeleverd en daarvoor een 8 hebt gekregen, is het onmogelijk dat anderen een 10 krijgen?
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.
Je andere cijfers staan los van je profielwerkstuk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Kijk naar zijn andere cijfers een 10 is in principe onmogelijk dan moet alles perfect zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |