Werkt sowieso beter dan weken leren.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Leertip voor examen, althans zo deed ik het: Je kunt een examen prima een avond van te voren beginnen te leren, dat is mij ook gelukt.
Groetjes terug van Insomnia_ die bier drinkt voor hij z'n examens maakt.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Groetjes boterknul met 6v diploma en die bier drinkt terwijl jullie examens maken
Ja ik heb ook voor 1 examen eerst nog op terras bier gedronkenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groetjes terug van Insomnia_ die bier drinkt voor hij z'n examens maakt.
Volgens mij zak je tegenwoordig met een 4 en een 5, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil iedereen graag een beetje steun geven die met slechte cijfers examen in gaan.
Ik ging het examen in met:
5 voor sk
5 voor duits
3 voor wiskunde B
Ik ben geslaagd met
5 voor sk
7 voor duits
4 voor wiskunde
Dus het kan allemaal nog!
Ga allemaal niet met van die belachelijk hoge cijfers het examen in zoals rezania want slagen op het randje van minimaal is veel fijner dan leren voor proefwerken enzo!
Leertip voor examen, althans zo deed ik het: Je kunt een examen prima een avond van te voren beginnen te leren, dat is mij ook gelukt.
Groetjes boterknul met 6v diploma en die bier drinkt terwijl jullie examens maken
Ja klopt, daarom moest ik ook slagen vorig jaar anders moest ik dit jaar wiskunde nog ophalen ookquote:Op maandag 26 maart 2012 17:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij zak je tegenwoordig met een 4 en een 5, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Maar ja, ik ben het wel met je eens; de examens lijken heel moeilijk tot je ze hebt gehad, en dan denk, waarom wordt er over gesproken alsof het het ergste is dat je kan overkomen
Opscheppen met een 4 en 5 op je eindlijstquote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil iedereen graag een beetje steun geven die met slechte cijfers examen in gaan.
Ik ging het examen in met:
5 voor sk
5 voor duits
3 voor wiskunde B
Ik ben geslaagd met
5 voor sk
7 voor duits
4 voor wiskunde
Dus het kan allemaal nog!
Ga allemaal niet met van die belachelijk hoge cijfers het examen in zoals rezania want slagen op het randje van minimaal is veel fijner dan leren voor proefwerken enzo!
Zeer goede lijst ! Wat ga je studeren volgend jaar ?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef Renn het volgende:
Vwo N&G + N&T
Nederlands: 6,9
Engels: 7,1
Duits: 6,5
Wiskunde: 8,1
Scheikunde: 8,2
Natuurkunde: 9,2
Biologie: 7,4
Tekenen/kunstgeschiedenis: 7,5
PWS: 7
Nice, toch laat dit topic maar weer eens zien wat een verschil er tussen scholen zit kwa becijferen. De beste in mn klas staat voor natuurkunde en scheikunde afgerond net een 8, en nee hij is niet dom of w.e. Dan zullen mn examens wel mee gaan vallen ofzo.. Nederlands een 7+ kan hier ook echt niet.. (of jullie zijn allemaal uitzonderlijk geniaalquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef meneer_valk het volgende:
VWO NT & NG
Nederlands: 7,7
Engels: 7,4
Duits: 7,7
Natuurkunde: 9,3
Scheikunde: 9,0
Biologie: 8,7
Wiskunde B: 8,3
Combinatiecijfer: 8
Management & Organisatie: 9,3
![]()
En ja ik heb ook nog een sociaal leven
Eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
Nice, toch laat dit topic maar weer eens zien wat een verschil er tussen scholen zit kwa becijferen. De beste in mn klas staat voor natuurkunde en scheikunde afgerond net een 8, en nee hij is niet dom of w.e. Dan zullen mn examen wel mee gaan vallen ofzo.. Nederlands een 7+ kan hier ook echt niet.. (of jullie zijn allemaal uitzonderlijk geniaal)
Dat valt op mijn school reuze mee, en nee dat is geen 'indekken' van mijn kant. Schoolexamens zijn (buiten Nederlands/Engels/Duits natuurlijk) veelal opgaven uit oude examens (<2008) dus qua niveau zouden die niet veel onder moeten doen voor het huidige CE.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
Nice, toch laat dit topic maar weer eens zien wat een verschil er tussen scholen zit kwa becijferen. De beste in mn klas staat voor natuurkunde en scheikunde afgerond net een 8, en nee hij is niet dom of w.e. Dan zullen mn examens wel mee gaan vallen ofzo.. Nederlands een 7+ kan hier ook echt niet.. (of jullie zijn allemaal uitzonderlijk geniaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |