quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef Paksoi het volgende:
[ afbeelding ]
VMBO TL, wil hierna de havo gaan doen, en dat kan met deze cijfers.![]()
Moet als totale gemiddelde van alle cijfers een 6,8 staan, wil ik naar de havo na m'n examen.
Zie tevens maar weinig vmbo'ers in dit forum.
Zeker wel, HAVO valt echt mee qua niveau. Toetsen kunnen alleen erg langdradig zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef Paksoi het volgende:
[ afbeelding ]
Moet als totale gemiddelde van alle cijfers een 6,8 staan, wil ik naar de havo na m'n examen.
Ik heb 2 jaar geleden ook TL gedaan en doe nu Havo examen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef Paksoi het volgende:
[ afbeelding ]
Oke nice. Fijn dat je het zegt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden ook TL gedaan en doe nu Havo examen.
Het verschil is in de meeste vakken niet te merken als je het mij vraagt
Denk hierbij aan de vakken Nederlands, Engels...
Wiskunde is wel van een ander niveau.
Zesjes cultuur met beetje kutten op school.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Oke nice. Fijn dat je het zegt.![]()
Haalde je hoge cijfers op het vmbo?
Heb je wiskunde A? Zo ja, valt dat te doen? Vond wiskunde op het vmbo erg lastig, maar hoor van iedereen dat wiskunde A heel wat anders is en zelfs makkelijker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zesjes cultuur met beetje kutten op school.
Nu ook zesjes cultuur met beetje kutten op school.
Nee, ik heb wiskunde B. Gelijk NT profiel genomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:31 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Heb je wiskunde A? Zo ja, valt dat te doen? Vond wiskunde op het vmbo erg lastig, maar hoor van iedereen dat wiskunde A heel wat anders is en zelfs makkelijker.
Oké. Neem aan dat je nu wel leert? En wat voor cijfers haal je nu? Ik leerde altijd voor mijn toetsen, heb dan ook nog nooit een onvoldoende op het VMBO gehaald.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef genster het volgende:
Verschil tussen HAVO en VMBO TL was wel groot voor mij hoor. Ik had op VMBO TL 2 jaar geleden een luie instelling, omdat ik overal een 8 voor haalde en dan is het wel een omschakeling om toch maar eens in je boeken te gaan kijken. Overschat het niet, want je hebt wel een winnaars mentaliteit nodig.
Ja, nu leer ik uiteraard wel anders zag mijn cijferlijst er wel bedroevender uit. De meeste vakken sloten goed aan toen ik op HAVO kwam. Ik doe zelf E&M nu en buiten eco sta ik voor de meeste vakken ook ruim voldoende en voor vakken als Geschiedenis zelfs een 8. Als je het doel hebt om echt dat diploma te willen halen, omdat je volgens je gevoel beter kan dan weet ik zeker dat het je gaat lukken. De doorgestroomde VMBO TL leerlingen scoren zelfs beter over het algemeen dan de HAVO leerlingen vanwege het mentaliteitsverschil. Ik had zelf ook in 4 HAVO dat ik mezelf wilde bewijzen. Zet hem op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Oké. Neem aan dat je nu wel leert? En wat voor cijfers haal je nu? Ik leerde altijd voor mijn toetsen, heb dan ook nog nooit een onvoldoende op het VMBO gehaald.
Bedankt voor je antwoord. Ik kies Cultuur & Maatschappij als profiel, omdat ik wiskunde op het vmbo erg lastig vond. Moet ook zeggen dat ik me nog niet zo verdiept heb in wiskunde A. Kun je goed meekomen met wiskunde A of heb je wiskunde B?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef genster het volgende:
[..]
Ja, nu leer ik uiteraard wel anders zag mijn cijferlijst er wel bedroevender uit. De meeste vakken sloten goed aan toen ik op HAVO kwam. Ik doe zelf E&M nu en buiten eco sta ik voor de meeste vakken ook ruim voldoende en voor vakken als Geschiedenis zelfs een 8. Als je het doel hebt om echt dat diploma te willen halen, omdat je volgens je gevoel beter kan dan weet ik zeker dat het je gaat lukken. De doorgestroomde VMBO TL leerlingen scoren zelfs beter over het algemeen dan de HAVO leerlingen vanwege het mentaliteitsverschil. Ik had zelf ook in 4 HAVO dat ik mezelf wilde bewijzen. Zet hem op zou ik zeggen.
Ik heb Wiskunde A, maar het is denk ik dan voor jou een verstandige keuze om het niet te kiezen. Meeste die van VMBO TL kwamen en niet echt een feeling voor Wiskunde hadden zijn allemaal aardig onderuit gegaan vorig jaar. Ik zit er een beetje tussen in, zesjes dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Ik kies Cultuur & Maatschappij als profiel, omdat ik wiskunde op het vmbo erg lastig vond. Moet ook zeggen dat ik me nog niet zo verdiept heb in wiskunde A. Kun je goed meekomen met wiskunde A of heb je wiskunde B?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |