Inderdaad, zijn redelijk aan elkaar gewaagd.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:51 schreef tech4u het volgende:
Ik denk wel dat Barca doorgaat, maar dat het wel spannend wordt.
De bal is rond he?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:51 schreef tech4u het volgende:
Ik denk wel dat Barca doorgaat, maar dat het wel spannend wordt.
Ja zeker, verder 11 tegen 11, 7140 m² voetbalveld, 90 minuten + extra tijd te spelen, 1 scheidsrechter, 2 grensrechters en 3 wissels toegestaan.quote:
Tanende ??quote:Op maandag 26 maart 2012 07:51 schreef speknek het volgende:
Nee AC Milan is tanende en Barcelona heeft een ontketende Messi.
Kan natuurlijk nog steeds wel hopen.
Gebeurde mij vorig seizoen, in de CL finale, dan is het toch niet zó leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
M'n 2 favoriete buitenlandse clubs tegen elkaar.
Ik ben voor Milan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Op sport1 Emile Schellevis.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
Is jeroen G aan het woord tijdens de wedstrijd?
Op zich al knap wat ze presteren in de Serie A met al die blessures.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef BramKVO het volgende:
Het missen van Thiago Silva achterin is een ramp voor Milan. Hopelijk raakt nesta wel fit, want Bonera achterin is allerminst geruststellend. Ook abate is wellicht out, dus een gehavende Milanese defensie. En dat tegen barca en Messi ...
Positief is dat Boateng en Aquilani (gedeeltelijk) hersteld zijn.
Alleen APOEL-RM bij de NOS.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef Nober het volgende:
Morgen geen Benfica-Chelsea/APOEL-Real Madrid bij NOS?
Barcelona ook met een B-team want geen Abidal, Afellay, Villa.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef Nickenator het volgende:
Ondanks dat ik Milanista heb ik niet veel hoop op 'n goede afloop
De 2 mensen die de meeste assists geven zijn Robinho en Cassano (beide 7), nou Cassano ligt d'r al maanden uit en Robinho haalt Barca wss ook niet. En gezien de hoeveelheid blessures voor de rest, wordt 't A-team Barca vs B-team Milan. Jammergenoeg. De kleine kans die Milan had omlaag geklapt nadat Silva ook nog 's op de blessurelijst erbij kwam; beide wedstrijden ontbreekt hij...
quote:
Hoe durf jij als Barca fan het woord B-team in de mond te nemen als Messi, Xavi & Iniesta spelen. Doe normaal man.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona ook met een B-team want geen Abidal, Afellay, Villa.
Afellay en Villa geen toppers vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:04 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe durf jij als Barca fan het woord B-team in de mond te nemen als Messi, Xavi & Iniesta spelen. Doe normaal man.
Zie CSKA Moskou 1-1 Real Madrid en FC Barcelona 2-2 AC Milan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:00 schreef Equites het volgende:
Deze wedstrijd is hetzelfde als Apoel - Real. Alsof Milan een kans maakt
Ze spelen niet met het beste elftal, dus B-team.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:04 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe durf jij als Barca fan het woord B-team in de mond te nemen als Messi, Xavi & Iniesta spelen. Doe normaal man.
over twee wedstrijden geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:38 schreef Nober het volgende:
Zie CSKA Moskou 1-1 Real Madrid en FC Barcelona 2-2 AC Milan?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, is Pato ook geblesseerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
over twee wedstrijden geen schijn van kans.
Bommel is toch geschorst ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
Abbiati
Bonera, Mesbah, Nesta, Mexès
Van Bommel
Nocerino, Ambrosini, Seedorf
Prince, Ibrahimović, Emanuelson
Valdés
Alves, Mascherano, Piqué, Puyol
Busquets
Iniesta, Xavi, Fàbregas
Messi
Alexis
En Afellay valt uiteraard in bij 0-4 in de 88ste minuut.
Gokje.
Je Milan opstelling zal alleszins niet kloppen. Van Bommel is alvast geschorst en verder zal Milan niet in dergelijke formatie spelen wellicht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
Abbiati
Bonera, Mesbah, Nesta, Mexès
Van Bommel
Nocerino, Ambrosini, Seedorf
Prince, Ibrahimović, Emanuelson
Valdés
Alves, Mascherano, Piqué, Puyol
Busquets
Iniesta, Xavi, Fàbregas
Messi
Alexis
En Afellay valt uiteraard in bij 0-4 in de 88ste minuut.
Gokje.
je bedoelt zeker jeroen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack zei zonet dat hij morgen languit op de bank gaat fappen.
me tooquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef tech4u het volgende:
tentamen achter de rug, vanavond bier, tieten en voetbal!!
Dat zegt men al tien jaar over AC Milan. Ondertussen wel twee keer de CL gewonnen en verliezend finalist.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:51 schreef speknek het volgende:
Nee AC Milan is tanende en Barcelona heeft een ontketende Messi.
Kan natuurlijk nog steeds wel hopen.
Haha, wist niet eens dat Van Bommel geschorst was.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milan zal inderdaad niet in 4-1-3-3 spelen.
2006-07: Winnaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat zegt men al tien jaar over AC Milan. Ondertussen wel twee keer de CL gewonnen en verliezend finalist.
De wens is misschien de vader van de gedachte, maar ik zie ze een kans maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, wist niet eens dat Van Bommel geschorst was.
[..]
2006-07: Winnaar
En dan dit...
2007-08: Laatste 16, Arsenal 2-0
2008-09: Niet gekwalificeerd
2009-10: Laatste 16, Manchester United 7-2
2010-11: Laatste 16, Tottenham Hotspur 1-0
quote:Zlatan Ibrahimovic speelde twee seizoenen geleden een jaargang voor Barcelona. Ondanks redelijke prestaties vertrok hij al na een jaar bij de Catalanen en vertrok hij naar AC Milan. Woensdag spelen de ploegen hun eerste deel van een tweeluik in de kwartfinale van de Champions League.
'Guardiola heeft zijn problemen en ik heb mijn problemen', meent Ibrahimovic die tijdens zijn periode bij Barcelona regelmatig in aanvaring kwam met de coach. 'Maar dat is verleden tijd. Of ik z'n hand ga schudden weet ik niet.'
'Ik ben in Italië op mijn plek. Ik hou van de Italianen en de Italiaanse mentaliteit', verklaart de spits zich prettiger te voelen in zijn huidige situatie. 'Ik schaam me niet dat ik voor Barcelona heb gespeeld, net zoals ik me er niet voor schaam om te zeggen dat ik hoop dat ze de Primera División winnen.'
'Laporta zei dat het contracteren van mij een fout was. Dat zei hij niet voordat hij me liet tekenen', heeft Ibrahimovic weinig boodschap aan de woorden van de voormalige preses van Barcelona.
'Lionel Messi en Barça zouden het goed doen in de Serie A. Geen ander team in de wereld heeft zó veel kwaliteit. We kennen de zwakke punten van Barça niet echt, anders hadden we wel eerder van ze gewonnen.'
Thuis hebben ze misschien wel kans, kleine overwinning 2-1 ofzo maar uit?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:29 schreef nikk het volgende:
[..]
De wens is misschien de vader van de gedachte, maar ik zie ze een kans maken.
Hoe kun je nu zeggen dat Milan tanende is ? De club is net bezig met een doorgedreven verjonging : Boateng, Pato, Aquilani, Abate, Thiago Silva, Antonini, Nocerino, El Sharaawy, ... dat duidt toch op een duidelijke verjonging.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, wist niet eens dat Van Bommel geschorst was.
[..]
2006-07: Winnaar
En dan dit...
2007-08: Laatste 16, Arsenal 2-0
2008-09: Niet gekwalificeerd
2009-10: Laatste 16, Manchester United 7-2
2010-11: Laatste 16, Tottenham Hotspur 1-0
Tribune toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Come on sloop dat Barca
Hopelijk mag Ibi even meedoen
Dat doet hij volgens mij al een maand. Maarja, hij had ook geen lullige blessure. Ik denk dat Pep hem aan het eind van de competitie brengt, als Barcelona al lang en breed kampioen isquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:10 schreef Paul-89 het volgende:
Iig mooi dat hij weer serieus mee traint, kan hij nog net op tijd ritme opdoen voor het EK.
Hoop het ook, dan wordt het misschien een wedstrijd, anders wint barca gewoon met 0-6.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:42 schreef bjanaan het volgende:
Hoop dat Milan ze avondje heeft wordt helemaal ziek van dat Barca gegeil!
Precies we begrijpen elkaar komt gewoon omdat we alle twee voor de beste club in Nederland zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop het ook, dan wordt het misschien een wedstrijd, anders wint barca gewoon met 0-6.
Zo weinig? Zelfs Ajax won vorig seizoen nog met 0-2?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop het ook, dan wordt het misschien een wedstrijd, anders wint barca gewoon met 0-6.
Ajax speelde op 50%.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo weinig? Zelfs Ajax won vorig seizoen nog met 0-2?
Niet toen was El Hamdaoui al ziek aan het worden en de Ajax selectie speelde voor hem op 100% in de hoop door middel van een mooie wedstrijd een bron te creeren waaruit hij kracht kon putten.quote:
Jij moet echt even komma's en punten gaan gebruikenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet toen was El Hamdaoui al ziek aan het worden en de Ajax selectie speelde voor hem op 100% in de hoop door middel van een mooie wedstrijd een bron te creeren waaruit hij kracht kon putten.
Adem in, adem uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet toen was El Hamdaoui al ziek aan het worden en de Ajax selectie speelde voor hem op 100% in de hoop door middel van een mooie wedstrijd een bron te creeren waaruit hij kracht kon putten.
Begon halverwege overnieuw en had geen zin om het nog aan te passenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij moet echt even komma's en punten gaan gebruiken
Voorheen deed hij vooral apart met de hersteltrainer wat loopwerk, pas sinds kort traint hij weer met de groep.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat doet hij volgens mij al een maand. Maarja, hij had ook geen lullige blessure. Ik denk dat Pep hem aan het eind van de competitie brengt, als Barcelona al lang en breed kampioen is
Okequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begon halverwege overnieuw en had geen zin om het nog aan te passen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Come on sloop dat Barca
Hopelijk mag Ibi even meedoen
Tribuneklant wssquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef YazooW het volgende:
NOS liet net zien dat Ibi gewoon aan het meetrainen is in San Siro
bank denk ikquote:
Judas, ook gij?quote:
Combi van deze 2 heldenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:59 schreef YazooW het volgende:
Sierd de Vos of Schelviccio aub bij deze wedstrijd.
Ik haal 2 dingen door elkaarquote:
die Marokkaan wannabe mag van mij altijd wel uitgeschakeld worden hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
AC Milan.
Beetje Arsenal uitschakelen.
Wat heeft v. Bommel met Arsenal te maken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dankzij hem had Messi bijna weer 5 doelpunten mogen maken tegen de gatenkaas van Arsenal.
Ik betreur die bonera in de ploeg, veel liever zambrotta dan.quote:
Hij wat ontiegelijk slecht in London waardoor Arsenal nog bijna doorgingquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heeft v. Bommel met Arsenal te maken?
Aah, zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wat ontiegelijk slecht in London waardoor Arsenal nog bijna doorging
Wat is er zo gek ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef Mercurial het volgende:
Wat is dit nou voor opstelling van Barca, hoop op Milan hier.
Kan wel erg beide kanten op...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keuze tussen het meest trieste team van europa en het meest trieste volk van europa.
Beetje jammer.
Ze noemden m maar 1x in de previewquote:
Maar het voornamelijk om Messiequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze noemden m maar 1x in de preview
Ik weet het, ik ga de aantal 'Messi's tellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar het voornamelijk om Messie
de wedstrijden enzo
winnende goal scorenquote:
90 min langquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ga de aantal 'Messi's tellen
Ja, en ook tijdens de voorbeschouwing en analyse.quote:
Ik hoop, speciaal voor jullie, dat hij het extra veel gaat doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef chufi het volgende:
Als het NOS commentaar zich maar eens inhoudt met het ophemelen van Barca ...
Sport 1 kijker?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop, speciaal voor jullie, dat hij het extra veel gaat doen.
Ronald graag horenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef -Willempie- het volgende:
Waterreus, de man die ik graag hoor praten!
Dat Ajax er mee moest stoppen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:19 schreef AryaMehr het volgende:
Heeft iemand Waterreus weleens op iets zinnigs betrapt?
Ajax heeft geen gemeentegeld nodig om voort te bestaan beste manquote:
quote:
Dat sowiesoquote:
quote:
Hij kan het moeiteloos betalenquote:
Mag het hopen.quote:
Als Ajacied hoop ik het zelfsquote:
Neequote:
Waarom is dat veranderd?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef alors het volgende:
Zou leuk zijn, ik was vroeger een echte Bommel hater, maar mag em nu wel
Liever niet.quote:
bankerquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef tochweerhenk het volgende:
WAAR IS FABREGAS GEEN SCHORSING HOOP IK
Terug naar Arsenal.quote:
quote:
quote:
Zoals Fabregas speelt de laatste tijd, is het geen onlogische keuzequote:
Echt een faal ja, wie gaat nu Messi van briljante steekpassjes voorzien?quote:
Hijzelfquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Echt een faal ja, wie gaat nu Messi van briljante steekpassjes voorzien?
Messi zelf natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Echt een faal ja, wie gaat nu Messi van briljante steekpassjes voorzien?
Als keeper uiteraard!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef Burner82 het volgende:
Crosspost met Topchef:
[ afbeelding ] Op woensdag 28 maart 2012 20:22 schreef Burner82 het volgende:
Ik hoop op een leuke wedstrijd:
[ afbeelding ]
Dan de aftrap:
[ afbeelding ]
De eerste goal:
[ afbeelding ]
De eerste speler tegen de grond:
[ afbeelding ]
De eerste stomme goal tegen:
[ afbeelding ]
En dan op het einde:
[ afbeelding ]
Overleeft Greuter niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef tech4u het volgende:
Je zou maar 11 Messi's in je elftal hebben
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef tech4u het volgende:
Je zou maar 11 Messi's in je elftal hebben
Hij zei maar 4 keer Messi.quote:
Ik had hem laatst ook bijna meegenomen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef -Willempie- het volgende:
Heb dat boek ook hier liggen, binnenkort maar aan beginnen
Staat ook een stukje over Cruyff in, die hij dacht ik maar een idioot vindt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef -Willempie- het volgende:
Heb dat boek ook hier liggen, binnenkort maar aan beginnen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Staat ook een stukje over Cruyff in, die hij dacht ik maar een idioot vindt.
Terechtquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Staat ook een stukje over Cruyff in, die hij dacht ik maar een idioot vindt.
Waarom heeft iedereen het hier over Messi ?quote:
Omdat de NOS het daarover heeft.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het hier over Messi ?
Dat Messi gegeil
Ah, ik kijk Sport 1, tip ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de NOS het daarover heeft.
CR7 komt daar al.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 28 maart 2012 20:22 schreef Burner82 het volgende:
Ik hoop op een leuke wedstrijd:
[ afbeelding ]
Dan de aftrap:
[ afbeelding]afbeelding ]
De eerste goal:
De eerste speler tegen de grond:
De eerste stomme goal tegen:
En dan op het einde:
Nee. Kost geld.quote:
Nee verliest van Bayern.quote:
Nee toch niet, sorry.quote:
Real speelde gisteren.quote:
Vraag het hem :quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef bjanaan het volgende:
Hoeveel zou Grueter voor het shirt van Leo overhebben?
Hij zou er alles voor doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef bjanaan het volgende:
Hoeveel zou Grueter voor het shirt van Leo overhebben?
quote:
Goede vraag, horen we zo van Emile denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef YazooW het volgende:
WTF, hoezo speelt Milan in het uitshirt?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:42 schreef TheGOAT het volgende:
Messi heeft in de afgelopen 3 seizoenen 154 wedstrijden gespeeld en 155 keer gescoord.
Laatste 43 CL-wedstrijden? 41 doelpunten, alstublieft.
Gelukstenuequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:42 schreef Zilverloo het volgende:
heh waarom heeft Milan het ander shirtje?
Het is nog altijd olé.quote:
Het is Afellay toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |