Inderdaad, zijn redelijk aan elkaar gewaagd.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:51 schreef tech4u het volgende:
Ik denk wel dat Barca doorgaat, maar dat het wel spannend wordt.
De bal is rond he?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:51 schreef tech4u het volgende:
Ik denk wel dat Barca doorgaat, maar dat het wel spannend wordt.
Ja zeker, verder 11 tegen 11, 7140 m² voetbalveld, 90 minuten + extra tijd te spelen, 1 scheidsrechter, 2 grensrechters en 3 wissels toegestaan.quote:
Tanende ??quote:Op maandag 26 maart 2012 07:51 schreef speknek het volgende:
Nee AC Milan is tanende en Barcelona heeft een ontketende Messi.
Kan natuurlijk nog steeds wel hopen.
Gebeurde mij vorig seizoen, in de CL finale, dan is het toch niet zó leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
M'n 2 favoriete buitenlandse clubs tegen elkaar.
Ik ben voor Milan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Op sport1 Emile Schellevis.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
Is jeroen G aan het woord tijdens de wedstrijd?
Op zich al knap wat ze presteren in de Serie A met al die blessures.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef BramKVO het volgende:
Het missen van Thiago Silva achterin is een ramp voor Milan. Hopelijk raakt nesta wel fit, want Bonera achterin is allerminst geruststellend. Ook abate is wellicht out, dus een gehavende Milanese defensie. En dat tegen barca en Messi ...
Positief is dat Boateng en Aquilani (gedeeltelijk) hersteld zijn.
Alleen APOEL-RM bij de NOS.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef Nober het volgende:
Morgen geen Benfica-Chelsea/APOEL-Real Madrid bij NOS?
Barcelona ook met een B-team want geen Abidal, Afellay, Villa.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef Nickenator het volgende:
Ondanks dat ik Milanista heb ik niet veel hoop op 'n goede afloop
De 2 mensen die de meeste assists geven zijn Robinho en Cassano (beide 7), nou Cassano ligt d'r al maanden uit en Robinho haalt Barca wss ook niet. En gezien de hoeveelheid blessures voor de rest, wordt 't A-team Barca vs B-team Milan. Jammergenoeg. De kleine kans die Milan had omlaag geklapt nadat Silva ook nog 's op de blessurelijst erbij kwam; beide wedstrijden ontbreekt hij...
quote:
Hoe durf jij als Barca fan het woord B-team in de mond te nemen als Messi, Xavi & Iniesta spelen. Doe normaal man.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona ook met een B-team want geen Abidal, Afellay, Villa.
Afellay en Villa geen toppers vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:04 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe durf jij als Barca fan het woord B-team in de mond te nemen als Messi, Xavi & Iniesta spelen. Doe normaal man.
Zie CSKA Moskou 1-1 Real Madrid en FC Barcelona 2-2 AC Milan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:00 schreef Equites het volgende:
Deze wedstrijd is hetzelfde als Apoel - Real. Alsof Milan een kans maakt
Ze spelen niet met het beste elftal, dus B-team.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:04 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe durf jij als Barca fan het woord B-team in de mond te nemen als Messi, Xavi & Iniesta spelen. Doe normaal man.
over twee wedstrijden geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:38 schreef Nober het volgende:
Zie CSKA Moskou 1-1 Real Madrid en FC Barcelona 2-2 AC Milan?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, is Pato ook geblesseerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
over twee wedstrijden geen schijn van kans.
Bommel is toch geschorst ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
Abbiati
Bonera, Mesbah, Nesta, Mexès
Van Bommel
Nocerino, Ambrosini, Seedorf
Prince, Ibrahimović, Emanuelson
Valdés
Alves, Mascherano, Piqué, Puyol
Busquets
Iniesta, Xavi, Fàbregas
Messi
Alexis
En Afellay valt uiteraard in bij 0-4 in de 88ste minuut.
Gokje.
Je Milan opstelling zal alleszins niet kloppen. Van Bommel is alvast geschorst en verder zal Milan niet in dergelijke formatie spelen wellicht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Nober het volgende:
Abbiati
Bonera, Mesbah, Nesta, Mexès
Van Bommel
Nocerino, Ambrosini, Seedorf
Prince, Ibrahimović, Emanuelson
Valdés
Alves, Mascherano, Piqué, Puyol
Busquets
Iniesta, Xavi, Fàbregas
Messi
Alexis
En Afellay valt uiteraard in bij 0-4 in de 88ste minuut.
Gokje.
je bedoelt zeker jeroen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack zei zonet dat hij morgen languit op de bank gaat fappen.
me tooquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef tech4u het volgende:
tentamen achter de rug, vanavond bier, tieten en voetbal!!
Dat zegt men al tien jaar over AC Milan. Ondertussen wel twee keer de CL gewonnen en verliezend finalist.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:51 schreef speknek het volgende:
Nee AC Milan is tanende en Barcelona heeft een ontketende Messi.
Kan natuurlijk nog steeds wel hopen.
Haha, wist niet eens dat Van Bommel geschorst was.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milan zal inderdaad niet in 4-1-3-3 spelen.
2006-07: Winnaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat zegt men al tien jaar over AC Milan. Ondertussen wel twee keer de CL gewonnen en verliezend finalist.
De wens is misschien de vader van de gedachte, maar ik zie ze een kans maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, wist niet eens dat Van Bommel geschorst was.
[..]
2006-07: Winnaar
En dan dit...
2007-08: Laatste 16, Arsenal 2-0
2008-09: Niet gekwalificeerd
2009-10: Laatste 16, Manchester United 7-2
2010-11: Laatste 16, Tottenham Hotspur 1-0
quote:Zlatan Ibrahimovic speelde twee seizoenen geleden een jaargang voor Barcelona. Ondanks redelijke prestaties vertrok hij al na een jaar bij de Catalanen en vertrok hij naar AC Milan. Woensdag spelen de ploegen hun eerste deel van een tweeluik in de kwartfinale van de Champions League.
'Guardiola heeft zijn problemen en ik heb mijn problemen', meent Ibrahimovic die tijdens zijn periode bij Barcelona regelmatig in aanvaring kwam met de coach. 'Maar dat is verleden tijd. Of ik z'n hand ga schudden weet ik niet.'
'Ik ben in Italië op mijn plek. Ik hou van de Italianen en de Italiaanse mentaliteit', verklaart de spits zich prettiger te voelen in zijn huidige situatie. 'Ik schaam me niet dat ik voor Barcelona heb gespeeld, net zoals ik me er niet voor schaam om te zeggen dat ik hoop dat ze de Primera División winnen.'
'Laporta zei dat het contracteren van mij een fout was. Dat zei hij niet voordat hij me liet tekenen', heeft Ibrahimovic weinig boodschap aan de woorden van de voormalige preses van Barcelona.
'Lionel Messi en Barça zouden het goed doen in de Serie A. Geen ander team in de wereld heeft zó veel kwaliteit. We kennen de zwakke punten van Barça niet echt, anders hadden we wel eerder van ze gewonnen.'
Thuis hebben ze misschien wel kans, kleine overwinning 2-1 ofzo maar uit?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:29 schreef nikk het volgende:
[..]
De wens is misschien de vader van de gedachte, maar ik zie ze een kans maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |