quote:
En helemaal als je ook nog aan die zomertijd moet wennen.. Die wekker ging verdacht vroeg vanochtendquote:
Oei, sterkte...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Mixed.
Blij want May (kat) is weer thuis van die dierenarts en gaat veel beter dan ik gehoopt had. Gelukkig omdat ik erg blij ben met een speciaal persoon in mijn leventje waarmee ik een heel fijn weekend heb gehad
Minder blij omdat m'n vader in het zkh ligt met hartproblemen sinds zaterdag, morgen wordt hij gekatheteriseerd en daarna gekeken welke behandeling: dotteren of bypass. En minder blij omdat ik iemand weer moet missen.
Jij weer wel, waar vinden jullie je slachtoffers allemaal dan? Ik snap er even niks meer van.quote:
Op FOK.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij weer wel, waar vinden jullie je slachtoffers allemaal dan? Ik snap er even niks meer van.
Hahaquote:
Neuh, is positief denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:59 schreef Lithia het volgende:
hm, erg goed eigenlijk.![]()
Is het mogelijk dat wanneer in een put zit, dat het op een gegeven moment niet meer boeit?of is het een vorm van ontkennen en willen vergeten.
Het is maar een forumquote:Op maandag 26 maart 2012 23:04 schreef datisstom het volgende:
Miserabel. Mede door sommige mensen op fok die heel gemeen doen.
Dit, verder niet mekkeren.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar een forum
OT: niet moe genoeg om te slapen..
Zijn je katten al terecht?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit, verder niet mekkeren.
OT: leuke avond met collega's in Breda gehadmorgen toch maar eens flink aan de studie!
Haha, de laatste tijd wel jaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:49 schreef debeterebob het volgende:
Sooph is ook gewoon altijd positief hier
OT: Ik voel me prima, heb weer wat overzicht.
Krijg zojuist een sms van m'n pa (ben nu weer in m'n studentenhuis...) dat 1 van de 2 nu in de tuin zit maar bang is om naar binnen te komen. De ander is nog steeds spoorloos...quote:
Waren ze ontsnapt dan of gaan ze normaal wel naar buiten?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Krijg zojuist een sms van m'n pa (ben nu weer in m'n studentenhuis...) dat 1 van de 2 nu in de tuin zit maar bang is om naar binnen te komen. De ander is nog steeds spoorloos...
Gelukkig is de ene dus ongedeerd en hopelijk snel moedig genoeg om naar binnen te komen, maar voor de ander ben ik er bang voor
Ze gingen al anderhalve week naar buiten en dat ging goed, ook 's nachts enzo.. ze gingen altijd samen op pad. Maar ik had een feestje dit weekend omdat ik jarig was en ze waren volgens mij bang voor alle mensen en aangezien ik de deur open had staan (lekker weer) zijn ze volgens mij gevlucht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Waren ze ontsnapt dan of gaan ze normaal wel naar buiten?
Oh das klote ja, veel succes ermeequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze gingen al anderhalve week naar buiten en dat ging goed, ook 's nachts enzo.. ze gingen altijd samen op pad. Maar ik had een feestje dit weekend omdat ik jarig was en ze waren volgens mij bang voor alle mensen en aangezien ik de deur open had staan (lekker weer) zijn ze volgens mij gevlucht.
morgen is het een jaar geleden dat wij onze hond lieten inslapen. Had het daar enorm moeilijk mee en ik mis haar nog steeds. Je moet zulke dingen pas doen als je er klaar voor bent en niet vroegtijdig geforceerd doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:41 schreef JerryLee het volgende:
Klote,ik heb afgelopen maandag mijn hond laten cremeren ,en ik zou haar vandaag gaan uitstrooien .
maar ik kan het nog niet.
Het gevoel dat dan alles weg is ,.....
Worstel met het schuldgevoel dat ik haar heb moeten laten inslapen ,
die blik na de eerste injectie .
Wat doe je met me ?
Ik zie alleen die ogen maar voor me .
quote:
Als je met je vrienden gaat, gewoon nog een weekend met je vriendin er achteraan plannen ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:36 schreef SunTzu het volgende:
Net vakantie aangevraagd, moet zelf beslissen of ik met vriendin op vakantie ga of met mijn vrienden... beetje kut om de 1 of de ander teleur te stellen.
Mijn vrienden willen Sunny Beach en vriendin wil naar Vietnam. Ik heb geen zin in een comazuip vakantie maar ben ook al een maand naar Vietnam geweest in januari. Met vriendin al een aantal weekendjes weg gepland naar Parijs, Praag en Barcelonaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je met je vrienden gaat, gewoon nog een weekend met je vriendin er achteraan plannen ofzoOpgelost
2 mensen naar het ziekenhuis omdat ze rook hebben geïnhaleerd, voor de rest alleen mijn tas binnen laten staan en 3km moeten joggen om mijn wagen te halen. Wel geschrokken, stond gewoon beetje tussen mijn papiertjes te bladeren en ineens alarm, iedereen naar buiten rennen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed afgelopen?
OT: moe, ga lekker op tijd slapen vandaag
Ah, dacht eerst dat je thuis zat en was gebeld omdat er brand was bij het bedrijf ofzo. Maar dat is niet fijn neequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:01 schreef SunTzu het volgende:
[..]
2 mensen naar het ziekenhuis omdat ze rook hebben geïnhaleerd, voor de rest alleen mijn tas binnen laten staan en 3km moeten joggen om mijn wagen te halen. Wel geschrokken, stond gewoon beetje tussen mijn papiertjes te bladeren en ineens alarm, iedereen naar buiten rennen.
vertel mij watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
mwa,voel me soms overal buiten staan ik weet niet wat het is.Ik kan het maar met weinig mensen echt goed vinden, sommige mensen lijken met iedereen overweg te kunnen
Hitte, are you kidding me?quote:
Nee, echt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hitte, are you kidding me?
Of woon je niet in NL?
OT: wel goed, veel studeren
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, echt.Maar het is ook altijd snikheet in mijn kamer, en ik krijg dat soort ongein veel sneller dan de gemiddelde persoon.
Thanks!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]nou, veel succes dan in de zomer
Geen idee of je op mij doelt maar mijn zin was inderdaad een beetje raarquote:
Oh, nee ik had zelf zin om te studerenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen idee of je op mij doelt maar mijn zin was inderdaad een beetje raar
Ik voel me dus wel goed, maar daarnaast moet ik ook veel studeren.
Ik had liever aan een terrasje gezeten
edit: ticket voor Emporium in pocket, nu is mijn dag weer bijna goed
Het is een mooie dag voor wat leuksquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:17 schreef cafpow het volgende:
goed..lekker rustig wakker worden met een kop koffie erbij
hoe bedoel je mooie dag voor wat leuks? Want de dag ziet er hier niet zo heel mooi uit...ideale dag om aan de studie te gaan, zodat ik in het weekend weinig hoef te doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is een mooie dag voor wat leuks.
beterschapquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:18 schreef Gulmez het volgende:
Slecht, heb koorts en ben vannochtend nog door een bapou over mijn nek gegaan, en morgen een verjaardagsfeest, wokken in het fc Zwolle stadion met de hele familie wat niet meer af gezegt kon worden, en ik heb ook nog erge liefdesverdriet.
Ah rot is dat he, al dat gedoe..quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef SunTzu het volgende:
Klote dag, eergisteren brand op het werk en we gaan nu weken bezig zijn om alles op te ruimen.
Je kan beter eerlijk zijn. Pas Dan kunnen ze je helpen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:57 schreef datisstom het volgende:
Kut. Ik ben niet op komen dagen bij een proefwerk maar heb vandaag tegen de mentor gezegd dat het proefwerk goed gegaan is. Ik moet dus nog iets verzinnen.
Meh.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je kan beter eerlijk zijn. Pas Dan kunnen ze je helpen.
Dit dusquote:
Zie je eigen nicknamequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:57 schreef datisstom het volgende:
Kut. Ik ben niet op komen dagen bij een proefwerk maar heb vandaag tegen de mentor gezegd dat het proefwerk goed gegaan is. Ik moet dus nog iets verzinnen.
Ik snap er blijkbaar helemaal niets van. Ik heb nog nooit iets teruggekregen, terwijl ik dat ding wel altijd naar waarheid invul. Veel mensen zeggen ook altijd dat ik er waarschijnlijk wel recht op heb.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, belastingaangifte gedaan en 600,- terugkrijgenWaarom kan dat niet vaker per jaar?
Dalijk eens lekker sporten, alles eruit knallen, daarna even wat kledingshoppen
Hmm, dat heeft ook te maken met hoeveel uur je werkt. Ik heb vorig jaar fulltime gewerkt en daardoor wordt er meer loonheffing toegepast.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap er blijkbaar helemaal niets van. Ik heb nog nooit iets teruggekregen, terwijl ik dat ding wel altijd naar waarheid invul. Veel mensen zeggen ook altijd dat ik er waarschijnlijk wel recht op heb.Maar ja, ik hoef ook niets te betalen dus ik vind het allemaal wel best zo ...
Hier welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:16 schreef summer2bird het volgende:
Slecht.
Enorm verdrietig en ik mag het niet uiten
Ja maar dan gaan de dagen sneller totdat je vriendin er isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:26 schreef SunTzu het volgende:
Keek uit naar het weekend maar hoor net dat we zaterdag moeten overwerken kutzooiii
en zin in vanavondquote:
Je hebt gelijk en meer geld om leuke dingen te doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan de dagen sneller totdat je vriendin er is
OT: verrassend wakker
vuile fraudeur!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:27 schreef kruidkoekje het volgende:
Oke, Oeps.
Ik heb een klant vertrouwt op zn woord met dat die plastic bak niet van ons was en hij was afwasborstels aan af rekenen. En nu bedacht ik me shit ik had t eigenlijk moeten controleren.. feeling stupid,badnu twijfel ik maar kan t nu toch niet meer controleren
Pff, dat je dat al helemaal moet regelen lijkt me al vervelend. Lijkt me vanzelfsprekend dat je soms alleen met je vrienden weggaat en je partner thuislaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:59 schreef Houniet het volgende:
Vanavond lekker feestje pakken @ Brabanthallen.
Outfit ligt klaar, heerlijk met de boys weg. Vrouwen thuis
.
Oh god nee niet alweer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:59 schreef Houniet het volgende:
Vanavond lekker feestje pakken @ Brabanthallen.
Outfit ligt klaar, heerlijk met de boys weg. Vrouwen thuis
.
Die had ik ook, en die was inderdaad iets van 7 maanden ontstoken voordat het beter ging.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 06:37 schreef Sooph het volgende:
blij, mijn tragus piercing is niet meer ontstoken
Waarom wil je me slechter laten voelen dan ik al deedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
vuile fraudeur!
OT: lekker gewerkt, weer de beste verkoopcijfers van de week woot!
Nu onderweg naar huis en zometeen lekker eten.
Gaat prima hier
Regelt? Ik pak komend weekend ook een feestje met vrienden en dan blijven de vrouwen ook thuis. voor zover ik weet bij niemand een probleemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Pff, dat je dat al helemaal moet regelen lijkt me al vervelend. Lijkt me vanzelfsprekend dat je soms alleen met je vrienden weggaat en je partner thuislaat.
Ach ach ach, hoeveel aanhoudingen op de hoeveel tienduizenden bezoekers? Altijd gezellig joh, al die drukte op het stationquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh god nee niet alweer.Vorige week waren er veel mensen aangehouden.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Waarom wil je me slechter laten voelen dan ik al deed
Ja t voelt zo dom die fout ik weet t maar als ik blijf piekeren of t van ons was ja of nee ga ik nog meer fouten maken en heb ik ook niks aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Regelt? Ik pak komend weekend ook een feestje met vrienden en dan blijven de vrouwen ook thuis. voor zover ik weet bij niemand een probleem
[..]
Ach ach ach, hoeveel aanhoudingen op de hoeveel tienduizenden bezoekers? Altijd gezellig joh, al die drukte op het station
[..]
Wil ik niet echt hoor, sorry.![]()
Gezellig op het station? Er werden bij de Brabanthallen auto's en al vernield. Hoe kan ik me dan veilig voelen in m'n eigen wijk met van dat tuig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ach ach ach, hoeveel aanhoudingen op de hoeveel tienduizenden bezoekers? Altijd gezellig joh, al die drukte op het station
Is het geen optie om gewoon eerlijk tegenover je bedrijfsleider te zijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja t voelt zo dom die fout ik weet t maar als ik blijf piekeren of t van ons was ja of nee ga ik nog meer fouten maken en heb ik ook niks aan.
T is donderdag ofzo gebeurt en pas nu ga ik me er rot om voelen ook al valt t niet terug te draaien.
En als ik de fout vergelijk met de winkel ergens anders valt t wel mee. Dat van mij was dan maar 5euro, dat andere 6x zoveel tot 3x toe
Tuig? Ik neem aan dat je doelt op de vandalisten. De andere 99,999% van de feestgangers nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gezellig op het station? Er werden bij de Brabanthallen auto's en al vernield. Hoe kan ik me dan veilig voelen in m'n eigen wijk met van dat tuig.
Nee want weet niet of het nu echt gebeurt is laatst ook al zo iets en toen bleek men gedachten het ook gewoon bedrogen te hebben. Maar komt denk doordat ik teveel aan men hoofd heb. Dus laat t gaan als t luktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is het geen optie om gewoon eerlijk tegenover je bedrijfsleider te zijn?
Was echt niet m'n bedoeling om je rot te laten voelen, sorry daarvoor.
Maak je er niet teveel druk om, daar is het leven veel te kort voor
[..]
Tuig? Ik neem aan dat je doelt op de vandalisten. De andere 99,999% van de feestgangers niet
Vervelend inderdaad dat soort mensen, volledig mee eens. Maar probeer het ook van de andere kant te bekijken. Ik ben ook wel eens naar Brabanthallen feestjes gegaan, en dat was gewoon een prachtige avond. En ik ben geen autosloper
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Pff, dat je dat al helemaal moet regelen lijkt me al vervelend. Lijkt me vanzelfsprekend dat je soms alleen met je vrienden weggaat en je partner thuislaat.
Wij zijn braaf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh god nee niet alweer.Vorige week waren er veel mensen aangehouden.
Reageer je op mij? Als dat zo is heb hè wel gelijk ergens... Maarja meets ben ik te schijterig voor op dit moment!quote:Op zondag 1 april 2012 00:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat gevoel zal niet aanhouden. Als je een beetje zoals mij bent dan stort je binnenkort het ravijn in. Om dat te voorkomen raad ik je aan om bijvoorbeeld naar Fok meets te gaan.
Hoi, ik heet kingtoppie.quote:Op zondag 1 april 2012 02:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik voel me nu heel erg dronken.
En ik heb zin in seks.
Wel goed dat je meiden aanspreekt! Kan ook zeer goed komen dat het niks geworden is door de luide muziek!quote:Op zondag 1 april 2012 01:52 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Donderdag uit geweest, veel mensen ontmoet die ik nog niet kende, in mijn eentje afgestapt op 3 mooie meiden aan een tafel, was gezellig in het begin, alleen de muziek stond zo hard dat een goed gesprek onmogelijk was, tot mijn spijt, daarna werd het iets te saai, en voelde ik me ongemakkelijk en wenste ze maar een fijne avond...Zo ging de rest van de avond dus ook, in het begin een lach op hun gezicht(niet dat ze me uitlachten of zo...hoop ik) en daarna voelde ik me al weer snel ongemakkelijk en wenste ze een fijne avond en blablabla.. Veel complimenten van mijn vrienden gehad dat ik in tegenstelling tot hun overal mee praat voor de lol terwijl ik toch wel een gamer ben op zich.. die amper van zijn kamer afkomt
Dus ergens ben ik wel trots op mezelf. Maar ergens voelt het als een faal, hoop dat ik niet irritant of zo was.
op zich was het een hele leuke avond, alleen voelde ik me toch enorm ongemakkelijk omdat ik het idee heb dat ik minstens 20x ben afgewezen, wat jammer is maar niet erg, wat ik wel erg zou vinden als ik ze tot last ben geweest... Ik denk dat ik toch nog iets te nerveus ben. Elke stilte voelt ongemakkelijk...
Vrijdag ook uit geweest, met meisjes die ik 2 weken geleden tijdens het uitgaan ontmoet heb.
Ze vroegen me op een gegeven moment of ik nog maagd was, dat ben ik dus ik zei ja.
Was ik opeens een loser.
Ik mis mijn ex nog constant, al is het gelukkig niet meer zoals het was.
Ironisch hoe je zoveel van iemand kan houden, maar diegene geeft geen ene flikker om jou.
Wil nu nog zo graag feesten maar niemand wil mee, vraag me af of mensen ook wel eens alleen uitgaan? En dan gewoon mensen ontmoeten of zo.
Lang verhaal moest het even van me afschrijven.
Snrl dan, ik lig op de keukentafel.quote:Op zondag 1 april 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoi ja ik pomp nu mijn banden op van mijn fiets, ben er zo gr gr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |