quote:
En helemaal als je ook nog aan die zomertijd moet wennen.. Die wekker ging verdacht vroeg vanochtendquote:
Oei, sterkte...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Mixed.
Blij want May (kat) is weer thuis van die dierenarts en gaat veel beter dan ik gehoopt had. Gelukkig omdat ik erg blij ben met een speciaal persoon in mijn leventje waarmee ik een heel fijn weekend heb gehad
Minder blij omdat m'n vader in het zkh ligt met hartproblemen sinds zaterdag, morgen wordt hij gekatheteriseerd en daarna gekeken welke behandeling: dotteren of bypass. En minder blij omdat ik iemand weer moet missen.
Jij weer wel, waar vinden jullie je slachtoffers allemaal dan? Ik snap er even niks meer van.quote:
Op FOK.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij weer wel, waar vinden jullie je slachtoffers allemaal dan? Ik snap er even niks meer van.
Hahaquote:
Neuh, is positief denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:59 schreef Lithia het volgende:
hm, erg goed eigenlijk.![]()
Is het mogelijk dat wanneer in een put zit, dat het op een gegeven moment niet meer boeit?of is het een vorm van ontkennen en willen vergeten.
Het is maar een forumquote:Op maandag 26 maart 2012 23:04 schreef datisstom het volgende:
Miserabel. Mede door sommige mensen op fok die heel gemeen doen.
Dit, verder niet mekkeren.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar een forum
OT: niet moe genoeg om te slapen..
Zijn je katten al terecht?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit, verder niet mekkeren.
OT: leuke avond met collega's in Breda gehadmorgen toch maar eens flink aan de studie!
Haha, de laatste tijd wel jaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:49 schreef debeterebob het volgende:
Sooph is ook gewoon altijd positief hier
OT: Ik voel me prima, heb weer wat overzicht.
Krijg zojuist een sms van m'n pa (ben nu weer in m'n studentenhuis...) dat 1 van de 2 nu in de tuin zit maar bang is om naar binnen te komen. De ander is nog steeds spoorloos...quote:
Waren ze ontsnapt dan of gaan ze normaal wel naar buiten?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Krijg zojuist een sms van m'n pa (ben nu weer in m'n studentenhuis...) dat 1 van de 2 nu in de tuin zit maar bang is om naar binnen te komen. De ander is nog steeds spoorloos...
Gelukkig is de ene dus ongedeerd en hopelijk snel moedig genoeg om naar binnen te komen, maar voor de ander ben ik er bang voor
Ze gingen al anderhalve week naar buiten en dat ging goed, ook 's nachts enzo.. ze gingen altijd samen op pad. Maar ik had een feestje dit weekend omdat ik jarig was en ze waren volgens mij bang voor alle mensen en aangezien ik de deur open had staan (lekker weer) zijn ze volgens mij gevlucht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Waren ze ontsnapt dan of gaan ze normaal wel naar buiten?
Oh das klote ja, veel succes ermeequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze gingen al anderhalve week naar buiten en dat ging goed, ook 's nachts enzo.. ze gingen altijd samen op pad. Maar ik had een feestje dit weekend omdat ik jarig was en ze waren volgens mij bang voor alle mensen en aangezien ik de deur open had staan (lekker weer) zijn ze volgens mij gevlucht.
morgen is het een jaar geleden dat wij onze hond lieten inslapen. Had het daar enorm moeilijk mee en ik mis haar nog steeds. Je moet zulke dingen pas doen als je er klaar voor bent en niet vroegtijdig geforceerd doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:41 schreef JerryLee het volgende:
Klote,ik heb afgelopen maandag mijn hond laten cremeren ,en ik zou haar vandaag gaan uitstrooien .
maar ik kan het nog niet.
Het gevoel dat dan alles weg is ,.....
Worstel met het schuldgevoel dat ik haar heb moeten laten inslapen ,
die blik na de eerste injectie .
Wat doe je met me ?
Ik zie alleen die ogen maar voor me .
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |