Is gewoon of je wil, effe een bak koffie en kijken of het klikt. Meestal heb je dat van beide kanten zo door.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Daaromze woont nog geen 20 min rijden van me af
Moet ze t niet steeds uitstellen.. ik smste ook waarom ze het deze keer uitstelde terwijl ze aangaf dit weekend tijd te hebben.. nog geen antwoordquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is gewoon of je wil, effe een bak koffie en kijken of het klikt. Meestal heb je dat van beide kanten zo door.
Dan vindt ze je niet leuk genoeg of interessant genoeg om daadwerkelijk andere dingen uit te stellen voor te een date met jouquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee oke maar dan zeggen dat ze rond die tijd kan en ik moet dan ook tijd vrijhouden en vervolgens zeggen dat t weer niet kan..tja.. Ik wil dr heus nog wel op wachten opzich maar ik ben bang dat ze de volgende keer ook annuleert
Ze zegt anders nog steeds graag te willen afspreken? En fuck it gewoon... ik heb er eigenlijk niet zo'n zin meer inquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vindt ze je niet leuk genoeg of interessant genoeg om daadwerkelijk andere dingen uit te stellen voor te een date met jou
Iets met woorden en actiesquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:57 schreef Geester het volgende:
Ze zegt anders nog steeds graag te willen afspreken? En fuck it gewoon... ik heb er eigenlijk niet zo'n zin meer in
Ja inderdaad als het nou belangrijk zou zijn geweest zou ik het ook snappen..want die dag waarop we een date zouden hebben en ze niet kon vroeg ik:''wat heb je vandaag gedaan'' en ze zei''in de tuin gezeten''.. Mja ik stuur zo wel een sms dat ik t afblaas en dat ik er geen zin em behoefte meer aan hebquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met woorden en acties
Ze wil wel graag afspreken misschien, maar dan wel op een punt waarop ze niets beters te doen heeft blijkbaar. Want als ze nu niet meer kan en eerder wel, dan heeft ze het blijkbaar opgevuld met zaken die volgens haar belangrijker/leuker zijn.
Natuurlijk kan het iets zijn waar ze niet onderuit komt of vergeten is. Maar dat zal ze je dan ook wel vertellen neem ik aan
Dan wil ze wel ineensquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja inderdaad als het nou belangrijk zou zijn geweest zou ik het ook snappen..want die dag waarop we een date zouden hebben en ze niet kon vroeg ik:''wat heb je vandaag gedaan'' en ze zei''in de tuin gezeten''.. Mja ik stuur zo wel een sms dat ik t afblaas en dat ik er geen zin em behoefte meer aan heb
ja maar ik bedoel van als ze me niks vind ..zeg dat danquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je op een datingsite staan als je toch niet wil afspreken>?
Dan weet je iig zeker dat ze met je wil datenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Lol, had iemand die m'n foto bewonderde met een heuse score van 6.0. Uiterlijkheden-balkje stond leeg. Nice. 6.0 zal dan wel het laagst mogelijke zijn op PAIQ.
Consider me a lucky man then!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan weet je iig zeker dat ze met je wil daten
Wat wil het uiterlijkheden balkje zeggen dan? De fotoscores snap ik, maar wat wil het zeggen als uiterlijkheden laag of hoog zijn??quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Lol, had iemand die m'n foto bewonderde met een heuse score van 6.0. Uiterlijkheden-balkje stond leeg. Nice. 6.0 zal dan wel het laagst mogelijke zijn op PAIQ.
Ik heb dit laatst even gecheckt omdat ik ook het idee had dat Paiq fotoscores overdrijft en een hele vage en onscherpe foto toegevoegd waar je nauwelijks iets op kon zien. Na een paar beoordelingen stond die op 5.5. De rest van mijn foto's scoren tussen de 8.1 en 9.1. Er is dus wel een flink verschil tussen redelijk hoog gescoord worden en onderop de stapel liggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Aandacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je op een datingsite staan als je toch niet wil afspreken>?
Met die zelfde ?quote:
Neuj weetje ik was altijd redelijk ouderwets gewoon concentreren op 1 chick nu niet meer.. Dus dit is een andere..quote:
Welke foto?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie meid op de foto, leuke gesprekken? Wat ga je doen?
Ik zou het niet kunnen hoor op meerdere paarden wedden. Na 5 zinnen gaat zo een meid zich toch afvragen of je wel te vertrouwen bent en als je dan ook nog met een andere in je hoofd zit is dat lastig. Aan de andere kant de meeste doen het zelf ook.quote:Neuj weetje ik was altijd redelijk ouderwets gewoon concentreren op 1 chick nu niet meer.. Dus dit is een andere..
Fuck it denk ik..
Was een vraag, maar is zo misschien wel niet duidelijk omdat er maar een vraagteken staatquote:
Is ook de eerste keer dat ik nu met 2 meisjes bezig benquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Welke foto?
[..]
Ik zou het niet kunnen hoor op meerdere paarden wedden. Na 5 zinnen gaat zo een meid zich toch afvragen of je wel te vertrouwen bent en als je dan ook nog met een andere in je hoofd zit is dat lastig. Aan de andere kant de meeste doen het zelf ook.
Sja, ik had dit weekend ook iemand op de MSN middels RP. Echter heb ik haar niet meer online gezien, kon ze niet whatsappen omdat ze geen nieuwerwetse telefoon heeft, dus dan nu maar een date met iemand anders.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Is ook de eerste keer dat ik nu met 2 meisjes bezig benen ook de laatste keer.. ik vind t toch niks eigenlijk...Ik bedoel ik kan niet 2 meisjes leuk vinden...
Geen watsapp is pauper dus?quote:
Vrouwen zonder whatsapp zijn allemaal hoeren, ik weet het zeker...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen watsapp is pauper dus?
Misschien wou ze hem wel niet geven omdat je dan ook meteen haar tel nummer hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Sja, ik had dit weekend ook iemand op de MSN middels RP. Echter heb ik haar niet meer online gezien, kon ze niet whatsappen omdat ze geen nieuwerwetse telefoon heeft, dus dan nu maar een date met iemand anders.
Wat voor taalgebruik?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Gisteren een best wel leuke date gehad via badoo. Klikte goed, was erg gezellig. Ben benieuwd hoe het afloopt.![]()
Waar ik me af en toe verschrikkelijk aan kan ergeren is het taalgebruik van sommigen, mén
ja sma wa nau taal eeh jij mij disse eeh ik jau finde ja!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Gisteren een best wel leuke date gehad via badoo. Klikte goed, was erg gezellig. Ben benieuwd hoe het afloopt.![]()
Waar ik me af en toe verschrikkelijk aan kan ergeren is het taalgebruik van sommigen, mén
das tog nie errug ik heb dislexiaquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woorde nie afmake enzeo weetje
Badoo, das knapquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Trek je slim volk aan blijkbaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woorde nie afmake enzeo weetje
Wie niet waagt, wie niet wintquote:
Ja af en toe hoor, niet iedereen gelukkigquote:
Als ze niet verder chat, terwijl ze wel online is, moet je haar gewoon weer verwijderen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:52 schreef marcokloon het volgende:
paiq is wel een leuk systeem
had een dame die bij alles boven op de stapel kwam, berichtje gestuurd, aanvaard.
Probeer te chatten, maar reactie blijft uit
Dan maar wachten...
za ik da maa ook nie m'n woorde afmake?
Why?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef Dizorn het volgende:
Láng geleden dat ik hier ben geweest. Maar ik ben weer terug. Joepie.
Jammer, maar gelukkig heb je nog tweede optie.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:12 schreef Geester het volgende:
De date was tjaa .....moest alles uit haar trekken en zegt ze wel dat de date voor herhahling vatbaar is
Jaa ik vind het moeilijk te zien of iemand mij wel leuk vind... Ik heb met de tijd ook wel een dikke huid gekregen met dit soort dingen daarom denk ik ook snel van barst maar ofzo terwijl misschien een 2e date heel leuk kan zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Jammer, maar gelukkig heb je nog tweede optie.
Maar dan moet jij haar die eerste date wel leuk vinden. Ongeacht wat zij van jou vindt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Jaa ik vind het moeilijk te zien of iemand mij wel leuk vind... Ik heb met de tijd ook wel een dikke huid gekregen met dit soort dingen daarom denk ik ook snel van barst maar ofzo terwijl misschien een 2e date heel leuk kan zijn
Ja klopt ik vond haar ook wel interessant.. Ik ken dr niet helemaal na 1 date dus wat dat betreft hoop ik op een 2e date maar ja dan wel wat dieper op de materie ingaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet jij haar die eerste date wel leuk vinden. Ongeacht wat zij van jou vindt.
Maar je vond het niet erg om alles uit haar te moeten trekken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja klopt ik vond haar ook wel interessant.. Ik ken dr niet helemaal na 1 date dus wat dat betreft hoop ik op een 2e date maar ja dan wel wat dieper op de materie ingaan
Jaa maar ik had t gevoel alsof ze een beetje nerveus was en niet echt ongeintresseerd ( dat denk ik tenminste )... Eenmaal toen we een beetje zaten ergens ging het welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je vond het niet erg om alles uit haar te moeten trekken?
Dat is natuurlijk al anders. Tja als je het ziet zitten gewoon een tweede date doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Jaa maar ik had t gevoel alsof ze een beetje nerveus was en niet echt ongeintresseerd ( dat denk ik tenminste )... Eenmaal toen we een beetje zaten ergens ging het wel
Ja ach ik bedoel dan heb ik ook duidelijkheid enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk al anders. Tja als je het ziet zitten gewoon een tweede date doen.
Zolang je er zin in hebt en blijft houden gewoon doen. Mocht je er met tegenzin naar uitkijken, dan nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Geester het volgende:
Ja ach ik bedoel dan heb ik ook duidelijkheid enzodus ik ga dat wel doen aankomende week
Inderdaad daarom app ik straks wel ff of ze zin heeftquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:39 schreef jdel het volgende:
Klinkt alsof ze er zenuwachtig was, wat ik me kan voorstellen.
Ach wie weet valt het straks heel erg mee en klikt het heel goed
Gewoon iets dat bij je past. Gedichtje, een korte beschrijving, of je maakt er een grappig sprookje van. Maar het moet wel bij je passen, geen grappen en grollen als je een serieus persoon bent en 1x in het jaar een goede bak vertelt. Verder moet het kort beschrijven wie je bent, wat je doet en wat voor vrouw je aantrekkelijk vindt, zonder te zeggen dat je op zoek bent (want iedereen wil gewoon spontaan tegengekomen wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:12 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien een domme beginnersvraag: Ik wil beginnen met een profiel op te zetten, maar ik vraag voor mezelf af hoeveel tekst en details ik erin moet zetten. Ik zie veel korte profielen die grotendeels uit een verzameling steekwoorden bestaat. Zoiets als “Ik ben sociaal, ondernemend, sportief, hou van lekker eten (doh wie niet) etc etc” Dat is naar mijn mening erg saai, standaard en toch nietszeggend. Maar tegelijkertijd ik wil ook niet mijn hele levensverhaal en al erop zetten, anders is er bij een eerste date te weinig mystiek en spanning om elkaar te leren kennen, althans vind ik.
Hoe denken jullie erover?
Badoo: Hey Chikies; mijn 06-xxxxxxxxxx, lekker wippequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:12 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien een domme beginnersvraag: Ik wil beginnen met een profiel op te zetten, maar ik vraag voor mezelf af hoeveel tekst en details ik erin moet zetten. Ik zie veel korte profielen die grotendeels uit een verzameling steekwoorden bestaat. Zoiets als “Ik ben sociaal, ondernemend, sportief, hou van lekker eten (doh wie niet) etc etc” Dat is naar mijn mening erg saai, standaard en toch nietszeggend. Maar tegelijkertijd ik wil ook niet mijn hele levensverhaal en al erop zetten, anders is er bij een eerste date te weinig mystiek en spanning om elkaar te leren kennen, althans vind ik.
Hoe denken jullie erover?
Lectuur? Het gemeenteblaadje is ook lectuur. Literatuur bedoel je waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Badoo: Hey Chikies; mijn 06-xxxxxxxxxx, lekker wippe
Paiq: -
RP: geen mama's, geen stalkers aub. Rest is bespreekbaar. PS: alleen reactie met foto; jij kan mij tenslotte ook zien; wel zo eerlijk
e-matching: ik hou van kunst, lectuur, wijntje, spirituele gedachtes
easy
Kan het ook zijn dat zij mij dus ook al heeft verwijderd maar dat dat pas na 60 dagen effect heeft?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ze niet verder chat, terwijl ze wel online is, moet je haar gewoon weer verwijderen...
Plaats haar dan op "verwijderen, maar zij ziet dit niet". Na 60 dagen ofzo, als ze nog niet gereageerd heeft, krijg je een melding dat ze definitief verwijderd wordt, tenzij je alsnog tegen haar kletst.
Hoezo? Kan handig dat er een chick weer tevoorschijn komt, en omdat je die vorige date niets vond, kan je deze alsnog regelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:21 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat zij mij dus ook al heeft verwijderd maar dat dat pas na 60 dagen effect heeft?
Beetje raar dat als je iemand niet meer in je contactenlijst wilt hebben, ze alsnog 60 dagen tegen je aan kunnen lullen
Oke dan, thnxquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:35 schreef Dizorn het volgende:
Als je niet wilt dat de ander ziet dat je aan het verwijderen bent.. dan moet je het maar voor lief nemen dat ze nog tegen je aan kunnen lullen. En anders gewoon een volle delete erop gooien. Niet moeilijk over doen.
Iemand nog aanbiedingen rond Amsterdam trouwens?
`Lectuur` in de ruime betekenis verwijst naar alles wat gelezen kan worden. Het is dus een verzamelnaam voor boeken, stripboeken, pamfletten, tijdschriften en kranten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lectuur? Het gemeenteblaadje is ook lectuur. Literatuur bedoel je waarschijnlijk
Wordt lid van ematching, een en al Amsterdamquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:35 schreef Dizorn het volgende:
Als je niet wilt dat de ander ziet dat je aan het verwijderen bent.. dan moet je het maar voor lief nemen dat ze nog tegen je aan kunnen lullen. En anders gewoon een volle delete erop gooien. Niet moeilijk over doen.
Iemand nog aanbiedingen rond Amsterdam trouwens?
Sympathiek, aardig en eerlijkquote:
Normaal zou je zeggen 'It's good to be back', maar weet niet of dat in dit geval gezegd moet worden. Wel goed begin op paiq, mijn eerste foto-beoordeling heb ik een fotobewonderaar aan overgehouden (Jammer dat dat locatie balkje bijna leeg is). En mij is opgevallen dat bij ELKE persoon tot nu toe mijn "voor jou" balkje voller is dan "voor haar". Apart, maar vooruit dan maar hè.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wordt lid van ematching, een en al Amsterdam
Tijdje gelee trouwens, dat je hier postte
Op RP zijn de meeste meiden die aangeven slank te zijn ook echt slank, meestal staat er ook wel een foto bij waar het goed te zien isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Normaal zou je zeggen 'It's good to be back', maar weet niet of dat in dit geval gezegd moet worden. Wel goed begin op paiq, mijn eerste foto-beoordeling heb ik een fotobewonderaar aan overgehouden (Jammer dat dat locatie balkje bijna leeg is). En mij is opgevallen dat bij ELKE persoon tot nu toe mijn "voor jou" balkje voller is dan "voor haar". Apart, maar vooruit dan maar hè.
e-matching is trouwens betaald toch? Daar heb ik niet echt behoefte aan (op dit moment). Zeker in Amsterdam moet er genoeg te vinden zijn zou ik zeggen. Ben alleen bang dat ik ze niet moet zoeken tijdens m'n coschappen, dat lijkt me geen geslaagde manier
Ik vind een battledate ook zo'n onzin. Geen behoefte gehad om daaraan mee te doen. Leuk voor puberale meisjes met aandacht tekort.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Dennisweb het volgende:
Voor de lol op Paiq. Eén keer een een BattleDate gehad. Natuurlijk schandelijk verloren. De jongen die tegen me battlede was op reis geweest, en zij hield van reizen. Ik had natuurlijk als nitwit geen schijn van kans. Verder een raar meisje die zei dat ze 'blond haar' had, maar dat was rood haar. Ze zou 'slank' zijn, maar had een vrij groot hoofd. Paiqers liegen graag.
Hehe...dan doe je iets verkeerd. Echt!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krijg echt geen reactie op RP
Mwoah, reakties op RP krijg je van Oost Europese scammers en van wanhopige walrussen van 100kg+.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe...dan doe je iets verkeerd. Echt!!
Oh.. op die manier. Ik dacht dat ie bedoelde dat die vrouwen nooit op zijn reacties reageren. Dan zou het weleens aan zijn reacties of profiel kunnen liggen, toch? Ik zelf heb geen ervaring met datingsites, dus heb geen flauw idee hoe en wat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mwoah, reakties op RP krijg je van Oost Europese scammers en van wanhopige walrussen van 100kg+.
Op RP is mijn ervaring dat je zelf moet reageren. Veel. En vaak. Je concurreert met duizenden mannen die hetzelfde doen immers. Zoek maar op mannen van jouw leeftijd in je provincie. Dan zit je bij pagina 10 nog bij mannen die 'vandaag' nog online zijn geweest. Zoek je op vrouwen uit je provincie van pakweg 3 jaar jonger, dan zit je bij pagina 4 al op 'deze maand' online. (iets gechargeerd natuurlijk).
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
bedankt man
wall of text hits you for 9000 damage
you die
Die wist gauw hoe jij inelkaar zat dan..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef Dizorn het volgende:
Wooptidoo, na 1 dag verwijderd door iemand waarmee ik niet gesproken heb.
Ik soms op dezelfde dag nog.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef Dizorn het volgende:
Wooptidoo, na 1 dag verwijderd door iemand waarmee ik niet gesproken heb.
Hoe vaak "schiet je dan raak" naar eigen ervaring? 1 op 10, 1op 30......quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mwoah, reakties op RP krijg je van Oost Europese scammers en van wanhopige walrussen van 100kg+.
Op RP is mijn ervaring dat je zelf moet reageren. Veel. En vaak. Je concurreert met duizenden mannen die hetzelfde doen immers. Zoek maar op mannen van jouw leeftijd in je provincie. Dan zit je bij pagina 10 nog bij mannen die 'vandaag' nog online zijn geweest. Zoek je op vrouwen uit je provincie van pakweg 3 jaar jonger, dan zit je bij pagina 4 al op 'deze maand' online. (iets gechargeerd natuurlijk).
Toen straks toevallig one-liners rondgestuurd?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:45 schreef Dizorn het volgende:
Hoogstens zo'n fotocheat geval, en dan denken dat ik afgrijselijk ben. Zou daar zelf nooit voor "betalen" maargoed
We wachten in spanning afquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:53 schreef love_sharon het volgende:
Niet echt een reden voor en weet ook niet hoe ik het moet uitleggen. Zijn maar weinig mannen waar ik mee wou afspreken maar dan was het wel altijd snel. Dit is meer een ehm patstelling van wie gaat het voorstellen (wel is gebeurd maar door omstandigheden niet door gegaan en later nooit meer serieuze plannen uigekomen) en ondertussen uit blijven dagen. Achja ik geef wel een update wanneer er iets gebeurd, tot nu toe vermaak ik mij nog goed met de gesprekkenOok al moet die afspraak wel komen.
[..]
Toen straks toevallig one-liners rondgestuurd?
Toen ik drie dagen gratis lid was stuurde ik 12 mailtjes, waarvan ik 3 geen-interesses terug kreeg, 2 persoonlijke antwoorden waarvan 1tje resulteerde in een date. De ovierge 7 lieten niets van zich horen. Date was gezelligquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik soms op dezelfde dag nog.![]()
[..]
Hoe vaak "schiet je dan raak" naar eigen ervaring? 1 op 10, 1op 30......
Hahaha... Gewoon reageren en zeggen dat je aan de helft voldoet. De andere helft ga je hard aan werken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:06 schreef Moogwai10 het volgende:
Kreeg vandaag op KNUZ een bericht van een dame die wel graag meer van me te weten wilde komen (op basis van mijn foto en zeer summier profiel), dus ik denk laat ik haar profiel even checken kom ik dit tegen:
Ben jij:
-Serieus maar ook in for fun?
-Stoer maar ook gevoelig?
-Gesteld op uiterlijk maar geen show-off?
-Een prater maar ook een luisteraar?
-Ambitieus maar ook tevreden met het nu?
-Meegaand maar kan je ook grenzen stellen?
-Assertief maar kan je ook feedback incasseren?
-Iemand die graag actief is maar hou je ook van gezellig thuis?
Kies jij voor:
-Anders dan anders ipv standaard?
-Een mixje ipv bier?
-Een festival, grote party of concert ipv de kroeg?
-THE GYM ipv voetbal?
-Een verre reis met backpack ipv een Europa-vakantie met trolley?
-Kaarslicht ipv lampenlicht?
-Het glas half vol ipv het glas half leeg?
-Pasta's of sushi ipv aardappelen?
-Een echt huisdier ipv een goudvis?
Sta jij:
-Stevig in je schoenen maar loop je er niet naast?
-Graag in het middelpunt maar gun je deze plek ook een ander?
-Voor iedereen klaar maar weet je hier wel maat in te houden?
Wil jij:
-Jezelf blijven ontwikkelen ipv stil blijven staan?
-Alles uit het leven halen wat er in zit?
Heb jij:
-Je leventje goed voor elkaar maar inmiddels ook wel behoefte aan een leuke partner??
Kun jij:
-omgaan met een assertief, avontuurlijk, tikje eigenwijs, perfectionistisch, zelfstandig, altijd positief, lief, puur, gepassioneerd, zorgzaam, humorvol, open en verrassende dame als IK?
Ik geloof dat ik 30+ eisen tegenkom in 6 subcategorieen!![]()
Ik wordt al moe van het lezen ervan al, laat staan er ook og allemaal aan voldoen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |