abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109555644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van al die profielteksten D.A.M ?
Niet zoveel, vind ze gewoon grappig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109555728
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet zoveel, vind ze gewoon grappig
Ik vind ze net zo grappig als een willekeurige Nederlandse comedy.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_109556352
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 01:21 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik vind ze net zo grappig als een willekeurige Nederlandse comedy.
Het probleem is dat ze serieus zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109556666
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben een rustige, hardwerkende meid die heel goed alleen kan zijn.
Op dit moment mis ik wel iemand om mij heen die een aanvulling is op mijn leven.
Iemand waarmee ik kan lachen en leuke dingen kan doen. Iemand die ik kan masseren als hij een zware werkdag heeft gehad en ik vind het ook niet erg als ik dit terug krijg:). Iemand die mij begrijpt en respecteert, iemand die romantisch is en mij een beetje verwend. Kortom gewoon een maatje om mee samen te zijn.

Ik woon op mezelf samen met drie katten (mijn alles) en ik vind het ook belangrijk dat een man met dieren kan omgaan. Daarnaast ben ik een familiemens en vind familie dus ook belangrijk. Ik vind het heerlijk om op vakantie te gaan het liefste 2 keer per jaar. Dit zijn dan voornamelijk warme landen, wintersport is niet mijn ding. Daarnaast ga ik graag naar een spa/welness. Ik ben echt een meisje meisje maar vind het niet erg om mijn handen vies te maken en zeur ook niet als een nagel breekt :) Ik verzorg mezelf goed en houdt van lekkere parfum :) Dit vind ik ook belangrijk bij een man. Als je lekker bent geschoren en lekker ruikt heb je bij mij al een pluspunt. Ik hou ook van winkelen, sporten, natuur/cultuur, lezen, uit eten gaan, films kijken en vind het leuk om naar het theater te gaan. Ik ben geen feestbeest, carnaval is dus absoluut niet mijn ding.

Ik zoek geen one night stand en heb geen zin in om gebruikt te worden of om elkaar heen te draaien. Ik zoek een man die stevig in zijn schoenen staat en zijn leven op orde heeft. Ik vind het leuk om iemand te leren kennen via msn of whatsapp en dan kunnen we altijd een afspraakje maken om iets leuks te doen als het klikt.

Ow ja mannen ik heb natuurlijk ook een paar dingen waar ik niet op val. Zo val ik niet op onzekere/verlegen mannen maar ook niet op mannen die arrogant zijn. Dus normaal dan doe je gek genoeg. Daarnaast vind ik het vreselijk als je een goude ketting draagt, of je als je je haar vol met gel naar achteren hebt gekamt. Ook witte sokken en te korte spijkerbroeken valt niet echt bij mij in de smaak. Ik heb het liefste een man die zich netjes kleed.

Ik ben benieuwd of ik leuke berichtjes ga ontvangen.....

ps. ik reageer alleen als je een foto hebt. Een reactie positief of negatief krijg je van mij altijd, die mis ik namelijk vaak genoeg van de mannen hier.
Tja als ik ditlees denk ik altijd dat ze 2weken hiervoor gebruikt is door een player die abrupt is vreemd gegaan waardoor ze het wel moest uitmaken.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 27 maart 2012 @ 07:33:30 #55
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_109556838
D.A.M. kap nou eens met het plaatsen van die profielteksten...daar zit niemand op te wachten.

Als je nou eens iets leuks post of vraagt, ok...maar dit is ronduit irritant.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 08:05:50 #56
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109557087
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 06:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja als ik ditlees denk ik altijd dat ze 2weken hiervoor gebruikt is door een player die abrupt is vreemd gegaan waardoor ze het wel moest uitmaken.
Ik vind er niet zoveel bijzonder of uniek aan. Dit is dan nog een eerlijke versie, het is alleen jammer dat ze zo'n nadruk legt op wat ze allemaal NIET leuk vindt. Dat maakt het gelijk zo'n vinkenlijstje.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_109558133
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 07:33 schreef Thornado het volgende:
D.A.M. kap nou eens met het plaatsen van die profielteksten...daar zit niemand op te wachten.

Als je nou eens iets leuks post of vraagt, ok...maar dit is ronduit irritant.
Majesteitsmeervoud, ga zo door :)
pi_109558746
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Majesteitsmeervoud, ga zo door :)
Hij heeft wel gelijk, als ik die profieltexten wil zien schrijf ik me wel in dus tenzij je doldwaze maffe verknipte nymfomane's weet te vinden hoef je ze wat mij betreft niet meer te plaatsen.
pi_109579092
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 08:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik vind er niet zoveel bijzonder of uniek aan. Dit is dan nog een eerlijke versie, het is alleen jammer dat ze zo'n nadruk legt op wat ze allemaal NIET leuk vindt. Dat maakt het gelijk zo'n vinkenlijstje.
Door schade en schande worden die dames wijs immers... ze krijgen bakken met foute mail elke dag. Maar het is wel een hele eisenlijst. Duidelijk van een 30+ mevrouw die een vader voor haar toekomstige baby zoekt. Hun gedachte is niet 'is dit een leuke vent?', maar 'wil ik hier oud mee worden en kinderen van krijgen?'. En tja, dan moet je aan een heleboel eisen voldoen. En daarom zie je zo'n profiel 3 jaar later nog op de site staan. Dan is ze weer 3 jaar verder en nog steeds kinderloos.

Een man denkt gewoon 'is 't een lekker wijf?' gevolgd door 'is ze een beetje normaal?' (lees: kan ik haar achterlaten bij mijn vrienden terwijl ik een biertje haal).
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_109582828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 08:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

quote:
Ik zoek geen one night stand en heb geen zin in om gebruikt te worden of om elkaar heen te draaien. Ik zoek een man die stevig in zijn schoenen staat en zijn leven op orde heeft. Ik vind het leuk om iemand te leren kennen via msn of whatsapp en dan kunnen we altijd een afspraakje maken om iets leuks te doen als het klikt.
Tja ik lees dit

ik wil zo graag seks maar wel met een normale man. Die me af en toe gebruikt en met me speelt maar wel bij me blijft om te onderhouden. Het liefst iemand die heel intelligent is en heel veel geld heeft. Als je zo bent contact me dan via msn of whapsapp dan duik ik zo het bed met je in.

quote:
Ik woon op mezelf samen met drie katten (mijn alles) en ik vind het ook belangrijk dat een man met dieren kan omgaan. Daarnaast ben ik een familiemens en vind familie dus ook belangrijk. Ik vind het heerlijk om op vakantie te gaan het liefste 2 keer per jaar. Dit zijn dan voornamelijk warme landen, wintersport is niet mijn ding. Daarnaast ga ik graag naar een spa/welness. Ik ben echt een meisje meisje maar vind het niet erg om mijn handen vies te maken en zeur ook niet als een nagel breekt
Ik ben eenzaam want ik heb 3 katten een man moet ook een dier zijn. Maar ook met mijn famillie om kunnen gaan en 2 keer per jaar op vakantie te gaan. hou het liefst van een bruine man en een warm land, laat me ook graag begluren in de sauna/spa. ik ben lief maar kan ook ontzettend wild zijn,.blablalba
UITGESCHREVEN
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:02:56 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109582927
He PM hoe is het ondertussen met jou en je date?
pi_109583421
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef Cue_ het volgende:
He PM hoe is het ondertussen met jou en je date?
Date, mijn relatie bedoel je? Ja het gaat goed ze komt ondertussen hele weekenden bij me overnachten en ik bij haar. Laatste keer wou ik weer terug naar huis en toen hield ze me tegen, lag echt in een deuk. We zijn toen naar de veluwe geweest en hebben van het landschap genoten en gesport. Alleen noemen we elkaar naampjes, het begon met koosnaampjes maar worden nu een beetje scheldwoorden. Dat kwam omdat zei me junior noemde tijdens de seks, omdat ze dat van zon 06tv laat in de avond hoorde en ik al helemaal slap was na 5x. Dus toen begon ze een keer dat ze pukkels had en dat het heel erg was, en nu noem ik haar pukkeltje. Ben ook wel jaloers als ze met andere mannen praat, ze wou haar racket laten maken en toen deed een vent wat er om heen en vroeg aan haar of ze kon voelen. Ik werd toen kokendheet maar kon me nog net inhouden. Ik durfte toen ook niet weg te lopen om me om te kleden tot me eigen verbazing.

Maar voor de rest gaat het goed. Haar hele buurt weet nu dat we wat hebben in Arnhem schijnt de roddel met de lichtsnelheid te gaan. En de buurvrouw die werkt als een doorgeefluik.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 27-03-2012 21:22:24 ]
UITGESCHREVEN
pi_109583619
TMI ;(
Tap tap tap
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:22:23 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109584064
Klinkt goed PM. En al voorgesteld aan vrienden?
pi_109584193
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed PM. En al voorgesteld aan vrienden?
Nee, tot nu toe alleen nog aan ouders. Ik denk dat ik daar voorlopig even mee wacht totdat we elkaar samen een weekje achterelkaar hebben meegemaakt. Tja ze was erg verlegen bij me ouders, was er een beetje van geschrokken.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 27-03-2012 21:36:18 ]
UITGESCHREVEN
pi_109584321
Grappig, ouders is bij mij juist altijd de laatste horde :)
pi_109587113
Leukste is als ze zeggen ben leuk, en wil graag van je horen, etc en vervolgens geen bericht terug sturen :')
pi_109592173
Wat heb je teruggestuurd dan??
pi_109592459
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:37 schreef Vinylrulez het volgende:
Wat heb je teruggestuurd dan??
Gestuurd, maar in principe maakt het niet uit wat ik gestuurd heb
pi_109592897
Misschien heeft jouw reactie haar op een of andere manier afgeschrikt?
pi_109592954
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:55 schreef Vinylrulez het volgende:
Wie weet, maar met zo'n reactie ben je in elk geval zo uitgeluld
pi_109593135
Op naar de volgende dus :-)
pi_109593422
Zegt me wel weer genoeg hoe het staat met de social skills van die dames, al blijkt dat niet uit de profielteksten :')
pi_109593453
Tsja, die eisenpakketwijven van tegenwoordig...
  woensdag 28 maart 2012 @ 06:44:43 #75
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_109595765
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:55 schreef Vinylrulez het volgende:
Of de foto. :)

Maar in iedere geval next.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:32:43 #76
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_109595940
De regel is dat als een vrouw niet reageert, je gewoon niet leuk genoeg bent.

Vrouwen worden volgespamd met berichten van hordes mannen, je was haar tijd gewoon niet waard. :)
pi_109596312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:32 schreef Thornado het volgende:

Vrouwen worden volgespamd met berichten van hordes mannen, je was haar tijd gewoon niet waard. :)
Misschien ben ik een lul, maar ik reageer ook niet op alle vrouwen. Niet dat ik word overstelpt met reacties, maar sommigen heb ik dan geen zin om op te reageren en uiteindelijk schiet het er bij in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 28-03-2012 09:31:32 ]
pi_109596603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien ben ik een lul, maar ik reageer ook niet op alle vrouwen. Niet dat ik wordt overstelpt met reacties, maar sommigen heb ik dan geen zin om op te reageren en uiteindelijk schiet het er bij in.
Ik stuurde altijd wel een reactie...wel zo beleefd.
pi_109596959
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien ben ik een lul, maar ik reageer ook niet op alle vrouwen. Niet dat ik wordt overstelpt met reacties, maar sommigen heb ik dan geen zin om op te reageren en uiteindelijk schiet het er bij in.
Tja het is een vorm van beleefdheid vind ik. Je draagt iets uit waar mensen na jou ook meer mee kunnen. Hoe meer mensen reageren hoe sneller mensen realiseren dat ze de ware niet hebben gevonden en doorgaan naar de volgende.

Ik acht elk mensen intelligent genoeg om een normale discussie over liefde of een date op te zetten en daarbij een punt heeft waarbij hij besluit om het niet door te zetten
UITGESCHREVEN
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:28:30 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109597294
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zegt me wel weer genoeg hoe het staat met de social skills van die dames, al blijkt dat niet uit de profielteksten :')
Bij jou blijkt het anders helemaal nergens uit. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:34:08 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109597398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hey Silenus, hoe staat het met jouw dates eigenlijk tegenwoordig?
pi_109601146
haha, hier een relatienoob die het ook maar eens probeert. Alleen van wat ik lees volgens mij wel bij de verkeerde club (eDarling)... de voorstellen lijken me op het oog wel leuke dames (vooral op uiterlijk bekeken eerst), maar lastig om daadwerkelijk wat verder mee te gaan na de glimlach heen en weer. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en berichtjes gaan sturen naar iedereen die ook maar een beetje lijkt matchen :P

Verder houdt echt iedereen van dezelfde dingen, maar volgens mij is dat vrij standaard (ik doe er net zo hard aan mee, ik houd van uit eten gaan, filmpje etc... en dan weet je dus nog geen flikker :D). Wel ellenlange lijsten invullen zeg, pfff.

Ook verbazingwekkend hoeveel leraressen erop zitten... of ik moet tot dat soort vrouwen aangetrokken zijn ofzo :)

En van dat hoger opgeleid klopt ook niet veel, meer dan genoeg met alleen middelbare school, ook al interesseert me dat eigenlijk geen ene flikker.

Ben benieuwd wanneer de eerste date is ;)
pi_109601475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Fokkers mogen dat van mij best zeggen vooral diegene die reageren in deze topic
pi_109601520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef _VoiD_ het volgende:
haha, hier een relatienoob die het ook maar eens probeert. Alleen van wat ik lees volgens mij wel bij de verkeerde club (eDarling)... de voorstellen lijken me op het oog wel leuke dames (vooral op uiterlijk bekeken eerst), maar lastig om daadwerkelijk wat verder mee te gaan na de glimlach heen en weer. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en berichtjes gaan sturen naar iedereen die ook maar een beetje lijkt matchen :P

Verder houdt echt iedereen van dezelfde dingen, maar volgens mij is dat vrij standaard (ik doe er net zo hard aan mee, ik houd van uit eten gaan, filmpje etc... en dan weet je dus nog geen flikker :D). Wel ellenlange lijsten invullen zeg, pfff.

Ook verbazingwekkend hoeveel leraressen erop zitten... of ik moet tot dat soort vrouwen aangetrokken zijn ofzo :)

En van dat hoger opgeleid klopt ook niet veel, meer dan genoeg met alleen middelbare school, ook al interesseert me dat eigenlijk geen ene flikker.

Ben benieuwd wanneer de eerste date is ;)
(goede) reactie gekregen op je mailtjes?
pi_109601557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:32 schreef Thornado het volgende:

Dat van die volgespammed bitches is een hoax
pi_109601648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

(goede) reactie gekregen op je mailtjes?
ben pas een dag of drie bezig man :) Eentje vroeg waar de plaats waar ik vandaan kom lag, sindsdien niks meer gehoord.. zal wel te ver zijn geweest ofzo. Maarja, was wel een belgische dame uit Antwerpen, lekker ver weg... maar heb een zwak voor dat accent! :D
pi_109601652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja het is een vorm van beleefdheid vind ik. Je draagt iets uit waar mensen na jou ook meer mee kunnen. Hoe meer mensen reageren hoe sneller mensen realiseren dat ze de ware niet hebben gevonden en doorgaan naar de volgende.

Ik acht elk mensen intelligent genoeg om een normale discussie over liefde of een date op te zetten en daarbij een punt heeft waarbij hij besluit om het niet door te zetten
Vooral als je in je profiel zegt dat je aardig, sympathiek en dergelijke bent. Blijkt dan weinig van
pi_109601690
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

ben pas een dag of drie bezig man :) Eentje vroeg waar de plaats waar ik vandaan kom lag, sindsdien niks meer gehoord.. zal wel te ver zijn geweest ofzo. Maarja, was wel een belgische dame uit Antwerpen, lekker ver weg... maar heb een zwak voor dat accent! :D
Gewoon wat gaan drinken daar en daar gaan stappen, is best leuk in het weekend. Als je gelukkig hebt met haar
pi_109601755
Misschien had ik in dat berichtje terug ook niet zo eerlijk moeten zijn en zeggen dat je de eerste schifting toch echt op uiterlijk doet vaak, hoe oppervlakkig ook. En toen met ;) gezegd had dat ze door was. ...

Terwijl ze zelf ook zei dat ze mijn profiel niet echt gelezen had... lol, had al een glimlach voordat ik spullen had ingevuld (alleen wat foto's).
pi_109603135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vooral als je in je profiel zegt dat je aardig, sympathiek en dergelijke bent. Blijkt dan weinig van
Tja aardig maar ad-hoc. dat vind ik ook niet aardig.
UITGESCHREVEN
pi_109603465
Ja ik sprak met een chick af... Zegt ze het af omdat ze ziek was en over 2 weken weer kan.. Vraag ik na 2 weken ( nu ) of ze zin heeft om dit weekend wat te doen.. zegt ze dat ze dit weekend niet kan maar volgend weekend wel
pi_109603701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:48 schreef Geester het volgende:
Ja ik sprak met een chick af... Zegt ze het af omdat ze ziek was en over 2 weken weer kan.. Vraag ik na 2 weken ( nu ) of ze zin heeft om dit weekend wat te doen.. zegt ze dat ze dit weekend niet kan maar volgend weekend wel
Ja dat word 2mnd lang kletsen dus. Heb ik ook een keer gehad, kreeg toen zelfs een belofte een date was er nooit van gekomen. Dat kan best iemand van de datingsite zelf zijn. Hoorde van iemand die er naar eigen zeggen gewerkt had dat datingsites ook proppers inhuren met de belofte te daten. Ze schijnen zelfs ook te daten alleen breken ze abrupt af.
UITGESCHREVEN
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:06:22 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109603952
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:48 schreef Geester het volgende:
Ze zal vast (net als elk normaal persoon) niet elk weekend kunnen. :)
(als ze natuurlijk elke keer afzegd dan is het wat anders)
pi_109604033
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat word 2mnd lang kletsen dus. Heb ik ook een keer gehad, kreeg toen zelfs een belofte een date was er nooit van gekomen. Dat kan best iemand van de datingsite zelf zijn. Hoorde van iemand die er naar eigen zeggen gewerkt had dat datingsites ook proppers inhuren met de belofte te daten. Ze schijnen zelfs ook te daten alleen breken ze abrupt af.
Ja maar ik heb dr op FB en het was een gratis site en gebeld enzo
pi_109604065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee oke maar dan zeggen dat ze rond die tijd kan en ik moet dan ook tijd vrijhouden en vervolgens zeggen dat t weer niet kan..tja.. Ik wil dr heus nog wel op wachten opzich maar ik ben bang dat ze de volgende keer ook annuleert :')
pi_109606553
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heel het weekend volgepland :')

Sure
pi_109606719
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heel het weekend volgepland :')

Sure
Als je op vrijdagavond en zaterdagavond wat te doen hebt en je ook nog moet reizen dan zou ik daar ook geen behoefte aan hebben. Dan liever op een andere dag.
pi_109607726
Mja ik vind het wel jammer ik verheugde me er (weer) op maarja
pi_109607969
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je op vrijdagavond en zaterdagavond wat te doen hebt en je ook nog moet reizen dan zou ik daar ook geen behoefte aan hebben. Dan liever op een andere dag.
Kopje koffie of gaan wandelen duurt geen uren
pi_109608180
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kopje koffie of gaan wandelen duurt geen uren
Daarom :') ze woont nog geen 20 min rijden van me af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')