abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109544658
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef Vinylrulez het volgende:
Het is eigenlijk te mooi om waar te zijn.. ik begrijp nog steeds niet goed wat zo'n knappe rechtenstuderende meid ziet in een 8 jaar ouder monteurtje met een mbo diploma
Simpel, je bent alvast ingevet wanneer je thuis komt :@
pi_109544674
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef Vinylrulez het volgende:
Het is eigenlijk te mooi om waar te zijn.. ik begrijp nog steeds niet goed wat zo'n knappe rechtenstuderende meid ziet in een 8 jaar ouder monteurtje met een mbo diploma
Op ieder potje past een deksel eh *;
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  maandag 26 maart 2012 @ 20:53:37 #28
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_109544868
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:47 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Wees blij, anders straks een hoop werk en niks bereikt.. beter direct over en uit |:(
Tja, zo kun je het ook zien. Maar een simpel gesprek om even kennis te maken had ik dan nog wel leuk gevonden.
Maargoed, misschien komt mijn beroep voor haar wel over als hoe beroepen als "sociaal maatschappelijk hulpverlener" of weet-ik-veel op mij over komen. Het zegt wel gelijk wat over iemand.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
  maandag 26 maart 2012 @ 20:54:54 #29
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_109544937
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:48 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Zo, dat klinkt als viral marketing :(
Gecorrigeerd
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_109545146
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef Isambard het volgende:

[..]

Tja, zo kun je het ook zien. Maar een simpel gesprek om even kennis te maken had ik dan nog wel leuk gevonden.
Maargoed, misschien komt mijn beroep voor haar wel over als hoe beroepen als "sociaal maatschappelijk hulpverlener" of weet-ik-veel op mij over komen. Het zegt wel gelijk wat over iemand.
Zegt genoeg over die dame idd, als een baan al zoveel zegt voor een persoon en niet eens de moeite nemen om een fatsoenlijk gesprek aan te durven gaan dan kun je beter blij zijn dat ze direct is opgehoepeld :)
  maandag 26 maart 2012 @ 21:01:09 #31
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_109545274
quote:
13s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Gecorrigeerd
Leg uit? Ik snap je zure reactie niet zo? Wees toch blij voor die gast. Kom je zelf soms iets te kort? Ga wieberen!
pi_109545289
Ik moet zeggen dat Paiq bij mij de laatste tijd ook wel aardige speeddates regelt voor me. Steeds een 8,5 8,6 enzo, aardige looks, en dan ook nog eens binnen een straal van 10 km van me vandaan.

Heeft dat 100x foto's (lekkere wijven) beoordelen toch nog zin gehad.

Nu nog even wat minder kieskeurig worden en dan ga ik binnenkort ook weer eens aan de date. :)
pi_109545377
quote:
Wat je blijkbaar dus ook veel op die sites ziet zijn mensen die daar dan nog op neerkijken...omdat ze blijkbaar de illusie hebben dat zij in dat opzicht meer waard zijn(terwijl zij dus...op diezelfde datingsite zitten)... vraag me af wat erger is, en wat meer afschrikt ;)
Ik kijk er niet op neer, ik knap er alleen op af... Er zijn zeker weten genoeg vrouwen die afknappen op mijn uiterlijk en/of innerlijk :) Er wordt pas op je neergekeken als je dat zo ervaart.
pi_109548832
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 04:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik scharrel nu al 3 maanden met een meid die best wel een geforceerd sociaal leven heeft en daarbij haar hele week vol planned met avonden waarbij ze vriendinnen moet zien of bellen. Soms is er bijna geen tijd meer over om nog af te spreken :')

Dus dit zal wel gaan doodbloeden denk ik, al waren het 3 leuke maanden
Waarom is t geforceerd?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109549970
Haha ik lach me dood om vrouwen op paiq die eerst een gesprek aangaan en vervolgens bij het zien van de foto's je blokkeren _O- 8)7 prima joh :W
pi_109550068
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef Mattytrix het volgende:
Haha ik lach me dood om vrouwen op paiq die eerst een gesprek aangaan en vervolgens bij het zien van de foto's je blokkeren _O- 8)7 prima joh :W
Na de zoveelste verwijdering vergaat het lachen je vanzelf :D
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_109550197
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Na de zoveelste verwijdering vergaat het lachen je vanzelf :D
Maak me er eerlijk gezegt niet zo druk om, hoort er nou eenmaal bij :D
  maandag 26 maart 2012 @ 22:44:30 #38
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109551006
Lol, ik " had " net een cabaretière op paiq.
pi_109551218
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
Had?
  maandag 26 maart 2012 @ 22:55:21 #40
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109551459
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
Begint haar naam met een B?
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 26 maart 2012 @ 23:01:35 #41
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109551731
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Begint haar naam met een B?
Ghehe. PM Silenus...
  maandag 26 maart 2012 @ 23:12:53 #42
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_109552153
Was ze op de chat ook grappig dan? :)
  maandag 26 maart 2012 @ 23:19:43 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109552464
Goedenavond :W
Weer terug van vakantie, nog leuke updates hier geweest? Heb het topic namelijk niet bij kunnen houden. :)
pi_109554598
Chat iemand ooit op RP?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109554729
quote:
5s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom is t geforceerd?
Omdat ik soms het idee heb dat ze het contact met haar vrienden als een standaard verplichting ziet, maar ik denk er al weer iets genuanceerder over.
٩๏̯͡๏)۶
pi_109555147
Buongiorno,

Spontane jonge dame wil graag gezelligheid delen en samen genieten!!! Kennis maken met een serieuze volwassen, ondernemende gezellige liefde volle spontane levensgenieter die vooral eerlijk is en voorkeur zonder kinderen.

Een persoon die warmte kan geven en het hart op de juiste plaats heeft een gevoels mens met een eerlijk karakter! Vriendschap en Liefde in een relatie kan geven. Gezelligheid kan maken idee rijk is en mij volledig kan begrijpen dat het leven te kort is om alles uit te stellen!!! We leven nu en niet morgen!!! Een goed gesprek niet uit de weg gaat en zijn best doet om aan een relatie te werken, weet hoe hij het aangenaam kan maken en actief wil werken aan een prettig bourgondisch leven!

Graag zou ik eerst voldoende tijd nemen om elkaar te leren kennen als je geen vrienden kunt zijn van elkaar bestaat er ook weinig kans om serieus aan een relatie te werken! Als daar uit blijkt dat er echte andere gevoelens zijn? Dan zou ik zeggen Yes We gaan er voor!

Dus mannen van niveau die mij op een geduldige beleefde manier hun interesse tonen en moeite over hebben voor een bijzondere persoonlijkheid en dus niet overhaaste intenties hebben daar heb ik veel respect voor op de dag van vandaag.

Ben een pittige, ondernemende, zeer reislustige jonge dame die zeer veel passie heeft voor La Bella Italia. Een op en top Levensgenietster, omdat ik jaren werkzaam ben geweest in Italië kan ik het niet achter mij laten en ambieer daarom ook een baan waar voor ik regelmatig naar Italië af moest reizen. Veel kennis verzameld inmiddels van de Italiaanse cultuur, kennis van land en taal. Graag twee keer per jaar ga ik los om de vooruit lopende mode in te slaan, er verzorgd uit zien is voor mij van belang.

Het zou erg intressant zijn ondernemende jongens/mannen uit te nodigen om mijn passie te delen in het ondernemerschap en het land Italië. Ook de Italiaanse restaurants mag ik graag betreden, dit land heeft toch alles. Nu alleen nog de match vinden waar mee ik dit kan delen. In de toekomst zou ik graag daar gaan wonen, hoeft niet pertinent.

Mijn hobby,s zijn Shoppen, Wandelen of joggen aan Zee, Yoga, Spirituele beurzen, Beautydagjes Welness, Fitness, zwemmen, Steden weekendjes, uitgaan in trendy Europese Clubs, dansen, muziek van house tot R&B vanalles eigenlijk! Genieten is mijn Motto!!!

Wil veel zien van de wereld niet te lang in het vliegtuig Europa is ook Top! Heb ontzettend veel plannen nog! Wie wil er ook uit deze sleur in Nederland ontsnappen? Misschien jij ook?

Gezelligheid zeer belangrijk! Ben ook erg op mijn gemak in Antwerpen en heerlijke wafels met slagroom te eten, beetje rond wandelen en uiteindelijk in een van de vele eet locaties terecht te komen.

... Waarom zoek ik eigenlijk via deze site iemand??? Nou je weet maar nooit toch,??? In deze hectische maatschappij, iedereen heeft het druk... zelfs soms te druk om iemand gedag te zeggen, laat staan om een gezellig maatje te vinden.

Misschien komen wij elkaar nog eens tegen in Antwerpen, Rotterdam, of Italië, of gewoon zo, al geloof ik daar niet zo in hier in het onrustige kille Nederland.

Ik nodig Ondernemende internationale (Italië) passie volle levens genieters uit om eens te reageren. graag reactie met jouw....
De Levensgenietster met passie voor Italië!!!

Groetjes, en tot snel!

Missy Italy
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109555269
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buongiorno,

Blablabla... eisenpakket... Italië... blablabla

Missy Italy
Jezus.... :')

En ... heb je gereageerd? :')

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 00:49:21 ]
pi_109555331
Zal die foto maar niet plaatsen maar das echt op zijn best een 5
pi_109555388
Ik ben een rustige, hardwerkende meid die heel goed alleen kan zijn.
Op dit moment mis ik wel iemand om mij heen die een aanvulling is op mijn leven.
Iemand waarmee ik kan lachen en leuke dingen kan doen. Iemand die ik kan masseren als hij een zware werkdag heeft gehad en ik vind het ook niet erg als ik dit terug krijg:). Iemand die mij begrijpt en respecteert, iemand die romantisch is en mij een beetje verwend. Kortom gewoon een maatje om mee samen te zijn.

Ik woon op mezelf samen met drie katten (mijn alles) en ik vind het ook belangrijk dat een man met dieren kan omgaan. Daarnaast ben ik een familiemens en vind familie dus ook belangrijk. Ik vind het heerlijk om op vakantie te gaan het liefste 2 keer per jaar. Dit zijn dan voornamelijk warme landen, wintersport is niet mijn ding. Daarnaast ga ik graag naar een spa/welness. Ik ben echt een meisje meisje maar vind het niet erg om mijn handen vies te maken en zeur ook niet als een nagel breekt :) Ik verzorg mezelf goed en houdt van lekkere parfum :) Dit vind ik ook belangrijk bij een man. Als je lekker bent geschoren en lekker ruikt heb je bij mij al een pluspunt. Ik hou ook van winkelen, sporten, natuur/cultuur, lezen, uit eten gaan, films kijken en vind het leuk om naar het theater te gaan. Ik ben geen feestbeest, carnaval is dus absoluut niet mijn ding.

Ik zoek geen one night stand en heb geen zin in om gebruikt te worden of om elkaar heen te draaien. Ik zoek een man die stevig in zijn schoenen staat en zijn leven op orde heeft. Ik vind het leuk om iemand te leren kennen via msn of whatsapp en dan kunnen we altijd een afspraakje maken om iets leuks te doen als het klikt.

Ow ja mannen ik heb natuurlijk ook een paar dingen waar ik niet op val. Zo val ik niet op onzekere/verlegen mannen maar ook niet op mannen die arrogant zijn. Dus normaal dan doe je gek genoeg. Daarnaast vind ik het vreselijk als je een goude ketting draagt, of je als je je haar vol met gel naar achteren hebt gekamt. Ook witte sokken en te korte spijkerbroeken valt niet echt bij mij in de smaak. Ik heb het liefste een man die zich netjes kleed.

Ik ben benieuwd of ik leuke berichtjes ga ontvangen.....

ps. ik reageer alleen als je een foto hebt. Een reactie positief of negatief krijg je van mij altijd, die mis ik namelijk vaak genoeg van de mannen hier.
pi_109555463
Wat is eigenlijk de bedoeling van al die profielteksten D.A.M ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')