Ik ben een rustige, hardwerkende meid die heel goed alleen kan zijn.
Op dit moment mis ik wel iemand om mij heen die een aanvulling is op mijn leven.
Iemand waarmee ik kan lachen en leuke dingen kan doen. Iemand die ik kan masseren als hij een zware werkdag heeft gehad en ik vind het ook niet erg als ik dit terug krijg:). Iemand die mij begrijpt en respecteert, iemand die romantisch is en mij een beetje verwend. Kortom gewoon een maatje om mee samen te zijn.
Ik woon op mezelf samen met drie katten (mijn alles) en ik vind het ook belangrijk dat een man met dieren kan omgaan. Daarnaast ben ik een familiemens en vind familie dus ook belangrijk. Ik vind het heerlijk om op vakantie te gaan het liefste 2 keer per jaar. Dit zijn dan voornamelijk warme landen, wintersport is niet mijn ding. Daarnaast ga ik graag naar een spa/welness. Ik ben echt een meisje meisje maar vind het niet erg om mijn handen vies te maken en zeur ook niet als een nagel breekt

Ik verzorg mezelf goed en houdt van lekkere parfum

Dit vind ik ook belangrijk bij een man. Als je lekker bent geschoren en lekker ruikt heb je bij mij al een pluspunt. Ik hou ook van winkelen, sporten, natuur/cultuur, lezen, uit eten gaan, films kijken en vind het leuk om naar het theater te gaan. Ik ben geen feestbeest, carnaval is dus absoluut niet mijn ding.
Ik zoek geen one night stand en heb geen zin in om gebruikt te worden of om elkaar heen te draaien. Ik zoek een man die stevig in zijn schoenen staat en zijn leven op orde heeft. Ik vind het leuk om iemand te leren kennen via msn of whatsapp en dan kunnen we altijd een afspraakje maken om iets leuks te doen als het klikt.
Ow ja mannen ik heb natuurlijk ook een paar dingen waar ik niet op val. Zo val ik niet op onzekere/verlegen mannen maar ook niet op mannen die arrogant zijn. Dus normaal dan doe je gek genoeg. Daarnaast vind ik het vreselijk als je een goude ketting draagt, of je als je je haar vol met gel naar achteren hebt gekamt. Ook witte sokken en te korte spijkerbroeken valt niet echt bij mij in de smaak. Ik heb het liefste een man die zich netjes kleed.
Ik ben benieuwd of ik leuke berichtjes ga ontvangen.....
ps. ik reageer alleen als je een foto hebt. Een reactie positief of negatief krijg je van mij altijd, die mis ik namelijk vaak genoeg van de mannen hier.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".