abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109510115
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg
fok02.jpg
skipperdepip.jpg
t-seven.gif
231981622_5_60s2.JPG
neelix-small.jpg
perfectday.jpg
PAdv.jpg
stanger_img.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109510206
Hier weer verder :)

LaPo vorige topic:
quote:
Die limiet bepaal je zelf. Er zijn mensen die 20 uur vliegen voor hun date over hebben, zoals die mensen die Thaise of Fillipijnse meisjes daar regelen :') (zie de reclame aan de zijkant van dit topic :P )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 25 maart 2012 @ 22:12:46 #3
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109510636
Breda-Eindhoven-Utrecht-Nijmegen allen min of meer 30 min reizen.
  zondag 25 maart 2012 @ 22:13:56 #4
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109510720
Wat is dat toch? Foto's met arme kindjes in derde wereld landen? Wereldverbeteraar? Enorme afknapper. :X
pi_109511806
Hangt ook van je leeftijd af denk ik. Als je 16 bent is Amsterdam Hilversum misschien een heel eind. Als je 25 bent en baan + auto hebt dan kun je waarschijnlijk makkelijk een half uurtje rijden.

Zelf moet het wel een beetje in mijn normale leven passen (dus half uurtje rijden ofzo als maximaal werkbaar)
pi_109511969
2,5 uur naar mn laatste vriendin, das best een pokke eind rijden. Maar af en toe deed ik het alleen om een avondje bij haar te zijn en kon ik de volgende ochtend om half 6 in de auto stappen om optijd op mn werk te zijn.

verliefd zijn... :P
  zondag 25 maart 2012 @ 22:40:04 #7
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_109512567
Hmm vorige week een date gehad (via RP) allemaal leuk en gezellig! :) Daarna nog 3 dates gehad en zo opeens lijkt de klik weg te zijn ;(
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_109513166
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef Civilian het volgende:
Hmm vorige week een date gehad (via RP) allemaal leuk en gezellig! :) Daarna nog 3 dates gehad en zo opeens lijkt de klik weg te zijn ;(
Mss zijn jullie uitgepraat :?
Children of the night. What music they make.
  zondag 25 maart 2012 @ 23:21:33 #9
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_109514697
quote:
18s.gif Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef Illiberal het volgende:
Wat is dat toch? Foto's met arme kindjes in derde wereld landen? Wereldverbeteraar? Enorme afknapper. :X
Da's idd een afknapper. Paardrijmeisjes idem. Niet om dat paard, maar meer omdat je als vriendje per definitie op de 2e plaats komt te staan. :')

Oh, als "nieuwkomer" in deze topic moet ik stiekem bekennen in het verleden lid te zijn geweest van lexa, rp, e-matching en paiq. Gewoon wat rondgekeken en geprobeerd. Momenteel hou ik het bij paiq en e-matching. Op 1 na heb ik alle vriendinnetjes online leren kennen, overigens net zo vaak op chatsites (ilsechat!!) als op datingsites. Een Fok!-babe heb ik nog niet gehad, wellicht mijn volgende probeersel? :7
>:O
pi_109515201
Ik vind het ontbreken van een sociaal leven ook een behoorlijke afknapper. Ik snap best dat niet iedereen vier/vijf keer per week met andere mensen afspreekt, maar mensen die elk weekend niet verder komen dan een bezoekje aan familie dat vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Dat soort lui zie je toch ook best vaak op datingsites. Dat schrikt mij heel erg af.

En wereldverbeteraars kun je toch niet op tegen zijn? Wat jij bedoelt zijn denk ik de mensen die een beetje naief zijn in de manier waarop ze de wereld denken te verbeteren.
pi_109515713
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 23:31 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik vind het ontbreken van een sociaal leven ook een behoorlijke afknapper. Ik snap best dat niet iedereen vier/vijf keer per week met andere mensen afspreekt, maar mensen die elk weekend niet verder komen dan een bezoekje aan familie dat vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Dat soort lui zie je toch ook best vaak op datingsites. Dat schrikt mij heel erg af.

En wereldverbeteraars kun je toch niet op tegen zijn? Wat jij bedoelt zijn denk ik de mensen die een beetje naief zijn in de manier waarop ze de wereld denken te verbeteren.
Wat je blijkbaar dus ook veel op die sites ziet zijn mensen die daar dan nog op neerkijken...omdat ze blijkbaar de illusie hebben dat zij in dat opzicht meer waard zijn(terwijl zij dus...op diezelfde datingsite zitten)... vraag me af wat erger is, en wat meer afschrikt ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 00:01:24 #12
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_109516379
Wat betreft sociale levens: het valt me op dat nu ik de 30 voorbij ben, ik steeds meer vrienden kwijtraak aan het syndroom genaamd samenwonen/kinderen. :') Ik snap het wel hoor, dat is het niet. Maar zoals ik ook bij oudere collega's zie, blijkt gewoon dat je sociale leven piekt in de periode 20-30. De meeste mensen leer je ook kennen tijdens je studietijd. Hierna enkel nog via een sportclub of je werk. Dus tja, mensen zonder sociale leven zijn wellicht niet zo aantrekkelijk, alleen soms ligt het gebrek aan een sociaal leven dus niet zozeer aan de persoon zelf.
pi_109516899
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef zyx1981 het volgende:
Wat betreft sociale levens: het valt me op dat nu ik de 30 voorbij ben, ik steeds meer vrienden kwijtraak aan het syndroom genaamd samenwonen/kinderen. :') Ik snap het wel hoor, dat is het niet. Maar zoals ik ook bij oudere collega's zie, blijkt gewoon dat je sociale leven piekt in de periode 20-30. De meeste mensen leer je ook kennen tijdens je studietijd. Hierna enkel nog via een sportclub of je werk. Dus tja, mensen zonder sociale leven zijn wellicht niet zo aantrekkelijk, alleen soms ligt het gebrek aan een sociaal leven dus niet zozeer aan de persoon zelf.
Effe RP kijken en dan weet je weer dat die dames wel allemaal een bruisend sociaal leven hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 maart 2012 @ 00:42:21 #14
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109517591
quote:

Ja, dan ik de komende tijd alleen nog maar tofuburgers eten.
pi_109519514
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef zyx1981 het volgende:
Dit is wel herkenbaar, bij mij is het zo dat ik het grootste deel van mijn vriendengroep al ken sinds de middelbare school en inmiddels ben ik bijna 30. Het echte uitgaan is zo langzamerhand wel weg, al zijn er nog wel genoeg dagen dat er mensen gezellig een biertje gaan drinken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_109519517
quote:

Ik scharrel nu al 3 maanden met een meid die best wel een geforceerd sociaal leven heeft en daarbij haar hele week vol planned met avonden waarbij ze vriendinnen moet zien of bellen. Soms is er bijna geen tijd meer over om nog af te spreken :')

Dus dit zal wel gaan doodbloeden denk ik, al waren het 3 leuke maanden
٩๏̯͡๏)۶
pi_109542775
godverdefuck, schrijf ik paar daagjes terug dat we paar maandjes bij elkaar zijn, maken we het uit een dag later :')

Anyway, weer tijd voor datingsites ^O^
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 26 maart 2012 @ 20:35:06 #18
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_109543822
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef Knipoogje het volgende:
godverdefuck, schrijf ik paar daagjes terug dat we paar maandjes bij elkaar zijn, maken we het uit een dag later :')

Anyway, weer tijd voor datingsites ^O^
Balen man! :{

Welkom terug. :Y
pi_109544095
Meld zich ook maar aan in dit topic :W
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  maandag 26 maart 2012 @ 20:45:39 #20
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_109544405
Wat een kutwijf net op Paiq. Ik vertel wat voor werk ik doe en gelijk ben ik uit haar contactenlijst verwijderd.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
pi_109544492
Een update van mijn kant :-)

Ik heb dus 1 berichtje gestuurd via een datingsite waarvoor ik geen reclame ga maken ;-)

We hebben nu zo' n 7 keer afgesproken, ze is 3 keer bij mij thuis geweest. Morgenavond ga ik langs haar thuis en ga ik kennis maken met haar ouders (ze woont nog thuis).. Ben benieuwd haha!

Het is echt dikke mik, we zijn smoorverliefd op elkaar!
pi_109544520
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef Isambard het volgende:
Wat een kutwijf net op Paiq. Ik vertel wat voor werk ik doe en gelijk ben ik uit haar contactenlijst verwijderd.
Wees blij, anders straks een hoop werk en niks bereikt.. beter direct over en uit |:(
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  maandag 26 maart 2012 @ 20:47:51 #23
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_109544522
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef Isambard het volgende:
Arrogante koeien zitten helaas overal. Zeker omdat - niemand is perfect - die koeien zelf altijd ook wel iets mankeren. (Bv dat ze paardrijden of een enorme haakneus hebben oid). :{
  maandag 26 maart 2012 @ 20:48:57 #24
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_109544591
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:47 schreef Vinylrulez het volgende:
Een update van mijn kant :-)

Ik heb dus 1 berichtje gestuurd via een datingsite waarvoor ik geen reclame ga maken ;-)

We hebben nu zo' n 7 keer afgesproken, ze is 3 keer bij mij thuis geweest. Morgenavond ga ik langs haar thuis en ga ik kennis maken met haar ouders (ze woont nog thuis).. Ben benieuwd haha!

Het is echt dikke mik, we zijn smoorverliefd op elkaar!
Zo, dat klinkt als in the pocket! :7
pi_109544618
Het is eigenlijk te mooi om waar te zijn.. ik begrijp nog steeds niet goed wat zo'n knappe rechtenstuderende meid ziet in een 8 jaar ouder monteurtje met een mbo diploma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')