Misschien ben ik een lul, maar ik reageer ook niet op alle vrouwen. Niet dat ik word overstelpt met reacties, maar sommigen heb ik dan geen zin om op te reageren en uiteindelijk schiet het er bij in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:32 schreef Thornado het volgende:
De regel is dat als een vrouw niet reageert, je gewoon niet leuk genoeg bent.
Vrouwen worden volgespamd met berichten van hordes mannen, je was haar tijd gewoon niet waard.
Ik stuurde altijd wel een reactie...wel zo beleefd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ben ik een lul, maar ik reageer ook niet op alle vrouwen. Niet dat ik wordt overstelpt met reacties, maar sommigen heb ik dan geen zin om op te reageren en uiteindelijk schiet het er bij in.
Tja het is een vorm van beleefdheid vind ik. Je draagt iets uit waar mensen na jou ook meer mee kunnen. Hoe meer mensen reageren hoe sneller mensen realiseren dat ze de ware niet hebben gevonden en doorgaan naar de volgende.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ben ik een lul, maar ik reageer ook niet op alle vrouwen. Niet dat ik wordt overstelpt met reacties, maar sommigen heb ik dan geen zin om op te reageren en uiteindelijk schiet het er bij in.
Bij jou blijkt het anders helemaal nergens uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zegt me wel weer genoeg hoe het staat met de social skills van die dames, al blijkt dat niet uit de profielteksten
Hey Silenus, hoe staat het met jouw dates eigenlijk tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij jou blijkt het anders helemaal nergens uit.
Fokkers mogen dat van mij best zeggen vooral diegene die reageren in deze topicquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij jou blijkt het anders helemaal nergens uit.
(goede) reactie gekregen op je mailtjes?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef _VoiD_ het volgende:
haha, hier een relatienoob die het ook maar eens probeert. Alleen van wat ik lees volgens mij wel bij de verkeerde club (eDarling)... de voorstellen lijken me op het oog wel leuke dames (vooral op uiterlijk bekeken eerst), maar lastig om daadwerkelijk wat verder mee te gaan na de glimlach heen en weer. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en berichtjes gaan sturen naar iedereen die ook maar een beetje lijkt matchen![]()
Verder houdt echt iedereen van dezelfde dingen, maar volgens mij is dat vrij standaard (ik doe er net zo hard aan mee, ik houd van uit eten gaan, filmpje etc... en dan weet je dus nog geen flikker). Wel ellenlange lijsten invullen zeg, pfff.
Ook verbazingwekkend hoeveel leraressen erop zitten... of ik moet tot dat soort vrouwen aangetrokken zijn ofzo
En van dat hoger opgeleid klopt ook niet veel, meer dan genoeg met alleen middelbare school, ook al interesseert me dat eigenlijk geen ene flikker.
Ben benieuwd wanneer de eerste date is
Dat van die volgespammed bitches is een hoaxquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:32 schreef Thornado het volgende:
De regel is dat als een vrouw niet reageert, je gewoon niet leuk genoeg bent.
Vrouwen worden volgespamd met berichten van hordes mannen, je was haar tijd gewoon niet waard.
ben pas een dag of drie bezig manquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
(goede) reactie gekregen op je mailtjes?
Vooral als je in je profiel zegt dat je aardig, sympathiek en dergelijke bent. Blijkt dan weinig vanquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja het is een vorm van beleefdheid vind ik. Je draagt iets uit waar mensen na jou ook meer mee kunnen. Hoe meer mensen reageren hoe sneller mensen realiseren dat ze de ware niet hebben gevonden en doorgaan naar de volgende.
Ik acht elk mensen intelligent genoeg om een normale discussie over liefde of een date op te zetten en daarbij een punt heeft waarbij hij besluit om het niet door te zetten
Gewoon wat gaan drinken daar en daar gaan stappen, is best leuk in het weekend. Als je gelukkig hebt met haarquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
ben pas een dag of drie bezig manEentje vroeg waar de plaats waar ik vandaan kom lag, sindsdien niks meer gehoord.. zal wel te ver zijn geweest ofzo. Maarja, was wel een belgische dame uit Antwerpen, lekker ver weg... maar heb een zwak voor dat accent!
Tja aardig maar ad-hoc. dat vind ik ook niet aardig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vooral als je in je profiel zegt dat je aardig, sympathiek en dergelijke bent. Blijkt dan weinig van
Ja dat word 2mnd lang kletsen dus. Heb ik ook een keer gehad, kreeg toen zelfs een belofte een date was er nooit van gekomen. Dat kan best iemand van de datingsite zelf zijn. Hoorde van iemand die er naar eigen zeggen gewerkt had dat datingsites ook proppers inhuren met de belofte te daten. Ze schijnen zelfs ook te daten alleen breken ze abrupt af.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:48 schreef Geester het volgende:
Ja ik sprak met een chick af... Zegt ze het af omdat ze ziek was en over 2 weken weer kan.. Vraag ik na 2 weken ( nu ) of ze zin heeft om dit weekend wat te doen.. zegt ze dat ze dit weekend niet kan maar volgend weekend wel
Ze zal vast (net als elk normaal persoon) niet elk weekend kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:48 schreef Geester het volgende:
Ja ik sprak met een chick af... Zegt ze het af omdat ze ziek was en over 2 weken weer kan.. Vraag ik na 2 weken ( nu ) of ze zin heeft om dit weekend wat te doen.. zegt ze dat ze dit weekend niet kan maar volgend weekend wel
Ja maar ik heb dr op FB en het was een gratis site en gebeld enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat word 2mnd lang kletsen dus. Heb ik ook een keer gehad, kreeg toen zelfs een belofte een date was er nooit van gekomen. Dat kan best iemand van de datingsite zelf zijn. Hoorde van iemand die er naar eigen zeggen gewerkt had dat datingsites ook proppers inhuren met de belofte te daten. Ze schijnen zelfs ook te daten alleen breken ze abrupt af.
Nee oke maar dan zeggen dat ze rond die tijd kan en ik moet dan ook tijd vrijhouden en vervolgens zeggen dat t weer niet kan..tja.. Ik wil dr heus nog wel op wachten opzich maar ik ben bang dat ze de volgende keer ook annuleertquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zal vast (net als elk normaal persoon) niet elk weekend kunnen.
(als ze natuurlijk elke keer afzegd dan is het wat anders)
Heel het weekend volgeplandquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zal vast (net als elk normaal persoon) niet elk weekend kunnen.
(als ze natuurlijk elke keer afzegd dan is het wat anders)
Als je op vrijdagavond en zaterdagavond wat te doen hebt en je ook nog moet reizen dan zou ik daar ook geen behoefte aan hebben. Dan liever op een andere dag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heel het weekend volgepland
Sure
Kopje koffie of gaan wandelen duurt geen urenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je op vrijdagavond en zaterdagavond wat te doen hebt en je ook nog moet reizen dan zou ik daar ook geen behoefte aan hebben. Dan liever op een andere dag.
Daaromquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kopje koffie of gaan wandelen duurt geen uren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |