abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:32:43 #76
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_109595940
De regel is dat als een vrouw niet reageert, je gewoon niet leuk genoeg bent.

Vrouwen worden volgespamd met berichten van hordes mannen, je was haar tijd gewoon niet waard. :)
pi_109596312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:32 schreef Thornado het volgende:

Vrouwen worden volgespamd met berichten van hordes mannen, je was haar tijd gewoon niet waard. :)
Misschien ben ik een lul, maar ik reageer ook niet op alle vrouwen. Niet dat ik word overstelpt met reacties, maar sommigen heb ik dan geen zin om op te reageren en uiteindelijk schiet het er bij in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 28-03-2012 09:31:32 ]
pi_109596603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien ben ik een lul, maar ik reageer ook niet op alle vrouwen. Niet dat ik wordt overstelpt met reacties, maar sommigen heb ik dan geen zin om op te reageren en uiteindelijk schiet het er bij in.
Ik stuurde altijd wel een reactie...wel zo beleefd.
pi_109596959
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien ben ik een lul, maar ik reageer ook niet op alle vrouwen. Niet dat ik wordt overstelpt met reacties, maar sommigen heb ik dan geen zin om op te reageren en uiteindelijk schiet het er bij in.
Tja het is een vorm van beleefdheid vind ik. Je draagt iets uit waar mensen na jou ook meer mee kunnen. Hoe meer mensen reageren hoe sneller mensen realiseren dat ze de ware niet hebben gevonden en doorgaan naar de volgende.

Ik acht elk mensen intelligent genoeg om een normale discussie over liefde of een date op te zetten en daarbij een punt heeft waarbij hij besluit om het niet door te zetten
UITGESCHREVEN
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:28:30 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109597294
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zegt me wel weer genoeg hoe het staat met de social skills van die dames, al blijkt dat niet uit de profielteksten :')
Bij jou blijkt het anders helemaal nergens uit. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:34:08 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109597398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hey Silenus, hoe staat het met jouw dates eigenlijk tegenwoordig?
pi_109601146
haha, hier een relatienoob die het ook maar eens probeert. Alleen van wat ik lees volgens mij wel bij de verkeerde club (eDarling)... de voorstellen lijken me op het oog wel leuke dames (vooral op uiterlijk bekeken eerst), maar lastig om daadwerkelijk wat verder mee te gaan na de glimlach heen en weer. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en berichtjes gaan sturen naar iedereen die ook maar een beetje lijkt matchen :P

Verder houdt echt iedereen van dezelfde dingen, maar volgens mij is dat vrij standaard (ik doe er net zo hard aan mee, ik houd van uit eten gaan, filmpje etc... en dan weet je dus nog geen flikker :D). Wel ellenlange lijsten invullen zeg, pfff.

Ook verbazingwekkend hoeveel leraressen erop zitten... of ik moet tot dat soort vrouwen aangetrokken zijn ofzo :)

En van dat hoger opgeleid klopt ook niet veel, meer dan genoeg met alleen middelbare school, ook al interesseert me dat eigenlijk geen ene flikker.

Ben benieuwd wanneer de eerste date is ;)
pi_109601475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Fokkers mogen dat van mij best zeggen vooral diegene die reageren in deze topic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109601520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef _VoiD_ het volgende:
haha, hier een relatienoob die het ook maar eens probeert. Alleen van wat ik lees volgens mij wel bij de verkeerde club (eDarling)... de voorstellen lijken me op het oog wel leuke dames (vooral op uiterlijk bekeken eerst), maar lastig om daadwerkelijk wat verder mee te gaan na de glimlach heen en weer. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en berichtjes gaan sturen naar iedereen die ook maar een beetje lijkt matchen :P

Verder houdt echt iedereen van dezelfde dingen, maar volgens mij is dat vrij standaard (ik doe er net zo hard aan mee, ik houd van uit eten gaan, filmpje etc... en dan weet je dus nog geen flikker :D). Wel ellenlange lijsten invullen zeg, pfff.

Ook verbazingwekkend hoeveel leraressen erop zitten... of ik moet tot dat soort vrouwen aangetrokken zijn ofzo :)

En van dat hoger opgeleid klopt ook niet veel, meer dan genoeg met alleen middelbare school, ook al interesseert me dat eigenlijk geen ene flikker.

Ben benieuwd wanneer de eerste date is ;)
(goede) reactie gekregen op je mailtjes?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109601557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:32 schreef Thornado het volgende:

Dat van die volgespammed bitches is een hoax
pi_109601648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

(goede) reactie gekregen op je mailtjes?
ben pas een dag of drie bezig man :) Eentje vroeg waar de plaats waar ik vandaan kom lag, sindsdien niks meer gehoord.. zal wel te ver zijn geweest ofzo. Maarja, was wel een belgische dame uit Antwerpen, lekker ver weg... maar heb een zwak voor dat accent! :D
pi_109601652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja het is een vorm van beleefdheid vind ik. Je draagt iets uit waar mensen na jou ook meer mee kunnen. Hoe meer mensen reageren hoe sneller mensen realiseren dat ze de ware niet hebben gevonden en doorgaan naar de volgende.

Ik acht elk mensen intelligent genoeg om een normale discussie over liefde of een date op te zetten en daarbij een punt heeft waarbij hij besluit om het niet door te zetten
Vooral als je in je profiel zegt dat je aardig, sympathiek en dergelijke bent. Blijkt dan weinig van
pi_109601690
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

ben pas een dag of drie bezig man :) Eentje vroeg waar de plaats waar ik vandaan kom lag, sindsdien niks meer gehoord.. zal wel te ver zijn geweest ofzo. Maarja, was wel een belgische dame uit Antwerpen, lekker ver weg... maar heb een zwak voor dat accent! :D
Gewoon wat gaan drinken daar en daar gaan stappen, is best leuk in het weekend. Als je gelukkig hebt met haar
pi_109601755
Misschien had ik in dat berichtje terug ook niet zo eerlijk moeten zijn en zeggen dat je de eerste schifting toch echt op uiterlijk doet vaak, hoe oppervlakkig ook. En toen met ;) gezegd had dat ze door was. ...

Terwijl ze zelf ook zei dat ze mijn profiel niet echt gelezen had... lol, had al een glimlach voordat ik spullen had ingevuld (alleen wat foto's).
pi_109603135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vooral als je in je profiel zegt dat je aardig, sympathiek en dergelijke bent. Blijkt dan weinig van
Tja aardig maar ad-hoc. dat vind ik ook niet aardig.
UITGESCHREVEN
pi_109603465
Ja ik sprak met een chick af... Zegt ze het af omdat ze ziek was en over 2 weken weer kan.. Vraag ik na 2 weken ( nu ) of ze zin heeft om dit weekend wat te doen.. zegt ze dat ze dit weekend niet kan maar volgend weekend wel
pi_109603701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:48 schreef Geester het volgende:
Ja ik sprak met een chick af... Zegt ze het af omdat ze ziek was en over 2 weken weer kan.. Vraag ik na 2 weken ( nu ) of ze zin heeft om dit weekend wat te doen.. zegt ze dat ze dit weekend niet kan maar volgend weekend wel
Ja dat word 2mnd lang kletsen dus. Heb ik ook een keer gehad, kreeg toen zelfs een belofte een date was er nooit van gekomen. Dat kan best iemand van de datingsite zelf zijn. Hoorde van iemand die er naar eigen zeggen gewerkt had dat datingsites ook proppers inhuren met de belofte te daten. Ze schijnen zelfs ook te daten alleen breken ze abrupt af.
UITGESCHREVEN
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:06:22 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109603952
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:48 schreef Geester het volgende:
Ze zal vast (net als elk normaal persoon) niet elk weekend kunnen. :)
(als ze natuurlijk elke keer afzegd dan is het wat anders)
pi_109604033
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat word 2mnd lang kletsen dus. Heb ik ook een keer gehad, kreeg toen zelfs een belofte een date was er nooit van gekomen. Dat kan best iemand van de datingsite zelf zijn. Hoorde van iemand die er naar eigen zeggen gewerkt had dat datingsites ook proppers inhuren met de belofte te daten. Ze schijnen zelfs ook te daten alleen breken ze abrupt af.
Ja maar ik heb dr op FB en het was een gratis site en gebeld enzo
pi_109604065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee oke maar dan zeggen dat ze rond die tijd kan en ik moet dan ook tijd vrijhouden en vervolgens zeggen dat t weer niet kan..tja.. Ik wil dr heus nog wel op wachten opzich maar ik ben bang dat ze de volgende keer ook annuleert :')
pi_109606553
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heel het weekend volgepland :')

Sure
pi_109606719
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heel het weekend volgepland :')

Sure
Als je op vrijdagavond en zaterdagavond wat te doen hebt en je ook nog moet reizen dan zou ik daar ook geen behoefte aan hebben. Dan liever op een andere dag.
pi_109607726
Mja ik vind het wel jammer ik verheugde me er (weer) op maarja
pi_109607969
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je op vrijdagavond en zaterdagavond wat te doen hebt en je ook nog moet reizen dan zou ik daar ook geen behoefte aan hebben. Dan liever op een andere dag.
Kopje koffie of gaan wandelen duurt geen uren
pi_109608180
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kopje koffie of gaan wandelen duurt geen uren
Daarom :') ze woont nog geen 20 min rijden van me af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')