Sja, ik had dit weekend ook iemand op de MSN middels RP. Echter heb ik haar niet meer online gezien, kon ze niet whatsappen omdat ze geen nieuwerwetse telefoon heeft, dus dan nu maar een date met iemand anders.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Is ook de eerste keer dat ik nu met 2 meisjes bezig benen ook de laatste keer.. ik vind t toch niks eigenlijk...Ik bedoel ik kan niet 2 meisjes leuk vinden...
Geen watsapp is pauper dus?quote:
Vrouwen zonder whatsapp zijn allemaal hoeren, ik weet het zeker...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen watsapp is pauper dus?
Misschien wou ze hem wel niet geven omdat je dan ook meteen haar tel nummer hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Sja, ik had dit weekend ook iemand op de MSN middels RP. Echter heb ik haar niet meer online gezien, kon ze niet whatsappen omdat ze geen nieuwerwetse telefoon heeft, dus dan nu maar een date met iemand anders.
Wat voor taalgebruik?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Gisteren een best wel leuke date gehad via badoo. Klikte goed, was erg gezellig. Ben benieuwd hoe het afloopt.![]()
Waar ik me af en toe verschrikkelijk aan kan ergeren is het taalgebruik van sommigen, mén
ja sma wa nau taal eeh jij mij disse eeh ik jau finde ja!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Gisteren een best wel leuke date gehad via badoo. Klikte goed, was erg gezellig. Ben benieuwd hoe het afloopt.![]()
Waar ik me af en toe verschrikkelijk aan kan ergeren is het taalgebruik van sommigen, mén
das tog nie errug ik heb dislexiaquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woorde nie afmake enzeo weetje
Badoo, das knapquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Trek je slim volk aan blijkbaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woorde nie afmake enzeo weetje
Wie niet waagt, wie niet wintquote:
Ja af en toe hoor, niet iedereen gelukkigquote:
Als ze niet verder chat, terwijl ze wel online is, moet je haar gewoon weer verwijderen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:52 schreef marcokloon het volgende:
paiq is wel een leuk systeem
had een dame die bij alles boven op de stapel kwam, berichtje gestuurd, aanvaard.
Probeer te chatten, maar reactie blijft uit
Dan maar wachten...
za ik da maa ook nie m'n woorde afmake?
Why?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef Dizorn het volgende:
Láng geleden dat ik hier ben geweest. Maar ik ben weer terug. Joepie.
Jammer, maar gelukkig heb je nog tweede optie.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:12 schreef Geester het volgende:
De date was tjaa .....moest alles uit haar trekken en zegt ze wel dat de date voor herhahling vatbaar is
Jaa ik vind het moeilijk te zien of iemand mij wel leuk vind... Ik heb met de tijd ook wel een dikke huid gekregen met dit soort dingen daarom denk ik ook snel van barst maar ofzo terwijl misschien een 2e date heel leuk kan zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Jammer, maar gelukkig heb je nog tweede optie.
Maar dan moet jij haar die eerste date wel leuk vinden. Ongeacht wat zij van jou vindt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Jaa ik vind het moeilijk te zien of iemand mij wel leuk vind... Ik heb met de tijd ook wel een dikke huid gekregen met dit soort dingen daarom denk ik ook snel van barst maar ofzo terwijl misschien een 2e date heel leuk kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |