Zou hem meteen zijn mod-rechten afnemenquote:
Nee, waarom?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanning voor je eerste echte mod-test?
u mad?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Guitarist wat loop je tof te doen met die kut TT van je. Kwalletje.
Doe eens lief.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Vlaar uit eigen jeugd? U jelly?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Van de week nog zo trots op alles uit de jeugd, Mulder, Vlaar, Cabral..
Ja.. zeker iets om trots op te zijn
Vlaar komt niet uit de Feijenoordjeugdquote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Kansloosquote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
En die van PSV danquote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Vlaar is geen eigen jeugd,quote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd dat over en weer spelenquote:
Beetje, mislukte troll actie.. volgende keer beterquote:Op zondag 25 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vlaar is geen eigen jeugd,
Cabral is nooit iemand trots op geweest.
Mulder is gewoon een steeds betere keeper aan het worden.
Problem?
Ik probeer ook elke week te zeggen wat er fout is bij Ajax maar er is nooit een foutquote:Op zondag 25 maart 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd dat over en weer spelenik zeg elke week wat er fout is bij PSV, mij heb je er niet mee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik probeer ook elke week te zeggen wat er fout is bij Ajax maar er is nooit een foutAJAX
U blind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, al was één keer genoeg geweest.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:53 schreef tochweerhenk het volgende:
* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste gedachte ook.
Snelle Egel
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje, mislukte troll actie.. volgende keer beter
En hoe is het met jouw problem, zit je stringetje te strak?
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]2 donkey's one stone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik vind het gehuil om niks.
Je bent gewoon mad&sad omdat je je realiseert dat je die titel niet gaat winnen, stiekem zat je nog altijd met een stijfje dat je kans had.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou 'm voor je zou ik zeggen indien provocerend.
Dat zal ik niet ontkennen idd. De rest is onzin.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad&sad omdat je je realiseert dat je die titel niet gaat winnen, stiekem zat je nog altijd met een stijfje dat je kans had.
Alleen jammer dat Bulykin niet in de basis staatquote:Op zondag 25 maart 2012 15:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Zo meteen Lukoki.
Dat is me een baasje.
Waarvan akte.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje kinderachtig, hé.
Ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Sopcast?
En die verdediger had hem zo kunnen hebben.
Enige waar ik mad op ben is dat ze die kut Rutten nog aan het roer lieten, dan weet je gewoon dat je geen prijzen pakt. Nu is er nog een kleine kans.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met 20 miljoen gratis geld wordt zelfs RKC kampioen normaal gesproken. Behalve die inhoudsloze club.
Edit: U mad?
QFTquote:
Deze man.quote:
Stoer doen.quote:
Dit. En houden bewust hun veld in slechte staat.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:02 schreef Bombvis het volgende:
Ik mag hopen dat De Graafschap degradeert, doen niet eens een poging tot voetballen
Jezus manquote:Op zondag 25 maart 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN! RUBENTJE SCHAKENNN!
Verstandigquote:Op zondag 25 maart 2012 16:08 schreef Bombvis het volgende:
Saeijs.. Tja, laat ik er maar niks over zeggen, wil nog meer posten vandaag
Krijgt gewoon een trap hoor? Wat is daar huilen aan dan boeler?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:08 schreef MouzurX het volgende:
Dit is wat ik met guidetti en huilen bedoelde.
Eens. Hij is soms drukker met een vrije trap versieren dan voetballen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:08 schreef MouzurX het volgende:
Dit is wat ik met guidetti en huilen bedoelde.
Hij remt af om bewust geraakt te worden zodat hij kan gaan liggen. Smerig maar slim.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijgt gewoon een trap hoor? Wat is daar huilen aan dan boeler?
Feijenoord stond er de hele week al boven.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:09 schreef TLC het volgende:
Feyenoord passeert Heerenveen op de ranglijst
Kijk nog eens goed en kom dan terug.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
Eens. Hij is soms drukker met een vrije trap versieren dan voetballen.
Hij jankt zoveel als hij een trap krijgt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijgt gewoon een trap hoor? Wat is daar huilen aan dan boeler?
De verdediger rent gewoon tegen z'n benen op. Is gewoon een overtreding? Waarom de boel zo verdraaien?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij remt af om bewust geraakt te worden zodat hij kan gaan liggen. Smerig maar slim.
Hij kruist recht voor die verdediger langs..quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediger rent gewoon tegen z'n benen op. Is gewoon een overtreding? Waarom de boel zo verdraaien?
Moet hij dan klappen voor de verdediger en de scheidsrechter ofzo? Mijn god zeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij jankt zoveel als hij een trap krijgt.
Loop gewoon door en scoor er nog een.
Zojuist die herhaling gezien?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed en kom dan terug.
Zeg ik ergens dat het geen overtreding is?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediger rent gewoon tegen z'n benen op. Is gewoon een overtreding? Waarom de boel zo verdraaien?
Oh, ik had niet gezien dat er een bord stond dat hij voorrang moest geven. Sorry.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij kruist recht voor die verdediger langs..
Nee. Problem?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het geen overtreding is?
quote:
Vandaag wel ja. Moet ik je gelijk in geven. Desalniettemin heb ik toch gelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een irritant mannetje vandaag. Mijn eerste oordeel klopt nog altijd.
Nee, Cissé is SuperSub, soort Melvin Platje. Kan alleen scoren als hij op de bank begint, dus eerst 45 minuten ergeren aan Cabral, daarna genieten van Sekouquote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tip voor koeman:
Doe Cissé in de basis voor Cabralverlies
gr gr
Veel plezier en een goede wedstrijd gewenstquote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, tijd voor de topper, mooi beneden kijken zonder fok! trolletjes
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
Have funquote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef RavioliPunch het volgende:
Nu komen de zenuwen toch een beetje.
Thanks bro, u2.. hoop op een Cocu effectquote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel plezier en een goede wedstrijd gewenst
Hope soquote:Op zondag 25 maart 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks bro, u2.. hoop op een Cocu effecttopper (overtuigend) winnen zou lekker zijn, redelijk makkelijk programma, wie weet feestje op het SHP.
Je stream loopt voor.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Topper afgelopen, lekker van het zonnetje genieten.
Dan hadden we thuis nooit gewonnen van PSV.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, Cissé is SuperSub, soort Melvin Platje. Kan alleen scoren als hij op de bank begint, dus eerst 45 minuten ergeren aan Cabral, daarna genieten van Sekou
Ik denk vooral dat er maar weinig verdedigers tegen een Cissé zijn opgewassen die zich in een helft volledig leeg mag spelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, Cissé is SuperSub, soort Melvin Platje. Kan alleen scoren als hij op de bank begint, dus eerst 45 minuten ergeren aan Cabral, daarna genieten van Sekou
Ik dacht dat het nooit zou gebeuren.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Ja, natuurlijk wel. Maar voor Ajax - PSV is er een eigen topicquote:Op zondag 25 maart 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is geen eredivisie topic meer Guitarist?
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Sunshineboy het volgende:
Die opstelling van PSV. Het lijkt wel rassenscheiding: alle blanke spelers op links, alle getinte spelers op rechts!
Dat gesloten is?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel. Maar voor Ajax - PSV is er een eigen topic
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is gereekst nu
zo 25/3 16.30 Ajax-PSV #2
Alle toppers hebben een speciaal topic, ook als er maar 1 wedstrijd is. Is al tijdje zo, tenminste, zag het ook bij o.a. PSV-Twentequote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Maar waarom een speciaal topic dan? Is de enige pot die nu gespeeld wordt toch?
Ok, op die manier.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alle toppers hebben een speciaal topic, ook als er maar 1 wedstrijd is. Is al tijdje zo, tenminste, zag het ook bij o.a. PSV-Twente
Thanks, dit dusquote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alle toppers hebben een speciaal topic, ook als er maar 1 wedstrijd is. Is al tijdje zo, tenminste, zag het ook bij o.a. PSV-Twente
Hoorde dat ze beetje erg hard speelde? Dat Martensson (toch?) naast Schut ook wel rood had kunnen krijgenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoi
Deze 3 punten waren broodnodig
Wat was Utrecht dramatisch
d'r zaten een paar pittige overtredingen bij.. De 2e gele kaart voor Schut was terecht. De overtreding van Martensson heb ik niet gezien.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoorde dat ze beetje erg hard speelde? Dat Martensson (toch?) naast Schut ook wel rood had kunnen krijgen
Ik weiger een flauwe woordgrap te maken. Mja, heb wat losse beelden gezien, maar hoorde dat er zware tackles waren van Utrecht kantquote:Op zondag 25 maart 2012 16:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
d'r zaten een paar pittige overtredingen bij.. De 2e gele kaart voor Schut was terecht. De overtreding van Martensson heb ik niet gezien.
Er was ook nog botsing tussen 2 spelers met het hoofd, oa Bulthuis was er bij betrokken
Ja ik zit aan de korte kant dus ik zie niet alle overtredingen. Maar goed, finale van de beker, fc utrecht verslagen in de competitie! Goede week achter de rug!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik weiger een flauwe woordgrap te maken. Mja, heb wat losse beelden gezien, maar hoorde dat er zware tackles waren van Utrecht kant
Ik hou van jouw realisme. Jij kijkt goed naar wedstrijdenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ik zit aan de korte kant dus ik zie niet alle overtredingen. Maar goed, finale van de beker, fc utrecht verslagen in de competitie! Goede week achter de rug!
Heracles kan nu weer naar boven kijken.
FC Utrecht was trouwens dramatisch slecht.tjonge tjonge. Heracles speelde ook niet best, maar dat was te verwachten na de wedstrijd in Alkmaar.
Ach, korte samenvatting Feyenoord.. Cabralquote:Op zondag 25 maart 2012 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ik zit aan de korte kant dus ik zie niet alle overtredingen. Maar goed, finale van de beker, fc utrecht verslagen in de competitie! Goede week achter de rug!
Heracles kan nu weer naar boven kijken.
FC Utrecht was trouwens dramatisch slecht.tjonge tjonge. Heracles speelde ook niet best, maar dat was te verwachten na de wedstrijd in Alkmaar.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, korte samenvatting Feyenoord.. Cabral, De Graafschap
![]()
![]()
, wel 3 punten
De Graafschap = vol erop knallen, niet laf muurtje optrekken 70 minuten lang. Normaal is De Graafschap nog welquote:
Jawel.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:50 schreef Eenskijken het volgende:
zo rustig hier, kijkt niemand ajax psv ofzo?
zo 25/3 16.30 Ajax-PSV #4 KAMPIOEEEEENE! KAMPIOEENE! OLE OLE OLE!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:50 schreef Eenskijken het volgende:
zo rustig hier, kijkt niemand ajax psv ofzo?
Vind ik ook maarja.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Onzin dat daar een apart topic voor is.
Inderdaad, zouden ze alleen met toppers moeten doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Onzin dat daar een apart topic voor is.
Ik was net opzoek naar dit topic om t zelfde aan te stippen!quote:
Ik word eerlijk gezegt een beetje moe van de heer verbeek en de "verbeek-situaties".quote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was net opzoek naar dit topic om t zelfde aan te stippen!![]()
Waarom voelt hij zich zo aangevallen door een normale vraag?
Ach ja. Laat hem lekker belachelijk reageren. Kunnen we nog wat lachen. Gewoon niet druk op maken.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:01 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Ik word eerlijk gezegt een beetje moe van de heer verbeek en de "verbeek-situaties".
Excelsior gaat stunten, 3x Albergquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond
FC Utrecht - Excelsior..
DE TOPPER DIE JE NIET WIL MISSEN JAJAJAJAJA
Broekje uit,heerlijk manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond
FC Utrecht - Excelsior..
DE TOPPER DIE JE NIET WIL MISSEN JAJAJAJAJA
Als ze dit seizoen nog een paar keer tegen ajax moeten wel ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Frans van Seumeren denkt dat plek 8/9 voor Utrecht nog mogelijk is.
Hadden ze nu in degradatie nood geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
FC Utrecht_!
Als ze niet hadden gewonnen van Ajax...
Nou mooi man.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond denk ik
FC Groningen 3 Heerenveen
PSV 1 VVV Venlo
FC Twente 2 Roda JC
Feyenoord 1 kNACworst
1 zal wel thuis zijn, 2 uit en 3 zal dan een gelijkspel zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is 2 en wat is 3? Ik doe altijd 1X2 .. x=gelijk
Wijnaldum wordt overal neer gezet.. ben benieuwd.. had wellicht liever Depay 90min zien spelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling #PSV tegen #VVV: Tyton; Hutchinson, Derijck, Bouma, Pieters; Labyad, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Wijnaldum
Wijnaldum links voorin.
Daar hoop ik ook op!quote:
Kreeg 'ie een harde stift?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh net te harde stift, anders was het 0-2
Beter dan een "stukje stift". Vraag maar aan néger Drenthe.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beter dan een "stukje stift". Vraag maar néger Drenthe.²
Hup Roda dan maar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks maar Twente - Roda JC meepikken
19:45 PSV - VVV, TWE - ROD,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
Twente, PSV en Feijenoord allemaal tegelijk?
Dank.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
19:45 PSV - VVV, TWE - ROD,
20:45 FEY - KNAC
Kan ook zn t-shirt uittrekken bij een 1-2 in de 92e minuut.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
Iemand moet die Dost ff geel aansmeren 'ey
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ook zn t-shirt uittrekken bij een 1-2 in de 92e minuut.
quote:
Als plagen afmaken is mag het.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef alors het volgende:
En nu volhouden, ik wil graag mijn Grunnegse vrinden weer plagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |