Zou hem meteen zijn mod-rechten afnemenquote:
Nee, waarom?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanning voor je eerste echte mod-test?
u mad?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Guitarist wat loop je tof te doen met die kut TT van je. Kwalletje.
Doe eens lief.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
Vlaar uit eigen jeugd? U jelly?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Van de week nog zo trots op alles uit de jeugd, Mulder, Vlaar, Cabral..
Ja.. zeker iets om trots op te zijn
Vlaar komt niet uit de Feijenoordjeugdquote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Kansloosquote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
En die van PSV danquote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Vlaar is geen eigen jeugd,quote:Op zondag 25 maart 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd dat over en weer spelenquote:
Beetje, mislukte troll actie.. volgende keer beterquote:Op zondag 25 maart 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vlaar is geen eigen jeugd,
Cabral is nooit iemand trots op geweest.
Mulder is gewoon een steeds betere keeper aan het worden.
Problem?
Ik probeer ook elke week te zeggen wat er fout is bij Ajax maar er is nooit een foutquote:Op zondag 25 maart 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd dat over en weer spelenik zeg elke week wat er fout is bij PSV, mij heb je er niet mee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik probeer ook elke week te zeggen wat er fout is bij Ajax maar er is nooit een foutAJAX
U blind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, al was één keer genoeg geweest.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:53 schreef tochweerhenk het volgende:
* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.* Houd het netjes.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste gedachte ook.
Snelle Egel
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje, mislukte troll actie.. volgende keer beter
En hoe is het met jouw problem, zit je stringetje te strak?
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]2 donkey's one stone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik vind het gehuil om niks.
Je bent gewoon mad&sad omdat je je realiseert dat je die titel niet gaat winnen, stiekem zat je nog altijd met een stijfje dat je kans had.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou 'm voor je zou ik zeggen indien provocerend.
Dat zal ik niet ontkennen idd. De rest is onzin.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad&sad omdat je je realiseert dat je die titel niet gaat winnen, stiekem zat je nog altijd met een stijfje dat je kans had.
Alleen jammer dat Bulykin niet in de basis staatquote:Op zondag 25 maart 2012 15:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Zo meteen Lukoki.
Dat is me een baasje.
Waarvan akte.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje kinderachtig, hé.
Ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Sopcast?
En die verdediger had hem zo kunnen hebben.
Enige waar ik mad op ben is dat ze die kut Rutten nog aan het roer lieten, dan weet je gewoon dat je geen prijzen pakt. Nu is er nog een kleine kans.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met 20 miljoen gratis geld wordt zelfs RKC kampioen normaal gesproken. Behalve die inhoudsloze club.
Edit: U mad?
QFTquote:
Deze man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |