Hij kruist recht voor die verdediger langs..quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediger rent gewoon tegen z'n benen op. Is gewoon een overtreding? Waarom de boel zo verdraaien?
Moet hij dan klappen voor de verdediger en de scheidsrechter ofzo? Mijn god zeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij jankt zoveel als hij een trap krijgt.
Loop gewoon door en scoor er nog een.
Zojuist die herhaling gezien?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed en kom dan terug.
Zeg ik ergens dat het geen overtreding is?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediger rent gewoon tegen z'n benen op. Is gewoon een overtreding? Waarom de boel zo verdraaien?
Oh, ik had niet gezien dat er een bord stond dat hij voorrang moest geven. Sorry.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij kruist recht voor die verdediger langs..
Nee. Problem?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het geen overtreding is?
quote:
Vandaag wel ja. Moet ik je gelijk in geven. Desalniettemin heb ik toch gelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een irritant mannetje vandaag. Mijn eerste oordeel klopt nog altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |