Ik dacht dat het nooit zou gebeuren.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, tijd voor de topper, mooi beneden kijken zonder fok! trolletjes
quote:
Ja, natuurlijk wel. Maar voor Ajax - PSV is er een eigen topicquote:Op zondag 25 maart 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is geen eredivisie topic meer Guitarist?
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Sunshineboy het volgende:
Die opstelling van PSV. Het lijkt wel rassenscheiding: alle blanke spelers op links, alle getinte spelers op rechts!
Dat gesloten is?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel. Maar voor Ajax - PSV is er een eigen topic
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is gereekst nu
zo 25/3 16.30 Ajax-PSV #2
Alle toppers hebben een speciaal topic, ook als er maar 1 wedstrijd is. Is al tijdje zo, tenminste, zag het ook bij o.a. PSV-Twentequote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Maar waarom een speciaal topic dan? Is de enige pot die nu gespeeld wordt toch?
Ok, op die manier.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alle toppers hebben een speciaal topic, ook als er maar 1 wedstrijd is. Is al tijdje zo, tenminste, zag het ook bij o.a. PSV-Twente
Thanks, dit dusquote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alle toppers hebben een speciaal topic, ook als er maar 1 wedstrijd is. Is al tijdje zo, tenminste, zag het ook bij o.a. PSV-Twente
Hoorde dat ze beetje erg hard speelde? Dat Martensson (toch?) naast Schut ook wel rood had kunnen krijgenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoi
Deze 3 punten waren broodnodig
Wat was Utrecht dramatisch
d'r zaten een paar pittige overtredingen bij.. De 2e gele kaart voor Schut was terecht. De overtreding van Martensson heb ik niet gezien.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoorde dat ze beetje erg hard speelde? Dat Martensson (toch?) naast Schut ook wel rood had kunnen krijgen
Ik weiger een flauwe woordgrap te maken. Mja, heb wat losse beelden gezien, maar hoorde dat er zware tackles waren van Utrecht kantquote:Op zondag 25 maart 2012 16:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
d'r zaten een paar pittige overtredingen bij.. De 2e gele kaart voor Schut was terecht. De overtreding van Martensson heb ik niet gezien.
Er was ook nog botsing tussen 2 spelers met het hoofd, oa Bulthuis was er bij betrokken
Ja ik zit aan de korte kant dus ik zie niet alle overtredingen. Maar goed, finale van de beker, fc utrecht verslagen in de competitie! Goede week achter de rug!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik weiger een flauwe woordgrap te maken. Mja, heb wat losse beelden gezien, maar hoorde dat er zware tackles waren van Utrecht kant
Ik hou van jouw realisme. Jij kijkt goed naar wedstrijdenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ik zit aan de korte kant dus ik zie niet alle overtredingen. Maar goed, finale van de beker, fc utrecht verslagen in de competitie! Goede week achter de rug!
Heracles kan nu weer naar boven kijken.
FC Utrecht was trouwens dramatisch slecht.tjonge tjonge. Heracles speelde ook niet best, maar dat was te verwachten na de wedstrijd in Alkmaar.
Ach, korte samenvatting Feyenoord.. Cabralquote:Op zondag 25 maart 2012 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ik zit aan de korte kant dus ik zie niet alle overtredingen. Maar goed, finale van de beker, fc utrecht verslagen in de competitie! Goede week achter de rug!
Heracles kan nu weer naar boven kijken.
FC Utrecht was trouwens dramatisch slecht.tjonge tjonge. Heracles speelde ook niet best, maar dat was te verwachten na de wedstrijd in Alkmaar.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, korte samenvatting Feyenoord.. Cabral, De Graafschap
![]()
![]()
, wel 3 punten
De Graafschap = vol erop knallen, niet laf muurtje optrekken 70 minuten lang. Normaal is De Graafschap nog welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |