Dat krijg je van onderdrukking.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Atheïsten zijn tegenwoordig een stuk militanter. Zeker in Nederland is gelovig zijn zo ongeveer een schande en een teken van geestelijke debiliteit.
Dat is het toch ook? Volwassen mensen die geloven in een niet bestaand wezen en daar hun leven door laten leiden. Sorry, maar dat is volledig debiel.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
een teken van geestelijke debiliteit.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat er niets is? Nee? Dan geloof je dus dat er niets is, weten doe je het namelijk niet.
Omdraaiing bewijslast, ga terug naar school.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat er niets is? Nee? Dan geloof je dus dat er niets is, weten doe je het namelijk niet.
Dat zeg ik: weg met zulke mensen. Krijg je uiteindelijk alleen maar ellende van.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Volwassen mensen die geloven in een niet bestaand wezen en daar hun leven door laten leiden. Sorry, maar dat is volledig debiel.
Tolerant van je.quote:
Nee, jou zou je er niet mee bemoeien.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben het hier zelfs mee eens, ik heb dit achter de schermen ook gemeld maar we gaan hier niet op eigen houtje beslissingen van mods omdraaien en ik ga er op deze manier ook niet tussen staan ook.
Dagonet zijn beslissing en ik laat het verder aan hem over
Onzin, dan zou je ook in smurfen kunnen geloven en zeggen dat er niet in geloven hetzelfde is.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als gelovigen hun ideeën niet in wetten omzetten.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:53 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat begrijp ik ook, maar de manier waarop gaat mij het verkeerde keelgat in soms. Net kinderen die bekvechten om wie er gelijk heeft.
Precies. De scheiding tussen kerk en staat bestaat helaas vooral in theorie.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als gelovigen hun ideeën niet in wetten omzetten.
Dus ik moet mensen die zeggen dat er smurfen bestaan serieus nemen?quote:
Je moet iedereen serieus nemen. Dat wil niet zeggen dat je het met ze eens hoeft te zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 17:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus ik moet mensen die zeggen dat er smurfen bestaan serieus nemen?
En je moet je 1 x per jaar blauw sminken en een witte muts opquote:Op zondag 25 maart 2012 17:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus ik moet mensen die zeggen dat er smurfen bestaan serieus nemen?
Elk mens geloofd, zonder geloof geen leven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |