Iets lichtere broek voor je schoenen en jas zou mooier zijn, maar het kanquote:Op zondag 1 april 2012 11:33 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo met dit aan weg,ik weet nog steeds niet als deze kleuren bij elkaar passen but whatever
Je zou je overhemd moeten strijken.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je zou je overhemd moeten strijken.![]()
en niet opvouwen.quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren toen ik m'n bed in ging tegen m'n vriendin over haar pyjama , bleek ze naakt te liggenquote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren toen ik m'n bed in ging tegen m'n vriendin over haar pyjama , bleek ze naakt te liggenGoeie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou verdwijnen die vouwen in je kleren? What socery is this?quote:Op zondag 1 april 2012 13:20 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks iedereen. En ik was te lui om hem nog te strijken, zit meestal na een uurtje dragen weer goed
Nice! Desert boots blijven toch echt awesome:)quote:Op zondag 1 april 2012 14:19 schreef frietjemet het volgende:
Volg dit topic al enige tijd en vond het wel eens tijd worden om ook eens een eerste bijdrage te leveren. Bij deze dus!
[ afbeelding ]
Basic V-neck t-shirt H&M
Denham broekje
Clarks desert boots
Kwaliteit is idd gaar. Maar daar is de prijs ook naar.quote:Op zondag 1 april 2012 17:12 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nice! Desert boots blijven toch echt awesome:)
Ben zelf geen fan van de H&M v-neck, mijn ervaring is dat ze altijd krimpen.
Wat zijn dan wel echt ideale v-necks? Heb zelf die van g-star maar die vind ik ook maar matig.quote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kwaliteit is idd gaar. Maar daar is de prijs ook naar.
Heb ze zelf van core dnm ( The Sting ) en J&J. Krimpen niet, blijven in model en goede kwaliteit.quote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel echt ideale v-necks? Heb zelf die van g-star maar die vind ik ook maar matig.
Hoorde wel eens van mensen dat die van selected homme uitstekend zijn?
Heb ze in de kast liggen van Selected, zijn 10x beter in kwaliteit-prijs dan G-Star of Chasin v-necks. Ook wat minder diep qua neck en ze vallen ook wat langer gelukkig. Ze waren eerst in allerlei kleuren te koop (heb rood en donkergrijs), maar tegenwoordig alleen nog in zwart, wit, grijs en donkerblauw.quote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel echt ideale v-necks? Heb zelf die van g-star maar die vind ik ook maar matig.
Van alles wat ik tot dusver heb gehad, bevalt American Apparel nog steeds het meest.quote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Die hebben wel een vrij diepe snede.quote:Op zondag 1 april 2012 18:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van alles wat ik tot dusver heb gehad, bevalt American Apparel nog steeds het meest.
'broekje'...quote:Op zondag 1 april 2012 14:19 schreef frietjemet het volgende:
Volg dit topic al enige tijd en vond het wel eens tijd worden om ook eens een eerste bijdrage te leveren. Bij deze dus!
[ afbeelding ]
Basic V-neck t-shirt H&M
Denham broekje
Clarks desert boots
Leukquote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Zit nu echter weer heerlijk in een joggingsbroek
quote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk jurkje en mooi lang haarquote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Staat je mooi.quote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Leuk!
En zwarte heels zijn altijd goed.
quote:
Dankjewelquote:
Volgens mij verwar jij mij met frietjemetquote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef SpamNinja het volgende:
xSanjay, lekker man alleen zeg maar geen 'broekje' voortaan. Doet me gelijk denken aan die toffe verkopers bij de Men at Work: 'lekker broekje hé, heb m zelf ook'.
Junamii =
Weet ik niet, denk rond de 35 of 40 ofzoquote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoeveel schoenen heb jij wel niet
Deze manquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk rond de 35 of 40 ofzo
Acceptabel.quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk rond de 35 of 40 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rooie basic was omdat het mooi weer was en ik dat hemd dan uit kon doen![]()
Selected Homme 'Drill' Shirt, google that shit. Verkrijgbaar bij verschillende plekken online maar nog niet in het echt tegengekomen. Nog steeds niet 100% ideaal maar wel heel dichtbij, en ik heb al zat v-necks geprobeerdquote:Op maandag 2 april 2012 20:16 schreef frietjemet het volgende:
Thanks xSanjay en SpamNinja!
En ben het met de meeste mensen hier eens dat de v-necks van de h&m niet super zijn. Echter zijn ze wel lekker cheap en heb ze in eerste instantie gekocht om ergens onder te dragen.
Heb zelf de ideale v-neck nog niet gevonden. Heb er een paar van american apparel in de kast hangen, maar ondanks dat de stof wel goed is vind ik de pasvorm niet super. Zitten wat strak bij m'n borst.
Wat bedoel je met "ideaal"?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:07 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Selected Homme 'Drill' Shirt, google that shit. Verkrijgbaar bij verschillende plekken online maar nog niet in het echt tegengekomen. Nog steeds niet 100% ideaal maar wel heel dichtbij, en ik heb al zat v-necks geprobeerd
Heb er vandaag een binnengekregen, besteld bij ASOS (as usualquote:Op woensdag 4 april 2012 18:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Die zoek ik. Waar kan ik die halen?
Okee thanksquote:Op woensdag 4 april 2012 18:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb er vandaag een binnengekregen, besteld bij ASOS (as usual).
Zal straks eens kijken hoe hij zit en even een foto voor je maken.
Leukquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef pindaplukker het volgende:
Representatief gekleed voor de beurs incl babyface en voorouder:
[ afbeelding ]
Wat draag je onder je colbert ? Lijkt wel een soort van polo ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Een double breasted overhemdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Wat draag je onder je colbert ? Lijkt wel een soort van polo ofzo.
Bandje om je pols zou ik niet doen als je representatief op een beurs wilt gaan staan.
Wow die is tofquote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Een double breasted overhemd![]()
[ afbeelding ]
Van welke webwinkel is dit?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Een double breasted overhemd![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een oxford shirt van ASOS maar vind de kwaliteit eerlijk gezegd om te huilen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wederom ASOS
Sowieso Oxford shirts van ASOS
Mooi! Die schoenenquote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:
Mooie colbert/ blazer. En die foto van je voorouders, frappante peniskokerquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Niceeeequote:Op donderdag 5 april 2012 10:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Werkdag. Ideale plek om schoenen in te lopen![]()
Dat mag jij vinden, ik vind je stelling nergens op gebaseerd en ridicuul. Ik hoef me namelijk voor niemand te bewijzen, dit is wie ik ben.quote:
Ik vind je outfit er erg goed uitzien, maar what's up with the attitude? Leer eens tegen een beetje kritiek kunnen zeg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik vind je stelling nergens op gebaseerd en ridicuul. Ik hoef me namelijk voor niemand te bewijzen, dit is wie ik ben.
Draag jij nou altijd een pak, of maak je alleen foto's wanneer je een pak draagt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |