Selected Homme 'Drill' Shirt, google that shit. Verkrijgbaar bij verschillende plekken online maar nog niet in het echt tegengekomen. Nog steeds niet 100% ideaal maar wel heel dichtbij, en ik heb al zat v-necks geprobeerdquote:Op maandag 2 april 2012 20:16 schreef frietjemet het volgende:
Thanks xSanjay en SpamNinja!
En ben het met de meeste mensen hier eens dat de v-necks van de h&m niet super zijn. Echter zijn ze wel lekker cheap en heb ze in eerste instantie gekocht om ergens onder te dragen.
Heb zelf de ideale v-neck nog niet gevonden. Heb er een paar van american apparel in de kast hangen, maar ondanks dat de stof wel goed is vind ik de pasvorm niet super. Zitten wat strak bij m'n borst.
Wat bedoel je met "ideaal"?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:07 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Selected Homme 'Drill' Shirt, google that shit. Verkrijgbaar bij verschillende plekken online maar nog niet in het echt tegengekomen. Nog steeds niet 100% ideaal maar wel heel dichtbij, en ik heb al zat v-necks geprobeerd
Heb er vandaag een binnengekregen, besteld bij ASOS (as usualquote:Op woensdag 4 april 2012 18:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Die zoek ik. Waar kan ik die halen?
Okee thanksquote:Op woensdag 4 april 2012 18:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb er vandaag een binnengekregen, besteld bij ASOS (as usual).
Zal straks eens kijken hoe hij zit en even een foto voor je maken.
Leukquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef pindaplukker het volgende:
Representatief gekleed voor de beurs incl babyface en voorouder:
[ afbeelding ]
Wat draag je onder je colbert ? Lijkt wel een soort van polo ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef pindaplukker het volgende:
Representatief gekleed voor de beurs incl babyface en voorouder:
[ afbeelding ]
Een double breasted overhemdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Wat draag je onder je colbert ? Lijkt wel een soort van polo ofzo.
Bandje om je pols zou ik niet doen als je representatief op een beurs wilt gaan staan.
Wow die is tofquote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Een double breasted overhemd![]()
[ afbeelding ]
Van welke webwinkel is dit?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Een double breasted overhemd![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een oxford shirt van ASOS maar vind de kwaliteit eerlijk gezegd om te huilen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wederom ASOS
Sowieso Oxford shirts van ASOS
Mooi! Die schoenenquote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Zit nu echter weer heerlijk in een joggingsbroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |