Die hebben wel een vrij diepe snede.quote:Op zondag 1 april 2012 18:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van alles wat ik tot dusver heb gehad, bevalt American Apparel nog steeds het meest.
'broekje'...quote:Op zondag 1 april 2012 14:19 schreef frietjemet het volgende:
Volg dit topic al enige tijd en vond het wel eens tijd worden om ook eens een eerste bijdrage te leveren. Bij deze dus!
[ afbeelding ]
Basic V-neck t-shirt H&M
Denham broekje
Clarks desert boots
Leukquote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Zit nu echter weer heerlijk in een joggingsbroek
quote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk jurkje en mooi lang haarquote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Staat je mooi.quote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Leuk!
En zwarte heels zijn altijd goed.
quote:
Dankjewelquote:
Volgens mij verwar jij mij met frietjemetquote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef SpamNinja het volgende:
xSanjay, lekker man alleen zeg maar geen 'broekje' voortaan. Doet me gelijk denken aan die toffe verkopers bij de Men at Work: 'lekker broekje hé, heb m zelf ook'.
Junamii =
Weet ik niet, denk rond de 35 of 40 ofzoquote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoeveel schoenen heb jij wel niet
Deze manquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk rond de 35 of 40 ofzo
Acceptabel.quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk rond de 35 of 40 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rooie basic was omdat het mooi weer was en ik dat hemd dan uit kon doen![]()
Selected Homme 'Drill' Shirt, google that shit. Verkrijgbaar bij verschillende plekken online maar nog niet in het echt tegengekomen. Nog steeds niet 100% ideaal maar wel heel dichtbij, en ik heb al zat v-necks geprobeerdquote:Op maandag 2 april 2012 20:16 schreef frietjemet het volgende:
Thanks xSanjay en SpamNinja!
En ben het met de meeste mensen hier eens dat de v-necks van de h&m niet super zijn. Echter zijn ze wel lekker cheap en heb ze in eerste instantie gekocht om ergens onder te dragen.
Heb zelf de ideale v-neck nog niet gevonden. Heb er een paar van american apparel in de kast hangen, maar ondanks dat de stof wel goed is vind ik de pasvorm niet super. Zitten wat strak bij m'n borst.
Wat bedoel je met "ideaal"?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:07 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Selected Homme 'Drill' Shirt, google that shit. Verkrijgbaar bij verschillende plekken online maar nog niet in het echt tegengekomen. Nog steeds niet 100% ideaal maar wel heel dichtbij, en ik heb al zat v-necks geprobeerd
Heb er vandaag een binnengekregen, besteld bij ASOS (as usualquote:Op woensdag 4 april 2012 18:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Die zoek ik. Waar kan ik die halen?
Okee thanksquote:Op woensdag 4 april 2012 18:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb er vandaag een binnengekregen, besteld bij ASOS (as usual).
Zal straks eens kijken hoe hij zit en even een foto voor je maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |