Tof.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:22 schreef Atta-boy het volgende:
En weer terug naar vesten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:25 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tof.
Het bed dan, de kleding is not my cup of tea.
Wel mooie broek. Alleen je shirt is echt veel te kort.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Broek die ik over 2 weken waarschijnlijk niet meer dicht krijg.
[ afbeelding ]
Toffe broek!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Broek die ik over 2 weken waarschijnlijk niet meer dicht krijg.
[ afbeelding ]
Iets lichtere broek voor je schoenen en jas zou mooier zijn, maar het kanquote:Op zondag 1 april 2012 11:33 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo met dit aan weg,ik weet nog steeds niet als deze kleuren bij elkaar passen but whatever
Je zou je overhemd moeten strijken.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je zou je overhemd moeten strijken.![]()
en niet opvouwen.quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren toen ik m'n bed in ging tegen m'n vriendin over haar pyjama , bleek ze naakt te liggenquote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren toen ik m'n bed in ging tegen m'n vriendin over haar pyjama , bleek ze naakt te liggenGoeie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou verdwijnen die vouwen in je kleren? What socery is this?quote:Op zondag 1 april 2012 13:20 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks iedereen. En ik was te lui om hem nog te strijken, zit meestal na een uurtje dragen weer goed
Nice! Desert boots blijven toch echt awesome:)quote:Op zondag 1 april 2012 14:19 schreef frietjemet het volgende:
Volg dit topic al enige tijd en vond het wel eens tijd worden om ook eens een eerste bijdrage te leveren. Bij deze dus!
[ afbeelding ]
Basic V-neck t-shirt H&M
Denham broekje
Clarks desert boots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |