Leukquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef pindaplukker het volgende:
Representatief gekleed voor de beurs incl babyface en voorouder:
[ afbeelding ]
Wat draag je onder je colbert ? Lijkt wel een soort van polo ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Een double breasted overhemdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Wat draag je onder je colbert ? Lijkt wel een soort van polo ofzo.
Bandje om je pols zou ik niet doen als je representatief op een beurs wilt gaan staan.
Wow die is tofquote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Een double breasted overhemd![]()
[ afbeelding ]
Van welke webwinkel is dit?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Een double breasted overhemd![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een oxford shirt van ASOS maar vind de kwaliteit eerlijk gezegd om te huilen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wederom ASOS
Sowieso Oxford shirts van ASOS
Mooi! Die schoenenquote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
Zit nu echter weer heerlijk in een joggingsbroek
Dit.quote:
Mooie colbert/ blazer. En die foto van je voorouders, frappante peniskokerquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Niceeeequote:Op donderdag 5 april 2012 10:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Werkdag. Ideale plek om schoenen in te lopen![]()
Dat mag jij vinden, ik vind je stelling nergens op gebaseerd en ridicuul. Ik hoef me namelijk voor niemand te bewijzen, dit is wie ik ben.quote:
Ik vind je outfit er erg goed uitzien, maar what's up with the attitude? Leer eens tegen een beetje kritiek kunnen zeg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik vind je stelling nergens op gebaseerd en ridicuul. Ik hoef me namelijk voor niemand te bewijzen, dit is wie ik ben.
Draag jij nou altijd een pak, of maak je alleen foto's wanneer je een pak draagt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |