Ik heb een iPod shuffle, die schuif ik gewoon aan m'n shirt.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:29 schreef Trippy22 het volgende:
Ik ben begonnen met hardlopen met Start to Run van Evy. Maar waar houden jullie je Mp4 of telefoon tijdens het hardlopen?
Hoe ging je Venloop?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef datisstom het volgende:
Ik loop ook gewoon met Touch in de hand.
Heb ik het altijd bij de hand.
http://www.zalando.nl/zal(...)t-za741b005-802.htmlquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef GotC het volgende:
Nu @ rtl4.. vrouw van 134 kilo die de halve marathon gaat lopen
Daarna liep ze een HM. Weliswaar grotendeels wandelend, maarquote:Op zondag 25 maart 2012 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Geen halve marathon maar 5 km met grote moeite.
Ik heb ook een bon, 10 euro korting bij besteding van 50 euro. Nu wil ik misschien een korte broek, top of shirt kopen. Alles in verschillende maten besteld, kom ruim boven 50 uit. Als ik spullen terugstuur is de kans groot dat ik onder die 50 uitkom, weet jij dan of ik die tien euro korting dan nog krijg?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
Had een kortingsbon van 5 euro en kostte dus maar 29,95.
Bedankt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef Governo het volgende:
[..]
O ja! Netjes! Ben nog weesten kijken!
Ik vind het sowieso apart dat ze iemand die zo zwaar is laten hardlopen. Onverantwoordquote:Op zondag 25 maart 2012 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarna liep ze een HM. Weliswaar grotendeels wandelend, maar
Helemaal mee eens! En vooral dat zo'n personal trainer het aanmoedigt..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso apart dat ze iemand die zo zwaar is laten hardlopen. Onverantwoord.
Ik denk het wel, zal een korting zijn bij het 'uitchecken', die zullen ze niet ineens terugdraaien als je iets terugstuurt. Heb daar iig nog nooit van gehoord. Zal ongetwijfeld in de Algemene voorwaarden staan. Ik heb ook nog zo'n 10 euro korting bonquote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een bon, 10 euro korting bij besteding van 50 euro. Nu wil ik misschien een korte broek, top of shirt kopen. Alles in verschillende maten besteld, kom ruim boven 50 uit. Als ik spullen terugstuur is de kans groot dat ik onder die 50 uitkom, weet jij dan of ik die tien euro korting dan nog krijg?
Ik heb vooral medelijden met haar hartquote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso apart dat ze iemand die zo zwaar is laten hardlopen. Onverantwoord.
Lijkt me zeer goed te doen. Ben zelf in September begonnen en na een niet hardloop blessure die 3mnd duurde ben ik nu weer op weg... Loop op een 15km schema wat mij in juni naar de 15 km brengt. Klein stukje verder en je zit op de halve marathon. We zijn denk ik ongeveer even oud.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef GlenHighland het volgende:
Een vraagje: Ik ben half augustus begonnen, train 2x per week en heb vandaag een heerlijke 11km gelopen. Op 10 juni loop ik een 10km bij de Marathon van Amersfoort (dat zal dus prima lukken) en op 18 september had ik dezelfde afstand gepland bij de Halve van Hoogland.
Maar die 11km ging vandaag zo lekker dat ik (tijdens het lopen) het plan heb opgepakt om op 18 september niet de 10km te gaan lopen, maar de halve marathon (gaat over dezelfde polderweggetjes als waar ik nu loop).
Is dit reëel? Het zou betekenen dat ik in 13 maanden tijd van het absolute nulpunt (de bank) naar 21km heb getraind....
(en oh ja, ik ben geen 20 meer, eerder ruim het dubbele
Gefeliciteerd! Niet misselijk, 7 min eraf! Mag je zeker blij mee zijn!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef datisstom het volgende:
Ik ben net terug van de Venloop, 5km. Ik ben redelijk blij met het resultaat: 25:16. Dat is ook gelijk een persoonlijk record, met maar liefst 7 minuten sneller.Voor de geinteresseerden:
http://evenementen.uitsla(...)tails.php?t=&s=15220
Heb het ook gezien.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met haar hart
Bedankt.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Niet misselijk, 7 min eraf! Mag je zeker blij mee zijn!
Laat je niet van de wijs brengen door deze posts en begin gewoon rustig en geef niet op!!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:47 schreef Morera het volgende:
Als ik dan hier zie dat mensen het over 10 km etc hebben dan denk ik al bijna van laat maar
ik ben ook geen 20 meer, ook ruim het dubbele maar die HM in September moet makkelijk te doen zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef GlenHighland het volgende:
Een vraagje: Ik ben half augustus begonnen, train 2x per week en heb vandaag een heerlijke 11km gelopen. Op 10 juni loop ik een 10km bij de Marathon van Amersfoort (dat zal dus prima lukken) en op 18 september had ik dezelfde afstand gepland bij de Halve van Hoogland.
Maar die 11km ging vandaag zo lekker dat ik (tijdens het lopen) het plan heb opgepakt om op 18 september niet de 10km te gaan lopen, maar de halve marathon (gaat over dezelfde polderweggetjes als waar ik nu loop).
Is dit reëel? Het zou betekenen dat ik in 13 maanden tijd van het absolute nulpunt (de bank) naar 21km heb getraind....
(en oh ja, ik ben geen 20 meer, eerder ruim het dubbele
Dat had ik ook altijd ja...maar bij langere afstanden begon ik die band irritant te vinden. Daarom ben ik nu maar al te blij met mn horlogequote:Op maandag 26 maart 2012 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m'n iPhone inderdaad in zo'n hoesje voor om mn arm. Vind het wel praktisch
Ik ook op aanraden van Guppyfriend geloof ik, kost slechts 2 euro vanuit China en werkt perfectquote:Op maandag 26 maart 2012 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m'n iPhone inderdaad in zo'n hoesje voor om mn arm. Vind het wel praktisch
Op lange afstanden kan ik er nog niet over oordelen, eerst maar eens zien dat ik verder ga komen dan 5kmquote:Op maandag 26 maart 2012 08:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd ja...maar bij langere afstanden begon ik die band irritant te vinden. Daarom ben ik nu maar al te blij met mn horloge
quote:Op maandag 26 maart 2012 08:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd ja...maar bij langere afstanden begon ik die band irritant te vinden. Daarom ben ik nu maar al te blij met mn horloge
je hebt misschien wel gelijk, ik let i.i.g. wel bewust op mijn loophouding als ik mijn telefoon mee heb.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:02 schreef Oceanonix het volgende:
Ik zie regelmatig voorbij komen dat mensen een telefoon, idinges of flesje in de hand houden tijdens het lopen. Dit is voor je houding niet heel erg handig.
Je loophouding wordt hierdoor behoorlijk verpest. Doe die dingen in van die gordels. Ze zijn ervoor.
Doordat je wat in je hand houdt beweeg je je armen tegen natuurlijk of gewoon niet.
alle waar naar zijn geld, duurdere loopkleding heeft vaker een betere afwerking van naden etc.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:49 schreef AntiChrist het volgende:
gisteren een dunnere goedkope tight aangehad met m'n 15km loop maar daar heb ik dus mooi schaafplekken van op vervelende plekken.met m'n dikke nike tight nooit last van gehad..
Aan je nickname te zien zijn we inderdaad van hetzelfde bouwjaar.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer goed te doen. Ben zelf in September begonnen en na een niet hardloop blessure die 3mnd duurde ben ik nu weer op weg... Loop op een 15km schema wat mij in juni naar de 15 km brengt. Klein stukje verder en je zit op de halve marathon. We zijn denk ik ongeveer even oud.
Succes in ieder geval!
Dat ga je gewoon redden hoor, hebben we alle vertrouwen inquote:Op maandag 26 maart 2012 10:03 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Aan je nickname te zien zijn we inderdaad van hetzelfde bouwjaar.
Ergens weet ik ook wel dat ik het kan, maar ja, toch twijfelen hè
Dank voor jullie motiverende antwoorden!quote:Op maandag 26 maart 2012 01:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben ook geen 20 meer, ook ruim het dubbele maar die HM in September moet makkelijk te doen zijn.
Ik ben nu zelf ook weer bijna een jaar aan het lopen vanaf de bank (ik begon wel om conditie op de bouwen, niet zo zeer om gewicht te verliezen) en zit nu tegen mijn eerste HM aan.
Komende zaterdag staat er een 17km trail run op het programma wat qua zwaarte te vergelijken is met een HM.
Kortom, gewoon rustig blijven doorgaan op weg naar je HM in September., er moeten genoeg schemas te vinden zijn op het net waarmee je een persoonlijk schema kan maken.
Vele van deze schema's werken met een 12 weken programma
Nou ik loop in een gewone korte broek (eigenlijk zwemboekquote:Op maandag 26 maart 2012 08:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alle waar naar zijn geld, duurdere loopkleding heeft vaker een betere afwerking van naden etc.
Ik weet niet hoe groot je rondjes zijn, maar geloof me dat na een uur je vervelende schuurplekken gaat krijgen waar je ze niet wil hebbenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:00 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Nou ik loop in een gewone korte broek (eigenlijk zwemboek) en heb nergens last van. Zit lekker 'ruim' en kost geen drol. Dat het er niet uit ziet boeit me totaal niet, zolang ik me rondes maar kan lopen.
zorg dat je veel vocht binnenkrijgt voor dat je loopt, en wat bij mij altijd helpt is wat snelle koolhydraten na binnenwerken voor een run.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:22 schreef Crutch het volgende:
Hallo Hardlopers!
Ik zit met het volgende en ik hoop dat iemand me wat tips kan en wil geven.![]()
Het is me na het volgen van Evy en een beetje aankloten gelukt om 45 minuten aan een stuk te lopen.
Lekker tempo, goede ademhaling. Ik luister naar mijn lichaam en als ik voel aankomen dat ik te ver ga
dan stop ik.
Maarrrr het vervelende is dat ik die 45 minuten niet altijd haal, oftewel de ene dag ben ik al kapot na 20 minuten en de andere dag (natuurlijk wel een of twee rustdagen) loop ik zonder problemen 40 of meer.
Ik doe niets raars ofzo, mijn eetpatroon is normaal, ik slaap voldoende, rust voldoende etc.
Wat ik wil is een stabiele prestatie die langzaam klimt naar weer een betere prestatie, hoe kan ik dat voor mekaar boksen?
Waar zit de kapotheid in? Spierpijn/krampen tijdens het lopen of puur dat je moe aan het worden bent?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:22 schreef Crutch het volgende:
Hallo Hardlopers!
Ik zit met het volgende en ik hoop dat iemand me wat tips kan en wil geven.![]()
Het is me na het volgen van Evy en een beetje aankloten gelukt om 45 minuten aan een stuk te lopen.
Lekker tempo, goede ademhaling. Ik luister naar mijn lichaam en als ik voel aankomen dat ik te ver ga
dan stop ik.
Maarrrr het vervelende is dat ik die 45 minuten niet altijd haal, oftewel de ene dag ben ik al kapot na 20 minuten en de andere dag (natuurlijk wel een of twee rustdagen) loop ik zonder problemen 40 of meer.
Ik doe niets raars ofzo, mijn eetpatroon is normaal, ik slaap voldoende, rust voldoende etc.
Wat ik wil is een stabiele prestatie die langzaam klimt naar weer een betere prestatie, hoe kan ik dat voor mekaar boksen?
Dat zou kunnen, want ik drink niet genoeg, denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zorg dat je veel vocht binnenkrijgt voor dat je loopt, en wat bij mij altijd helpt is wat snelle koolhydraten na binnenwerken voor een run.
Uitputting over het algemeen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waar zit de kapotheid in? Spierpijn/krampen tijdens het lopen of puur dat je moe aan het worden bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |