Ik heb een iPod shuffle, die schuif ik gewoon aan m'n shirt.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:29 schreef Trippy22 het volgende:
Ik ben begonnen met hardlopen met Start to Run van Evy. Maar waar houden jullie je Mp4 of telefoon tijdens het hardlopen?
Hoe ging je Venloop?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef datisstom het volgende:
Ik loop ook gewoon met Touch in de hand.
Heb ik het altijd bij de hand.
http://www.zalando.nl/zal(...)t-za741b005-802.htmlquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef GotC het volgende:
Nu @ rtl4.. vrouw van 134 kilo die de halve marathon gaat lopen
Daarna liep ze een HM. Weliswaar grotendeels wandelend, maarquote:Op zondag 25 maart 2012 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Geen halve marathon maar 5 km met grote moeite.
Ik heb ook een bon, 10 euro korting bij besteding van 50 euro. Nu wil ik misschien een korte broek, top of shirt kopen. Alles in verschillende maten besteld, kom ruim boven 50 uit. Als ik spullen terugstuur is de kans groot dat ik onder die 50 uitkom, weet jij dan of ik die tien euro korting dan nog krijg?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
Had een kortingsbon van 5 euro en kostte dus maar 29,95.
Bedankt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef Governo het volgende:
[..]
O ja! Netjes! Ben nog weesten kijken!
Ik vind het sowieso apart dat ze iemand die zo zwaar is laten hardlopen. Onverantwoordquote:Op zondag 25 maart 2012 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarna liep ze een HM. Weliswaar grotendeels wandelend, maar
Helemaal mee eens! En vooral dat zo'n personal trainer het aanmoedigt..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso apart dat ze iemand die zo zwaar is laten hardlopen. Onverantwoord.
Ik denk het wel, zal een korting zijn bij het 'uitchecken', die zullen ze niet ineens terugdraaien als je iets terugstuurt. Heb daar iig nog nooit van gehoord. Zal ongetwijfeld in de Algemene voorwaarden staan. Ik heb ook nog zo'n 10 euro korting bonquote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een bon, 10 euro korting bij besteding van 50 euro. Nu wil ik misschien een korte broek, top of shirt kopen. Alles in verschillende maten besteld, kom ruim boven 50 uit. Als ik spullen terugstuur is de kans groot dat ik onder die 50 uitkom, weet jij dan of ik die tien euro korting dan nog krijg?
Ik heb vooral medelijden met haar hartquote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso apart dat ze iemand die zo zwaar is laten hardlopen. Onverantwoord.
Lijkt me zeer goed te doen. Ben zelf in September begonnen en na een niet hardloop blessure die 3mnd duurde ben ik nu weer op weg... Loop op een 15km schema wat mij in juni naar de 15 km brengt. Klein stukje verder en je zit op de halve marathon. We zijn denk ik ongeveer even oud.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef GlenHighland het volgende:
Een vraagje: Ik ben half augustus begonnen, train 2x per week en heb vandaag een heerlijke 11km gelopen. Op 10 juni loop ik een 10km bij de Marathon van Amersfoort (dat zal dus prima lukken) en op 18 september had ik dezelfde afstand gepland bij de Halve van Hoogland.
Maar die 11km ging vandaag zo lekker dat ik (tijdens het lopen) het plan heb opgepakt om op 18 september niet de 10km te gaan lopen, maar de halve marathon (gaat over dezelfde polderweggetjes als waar ik nu loop).
Is dit reëel? Het zou betekenen dat ik in 13 maanden tijd van het absolute nulpunt (de bank) naar 21km heb getraind....
(en oh ja, ik ben geen 20 meer, eerder ruim het dubbele
Gefeliciteerd! Niet misselijk, 7 min eraf! Mag je zeker blij mee zijn!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef datisstom het volgende:
Ik ben net terug van de Venloop, 5km. Ik ben redelijk blij met het resultaat: 25:16. Dat is ook gelijk een persoonlijk record, met maar liefst 7 minuten sneller.Voor de geinteresseerden:
http://evenementen.uitsla(...)tails.php?t=&s=15220
Heb het ook gezien.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met haar hart
Bedankt.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Niet misselijk, 7 min eraf! Mag je zeker blij mee zijn!
Laat je niet van de wijs brengen door deze posts en begin gewoon rustig en geef niet op!!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:47 schreef Morera het volgende:
Als ik dan hier zie dat mensen het over 10 km etc hebben dan denk ik al bijna van laat maar
ik ben ook geen 20 meer, ook ruim het dubbele maar die HM in September moet makkelijk te doen zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef GlenHighland het volgende:
Een vraagje: Ik ben half augustus begonnen, train 2x per week en heb vandaag een heerlijke 11km gelopen. Op 10 juni loop ik een 10km bij de Marathon van Amersfoort (dat zal dus prima lukken) en op 18 september had ik dezelfde afstand gepland bij de Halve van Hoogland.
Maar die 11km ging vandaag zo lekker dat ik (tijdens het lopen) het plan heb opgepakt om op 18 september niet de 10km te gaan lopen, maar de halve marathon (gaat over dezelfde polderweggetjes als waar ik nu loop).
Is dit reëel? Het zou betekenen dat ik in 13 maanden tijd van het absolute nulpunt (de bank) naar 21km heb getraind....
(en oh ja, ik ben geen 20 meer, eerder ruim het dubbele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |