Tsja, dat een "kansrijk topic" als dit op deze ruim vantevoren voorspelde manier besloten wordt is .a) niet "onze" "fout" en b.) al helemaal geen reden om het gelijk maar een "triest graftopic" te noemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Doler12 het volgende:
Wat een triest graf topic is dit geworden!

Precies, er liggen geen religieuze motieven aan ten grondslag, maar gewone menselijke, egocentrische motieven zoals de drang naar macht bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Onzin, geweld en religie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden omdat beide mensenwerk is.
Zeggen dat islam gewelddadiger is als het christendom vind ik lood om oud ijzer. Beide zijn als het ze uitkomt gewelddadig. Meestal is dat geweld gedirigeerd door mensen die andere belangen hebben dan religieuze. Maar zeggen dat religies allemaal vredelievend zijn is reinste kolder. Religie is gewoon een prima manier om het gepeupel te mobiliseren en je zin te krijgen. Hoe meer volgelingen hoe meer macht.

Interessant statement maar de meeste oorlogen worden toch gevoerd in het midden-oosten en andere moslimlanden. Opstanden zoals in Egypte hebben zowel een politieke grondslag met een deels religieuze grondslag aangezien er ook partijen zijn die religie streng willen naleven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, er liggen geen religieuze motieven aan ten grondslag, maar gewone menselijke, egocentrische motieven zoals de drang naar macht bijvoorbeeld.

Waar heb jij gelezen dat dit door een moslim is gedaan? Ik lees alleen maar dat er geen verdere bewijzen zijn gevonden dat het een hate crime is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dat niet is, niet waar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat sowieso, maar dat was voordat die laatste updae er was (en iemand die het topic vanaf het begin zou lezen zou nogal verward kunnen worden door een eventuele TT change, maar nu bekend is dat het door een moslim gedaan is verwacht ik dan weer wel een flink aantal posts die dit topic rap zullen volgooien)

Wat een intens domme reactie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef misteriks het volgende:
Is het een nieuwe trend dat elke dode moslim zijn eigen topic krijgt?

zegt het gedrocht dat ongevraagd meisjes lastigvallen op straat en ze hoer, teef, of ik wil je anaal verkrachten afdoet als /flirten/quote:

Ho ho, gaan we persoonlijk worden? Ik heb dat soort taal nooit vergoelijkt. Hou je gewoon bij de feiten, Jayden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef misteriks het volgende:
[..]
zegt het gedrocht dat ongevraagd meisjes lastigvallen op straat en ze hoer, teef, of ik wil je anaal verkrachten afdoet als /flirten/
scheer je weg, verpwerpelijke idioot die je bent

ja, ik word persoonlijk en dat heb je zelf uitgelokt met je getroll. Lees jij eigen bagger van nog geen 5 minuten terug nog eens door. Jouw argumentatie is er eentje waarvan ik kots en met plezier zeg dat ik je het liefst het land uitschop om nooit meer terug te kerenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ho ho, gaan we persoonlijk worden? Ik heb dat soort taal nooit vergoelijkt. Hou je gewoon bij de feiten, Jayden.

Tot zover de geroemde Hollandse tolerantie, dus. Ik ben de enige die fatsoenlijk ingaat op het filmpje in plaats van als een kip zonder kop te beginnen te schelden op allochtonen. Leer je plek kennen, vent - je lult maar wat in de ruimte en je posts dragen derhalve helemaal niets bij. Jij bent hier degene die walgelijk bezig is en hate crimes bagatelliseert.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef misteriks het volgende:
[..]
ja, ik word persoonlijk en dat heb je zelf uitgelokt met je getroll. Lees jij eigen bagger van nog geen 5 minuten terug nog eens door. Jouw argumentatie is er eentje waarvan ik kots en met plezier zeg dat ik je het liefst het land uitschop om nooit meer terug te keren

Sterker nog, ik heb jaren in Brussel gewoond en weet dat dit nog maar het topje van de ijsberg is> In Brussel leer je het zandbakvolk haten, met terechte argumentenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Tot zover de geroemde Hollandse tolerantie, dus. Ik ben de enige die fatsoenlijk ingaat op het filmpje in plaats van als een kip zonder kop te beginnen te schelden op allochtonen. Leer je plek kennen, vent - je lult maar wat in de ruimte en je posts dragen derhalve helemaal niets bij. Jij bent hier degene die walgelijk bezig is en hate crimes bagatelliseert.

Je noemt het 'een vasthoudende versierpoging die bot wordt afgewezen. Je mag dan klagen over het matriarchaat, je bent zelf een vertegenwoordiger van een ander verschijnsel dat minstens even kwalijk is: de neiging om het slachtoffer de schuld in de schoenen te schuiven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Tot zover de geroemde Hollandse tolerantie, dus. Ik ben de enige die fatsoenlijk ingaat op het filmpje in plaats van als een kip zonder kop te beginnen te schelden op allochtonen.

omdatOOK jij dit verfoeilijke gedrag bagelliseert tot flirten wat het helemaal niet is. Jouw normen zijn verwerpelijk en dat mag ik zonder schroom zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Leevancleef het volgende:
Wat heb ik daarmee te maken? Al heb je in 2003 in Fallujah gewoond kerel, dat zal mij een zorg zijn. Geen reden om een racistisch misdrijf te bagatelliseren.

Het 'slachtoffer' beklaagt zich over seksisme en voert als bewijs dit filmpje aan, waarin ik geen seksisme kan ontdekken. Dan rest me weinig anders dan haar te bekritiseren, toch? Nu weer ontopicquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je noemt het 'een vasthoudende versierpoging die bot wordt afgewezen. Je mag dan klagen over het matriarchaat, je bent zelf een vertegenwoordiger van een ander verschijnsel dat minstens even kwalijk is: de neiging om het slachtoffer de schuld in de schoenen te schuiven.

Ik kan wel merken dat je vloeiend Frans spreekt, Strauss-Kahn wordt in Frankrijk niet voor niets de grote verleider genoemd..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het 'slachtoffer' beklaagt zich over seksisme en voert als bewijs dit filmpje aan, waarin ik geen seksisme kan ontdekken. Dan rest me weinig anders dan haar te bekritiseren, toch?

Vertel eens. Hoeveel zijn dat er? Ik vermoed dat er meer Arabieren zijn vermoord door westerlingen dan andersom.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?

Kennelijk had men toen nog niet voldoende bewijs tegen de echtgenoot. In november is hij alsnog in staat van beschuldiging gesteld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef moussie het volgende:
[..]
En ja, zowel pa alsook dochter zouden een motief kunnen hebben, maar geen van beiden is gearresteerd, tenminste, daar lees ik niets over, en dat terwijl wij als doorgewinterde CSI/NCIS etc kenner toch wel weten dat dat altijd de eerste alibi's zijn die worden nagetrokken omdat het gros van dit soort moorden nu eenmaal in de relationele sfeer ligt.
quote:But the case took a wholly different direction on Thursday when Alhimidi was taken into custody after being called into the police station, said El Cajon Police Chief Jim Redman, who declined to comment on the evidence or elaborate on a possible motive but said there were no other suspects.
"Criminal investigations build, evidence builds, and you reach a point where you have enough evidence to move forward, and that's what happened in this case," he said.
Alhimidi went to Iraq for about two weeks to bury his wife and returned voluntarily, Redman said. Police did not try to prevent him from leaving the country because he was not a suspect at the time.
http://www.huffingtonpost(...)imidi_n_2108967.html
quote:Authorities initially believed Alawadi died as part of a hate crime. Now, they say the Iraqi-American woman was killed by her husband during a domestic dispute.
The suspect, Kassim Alhimidi, pleaded not guilty Tuesday to a murder charge during a brief appearance via a video monitor in Superior Court, where the couple's teenage daughter Fatima Alhimidi cried quietly in the courtroom in El Cajon.
Kassim Alhimidi was ordered held without bail after prosecutors noted he recently traveled to Iraq and was a flight risk. If convicted, he could face 25 years to life in prison.
http://www.huffingtonpost(...)uilty_n_2128955.html

Hoeveel doden zijn er gevallen op 11 september? Tel daar de slachtoffers van de middenoostenconflicten bij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vertel eens. Hoeveel zijn dat er? Ik vermoed dat er meer Arabieren zijn vermoord door westerlingen dan andersom.

Wat een achterlijke uitspraak. Hoeveel mensen zijn er gedood door Westerlingen? Juist ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?

Je hebt de post die 2 posts boven de jouwe staat niet gelezen? (#244)quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef Gia het volgende:
Maar desalniettemin, een laffe daad. Hoop dat de daders gepakt worden.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |