abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114327734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Doler12 het volgende:
Wat een triest graf topic is dit geworden!
Tsja, dat een "kansrijk topic" als dit op deze ruim vantevoren voorspelde manier besloten wordt is .a) niet "onze" "fout" en b.) al helemaal geen reden om het gelijk maar een "triest graftopic" te noemen.
pi_114328653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin, geweld en religie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden omdat beide mensenwerk is.

Zeggen dat islam gewelddadiger is als het christendom vind ik lood om oud ijzer. Beide zijn als het ze uitkomt gewelddadig. Meestal is dat geweld gedirigeerd door mensen die andere belangen hebben dan religieuze. Maar zeggen dat religies allemaal vredelievend zijn is reinste kolder. Religie is gewoon een prima manier om het gepeupel te mobiliseren en je zin te krijgen. Hoe meer volgelingen hoe meer macht.
Precies, er liggen geen religieuze motieven aan ten grondslag, maar gewone menselijke, egocentrische motieven zoals de drang naar macht bijvoorbeeld.
pi_114330112
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies, er liggen geen religieuze motieven aan ten grondslag, maar gewone menselijke, egocentrische motieven zoals de drang naar macht bijvoorbeeld.
Interessant statement maar de meeste oorlogen worden toch gevoerd in het midden-oosten en andere moslimlanden. Opstanden zoals in Egypte hebben zowel een politieke grondslag met een deels religieuze grondslag aangezien er ook partijen zijn die religie streng willen naleven.
"Allah akbar" of "het is Allah's wil" wordt nogal vaak uitgesproken, zoals je wel vaker amateurfilms ziet op het nieuws tijdens bijv. opstanden in Syrië. (Nu moet ik wel zeggen dat Amerika heel goed is in het happen en bemoeienis naar oorlogen wat het uiteraard erger maakt)
(excuses voor offtopic)
pi_114330778
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef Re het volgende:

[..]

dat sowieso, maar dat was voordat die laatste updae er was (en iemand die het topic vanaf het begin zou lezen zou nogal verward kunnen worden door een eventuele TT change, maar nu bekend is dat het door een moslim gedaan is verwacht ik dan weer wel een flink aantal posts die dit topic rap zullen volgooien)
Waar heb jij gelezen dat dit door een moslim is gedaan? Ik lees alleen maar dat er geen verdere bewijzen zijn gevonden dat het een hate crime is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dat niet is, niet waar?
En ja, zowel pa alsook dochter zouden een motief kunnen hebben, maar geen van beiden is gearresteerd, tenminste, daar lees ik niets over, en dat terwijl wij als doorgewinterde CSI/NCIS etc kenner toch wel weten dat dat altijd de eerste alibi's zijn die worden nagetrokken omdat het gros van dit soort moorden nu eenmaal in de relationele sfeer ligt.
pleased to meet you
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:23:12 #230
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_114692493
Is het een nieuwe trend dat elke dode moslim zijn eigen topic krijgt?
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_114699990
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef misteriks het volgende:
Is het een nieuwe trend dat elke dode moslim zijn eigen topic krijgt?
Wat een intens domme reactie.
Sum es est, sumus estis sunt
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:20:42 #232
97643 misteriks
pi_114701002
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:01 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Wat een intens domme reactie.
zegt het gedrocht dat ongevraagd meisjes lastigvallen op straat en ze hoer, teef, of ik wil je anaal verkrachten afdoet als /flirten/

scheer je weg, verpwerpelijke idioot die je bent :r
pi_114701048
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef misteriks het volgende:

[..]

zegt het gedrocht dat ongevraagd meisjes lastigvallen op straat en ze hoer, teef, of ik wil je anaal verkrachten afdoet als /flirten/

scheer je weg, verpwerpelijke idioot die je bent :r
Ho ho, gaan we persoonlijk worden? Ik heb dat soort taal nooit vergoelijkt. Hou je gewoon bij de feiten, Jayden.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:25:00 #234
97643 misteriks
pi_114701257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Ho ho, gaan we persoonlijk worden? Ik heb dat soort taal nooit vergoelijkt. Hou je gewoon bij de feiten, Jayden.
ja, ik word persoonlijk en dat heb je zelf uitgelokt met je getroll. Lees jij eigen bagger van nog geen 5 minuten terug nog eens door. Jouw argumentatie is er eentje waarvan ik kots en met plezier zeg dat ik je het liefst het land uitschop om nooit meer terug te keren :r :r :r
pi_114701318
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef misteriks het volgende:

[..]

ja, ik word persoonlijk en dat heb je zelf uitgelokt met je getroll. Lees jij eigen bagger van nog geen 5 minuten terug nog eens door. Jouw argumentatie is er eentje waarvan ik kots en met plezier zeg dat ik je het liefst het land uitschop om nooit meer terug te keren :r :r :r
Tot zover de geroemde Hollandse tolerantie, dus. Ik ben de enige die fatsoenlijk ingaat op het filmpje in plaats van als een kip zonder kop te beginnen te schelden op allochtonen. Leer je plek kennen, vent - je lult maar wat in de ruimte en je posts dragen derhalve helemaal niets bij. Jij bent hier degene die walgelijk bezig is en hate crimes bagatelliseert.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:32:43 #236
97643 misteriks
pi_114701667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Tot zover de geroemde Hollandse tolerantie, dus. Ik ben de enige die fatsoenlijk ingaat op het filmpje in plaats van als een kip zonder kop te beginnen te schelden op allochtonen. Leer je plek kennen, vent - je lult maar wat in de ruimte en je posts dragen derhalve helemaal niets bij. Jij bent hier degene die walgelijk bezig is en hate crimes bagatelliseert.
Sterker nog, ik heb jaren in Brussel gewoond en weet dat dit nog maar het topje van de ijsberg is> In Brussel leer je het zandbakvolk haten, met terechte argumenten
pi_114701737
Wat heb ik daarmee te maken? Al heb je in 2003 in Fallujah gewoond kerel, dat zal mij een zorg zijn. Geen reden om een racistisch misdrijf te bagatelliseren.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:34:39 #238
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_114701765
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Tot zover de geroemde Hollandse tolerantie, dus. Ik ben de enige die fatsoenlijk ingaat op het filmpje in plaats van als een kip zonder kop te beginnen te schelden op allochtonen.
Je noemt het 'een vasthoudende versierpoging die bot wordt afgewezen. Je mag dan klagen over het matriarchaat, je bent zelf een vertegenwoordiger van een ander verschijnsel dat minstens even kwalijk is: de neiging om het slachtoffer de schuld in de schoenen te schuiven.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:36:06 #239
97643 misteriks
pi_114701842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Leevancleef het volgende:
Wat heb ik daarmee te maken? Al heb je in 2003 in Fallujah gewoond kerel, dat zal mij een zorg zijn. Geen reden om een racistisch misdrijf te bagatelliseren.
omdatOOK jij dit verfoeilijke gedrag bagelliseert tot flirten wat het helemaal niet is. Jouw normen zijn verwerpelijk en dat mag ik zonder schroom zeggen
pi_114701886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je noemt het 'een vasthoudende versierpoging die bot wordt afgewezen. Je mag dan klagen over het matriarchaat, je bent zelf een vertegenwoordiger van een ander verschijnsel dat minstens even kwalijk is: de neiging om het slachtoffer de schuld in de schoenen te schuiven.
Het 'slachtoffer' beklaagt zich over seksisme en voert als bewijs dit filmpje aan, waarin ik geen seksisme kan ontdekken. Dan rest me weinig anders dan haar te bekritiseren, toch? Nu weer ontopic
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:39:04 #241
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_114701984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Het 'slachtoffer' beklaagt zich over seksisme en voert als bewijs dit filmpje aan, waarin ik geen seksisme kan ontdekken. Dan rest me weinig anders dan haar te bekritiseren, toch?
Ik kan wel merken dat je vloeiend Frans spreekt, Strauss-Kahn wordt in Frankrijk niet voor niets de grote verleider genoemd..
En voor de rest kan de huidige vreselijke discussie, vol met xenofoob gehak van de een en dooddoeners van de ander, mij inmiddels gestolen worden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_114702363
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
Vertel eens. Hoeveel zijn dat er? Ik vermoed dat er meer Arabieren zijn vermoord door westerlingen dan andersom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_114703418
Triest.

Maarre, 32 jaar en bijna 20 jaar geleden kwam ze naar de VS. Na haar 12e dus. Op haar 15e kreeg ze haar eerste kind. Op haar 32e al vijf kinderen. Ik ruik importbruid en kinderhandel. Voortplanting to the max. Death by numbers.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:19:06 #244
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_123723632
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef moussie het volgende:

[..]
En ja, zowel pa alsook dochter zouden een motief kunnen hebben, maar geen van beiden is gearresteerd, tenminste, daar lees ik niets over, en dat terwijl wij als doorgewinterde CSI/NCIS etc kenner toch wel weten dat dat altijd de eerste alibi's zijn die worden nagetrokken omdat het gros van dit soort moorden nu eenmaal in de relationele sfeer ligt.
Kennelijk had men toen nog niet voldoende bewijs tegen de echtgenoot. In november is hij alsnog in staat van beschuldiging gesteld.
quote:
But the case took a wholly different direction on Thursday when Alhimidi was taken into custody after being called into the police station, said El Cajon Police Chief Jim Redman, who declined to comment on the evidence or elaborate on a possible motive but said there were no other suspects.

"Criminal investigations build, evidence builds, and you reach a point where you have enough evidence to move forward, and that's what happened in this case," he said.

Alhimidi went to Iraq for about two weeks to bury his wife and returned voluntarily, Redman said. Police did not try to prevent him from leaving the country because he was not a suspect at the time.

http://www.huffingtonpost(...)imidi_n_2108967.html
quote:
Authorities initially believed Alawadi died as part of a hate crime. Now, they say the Iraqi-American woman was killed by her husband during a domestic dispute.

The suspect, Kassim Alhimidi, pleaded not guilty Tuesday to a murder charge during a brief appearance via a video monitor in Superior Court, where the couple's teenage daughter Fatima Alhimidi cried quietly in the courtroom in El Cajon.

Kassim Alhimidi was ordered held without bail after prosecutors noted he recently traveled to Iraq and was a flight risk. If convicted, he could face 25 years to life in prison.

http://www.huffingtonpost(...)uilty_n_2128955.html
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:51:37 #245
3542 Gia
User under construction
pi_123725695
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel eens. Hoeveel zijn dat er? Ik vermoed dat er meer Arabieren zijn vermoord door westerlingen dan andersom.
Hoeveel doden zijn er gevallen op 11 september? Tel daar de slachtoffers van de middenoostenconflicten bij.
Aan de andere zijde zijn er meer moslims door moslims gedood dan door westerlingen.
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:52:37 #246
3542 Gia
User under construction
pi_123725771
Maar desalniettemin, een laffe daad. Hoop dat de daders gepakt worden.
pi_123725837
Mooie kick.
Ура для россии
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:56:05 #248
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123726028
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
Wat een achterlijke uitspraak. Hoeveel mensen zijn er gedood door Westerlingen? Juist ja.

Ik keur het overigens goed dat de VS Saddam heeft verdreven, dat was gewoon een vuile dictator en dat ze Islamitische terroristen afslachten is ook helemaal perfect, hopelijk worden ze allemaal afgemaakt.

Maar wat jij zegt getuigd gewoon van jouw onwetendheid.
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
pi_123732340
Kijk niet alleen naar onze blanke medemens. Ook negers in de VS zijn extreem racist en hadden net zo goed zoiets kunnen doen.
pi_123732552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef Gia het volgende:
Maar desalniettemin, een laffe daad. Hoop dat de daders gepakt worden.
Je hebt de post die 2 posts boven de jouwe staat niet gelezen? (#244)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')