Ik kan wel merken dat je vloeiend Frans spreekt, Strauss-Kahn wordt in Frankrijk niet voor niets de grote verleider genoemd..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het 'slachtoffer' beklaagt zich over seksisme en voert als bewijs dit filmpje aan, waarin ik geen seksisme kan ontdekken. Dan rest me weinig anders dan haar te bekritiseren, toch?
Vertel eens. Hoeveel zijn dat er? Ik vermoed dat er meer Arabieren zijn vermoord door westerlingen dan andersom.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
Kennelijk had men toen nog niet voldoende bewijs tegen de echtgenoot. In november is hij alsnog in staat van beschuldiging gesteld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef moussie het volgende:
[..]
En ja, zowel pa alsook dochter zouden een motief kunnen hebben, maar geen van beiden is gearresteerd, tenminste, daar lees ik niets over, en dat terwijl wij als doorgewinterde CSI/NCIS etc kenner toch wel weten dat dat altijd de eerste alibi's zijn die worden nagetrokken omdat het gros van dit soort moorden nu eenmaal in de relationele sfeer ligt.
quote:But the case took a wholly different direction on Thursday when Alhimidi was taken into custody after being called into the police station, said El Cajon Police Chief Jim Redman, who declined to comment on the evidence or elaborate on a possible motive but said there were no other suspects.
"Criminal investigations build, evidence builds, and you reach a point where you have enough evidence to move forward, and that's what happened in this case," he said.
Alhimidi went to Iraq for about two weeks to bury his wife and returned voluntarily, Redman said. Police did not try to prevent him from leaving the country because he was not a suspect at the time.
http://www.huffingtonpost(...)imidi_n_2108967.html
quote:Authorities initially believed Alawadi died as part of a hate crime. Now, they say the Iraqi-American woman was killed by her husband during a domestic dispute.
The suspect, Kassim Alhimidi, pleaded not guilty Tuesday to a murder charge during a brief appearance via a video monitor in Superior Court, where the couple's teenage daughter Fatima Alhimidi cried quietly in the courtroom in El Cajon.
Kassim Alhimidi was ordered held without bail after prosecutors noted he recently traveled to Iraq and was a flight risk. If convicted, he could face 25 years to life in prison.
http://www.huffingtonpost(...)uilty_n_2128955.html
Hoeveel doden zijn er gevallen op 11 september? Tel daar de slachtoffers van de middenoostenconflicten bij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vertel eens. Hoeveel zijn dat er? Ik vermoed dat er meer Arabieren zijn vermoord door westerlingen dan andersom.
Wat een achterlijke uitspraak. Hoeveel mensen zijn er gedood door Westerlingen? Juist ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
Je hebt de post die 2 posts boven de jouwe staat niet gelezen? (#244)quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef Gia het volgende:
Maar desalniettemin, een laffe daad. Hoop dat de daders gepakt worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |