quote:Op zondag 25 maart 2012 01:51 schreef Kuukske het volgende:
Thnx lieverds . Rix, hopelijk gaat het bij jou sneller. Ik hen een Buuf, lief mens. Maar snurken! En haar kindje heeft keiveel gehuild.
Katheters suck. En ik heb wat verhoging. Komt schijnbaar door een medicijn wat ze hebben toegediend voor m'n baarmoeder. Vage toestand. Gelukkig houden ze me goed in de gaten
Zoonlief slaapt bij de verpleging. M'n arm is met het infuus zo onwijs gammel. Ik durf het biet aan..
ja die is hier vast al 100 keer voorbij gekomenquote:Oh en bevallen doen we dus nooit meer..
quote:Op zondag 25 maart 2012 08:05 schreef Rixtje het volgende:
Gisteravond om 22.10 is onze zoon Geert Folkert geboren! Het ging als een tierelier ben er ondersteboven vanhij is 51 cm en weegt 3010
Ik heb het bij tandenpoetsen, heel irritant idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 08:47 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb nu zoiets irritants. Nergens last van, maar door tandenpoetsen/ kauwen/ slikken wordt een kokhalsreflex getriggerd. En omdat het dan omhoog komt, breekt het zweet me uit.
Eergisteren had ik het tijdens het eten in een restaurant. Middenin een hap. Ik kokte niet, maar was wel klaar met eten.![]()
En gisteren bij het ontbijt en bij het avondeten. En ik dacht nog wel dat ik eindelijk zo'n beetje klaar was met de misselijkheid.
apart wel ja. Mijn opa heet folkert bedenk ik me nu, maar de eerste waar ik aan denk ik van der g.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:04 schreef flugeltje het volgende:
Ja sorry, maar ik vind de combi nogal... uhm, bijzonder...
Het intrigeert me dan oprecht ook hoe de combinatie ontstaan is.
Die was met een Vquote:Op zondag 25 maart 2012 10:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
apart wel ja. Mijn opa heet folkert bedenk ik me nu, maar de eerste waar ik aan denk ik van der g.
Oei voorzichtig!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef covie het volgende:
Worden jullie ook zo klungelig? Ik begin echt bang te worden dat ik een vette smak maak binnenkort.
Ineens struikel ik over alles![]()
Ons vloerkleed ligt er al eeuwen, maar ineens is dat ding levensgevaarlijk geworden!
Ah okay, dat verduidelijkt het wat... Geert is inderdaad een toffe naam, soms zo jammer dat door gebeurtenissen namen ineens een lading kunnen krijgen. De combi bij jullie kwam zo een beetje vreemd over voor mij... Maar goed, ik ga er vanuit dat jullie die wel zagen aankomen en ook verwacht hadden dat mensen er opmerkingen over zouden maken...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef Rixtje het volgende:
Hij is vernoemd naar zijn beide Pake's
Kuukske jij ook van harte met jullie zoon!
Morgen mag ik naar huis mits ik zelf heb geplast. En met Billie alles goed gaat. Ik zal Es' vragen of die kinderarts morgen ook nog moet controleren.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:11 schreef Susie het volgende:
Hoe lang moet je nog blijven Kuukske? (Heb niet terug gelezen)
Nou. Ik hoop dat je pietertje snel komt Fluug.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah okay, dat verduidelijkt het wat... Geert is inderdaad een toffe naam, soms zo jammer dat door gebeurtenissen namen ineens een lading kunnen krijgen. De combi bij jullie kwam zo een beetje vreemd over voor mij... Maar goed, ik ga er vanuit dat jullie die wel zagen aankomen en ook verwacht hadden dat mensen er opmerkingen over zouden maken...
Nou, ik heb briljante voetjes nu hoorHeerlijk gelakt, ik ben schoon... Nu eten, mossels en zelfgemaakte frietjes
en dan daarna nog even een avondwandeling met vriendje, kind en hond! Soms kan geluk heel eenvoudig zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |