quote:Op zondag 25 maart 2012 01:51 schreef Kuukske het volgende:
Thnx lieverds . Rix, hopelijk gaat het bij jou sneller. Ik hen een Buuf, lief mens. Maar snurken! En haar kindje heeft keiveel gehuild.
Katheters suck. En ik heb wat verhoging. Komt schijnbaar door een medicijn wat ze hebben toegediend voor m'n baarmoeder. Vage toestand. Gelukkig houden ze me goed in de gaten
Zoonlief slaapt bij de verpleging. M'n arm is met het infuus zo onwijs gammel. Ik durf het biet aan..
ja die is hier vast al 100 keer voorbij gekomenquote:Oh en bevallen doen we dus nooit meer..
quote:Op zondag 25 maart 2012 08:05 schreef Rixtje het volgende:
Gisteravond om 22.10 is onze zoon Geert Folkert geboren! Het ging als een tierelier ben er ondersteboven vanhij is 51 cm en weegt 3010
Ik heb het bij tandenpoetsen, heel irritant idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 08:47 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb nu zoiets irritants. Nergens last van, maar door tandenpoetsen/ kauwen/ slikken wordt een kokhalsreflex getriggerd. En omdat het dan omhoog komt, breekt het zweet me uit.
Eergisteren had ik het tijdens het eten in een restaurant. Middenin een hap. Ik kokte niet, maar was wel klaar met eten.![]()
En gisteren bij het ontbijt en bij het avondeten. En ik dacht nog wel dat ik eindelijk zo'n beetje klaar was met de misselijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |