abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109487544
Kuuks en JD van harte gefeliciteerd met Billie!! Coole foknaam :)
Jammer van het einde, en je snurkende buurvrouw...

Rix gefeliciteerd met jullie zoon!! Dat was een turbo bevalling zeg!

Fluug handig wat meer ruimte! Wellicht verder ingedaalt ofzo?
  zondag 25 maart 2012 @ 12:48:50 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109487600
Nee hij lag al helemaal ingedaald, ik gok dat ie z'n benen de andere kant in gekiept heeft :P

Ik heb al 1 voet bijna af.... *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109487651
Kuukske en Rixtje, gefeliciteerd met jullie kleine mannen. Blijft bijzonder om te zien hoe verschillend bevallingen kunnen gaan. Sterkte met het herstel.

Fijn zeg Flugeltje dat je je weer helemaal fris en schoon voelt. Dat geeft de burger weer moed voor de laatste loodjes.

Gerberaatje, goed om te lezen dat je je vandaag weer wat meer mens voelt. Wel confronterend als het anderen ook zo opvalt dat het echt niet lekker ging. Ik kreeg ook al de hele week van mensen in m'n omgeving, die nog van niets weten, naar m'n hoofd dat ik een ingevallen gezicht heb, er ziek en doodmoe uit zie. Tja, ik ben van de buikgriep nog steeds een kilo kwijt en dat tekent blijkbaar nogal en verder ben ik vreselijk moe, maar dat probeer ik te verbloemen (niet erg succesvol dus duidelijk).

Van de week intake gehad bij de verloskundige. Complicaties bij de vorige bevalling weer besproken en nu ook gehoord dat ik met 36 weken een consult heb bij de gynaecoloog ivm medische indicatie voor locatie. Volgende keer maar bespreken dat er nog wat andere punten zijn die me nog enorm dwars zitten zodat we daar een goed plan voor kunnen maken en dat ik er vertrouwen in heb. Trouwens ook een afspraak voor de termijnecho (12 april). Ben tot die tijd nog wel 4 dagen teruggezet omdat er nog geen rekening wordt gehouden met m'n korte cyclus. Stom dat ik daar ontdaan door was.
pi_109488408
*O* Kuukske en JD gefeliciteerd met Billie! *O* Ben wel erg benieuwd naar de specs maar dat zit er denk ik niet in? ;( ;) Geniet er maar lekker van ondanks de rottige nasleep :*

*O* Rixtje ook gefeliciteerd *O* ik had helemaal niet door dat je ook al mocht bevallen? :o :@ maar je was echt ook pas een dagje LLM :D Jij natuurlijk ook lekker genieten van de kleine man :Y
pi_109488560
Worden jullie ook zo klungelig? Ik begin echt bang te worden dat ik een vette smak maak binnenkort.
Ineens struikel ik over alles :?
Ons vloerkleed ligt er al eeuwen, maar ineens is dat ding levensgevaarlijk geworden! :o
  zondag 25 maart 2012 @ 13:18:51 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109488627
Fijn dat er meegedacht wordt Kursor, hopelijk helpt het om er meer vertrouwen in de krijgen.

Vanmorgen het matrasje gekocht voorn de wieg. Tis alleen veel te lang, dus we moeten het wat inkorten.
pi_109489165
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef covie het volgende:
Worden jullie ook zo klungelig? Ik begin echt bang te worden dat ik een vette smak maak binnenkort.
Ineens struikel ik over alles :?
Ons vloerkleed ligt er al eeuwen, maar ineens is dat ding levensgevaarlijk geworden! :o
Oei voorzichtig! :o

Ik heb laatst m'n buik gestoten tegen de deur (tegen die punt die uitsteekt en er weer ingaat als je de deurklink omlaag doet hoeheetdat?)
Deed best pijn.
& ik liep gister met m'n arm tegen de deur :')
& toen ik de kat wilde optillen viel ik want ja bukken gaat niet zo lekker :9
Tegen de deurpost aan, grote blauwe plek.

Dus onhandig, ja :P
pi_109490557
Onhandig ja best wel! Ik stoot ook regelmatig mijn buik tegen deuren en tafels (au) en ik laat ook meer vallen tegenwoordig. Klungelig.

Fluug whoehoe gelakte teennagels! Lekker kleurtje gekozen?
pi_109491357
Er zijn weer twee mannetjes bij!!
Kuuks en Rixtje, van harte gefeliciteerd. *O* *O*

En Fluug die haar nageltjes weer kan lakken *O*
Gerberaatje die zich weer beter voelt *O*

Zo, dan zit ik nu weer aan de jompellimiet *O*

Vanochtend hebben wij een ochtendje ziekenhuis mogen doen. Ik voel de baby al een paar dagen heel weinig en vanochtend begon ik me echt zorgen te maken. Vk heeft me doorgestuurd en toen dus aan de CTG. Zou een half uurtje duren werd 2 uur :{ . Hij was eerst inderdaad erg rustig en ze hoopten steeds dat hij wakker zou worden. Op een gegeven moment op mijn zij en toen werd hij inderdaad wakker en was het ctg prima. Echo was ook goed gelukkig (en jeetje ik kon er echt helemaal niets meer van maken, het is één en al kind hhaha). Morgen weer terug voor nog een ctg en bloeddruk aangezien die iets aan het stijgen is en ik in mijn vorige zwangerschap, zwangerschapsvergiftiging had.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_109491495
Goed dat je aan de bel getrokken hebt Sproet!
Wel lang zeg 2 uur aan de ctg. Maar gelukkig werd hij toen wakker. Fijn dat alles goed bleek! Ook een fijn idee dat ze je zo goed in de gaten houden met je bloeddruk.
pi_109491609
Sproet :o fijn dat ze je goed in de gaten houden... helemaal met die zw.vergiftiging in het achterhoofd inderdaad... Als ik wat voor je kan doen? Gil! :*
  zondag 25 maart 2012 @ 14:56:11 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109491643
Tja die buik... Het is een wonder dat ie niet bont en blauw is :D
Voor de rest ben ik niet lomper dan anders ;)

Ai sproetje, fijn dat alles toch in orde bleek. En nu hopen dat je bloeddruk goed blijft...
pi_109492080
Rix! Datumtweeling !! Proficiat beeb
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 25 maart 2012 @ 15:44:19 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109492930
Kuukje van harte met jullie zoon!! :* :D En wat een mooie Fok!naam heeft ie al :D O+ *G*

Rixtje van harte!! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_109494321
Hij is vernoemd naar zijn beide Pake's ;)

Kuukske jij ook van harte met jullie zoon!
  zondag 25 maart 2012 @ 17:43:10 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109497218
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef Rixtje het volgende:
Hij is vernoemd naar zijn beide Pake's ;)

Kuukske jij ook van harte met jullie zoon!
Ah okay, dat verduidelijkt het wat... Geert is inderdaad een toffe naam, soms zo jammer dat door gebeurtenissen namen ineens een lading kunnen krijgen. De combi bij jullie kwam zo een beetje vreemd over voor mij... Maar goed, ik ga er vanuit dat jullie die wel zagen aankomen en ook verwacht hadden dat mensen er opmerkingen over zouden maken... ;)

Nou, ik heb briljante voetjes nu hoor O+ Heerlijk gelakt, ik ben schoon... Nu eten, mossels en zelfgemaakte frietjes :9 en dan daarna nog even een avondwandeling met vriendje, kind en hond! Soms kan geluk heel eenvoudig zijn.... *;
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109497540
Hier Canneloni van de té goede Italiaan hier op de hoek :9 (en meneer een pizza :P) kan niet wachten tot het wordt bezorgd... (eigenlijk zou het zalm uit de oven worden vandaag, maar we bedachten ons zojuist dat de zalm nog ontdooit moest worden en het geen 16:45 is maar al 17:45 :'))
pi_109497895
Wow meiden. Wat een emoties komen er bij kijken. Poeh. Zelfs nuchtere ik word er week van. Vanmiddag lekker kunnen dutten, Billie mooi even bij de verpleegsters. Ik zit sinds eh 0100 uur gisteren nog steeds pas op 4 à 5 uur slaap :').
Straks even de after dinner dip in laten werken.

En m'n katheter is eruit *O*. Heerlijk, zeg ik nu dan. Ik moet nog plassen zonder dat ding en met spoelkannen. Ook voor het eerst ff uit bed geweest. Wel ultra voorzichtig wegens die 2 liter bloed minder maar hè.

Ik blijf jullie nog volgen hoor! Ik stap binnenkort wel over op het baby topic. :P
  zondag 25 maart 2012 @ 18:11:35 #94
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109498475
Hoe lang moet je nog blijven Kuukske? (Heb niet terug gelezen :@ )
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_109498515
Woow 2 liter bloed minder Kuuks ... Da's heftig :o

Fluug fijn dat je je helemaal lekker voelt zo!

Hier een ontzettend mooie dag gehad .. Zo op het einde van de middag begin ik weer wat misselijk te worden .. Maar hee, heb er een mooie dag voor gekregen dus dan kan het wel. Straks maar eens kijken wat ik ga eten.. mijn hoofd staat er zo niet echt naar.

Morgen weer lekker aan het werken.. en dan zien we dan wel weer wat de dag zal brengen. Rustig aan in ieder geval :)

Hoop dat jullie er net zo'n fijne dag van hebben gemaakt!
pi_109498590
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 18:11 schreef Susie het volgende:
Hoe lang moet je nog blijven Kuukske? (Heb niet terug gelezen :@ )
Morgen mag ik naar huis mits ik zelf heb geplast. En met Billie alles goed gaat. Ik zal Es' vragen of die kinderarts morgen ook nog moet controleren.
pi_109498640
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 17:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ah okay, dat verduidelijkt het wat... Geert is inderdaad een toffe naam, soms zo jammer dat door gebeurtenissen namen ineens een lading kunnen krijgen. De combi bij jullie kwam zo een beetje vreemd over voor mij... Maar goed, ik ga er vanuit dat jullie die wel zagen aankomen en ook verwacht hadden dat mensen er opmerkingen over zouden maken... ;)

Nou, ik heb briljante voetjes nu hoor O+ Heerlijk gelakt, ik ben schoon... Nu eten, mossels en zelfgemaakte frietjes :9 en dan daarna nog even een avondwandeling met vriendje, kind en hond! Soms kan geluk heel eenvoudig zijn.... *;
Nou. Ik hoop dat je pietertje snel komt Fluug. :*. Nog meer geluk. O+.

Kut ik moet er van huilen :').
pi_109499228
Gefeliciteerd kuukske en jdude met jullie zoon!!

En ook gefeliciteerd rixtje!!!!!!!

*O* verse baby's *O*
Tralalalaaa
pi_109499354
Vanuit een zonovergoten Sevilla vol tapas en ijsjes :9 :

Kuuks en rixje, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!! :*
pi_109499702
Kuuk gefeliciteerd!!! *O*

Rixje gefeliciteerd!!! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: