Kuukske en JD gefeliciteerd met Billie!
 Kuukske en JD gefeliciteerd met Billie!   Ben wel erg benieuwd naar de specs maar dat zit er denk ik niet in?
  Ben wel erg benieuwd naar de specs maar dat zit er denk ik niet in?   
    Geniet er maar lekker van ondanks de rottige nasleep
  Geniet er maar lekker van ondanks de rottige nasleep  
 Rixtje ook gefeliciteerd
  Rixtje ook gefeliciteerd   ik had helemaal niet door dat je ook al mocht bevallen?
 ik had helemaal niet door dat je ook al mocht bevallen?   
   maar je was echt ook pas een dagje LLM
  maar je was echt ook pas een dagje LLM  Jij natuurlijk ook lekker genieten van de kleine man
 Jij natuurlijk ook lekker genieten van de kleine man   

Oei voorzichtig!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef covie het volgende:
Worden jullie ook zo klungelig? Ik begin echt bang te worden dat ik een vette smak maak binnenkort.
Ineens struikel ik over alles
Ons vloerkleed ligt er al eeuwen, maar ineens is dat ding levensgevaarlijk geworden!

. Hij was eerst inderdaad erg rustig en ze hoopten steeds dat hij wakker zou worden. Op een gegeven moment op mijn zij en toen werd hij inderdaad wakker en was het ctg prima. Echo was ook goed gelukkig (en jeetje ik kon er echt helemaal niets meer van maken, het is één en al kind hhaha). Morgen weer terug voor nog een ctg en bloeddruk aangezien die iets aan het stijgen is en ik in mijn vorige zwangerschap, zwangerschapsvergiftiging had.
 . Hij was eerst inderdaad erg rustig en ze hoopten steeds dat hij wakker zou worden. Op een gegeven moment op mijn zij en toen werd hij inderdaad wakker en was het ctg prima. Echo was ook goed gelukkig (en jeetje ik kon er echt helemaal niets meer van maken, het is één en al kind hhaha). Morgen weer terug voor nog een ctg en bloeddruk aangezien die iets aan het stijgen is en ik in mijn vorige zwangerschap, zwangerschapsvergiftiging had.

fijn dat ze je goed in de gaten houden... helemaal met die zw.vergiftiging in het achterhoofd inderdaad... Als ik wat voor je kan doen? Gil!
 fijn dat ze je goed in de gaten houden... helemaal met die zw.vergiftiging in het achterhoofd inderdaad... Als ik wat voor je kan doen? Gil!  

En wat een mooie Fok!naam heeft ie al
 En wat een mooie Fok!naam heeft ie al  

Ah okay, dat verduidelijkt het wat... Geert is inderdaad een toffe naam, soms zo jammer dat door gebeurtenissen namen ineens een lading kunnen krijgen. De combi bij jullie kwam zo een beetje vreemd over voor mij... Maar goed, ik ga er vanuit dat jullie die wel zagen aankomen en ook verwacht hadden dat mensen er opmerkingen over zouden maken...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef Rixtje het volgende:
Hij is vernoemd naar zijn beide Pake's
Kuukske jij ook van harte met jullie zoon!

Heerlijk gelakt, ik ben schoon... Nu eten, mossels en zelfgemaakte frietjes
 Heerlijk gelakt, ik ben schoon... Nu eten, mossels en zelfgemaakte frietjes  en dan daarna nog even een avondwandeling met vriendje, kind en hond! Soms kan geluk heel eenvoudig zijn....
 en dan daarna nog even een avondwandeling met vriendje, kind en hond! Soms kan geluk heel eenvoudig zijn....   

(en meneer een pizza
 (en meneer een pizza  ) kan niet wachten tot het wordt bezorgd... (eigenlijk zou het zalm uit de oven worden vandaag, maar we bedachten ons zojuist dat de zalm nog ontdooit moest worden en het geen 16:45 is maar al 17:45
) kan niet wachten tot het wordt bezorgd... (eigenlijk zou het zalm uit de oven worden vandaag, maar we bedachten ons zojuist dat de zalm nog ontdooit moest worden en het geen 16:45 is maar al 17:45  )
)

.
.  . Heerlijk, zeg ik nu dan. Ik moet nog plassen zonder dat ding en met spoelkannen. Ook voor het eerst ff uit bed geweest. Wel ultra voorzichtig wegens die 2 liter bloed minder maar hè.
. Heerlijk, zeg ik nu dan. Ik moet nog plassen zonder dat ding en met spoelkannen. Ook voor het eerst ff uit bed geweest. Wel ultra voorzichtig wegens die 2 liter bloed minder maar hè.  

)
 )

Morgen mag ik naar huis mits ik zelf heb geplast. En met Billie alles goed gaat. Ik zal Es' vragen of die kinderarts morgen ook nog moet controleren.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:11 schreef Susie het volgende:
Hoe lang moet je nog blijven Kuukske? (Heb niet terug gelezen)

Nou. Ik hoop dat je pietertje snel komt Fluug.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah okay, dat verduidelijkt het wat... Geert is inderdaad een toffe naam, soms zo jammer dat door gebeurtenissen namen ineens een lading kunnen krijgen. De combi bij jullie kwam zo een beetje vreemd over voor mij... Maar goed, ik ga er vanuit dat jullie die wel zagen aankomen en ook verwacht hadden dat mensen er opmerkingen over zouden maken...
Nou, ik heb briljante voetjes nu hoorHeerlijk gelakt, ik ben schoon... Nu eten, mossels en zelfgemaakte frietjes
en dan daarna nog even een avondwandeling met vriendje, kind en hond! Soms kan geluk heel eenvoudig zijn....
 . Nog meer geluk.
. Nog meer geluk.  .
. .
.

verse baby's
 verse baby's  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |