quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:33 schreef Kuukske het volgende:
24 uur?! Wow.
Weeen korter maar wel pittig. Aldus.
Geen idee. Ligt eraan hoeveel vlossen de praktijk heeft en wat de afspraken zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:58 schreef JDude het volgende:
Hoe lang duurt zo'n dienst van een verloskundige? Want ze was er vannacht om 3:00 al en komt zometeen weer. Maar dan zal ze vanmiddag wel een keer met een collega ruilen toch?
Succes JD!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:36 schreef JDude het volgende:
Ingreepje van de verloskundige lijkt wat te helpen, weeën komen nu sneller achter elkaar en voor zover ik het als "toeschouwer" / helpende hand kan beoordelen, zijn ze ook wat heftiger.
Wat mij opeens onder het douchen zojuist inviel: je wordt toch pas medisch na 24 uur gebroken vliezen? Dus dan heb je nog tot vannacht 1 uurquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:16 schreef Kuukske het volgende:
2 cm ontsl
Gestript naar 2a3 cm
Om 3 uur kijken wat strippen heeft gedaan, anders medisch ivm gebroken vliezen om 1 uur vannacht.
Links of rechtsom, Kuuks sluit d'r wondertje dit weekend in de armenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat mij opeens onder het douchen zojuist inviel: je wordt toch pas medisch na 24 uur gebroken vliezen? Dus dan heb je nog tot vannacht 1 uur
En dat terwijl je er helemaal klaar voor bent. Gewoon nu besluiten dat het Pieter blijft, dan komt ie misschien wel morgenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef flugeltje het volgende:
Hier helemaal niets aan de hand, vanochtend met Doortje naar puppycursus geweest en dat wordt wel lastig met al dat bukken...Maar goed, zometeen m'n dagelijkse tukje maar doen, ik sta de komende 3 weken bovenaan gok ik
Het kan ook medisch worden als je weeen afnemen...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat mij opeens onder het douchen zojuist inviel: je wordt toch pas medisch na 24 uur gebroken vliezen? Dus dan heb je nog tot vannacht 1 uur
http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/strippenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Even een meer praktische vraag .. wat houdt strippen precies in?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ja heel speciaal natuurlijk!
Gewoon omdat jij dan gaat baren
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja Coco ik herken dat wel .. heb dat op sommige dagen ook! Vooral als ik de hele dag op kantoor achter de pc heb gezeten.
Nee, dat doen Asy en ik welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja joh dat gaat prima. Morgen twee babies dus :-)
Ja fluug nu kan jij echt niet meer achter blijven haha.
Ik hou vol tot de hele lijst geweest is....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:08 schreef Marrije het volgende:
Jij wil gewoon 3 weken bovenaan staan he
Echt nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hou vol tot de hele lijst geweest is....
Droog persen roeleertquote:
sexen, pannenkoeken, tonic, ananashart en touwtjespringenquote:
ff spoedkeizersneetje laten doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Hoe stoer zou het trouwens zijn als ik ze nu allebei nog in zou halen?
Been there, done that, got the T-shirt... Nothing Happened...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
sexen, pannenkoeken, tonic, ananashart en touwtjespringen
hhmmppff.. Tja dan moet je maar doorlopen tot 43 wekenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt... Nothing Happened...
Als je dat voor elkaar krijgt kom ik je persoonlijk 12 dozen minimagnums brengenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Hoe stoer zou het trouwens zijn als ik ze nu allebei nog in zou halen?
I know....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
hhmmppff.. Tja dan moet je maar doorlopen tot 43 weken
Got the stretchmarks roep ik dan altijdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt... Nothing Happened...
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Got the stretchmarks roep ik dan altijd
Ik had eergister ook pannekoeken...quote:
Wedden dat je binnen nuen drie weken bevalt? Zie je, t werkt!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had eergister ook pannekoeken...
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wedden dat je binnen nuen drie weken bevalt? Zie je, t werkt!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wedden dat je binnen nuen drie weken bevalt? Zie je, t werkt!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die tijdstippen kloppen niet altijd even goed...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:50 schreef PureEvil het volgende:
JDude was om 20.30 nog ingelogd hier op het forum? Kan je zien he![]()
Hoop iig dat alles goed is
Alleen de aller- aller- aller- aller- allertofste uit dit topic kwam door de ballotagecommissie...quote:
Niet. Je was gewoon second best, maar ik heb gewoon geen twitterquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen de aller- aller- aller- aller- allertofste uit dit topic kwam door de ballotagecommissie...
Mja, ik had weeën vanaf half 2 's nachts op 14 feb en ik had om 6 uur 's morgens op 15 feb 3 cm ontsluiting, om 9 uur had ik 4 cm ontsluiting en om 12:04u een jongetje op mijn buik na 19 min persen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:04 schreef Pvoesss het volgende:
Same hier bij de 1ste.. bijna een dag gedaan over de eerste 3,5 cm daarna naar 10cm in 20 min
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier ging alles langzaam.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doen jullie goed. Ik had er een flinke stoot opwekkers voor nodig. Maar toen ging ik in 5,5 uur naar de 10 en de meeste tijd lag ik te slapen/doezelen dus dat was wel primaPersen ging wel vlot. 25 minuutjes.
Oh dat is wel lang jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:13 schreef Cantare het volgende:
[..]
Hier ging alles langzaam.Na ongeveer een etmaal 3-4 cm ontsluiting, toen aan de opwekkers, 8 uur later volledige ontsluiting, 1,5 uur later baby.
Hier was het ook 21uur. Ik gun je behoorlijk wat cm's cadeauquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb iedere millimeter bewust meegemaakt. Bij mij ging op een bepaald moment ook de ruggeprik uit en de opwekkers heel hard aan... Uiteindelijk dus inleiding van 31 uur en vanaf start ontsluitingsweeen zo'n 21 uur... Anderhalf uur persen...
Ik wil dit keer ook wel een paar cm's kado
Ik geloof het wel ja... Bleek ook te kloppen. De opwekkers stonden op een bepaald moment ook echt vol open, dat degene die de opdracht kreeg voor de zekerheid nog vroeg; "zo veel?"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hier was het ook 21uur. Ik gun je behoorlijk wat cm's cadeau![]()
Hoopten ze dat het zonder ruggenprik meer zou doen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb iedere millimeter bewust meegemaakt. Bij mij ging op een bepaald moment ook de ruggeprik uit en de opwekkers heel hard aan... Uiteindelijk dus inleiding van 31 uur en vanaf start ontsluitingsweeen zo'n 21 uur... Anderhalf uur persen...
Ik wil dit keer ook wel een paar cm's kado
Ja, want hoewel het lang duurde, heb ik de bevalling helemaal niet als vervelend ervaren. De eerste 3-4 centimeter waren nog wel goed te doen qua pijn, het enige probleem was dat de weeën niet sterk genoeg waren om wat sneller resultaat te krijgen. Ik was dus wel moe en wat wanhopig, maar lag nog niet te creperen. Ik ben heel tevreden over de voortvarendheid van de verloskundige die me toen de optie gaf tot een weeënopwekkers, en het ziekenhuis dat direct een ruggenprik aanbood. Daardoor is het allemaal eigenlijk heel relaxed gegaan, in mijn herinnering tenminste.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang jaMaar je durft het nog een keer aan
![]()
![]()
Ik was vooral moe toen ik nog thuis was en me heel goed realiseerde dat het gewoon niet op ging schieten. Toen ik eenmaal in het ziekenhuis was en aan het infuus lag, vond ik het zo spannend dat ik helemaal niet meer kon slapen!quote:Had je nog pijnstilling? Kan me zo indenken dat je wel op was en wilde slapen ergens.
whehehequote:
Zonder dat mechanisme had ik het echt helemaal niet volgehouden....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Knetterstoned was k niet, maar gewoon niet aanwezig.
Best bijzonder hoe dat werkt
Is niet waar volgens mij. Ik had bij de tweede zwangerschap bij 41 w + 5 dagen nog geen enkele cm ontsluiting. Daarom hebben ze bij mij een veter gezet. Om ontsluiting en weeën te krijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef danic het volgende:
Fluugs, die paar cm's heb je, zoals ik begrepen heb hou je dat altijd over aan een eerste bevalling. Zo'n 2 á 3 cm.
Hier in 10,5 uur van eerste wee tot geboorte. Best vlot dus. Persen wel een uur, ze moesten al dreigen met de gyn
Haha, dat laatste deden ze bij mij ook! Na een uur zeiden ze 'de baby moet nu wel eens komen, anders moet ik de pomp halen' oid. Het hielp wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef danic het volgende:
Fluugs, die paar cm's heb je, zoals ik begrepen heb hou je dat altijd over aan een eerste bevalling. Zo'n 2 á 3 cm.
Hier in 10,5 uur van eerste wee tot geboorte. Best vlot dus. Persen wel een uur, ze moesten al dreigen met de gyn
Nee kan ik me voorstellen. Lijkt me echt hel zo'n lange bevalling!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zonder dat mechanisme had ik het echt helemaal niet volgehouden....
Sorry.quote:
Ik hoop het ook, maar het zal vast wel! Ik hoop vooral dat het dit keer gewoon zonder kunstgrepen gaat. Heel soms voel ik nog wel eens een steekje van 'ik heb het niet helemaal zelf gedaan'.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was letterlijk afwezig. Ik viel in slaap na de ruggenprik![]()
Fluug, ik gun je een fijnere ervaring deze keer.
Cantare, wat fijn dat je er zo relaxed op terug kijkt. Toch hoop ik voor je dat het deze keer iets vlotter gaat hoor.
Nou, voor mij maakt het niet uit. Wel sneu voor fluugs.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry.Met deze informatie valt de teleurstelling mee en ben je voorbereid.
Dat is weer het andere uiterste, ja... heftig!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef danic het volgende:
Cantare, bij mij was het juist andersom, ik was zo suf van de pethidine dat ik van voor niet wist dat ik van achter nog leefde. Persenhoe moest dat?
Daarbij had ik op de yoga anders leren ademhalen dan dat ik van de verloskundige moest/mocht, dus ik lag daar half te hyperventileren.
Dat in bed liggen vond ik ook niet zo'n probleem, maar het gevoel van dat ding.quote:Die katheter vond ik juist wel prima, laat mij maar in mijn bed liggen!
Volgens mij wist Fluugs dat al wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef danic het volgende:
[..]
Nou, voor mij maakt het niet uit. Wel sneu voor fluugs.
waarom geen Pethadine en wel ruggeprik? Ik was heel blij met de Pethadine, zo kon ik de nacht doorkomen.. was anders niet gelukt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook deze keer weer Pethedine weigeren... Ik wil het echt niet hebben. Vorige keer heb ik ook bewezen op mezelf al stoned te kunnen worden, dus ik vind 't wel prima zo. Ik wil het ook weer zonder ruggeprik proberen in eerste instantie. Maar daar ben ik iets minder principieel over, als het te lang duurt en ik trek het niet meer zal ik die wel vragen...
Ow, maar dat geeft niet hoor... Iedere bevalling is weer anders, het is juist goed te weten dat dingen ook gewoon weer heel lang kunnen duren... Dat zorgt ervoor dat je toch realistischer de ervaring weer instapt...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef danic het volgende:
[..]
Nou, voor mij maakt het niet uit. Wel sneu voor fluugs.
Bij mij stelden ze het juist zelf voor. Ik had er nooit over nagedacht, ook niet nodig gehad bij de 1e. Bij 2e wilde de ontsluiting ondanks veter en weeën niet doorzetten. Ze wilden me met die pethadine een rustigere nacht geven zodat ik ze de volgende ochten actief konden gaan inleiden via infuus. Uiteindelijk - gelukkig - niet nodig geweest. Ben 's nachts nog bevallen binnen half uurtje. Er stond niets klaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook...
Maar ik mocht niet
Omdat je kindje suf kan worden van Pethadine, dat wil ik liever niet... Bovendien heb ik in het bevallingstopic van meerdere dames gelezen dat ze van de kaart raakten en blijf ik zelf liever wat helderder, de natuurlijke stonedheid daargelaten dan...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom geen Pethadine en wel ruggeprik? Ik was heel blij met de Pethadine, zo kon ik de nacht doorkomen.. was anders niet gelukt.
Okay. Zo heb ik het niet meegemaakt trouwens. Zowel niet een suf kindje en van de kaart raken. Heb alles heel bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat je kindje suf kan worden van Pethadine, dat wil ik liever niet... Bovendien heb ik in het bevallingstopic van meerdere dames gelezen dat ze van de kaart raakten en blijf ik zelf liever wat helderder, de natuurlijke stonedheid daargelaten dan...
Nou ik mocht t niet vanwege de hartslag van Floris. Bij de ctg die ze voor toediening doen bleek zn hartslag steeds weg te vallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij stelden ze het juist zelf voor. Ik had er nooit over nagedacht, ook niet nodig gehad bij de 1e. Bij 2e wilde de ontsluiting ondanks veter en weeën niet doorzetten. Ze wilden me met die pethadine een rustigere nacht geven zodat ik ze de volgende ochten actief konden gaan inleiden via infuus. Uiteindelijk - gelukkig - niet nodig geweest. Ben 's nachts nog bevallen binnen half uurtje. Er stond niets klaar.
Bij Willem had ik ook wekenlang voorweeen en ik zat dus nog potdicht op 42 weken... Het hoeft dus niets te doen... Wel heb ik wat toename van slijmverlies momenteel, dus ik hoop eigenlijk dat dit betekent dat er toch iets van een opening zit nu.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:31 schreef Cantare het volgende:
Flugeltje, jij had toch pas geleden toch best een tijdje voorweeën? Zegt dat eigenlijk nog iets, over dat je lichaam al wel iets in gang aan het zetten is?
Ow dat is wel eng inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou ik mocht t niet vanwege de hartslag van Floris. Bij de ctg die ze voor toediening doen bleek zn hartslag steeds weg te vallen.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik t niet gehad heb. Om half 5 wilde k pijnstilling. Toen dus ctg, dus tegen de tijd dat k de prik zou hebben gekregen zou je al zo'n uur verder zijn denk ik. Floris is om kwart voor 8 geboren, dus wil niet weten hor hij dan gestart zou zijn..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had het ook in mijn plan staan hoor. Pertinent geen pethidine. Als je kindje binnen 4 uur na de prik geboren wordt heeft het daar last van dacht ik?
Had Claudia dat niet met Lena ook?
Oké, dat je dat bij Willem ook had, kan ik me niet meer herinneren. Ik hoop dat dat laatste wel een goed teken is en dat je lijf gewoon vanzelf op gang komt. Spannend hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij Willem had ik ook wekenlang voorweeen en ik zat dus nog potdicht op 42 weken... Het hoeft dus niets te doen... Wel heb ik wat toename van slijmverlies momenteel, dus ik hoop eigenlijk dat dit betekent dat er toch iets van een opening zit nu.
Claudia en het personeel dachten volgens mij dat het nog lang ging duren en daarom heeft ze de prik toch aangenomen en toen ging het opeens toch heel snel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik t niet gehad heb. Om half 5 wilde k pijnstilling. Toen dus ctg, dus tegen de tijd dat k de prik zou hebben gekregen zou je al zo'n uur verder zijn denk ik. Floris is om kwart voor 8 geboren, dus wil niet weten hor hij dan gestart zou zijn..
Ja dat weet ik nog wel idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Claudia en het personeel dachten volgens mij dat het nog lang ging duren en daarom heeft ze de prik toch aangenomen en toen ging het opeens toch heel snel.
Het heeft mij gesterkt in mijn besluit om het niet te willen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dat niet snoepen enzo echt zo lang volgehouden deze zwangerschap, maar de laatste weken lijken zelfs de schaapjes die ik 's nachts tel op grote rollen shoarma
/onverzadigbaar
Dat lijkt me wel vervelend. Dat ze t zonder overleg doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:39 schreef danic het volgende:
Het is niet eng om van de wereld te raken hoor, weet ik nu. Na een nacht doorhalen wilde ik graag pijnstilling en voor ik er erg in had zat die naald in mijn been. Was ik ook niet zo blij mee, had liever remifentanil gehad, maar er werd niet overlegd.
Ik ben 'gewoon in slaap gevallen' en kwam alleen even echt bij om te puffen tijdens een wee, daarna snurkte ik verder. Mijn lijf ging wel door, dus ik hoorde zachtjes praten op de achtergrond en ging automatisch licht meepersen toen ik de 10 cm bereikte. Ze hebben me toen wel ff goed bij moeten halen en alert moeten krijgen. Maar daar heb je ook adrenaline voor
Daar kan ik me zo aan storen hè. Gewoon er maar injassen, niet overleggen. Zo slechtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:39 schreef danic het volgende:
Het is niet eng om van de wereld te raken hoor, weet ik nu. Na een nacht doorhalen wilde ik graag pijnstilling en voor ik er erg in had zat die naald in mijn been. Was ik ook niet zo blij mee, had liever remifentanil gehad, maar er werd niet overlegd.
Ik ben 'gewoon in slaap gevallen' en kwam alleen even echt bij om te puffen tijdens een wee, daarna snurkte ik verder. Mijn lijf ging wel door, dus ik hoorde zachtjes praten op de achtergrond en ging automatisch licht meepersen toen ik de 10 cm bereikte. Ze hebben me toen wel ff goed bij moeten halen en alert moeten krijgen. Maar daar heb je ook adrenaline voor
Dat miste ik dus. Heb ik bij de nacontrole wel aangegeven. Bleek dat ik op het moment van mijn verzoek op 6 cm zat. Remifentanil geven ze pas bij 8cm en een ruggeprik doet ons ziekenhuis niet aan, behalve in extreme gevallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vervelend. Dat ze t zonder overleg doen.
Ik weet nog wel dat die gyn ging vertellen/uitleggen waarom ruggenprik niet meer kon en wat de andere optie was. Ik was ondertussen weeën aan t opvangen en dacht geef nou maar gewoon
Son, ik dacht dat ik aankomend in het ziekenhuis direct een ruggenprik kreeg. Kwam ik mooi bedrogen uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vervelend. Dat ze t zonder overleg doen.
Ik weet nog wel dat die gyn ging vertellen/uitleggen waarom ruggenprik niet meer kon en wat de andere optie was. Ik was ondertussen weeën aan t opvangen en dacht geef nou maar gewoon
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Son, ik dacht dat ik aankomend in het ziekenhuis direct een ruggenprik kreeg. Kwam ik mooi bedrogen uit![]()
En toen waren we eindelijk in dat kamertje om hem te zetten, moest mijn vent plassen
Vreemd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:49 schreef danic het volgende:
Nou, schijnbaar niet. Hier zijn ze er geen voorstander van en gaat het alleen in overleg met een gynaecoloog. Dan wordt je dus overgedragen en als je geen medische indicatie hebt, wordt er niets overgedragen, dus ook geen ruggenprik
Yepquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah Octo, jij beschrijft al precies wat ik me afvroeg al een tijdje. Is de wee niet al voorbij voordat het spul iets doet idd
Son, Reinier de Graaf toch? Klinkt fijn![]()
Ja die laatste of Bronovo was het bij mij. No way dat ik Zoetermeer in zijn paspoort wilde hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Yep
Dit keer gewoon weer
Andere optie is Lange land en daar ben k nog nooit geweest, dus doe maar niet
Ik weet hoe bevallen in het lange land gaat en ik zeg doe maar nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Yep
Dit keer gewoon weer
Andere optie is Lange land en daar ben k nog nooit geweest, dus doe maar niet
Bronovo check!! Daar vond ik het wel echt super..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die laatste of Bronovo was het bij mij. No way dat ik Zoetermeer in zijn paspoort wilde hebben![]()
Octo, werkt sneller dan ik dacht dus. Klinkt niet gek maar geloof niet dat ze dat gebruikten in mijn ziekenhuis.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die laatste of Bronovo was het bij mij. No way dat ik Zoetermeer in zijn paspoort wilde hebben![]()
Octo, werkt sneller dan ik dacht dus. Klinkt niet gek maar geloof niet dat ze dat gebruikten in mijn ziekenhuis.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet hoe bevallen in het lange land gaat en ik zeg doe maar niet
Das.ook stom dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb wel wat aanmerkingen op het bronovo maar geen schokkende dingen.
Het is de fout van mijn vk dat zij niet mijn geboorteplan heeft overgedragen en wij er in de chaos niet meer aan gedacht hebben.
Desondanks zou je denken dat ze wel weten dat de papa de navelstreng doorknipt maar Mr.DML kon nog net op tijd 'HO!' roepen
Ja, de afdelingen heten ook naar de koninklijke familie.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:05 schreef octopussy het volgende:
Is het Bronovo ook niet het ziekenhuis waar de dames van het koninklijk huis bevallen?
Bij mij drongen ze juist aan op het navelstreng doorknippen en ik wilde niet dat dit met trillende handjes werd gedaan.. Ik heb teveel gelezen over missende lichaamsdelen na navelstreng knipquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb wel wat aanmerkingen op het bronovo maar geen schokkende dingen.
Het is de fout van mijn vk dat zij niet mijn geboorteplan heeft overgedragen en wij er in de chaos niet meer aan gedacht hebben.
Desondanks zou je denken dat ze wel weten dat de papa de navelstreng doorknipt maar Mr.DML kon nog net op tijd 'HO!' roepen
Haagsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haags is machtig mooi manZegt zij als import
Serieusquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:05 schreef Troeta het volgende:
Mooi.
Ik stond laatst in de hal en ik zag een nieuwe moeder met rolstoel naar de uitgang gereden worden door een verpleegster en ze gaven haar een handje enzo, dat vond ik zo tof.
In het Rode Kruis zeiden ze niet eens gedag.
O, das wel raar dizzy...
leuk!! Dat zag er zo schattig uit!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik werd ook door de verpleegster naar de uitgang gereden met verse baby op schoot![]()
Mijn schoonvader is opgegroeid in de schilderswijkquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef JDude het volgende:
Ja hoi. Kuuks en ik hebben een prachtige gezonde zoon. Later meer, nu slapen.
Gefeliciteerd Kuuk en JDquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef JDude het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef JDude het volgende:
Ik ook, onderwijl haalde N de auto.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik werd ook door de verpleegster naar de uitgang gereden met verse baby op schoot![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef JDude het volgende:
Is ie aardig opgeklommenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn schoonvader is opgegroeid in de schilderswijk![]()
Ik geloof dat ik zelf gelopen ben, Mr.DML met de MC. En dat we langs de zusterskamer liepen voorzichtig zo van mochten we nou echt weg maar dat er ook geen reactie kwam.
Kortom ervaringen kunnen zo verschillen.
OMG gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef JDude het volgende:
Bij het Bronovo hebben ze gewoon op elke afdeling gewoon die dingen staan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:13 schreef Troeta het volgende:
mijn vriend ging het nog vragen, een rolstoel. want dat had ie op tv gezien![]()
Maar beneden bij de ingang zei ze, kost 50 cent. Dat haalt de charme wel weg...
Nah, ze huren dat huis in Wassenaar van de gemeente voor een schijntje omdat hij voor de gemeente werkte. Uiterlijke schijnquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah, ze huren dat huis in Wassenaar van de gemeente voor een schijntje omdat hij voor de gemeente werkte. Uiterlijke schijn
Klinkt heftig. Doe rustig aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:28 schreef Kuukske het volgende:
Nog een snelle van mij. Ik log met zoon nog in ziekenhuis. Vacuümpomp en placenta niet los. Operatie gehad. X ik lees later een keer bij
Mooi he?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:30 schreef JDude het volgende:
Dank allen!
* JDude is nog veel te hyper om te slapen en nog maar even met de aaiPad op de bank geploft.
Heeft'ie al.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:59 schreef rubbereend het volgende:
een FOK!naamgeef hem ook meteen een account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |