quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:33 schreef Kuukske het volgende:
24 uur?! Wow.
Weeen korter maar wel pittig. Aldus.
Geen idee. Ligt eraan hoeveel vlossen de praktijk heeft en wat de afspraken zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:58 schreef JDude het volgende:
Hoe lang duurt zo'n dienst van een verloskundige? Want ze was er vannacht om 3:00 al en komt zometeen weer. Maar dan zal ze vanmiddag wel een keer met een collega ruilen toch?
Succes JD!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:36 schreef JDude het volgende:
Ingreepje van de verloskundige lijkt wat te helpen, weeën komen nu sneller achter elkaar en voor zover ik het als "toeschouwer" / helpende hand kan beoordelen, zijn ze ook wat heftiger.
Wat mij opeens onder het douchen zojuist inviel: je wordt toch pas medisch na 24 uur gebroken vliezen? Dus dan heb je nog tot vannacht 1 uurquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:16 schreef Kuukske het volgende:
2 cm ontsl
Gestript naar 2a3 cm
Om 3 uur kijken wat strippen heeft gedaan, anders medisch ivm gebroken vliezen om 1 uur vannacht.
Links of rechtsom, Kuuks sluit d'r wondertje dit weekend in de armenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat mij opeens onder het douchen zojuist inviel: je wordt toch pas medisch na 24 uur gebroken vliezen? Dus dan heb je nog tot vannacht 1 uur
En dat terwijl je er helemaal klaar voor bent. Gewoon nu besluiten dat het Pieter blijft, dan komt ie misschien wel morgenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef flugeltje het volgende:
Hier helemaal niets aan de hand, vanochtend met Doortje naar puppycursus geweest en dat wordt wel lastig met al dat bukken...Maar goed, zometeen m'n dagelijkse tukje maar doen, ik sta de komende 3 weken bovenaan gok ik
Het kan ook medisch worden als je weeen afnemen...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat mij opeens onder het douchen zojuist inviel: je wordt toch pas medisch na 24 uur gebroken vliezen? Dus dan heb je nog tot vannacht 1 uur
http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/strippenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Even een meer praktische vraag .. wat houdt strippen precies in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |