Sorry.quote:
Ik hoop het ook, maar het zal vast wel! Ik hoop vooral dat het dit keer gewoon zonder kunstgrepen gaat. Heel soms voel ik nog wel eens een steekje van 'ik heb het niet helemaal zelf gedaan'.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was letterlijk afwezig. Ik viel in slaap na de ruggenprik![]()
Fluug, ik gun je een fijnere ervaring deze keer.
Cantare, wat fijn dat je er zo relaxed op terug kijkt. Toch hoop ik voor je dat het deze keer iets vlotter gaat hoor.
Nou, voor mij maakt het niet uit. Wel sneu voor fluugs.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry.Met deze informatie valt de teleurstelling mee en ben je voorbereid.
Dat is weer het andere uiterste, ja... heftig!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef danic het volgende:
Cantare, bij mij was het juist andersom, ik was zo suf van de pethidine dat ik van voor niet wist dat ik van achter nog leefde. Persenhoe moest dat?
Daarbij had ik op de yoga anders leren ademhalen dan dat ik van de verloskundige moest/mocht, dus ik lag daar half te hyperventileren.
Dat in bed liggen vond ik ook niet zo'n probleem, maar het gevoel van dat ding.quote:Die katheter vond ik juist wel prima, laat mij maar in mijn bed liggen!
Volgens mij wist Fluugs dat al wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef danic het volgende:
[..]
Nou, voor mij maakt het niet uit. Wel sneu voor fluugs.
waarom geen Pethadine en wel ruggeprik? Ik was heel blij met de Pethadine, zo kon ik de nacht doorkomen.. was anders niet gelukt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook deze keer weer Pethedine weigeren... Ik wil het echt niet hebben. Vorige keer heb ik ook bewezen op mezelf al stoned te kunnen worden, dus ik vind 't wel prima zo. Ik wil het ook weer zonder ruggeprik proberen in eerste instantie. Maar daar ben ik iets minder principieel over, als het te lang duurt en ik trek het niet meer zal ik die wel vragen...
Ow, maar dat geeft niet hoor... Iedere bevalling is weer anders, het is juist goed te weten dat dingen ook gewoon weer heel lang kunnen duren... Dat zorgt ervoor dat je toch realistischer de ervaring weer instapt...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef danic het volgende:
[..]
Nou, voor mij maakt het niet uit. Wel sneu voor fluugs.
Bij mij stelden ze het juist zelf voor. Ik had er nooit over nagedacht, ook niet nodig gehad bij de 1e. Bij 2e wilde de ontsluiting ondanks veter en weeën niet doorzetten. Ze wilden me met die pethadine een rustigere nacht geven zodat ik ze de volgende ochten actief konden gaan inleiden via infuus. Uiteindelijk - gelukkig - niet nodig geweest. Ben 's nachts nog bevallen binnen half uurtje. Er stond niets klaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook...
Maar ik mocht niet
Omdat je kindje suf kan worden van Pethadine, dat wil ik liever niet... Bovendien heb ik in het bevallingstopic van meerdere dames gelezen dat ze van de kaart raakten en blijf ik zelf liever wat helderder, de natuurlijke stonedheid daargelaten dan...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom geen Pethadine en wel ruggeprik? Ik was heel blij met de Pethadine, zo kon ik de nacht doorkomen.. was anders niet gelukt.
Okay. Zo heb ik het niet meegemaakt trouwens. Zowel niet een suf kindje en van de kaart raken. Heb alles heel bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat je kindje suf kan worden van Pethadine, dat wil ik liever niet... Bovendien heb ik in het bevallingstopic van meerdere dames gelezen dat ze van de kaart raakten en blijf ik zelf liever wat helderder, de natuurlijke stonedheid daargelaten dan...
Nou ik mocht t niet vanwege de hartslag van Floris. Bij de ctg die ze voor toediening doen bleek zn hartslag steeds weg te vallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij stelden ze het juist zelf voor. Ik had er nooit over nagedacht, ook niet nodig gehad bij de 1e. Bij 2e wilde de ontsluiting ondanks veter en weeën niet doorzetten. Ze wilden me met die pethadine een rustigere nacht geven zodat ik ze de volgende ochten actief konden gaan inleiden via infuus. Uiteindelijk - gelukkig - niet nodig geweest. Ben 's nachts nog bevallen binnen half uurtje. Er stond niets klaar.
Bij Willem had ik ook wekenlang voorweeen en ik zat dus nog potdicht op 42 weken... Het hoeft dus niets te doen... Wel heb ik wat toename van slijmverlies momenteel, dus ik hoop eigenlijk dat dit betekent dat er toch iets van een opening zit nu.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:31 schreef Cantare het volgende:
Flugeltje, jij had toch pas geleden toch best een tijdje voorweeën? Zegt dat eigenlijk nog iets, over dat je lichaam al wel iets in gang aan het zetten is?
Ow dat is wel eng inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou ik mocht t niet vanwege de hartslag van Floris. Bij de ctg die ze voor toediening doen bleek zn hartslag steeds weg te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |