SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog één uur vooruit moet zetten dan begint het om 9 uur.
De eerste race zit erop. Button was de winnaar in Australië. Op naar Maleisië.
De stand bij de coureursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand voor de teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race Date: 25 Mar 2012
Circuit Name: Sepang International Circuit
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Het schema voor het komende weekend (Is gewoon nederlandse tijd)
Fri 23 March 2012
Practice 1 03:00 - 04:30
Practice 2 07:00 - 08:30
Sat 24 March 2012
Practice 3 06:00 - 07:00
Qualifying 09:00
Sun 25 March 2012
Race 10:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Nober op 24-03-2012 10:57:38 ]![]()
Misschien erbij zetten in de OP dat die 10:00 uur morgen de nieuwe tijd is?
Altijd stressen met die kutzomer/wintertijd of dat ik me niet een uur verkijk![]()
![]()
!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Geen spoilers in de de TT
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Gewoon nu al je horloge vooruit zettenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:20 schreef Geralt het volgende:
Altijd stressen met die kutzomer/wintertijd of dat ik me niet een uur verkijk![]()
![]()
!
The line is a dot to you!![]()
Kijk nog eens goedquote:
Dan kom ik zo te laat (of te vroeg??quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Gewoon nu al je horloge vooruit zetten) op mn werk
Wil niet veel zeggen maar skysports hd F1 doet het wel erg vet. gewoon daar op de grid zijn met interviews en ook de hele presentatie er omheen zoals net bij de grid lineup. Echt tof![]()
Schumi
Hopelijk hebben ze morgen een betere race pace en blijft de auto heel
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //![]()
Wat is nu belangrijkerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan kom ik zo te laat (of te vroeg??) op mn werk
Ze zullen ook wel wat kunnen als ze meer personeel bij zich hebben op locatie, dan HRT in hun volledige personeels-bestandquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:22 schreef Maver24 het volgende:
Wil niet veel zeggen maar skysports hd F1 doet het wel erg vet. gewoon daar op de grid zijn met interviews en ook de hele presentatie er omheen zoals net bij de grid lineup. Echt tof
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Alleen weer faalhaas eerste klas dat dat niet in FullHD gestreamed wordtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:22 schreef Maver24 het volgende:
Wil niet veel zeggen maar skysports hd F1 doet het wel erg vet. gewoon daar op de grid zijn met interviews en ook de hele presentatie er omheen zoals net bij de grid lineup. Echt tof![]()
Wanneer leren die koekenbakkers het nou eens dat daar een markt voor is![]()
Een sport zogenaamd het summum qua techniek en dergelijke, maar dan vervolgens niet in staat zijn om de hele zooi in HD live aan te bieden op internet voor een paar eurootjes per weekend ofzo.
Hommo's![]()
![]()
!
Zo?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:20 schreef Geralt het volgende:
![]()
!
De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog niet een uur vooruit hebt gezet dan begint het om 9 uur.![]()
Spoiler tags in de OP zetten maar wel vol in de titel wie er op pole staat, niceTrust me, I know what I'm doing.![]()
Helemaal leuk met die topicreeksen die automatisch in je MyAT verschijnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef tre het volgende:
Spoiler tags in de OP zetten maar wel vol in de titel wie er op pole staat, niceOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Formule 1 is sowieso geen pionier op het gebied van nieuwe content.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alleen weer faalhaas eerste klas dat dat niet in FullHD gestreamed wordt![]()
Wanneer leren die koekenbakkers het nou eens dat daar een markt voor is![]()
Een sport zogenaamd het summum qua techniek en dergelijke, maar dan vervolgens niet in staat zijn om de hele zooi in HD live aan te bieden op internet voor een paar eurootjes per weekend ofzo.
Hommo's![]()
![]()
!
Hoe lang heeft het wel niet gebeurd voordat men überhaupt de switch naar HD gemaakt had.![]()
Een mod kan dat veranderen, ik heb er geen rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef tre het volgende:
Spoiler tags in de OP zetten maar wel vol in de titel wie er op pole staat, nice![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef tre het volgende:
Spoiler tags in de OP zetten maar wel vol in de titel wie er op pole staat, nice![]()
![]()
Persoonlijk vind ik het ronduit schandalig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Formule 1 is sowieso geen pionier op het gebied van nieuwe content.
Hoe lang heeft het wel niet gebeurd voordat men überhaupt de switch naar HD gemaakt had.
Zoveel technologie met data en computers en weersvoorspellingen waar Timofeef jaloers op zou zijn en god weet wat al dies meer zij, maar dan zoiets compleet links laten liggen.
Een schande imo
Schumi goed hoor, onvoorstelbaar dat de ouwe rot nu weer als een raket gaat. Ook de 2e keer op rij dat hij Rosberg in de Qualy de baas is. Laat hem maar weer eens op het podium staan!
Webber ook beter dan Vettel. Geeft aan dat Vettel helemaal niet zo'n supertalent is zonder blown diffuser. Raikkonen goed, jammer van de penalty. Maar het verval van Lotus lijkt wel alweer zichtbaar in de 2e race helaas.![]()
Oké, ik hap. Wat zei 'm dan?quote:Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Waarom? Omdat het de laatste 2 jaar er niet echt uit kwam? Dat lag gewoon aan de auto.quote:Schumi goed hoor, onvoorstelbaar dat de ouwe rot nu weer als een raket gaat.
Podium zou vet zijn, maar ik denk niet haalbaar. Racepace zal toch een stuk lager liggen voor de Mercedes denk ik. Hier hebben ze voordeel gehad met die 2 lange lange rechte stukken en hun DRS gestuurde F-duct lijkt me.
We zullen wel zien.
Ik heb er in elk geval zin in.
Vanmiddag werken tot vanavond laat dus dan is het zo morgen
Vrees ook voor de racepace morgen, RBR en Lotus zijn veel zuiniger op de banden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het de laatste 2 jaar er niet echt uit kwam? Dat lag gewoon aan de auto.
Podium zou vet zijn, maar ik denk niet haalbaar. Racepace zal toch een stuk lager liggen voor de Mercedes denk ik. Hier hebben ze voordeel gehad met die 2 lange lange rechte stukken en hun DRS gestuurde F-duct lijkt me.
We zullen wel zien.
Ik heb er in elk geval zin in.
Vanmiddag werken tot vanavond laat dus dan is het zo morgen![]()
Omdat Schumi de afgelopen 2 jaar door Nico in de quali's constant werd afgetroefd?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het de laatste 2 jaar er niet echt uit kwam? Dat lag gewoon aan de auto.![]()
Geklaag over de pressure waar hij onder zit als coureur bij McLaren. Ik weet ook wel dat hij druk niet aan kan en iedereen die de laatste 5 jaar heeft opgelet weet dat. Maar dat hoort er nou eenmaal bij, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.quote:
Verder dat lulverhaal over die poles, ik had het nooit kunnen denken blabla. Onzin, in zijn eerste seizoen had hij gedacht nu een veel langer erelijstje te hebben, ook qua poles.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Dat wij totaal geen idee hebben onder hoeveel druk hij staat om een perfecte ronde te rijden aangezien je maar 2 pogingen hebt.quote:![]()
Twee wereldtitels bagatelliseren op basis van een kwalificatie uitslag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:31 schreef Fokkingvet het volgende:
Webber ook beter dan Vettel. Geeft aan dat Vettel helemaal niet zo'n supertalent is zonder blown diffuser.
Psst... In tegenstelling tot Webber reed Vettel in z'n laatste run op de harde compounds.![]()
Webber zit wel een stuk dichter op Vettel dit jaarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Twee wereldtitels bagatelliseren op basis van een kwalificatie uitslag.
Psst... In tegenstelling tot Webber reed Vettel in z'n laatste run op de harde compounds.![]()
Als Button morgen weer Hamilton aftroeft dan zal dat een serieuze dreun zijn op de titelaspiraties. Button lijkt mentaal veel sterker.![]()
Vettel mag wel uitkijken voor de fameuze Weltschmerz-coureur-naast-elkaar-vergelijkingen!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:31 schreef Fokkingvet het volgende:
Webber ook beter dan Vettel. Geeft aan dat Vettel helemaal niet zo'n supertalent is zonder blown diffuser.
Ook nergens op tv hier in Nederland of wel?quote:
Kloothommels
Wel op die stream, had gehoopt dat Eurosport het zou uitzenden maar die ook niet meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook nergens op tv hier in Nederland of wel?
Kloothommels![]()
Nou dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel op die stream, had gehoopt dat Eurosport het zou uitzenden maar die ook niet meer.
We worden gewoon gediscrimineerd hier. Ik ga een brief naar de tweede kamer sturen
De truc is natuurlijk wel dat je dan niet gaat cherrypicken om je eigen favorietjes er beter op te laten staan. Dat lukt de BBC niet, dat lukt Sky niet en dat lukt RTL niet, en ik heb zo'n gevoeld dat jou dat ook niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vettel mag wel uitkijken voor de fameuze Weltschmerz-coureur-naast-elkaar-vergelijkingen!!!
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
In 240P ja. Huilen met de racehelm opquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef Karstman het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
Feel free to use, m8quote:
Weet alleen niet of ze zo op Picasa kunnen blijven staan of dat je ze even moet re-hosten.Calm down, please!![]()
Edit: Oh, dit is dus race 1.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Feel free to use, m8
[ afbeelding ]
Weet alleen niet of ze zo op Picasa kunnen blijven staan of dat je ze even moet re-hosten.![]()
Man ik kan in deze resolutie niet eens zien waar vd garde rijdt
Niet bij de eerste acht. Wel leuk, Van der Guard.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:59 schreef Geralt het volgende:
Man ik kan in deze resolutie niet eens zien waar vd garde rijdt![]()
Hamilton
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Man man man wat ging Massa toch weer snel de baan rond...
Het lag dus niet aan het Chassis, overigens Alonso ging ook niet echt lekker. Schumacher zit er weer lekker bij, kan als 1 van de weinige de Mclaren's volgen die er een keer in het begin van het seizoen erg goed bij zitten. Red Bull volgt het nog niet helemaal, en dat was te zien aan Vettel
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Massa viel wel mee, 3,5 tiende langzamer dan Alonso is acceptabelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:12 schreef Fiorano het volgende:
Man man man wat ging Massa toch weer snel de baan rond...
Het lag dus niet aan het Chassis, overigens Alonso ging ook niet echt lekker. Schumacher zit er weer lekker bij, kan als 1 van de weinige de Mclaren's volgen die er een keer in het begin van het seizoen erg goed bij zitten. Red Bull volgt het nog niet helemaal, en dat was te zien aan Vettel![]()
Is Massa inmiddels anaal vernederd door de Italiaanse kranten? Gevierendeeld? Gekielhaald? Moet Alonso er ook aan geloven? Ik spreek (buiten spaghetti en pizza bolognese) geen Italiaans, vandaar mijn vraag
Barrichello hield het toch ook nog wel een tijdje vol als tweede coureur?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:15 schreef Geralt het volgende:
Is Massa inmiddels anaal vernederd door de Italiaanse kranten? Gevierendeeld? Gekielhaald? Moet Alonso er ook aan geloven? Ik spreek (buiten spaghetti en pizza bolognese) geen Italiaans, vandaar mijn vraag![]()
Van der Garde heeft me toch een klasse teamgenoot...“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
En als eerste de options als ik het goed hoordequote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:24 schreef Waffle het volgende:
Van der Garde heeft me toch een klasse teamgenoot...
Jamaar die was wel beter dan Massa natuurlijk. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik ze beiden niet vergeleken heb met al hun teamgenotenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Barrichello hield het toch ook nog wel een tijdje vol als tweede coureur?
Als enige de rest reed vanaf het begin op option toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
En als eerste de options als ik het goed hoorde“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Geen idee. Ik kan het niet zien in een resolutie van 320x240 pixelsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:26 schreef Waffle het volgende:
[..]
Als enige de rest reed vanaf het begin op option toch?![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De truc is natuurlijk wel dat je dan niet gaat cherrypicken om je eigen favorietjes er beter op te laten staan. Dat lukt de BBC niet, dat lukt Sky niet en dat lukt RTL niet, en ik heb zo'n gevoeld dat jou dat ook niet gaat lukken.![]()
En als we jouw theorieën mogen geloven, dan is Rosberg de aller-aller-aller beste rijder in het veld. Want die heeft de afgelopen 2 jaar een 7-voudig wereldkampioen verslagen.
Maar toch staat Schumacher al deze eerste 2 races 2-0 in het quali duel.
Ik ben de weg krijt
Ik snap niet hoe Rosberg van P7 naar P4 ging (start) vervolgens werd ingehaald door Vettel en via pitstop door Alonso en uiteindelijk zelfs op P12 finisht.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
En als we jouw theorieën mogen geloven, dan is Rosberg de aller-aller-aller beste rijder in het veld. Want die heeft de afgelopen 2 jaar een 7-voudig wereldkampioen verslagen.
Maar toch staat Schumacher al deze eerste 2 races 2-0 in het quali duel.
Ik ben de weg krijt![]()
Beter doe je die weg niet voor je eigen deur krijten. De regen laat nog even op zich wachten namelijk."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Ik vergis me natuurlijk, want Webber heeft in 2006 Rosberg verslagen bij Williams. Dus Webber is de beste![]()
Ow wacht, die is al 2 jaar verslagen door Vettel, maar Webber staat nu ook al 2 races voor Vettel in de quali's.
Conclusie: Webber is nog steeds de aller beste
En nee, we mogen het er niet op gooien dat Vettel op de hardere compound reed, want de setup van de wagen zou niets mogen uitmaken.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
En hij kan ook heel goed mountainbiken!!!!!!quote:Webber is nog steeds de aller beste"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Rain at turn 6 en vandeguar gaat er zo voorbij voor P8 denk ik zo
Op die sky stream is nu een stukje over Mercedes/rosberg/schumacher
Mooi om te zien he. Kloteduitserquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:08 schreef M.Melandri het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds de gedrevenheid!
Maar niet zo goed als alexander wurz, die in 2007 meer podiumplekken haalde dan rosberg, en in 2005 tijdens de gp van san marino finishte hij voor zijn teamgenoot: raikkonen :-)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
En hij kan ook heel goed mountainbiken!!!!!!
Maar dat wil dus niet zeggen dat webbee beter is dan raikkonen ;-)![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:08 schreef M.Melandri het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds de gedrevenheidSchumi
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Gewoon, omdat het een Fin is, en ze hem door het veld willen zien vliegen op koelbloedige wijze. Zo zijn ze wel bij de FIAquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:10 schreef Bastard het volgende:
Wat voor regel is dat nou dat Kimi 5 plekken wordt teruggezet![]()
Nee, Kimi heeft een bak wissel gehad. En die moet normaal minstens 4 wedstrijden meegaan.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Omg.. dat meen je niet? Wat voor trieste regel is dat weerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het een Fin is, en ze hem door het veld willen zien vliegen op koelbloedige wijze. Zo zijn ze wel bij de FIA![]()
Nee, Kimi heeft een bak wissel gehad. En die moet normaal minstens 4 wedstrijden meegaan.![]()
Kimi, harder knokken omdat zn materiaal het niet bij kan houden.The truth was in here.![]()
Net zo'n zelfde regel als dat je maar max. 8 motoren mag gebruiken in het seizoen. Oftewel minstens 2 races per motor.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Geweldige Quali
Schumacher is nu echt terug
Wat nou als Mercedes en Mclaren het tegen elkaar gaan opnemenFerrari doet sowieso niet mee dit seizoen.
![]()
Ik denk dat Mercedes ingehaald zal worden door Red Bull en in gevecht zal gaan met o.a. Lotus. Ze hebben de snelheid van de McLaren zeker niet... niet in de race in elk geval.
Maar we zullen zien.![]()
Ik denk dat Redbull op deze plek rond zal blijven rijden of langzaam zal afzakken. Mclaren weet zijn auto gedurende het seizoen altijd goed te ontwikkelen, ferrari meestal ook. Redbull en vroeger ook renault waren hier nooit zo heel erg goed in als ik het me goed kan herinneren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:44 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat Mercedes ingehaald zal worden door Red Bull en in gevecht zal gaan met o.a. Lotus. Ze hebben de snelheid van de McLaren zeker niet... niet in de race in elk geval.
Maar we zullen zien.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Dankzij KERS en DRS kunnen de Red Bull's weer het gevecht aan gaan met McLaren, Mercedes valt wel weer weg net als in Melbourne.![]()
Hm maar Mercedes is misschien wel sneller dan Lotus als ze het zo goed doen in de Quali.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:44 schreef Desunoto het volgende:
Maar we zullen zien.
Ze hebben de snelheid van McLaren inderdaad niet, ik was ook niet helemaal serieus maar het lijkt me wel vet als Mercedes het voor elkaar krijgt RBR voor te blijven![]()
![]()
Ik hoop echt dat Schumacher een potje kan breken morgen!Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Enkele foto's van het hospitalty-unit brandje bij Lotus afgelopen nacht:
http://sport10.at/home/fo(...)home/index.do&popup=Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Bijna, je vergeet 1 o-tjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoop echt dat Schumacher een potje kan breken morgen!
Droomscenario: Hamilton en Schumacher die elkaar in de eerste bocht van de baan rijden
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hij kan het ook niet laten hequote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:08 schreef M.Melandri het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds de gedrevenheid
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Lijkt me leukerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bijna, je vergeet 1 o-tje
Droomscenario: HamiltonVettel en Schumacher die elkaar in de eerste bocht van de baan rijden![]()
![]()
Vorig jaar hadden we al een geweldig gevecht tussen Hamilton en Schumacher, maar nu wil ik Schumacher vs Vettel zien
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.![]()
Ferrawie'squote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:35 schreef Quisho het volgende:
Geweldige Quali
Schumacher is nu echt terug
Wat nou als Mercedes en Mclaren het tegen elkaar gaan opnemenFerrari doet sowieso niet mee dit seizoen.
The truth was in here.![]()
Ach ik ben alleen maar blij dat Mclaren nu eindelijk weer voorop rijdtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:11 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Das dat rode Faal team met die zeepkisten
The truth was in here.![]()
Zo zei Heidfeld dat ook altijdquote:
Ja, die hebben hun zaakjes wel goed voor elkaarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach ik ben alleen maar blij dat Mclaren nu eindelijk weer voorop rijdt
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!![]()
Het is ook een verademing moet ik eerlijk zeggen. Hoop wel dat in 2013 weer een ander team gaat domineren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach ik ben alleen maar blij dat Mclaren nu eindelijk weer voorop rijdtAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Ik ben vooral boos/verdrietig/teleurgesteld dat ze Kimi nooit een goede auto gegeven hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach ik ben alleen maar blij dat Mclaren nu eindelijk weer voorop rijdt![]()
En Button maakt veel goed, maar Hamilton vinnik heulegaar niks.![]()
Precies, Ferrari, McLaren, maakt me allemaal niks uit.
Voor mij is het Button, Alonso, Raikkonen is goed, Hamilton, Schumacher is fout. Welk team interesseert me niks.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo fan van bepaalde coureurs of teams. Ik wil gewoon een mooie race en een mooi kampioenschap zien“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Wel vreemd dat die Tilke eerst deze prachtige baan heeft ontworpen en vervolgens die ongeinspireerde rondjes om de kerk.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
QFTquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel vreemd dat die Tilke eerst deze prachtige baan heeft ontworpen en vervolgens die ongeinspireerde rondjes om de kerk.![]()
Goeie inderdaad. Meeste van zijn recente banen zijn nogal waardeloos.Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!![]()
Schumachert op eenzame hoogtequote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:57 schreef Zorro het volgende:
Precies, Ferrari, McLaren, maakt me allemaal niks uit.
Voor mij is het Button, Alonso, Raikkonen is goed, Hamilton, Schumacher is fout. Welk team interesseert me niks.
Raikkonen en Button![]()
Alonso![]()
Webber
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Het zal denk ik niet lang meer duren voordat we in een Q1 een top 6 wereldkampioenen krijgen.
1
2
3
4Startrij
1 HAM/BUT
2 VET/MSC
3 RAI/ALO![]()
Het mooie is, vind ik, als een beetje rondkijk/lees dat de meeste mensen het die dekselse oude Schumacher wel nog eens gunnen, ben nooit een fan geweest zijn, maar zou mooi zijn voor de sport als hij nog eens een goed resultaat kon neerzettenblijkt maar weer hoe gigantisch populair die man is!
![]()
Potverdomme, ik had laatst in 1 van de F1 topics een lijstje gemaakt met welke GP's ik live kon zien dit jaar en welke niet.
Kan ik dat lijstje niet meer vinden
Weet iemand toevallig waar ik dat gepost heb?
Ahhh, gevonden:
2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX
Was al weer een aantal topics geleden.
Even gekopieerd in een word documentje; wel zo handig
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
De GP's met een • er voor kan ik live kijken. De overige die onderaan staan niet
Dat zijn er een heel stuk meer dan vorig jaar die ik live kan zien
Die ik niet kan zien zijn een paar bij die ik erg jammer vind (monza en japan) en de VS had ik ook graag live willen zien. Maargoed, ik kan in elk geval het grootste gedeelte live zien en de openingsrace en de finale ook.![]()
Ow thanks voor het meezoekenquote:!
De klok gaat 1 uur vooruit he, geen 7 uur terug. Dat weet je toch wel neem ik aan?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:30 schreef Strani het volgende:
3 uur in de ochtend voor mij, jammer maar helaas, dan maar de herhaling kijken.
Haha, jaquote:Op zondag 25 maart 2012 00:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
De klok gaat 1 uur vooruit he, geen 7 uur terug. Dat weet je toch wel neem ik aan?Ik zit in Zuid Amerika.
![]()
Dan hoeft ie nog niet per-se in nederland te wonen.
Nu wekkertje gezet voor 7:00, kan niet meer misgaan!!!!![]()
Ik gebruik mijn telefoon als wekker.
Ik weet niet of dat ding automatisch switched naar zomertijd.
8 uur oude tijd voorbeschouwing toch?
Dan zet ik gewoon mijn normale wekker om 8 uur. Dat ding is uit het jaar toebak en verzet zichzelf op zeker niet namelijk
Mijn pc ook en Shumi pakt ook 3 plaatsen bij de startquote:Op zondag 25 maart 2012 03:29 schreef THEFXR het volgende:
mijn pc is iig vanzelf 1 uur vooruit gegaan, kimi wint 3 plaatsen bij de start![]()
![]()
Ik ga m'n wekker maar zetten op 10 voor 10 met m'n zieke kop. Je moet er iets voor over hebben om Formule 1 te kijken![]()
![]()
Fuck, mijn telefoon verzet zich dus wel automatisch....
Ik was in ieder geval wel op tijd beneden vandaag :-p![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef Waffle het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo fan van bepaalde coureurs of teams. Ik wil gewoon een mooie race en een mooi kampioenschap zien
Ooh en ben ik nog op tijd voor de GP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Der Große Preis von Malaysia
, Ik ga weer op de duitse tour met RTL
Godnondeju! Zat gisternacht nog te twijfelen of mijn telefoon zichzelf aan zou passen aan zomertijd...
Ja, dus...
Gelukkig niet de enige zie ik.![]()
![]()
Hapert het beeld bij jullie ook zo? Ziggo
WTF?![]()
!
quote:![]()
Ik moet het doen met Kai...
Bij mij hapert het niet. Heb dan ook geen ziggo.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Geen probleem hier. RTL op UPC en sky op vipbox.tvquote:Op zondag 25 maart 2012 09:19 schreef Geralt het volgende:
WTF?![]()
!
De poes zit wel aan m'n laptop te knagen, die kan zo opbokken als ie zo doorgaat![]()
![]()
Hoppa Rain!![]()
Tenminste dat is de bekende verwachting .." If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 09:22 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik moet het doen met Kai...![]()
![]()
![]()
Het blijft niet droog , volgens den Duitser" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Vandaag ook maar eens den Duitser proberen. Zijn dit al live beelden?quote:Op zondag 25 maart 2012 09:32 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Het blijft niet droog , volgens den Duitsergeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Jupquote:Op zondag 25 maart 2012 09:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vandaag ook maar eens den Duitser proberen. Zijn dit al live beelden?
oeh body language van Vettel![]()
Dat wordt weer schade beperken vandaag," If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Had die interviewer niet even een fatsoenlijk shirt aan kunnen trekken?geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Nee.quote:Op zondag 25 maart 2012 09:19 schreef Geralt het volgende:
WTF?![]()
!
Tele2The truth was in here.![]()
Nou ja, kunnen we gelijk goed zien hoe hij ervoor staat.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
schumi en hamilton gaan elkaar eraf tikken in de eerste bochtquote:
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Goede natte morgen allen!"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Dadelijk 15 ronden achter de SF car !![]()
Starten ze tegenwoordig altijd achter de SC als de baan ''declared wet'' is?Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 09:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Martin Whitmarsh tegen vrouwelijke reporter: You gonna get wet!
BTW, iemand nog een goede Android-app aan te bevelen welke ook circuit-tracking heeft?Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Fuck it, ik ga het eerste uurtje kijkenIk kan toch de uitslag niet vermijden ben ik bang en hoef pas rond 11u weg
Voorlopig starten ze nog gewoon op slicks lijkt me, baan is nog best droog.
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html![]()
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 25 maart 2012 09:54 schreef kepler het volgende:
Iemand een link naar de vipbox stream? Voor tijdens de pauzes![]()
beetje laat niet, als ze over 5 minuten starten?quote:Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Grosjean al op de inter's.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Volgens livetiming commentaar staat iedereen op de inters, bealve de HRT's die staan op full wets, Vettel dus op de prime, en Webber nog gewoon op de option.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Samequote:Op zondag 25 maart 2012 09:58 schreef Schunckelstar het volgende:
veel plezier!
ik ga me op de tv concentreren![]()
![]()
Aawm Pedro
Eerst bocht, 5 man eruit .. let maar eens op
Zou die harde band van Vettel nog helpen met een licht vochtige baan.."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Als het niet in de eerste gebeurd dan wel de bocht 2, die is net ietsjes veel krapperquote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Eerst bocht, 5 man eruit .. let maar eens op
Morge! Schumi 2e na de eerste bocht dalijk?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Regen. Altijd leuk
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
1equote:Op zondag 25 maart 2012 10:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Morge! Schumi 2e na de eerste bocht dalijk?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
![]()
Kut, daar gaat MSCH
Ah ffsOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
![]()
Svhumi... wat doe je..."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
2de van achteren bedoelde je? >:Dquote:Op zondag 25 maart 2012 10:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Morge! Schumi 2e na de eerste bocht dalijk?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Heerlijk, Schumacher eraf, nou Hamilton nog.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat was het net tricky zeg.. damn
Sukkel.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:04 schreef Zorro het volgende:
Heerlijk, Schumacher eraf, nou Hamilton nog.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
volgens LT op 21, die zal richting pit aan het gaan zijn vermoed ik.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Grosjean
Zonde van die tweeOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
quote:Pit » Hamilton: "How are the conditions?"quote:Hamilton: "They're great."
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.![]()
Zorro, beetje haten op schumi. Ga dan lekker slapen weer.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Massa in de regen, die kun je net zo goed vast sneeuwkettingen gevenToo lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:10 schreef Cheiron het volgende:
Massa in de regen, die kun je net zo goed vast sneeuwkettingen geven
Foei GrosjeanJe moet wel tussen de witte lijnen blijven
Perez op zijn Full Wets is duidelijk sneller.
Edit: Ook Button en de rest nu naar FullUn dann rettet kein Kavallerie,
Grosjean eerst Schumi eruit rammen en hem dan in de grindbak parkeren.
Lol ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 10:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Grosjean gekocht
Ik gok ALTIJD verkeerd met m'n Manager.
Op naar 2013 dan maar.![]()
![]()
Ik heb Hamiltonquote:Op zondag 25 maart 2012 10:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Grosjean gekocht
Ik gok ALTIJD verkeerd met m'n Manager.
Op naar 2013 dan maar.
Button gaat 'm toch winnen in de regenquote:
Wouw, de wissel van RBRThe reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Die groen/rode balk-animaties? Volgens mij is dat om aan te geven dat ze posities hebben gewonnen of verloren.quote:Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Die pitstops
toch nietquote:Op zondag 25 maart 2012 10:14 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Dit ksot hamilton de leiding aan Button.![]()
Ik hoop dat ze elkaar van de baan afrossen ..
Huh zat schumi nou weer vlak weer achter rosberg
Edit: nee dus"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
DeLa Rosa 17de, en dat vanuit de pit gestart te zijn
Vipbox doet het trouwens niet
Wat goode Perez daar de baan op
GVD SC
Oh I seequote:Op zondag 25 maart 2012 10:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die groen/rode balk-animaties? Volgens mij is dat om aan te geven dat ze posities hebben gewonnen of verloren.![]()
Button geeft het antwoord..."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Let the great dullness of Malaysia 2012 begin
Gatverdamme, stelletje watjes. Krijg je daar nu zoveel voor betaald? Zijn dat de beste coureurs ter wereld?
No red flag, dat valt dan nog mee.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
poeh, geen rood gelukkig
Bliksem ergens ingeslagen?" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:18 schreef Zorro het volgende:
Gatverdamme, stelletje watjes. Krijg je daar nu zoveel voor betaald? Zijn dat de beste coureurs ter wereld?
Serieus, het whinen over 'aqua planing' heeft z'n effect weer gehad hoor...
Jack does it in real time...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: