Excuses, is al laat.quote:
Ook dat.quote:Op zondag 9 november 2014 23:40 schreef Elleska het volgende:
ik hoop enkel de curry/pastasaus die in groot formaat werd klaargemaakt
de meerwaarde van een grote pan rijst/pasta koken ontgaat mij.
Dus je warmde de pan eigenlijk 3 keer op?quote:Op zondag 9 november 2014 23:47 schreef Tanin het volgende:
De steviger vitamines zullen sterk in aantal afnemen, de andere vitamines helemaal verdwijnen. Vezels blijven daarentegen achter, en de andere twee dagen krijg je aardig wat vitamines binnen.
Overigens bewaar je het technisch gezien maar twee dagen
Lees nou ff wat er staat een paar posts eerderquote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef agter het volgende:
[..]
Dus je warmde de pan eigenlijk 3 keer op?
Het was me ontgaan dat je er iedere keer een gedeelte uithaalde om op te warmen. Ik las enkel 'een grote pan met curry'.quote:Op zondag 9 november 2014 23:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Lees nou ff wat er staat een paar posts eerder![]()
Je maakt de saus op dag 1, eet ervan.
Je warmt een deel op op dag 2 (2e keer opgewarmd), eet dat op
Je warmt het laatste deel op op dag 3 (2e keer opgewarmd), eet dat op
Het eten van dag 2 is 1 dag bewaard, het eten van dag 3 slechts 2 dagen.
Ditquote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb al moeite met 10 euro per dag
Er staat enkel dat er 3x van wordt gegeten, dat opwarmen staat nergens.quote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef agter het volgende:
[..]
Het was me ontgaan dat je er iedere keer een gedeelte uithaalde om op te warmen. Ik las enkel 'een grote pan met curry'.
Niet te spreken over koffie.quote:Op maandag 10 november 2014 01:03 schreef Geerd het volgende:
Pff ik ga het niet proberen. zit al op 15/20,- alleen bier/drank. 2 pakken melk en 2 pakken vla, zit je al op 3/4 euro. Beetje fruit 2.- 2 Broden (van de bakker) en beleg, 5,-?
Keer pizza bestellen 15,- en dan nog beetje warm eten rest van de week, wat te knabbelen bij de borrel.
Nee 10,- gaan we niet redden niet![]()
![]()
Watquote:Op maandag 10 november 2014 00:50 schreef Jellereppe het volgende:
Ik ben per week al ¤ 8 kwijt aan Spa Rood.
Mwah, zeker 5/6 1,5 liter flessen per week. Misschien toch maar eens een bezoek brengen aan de Aldi.quote:Op maandag 10 november 2014 01:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat
Die meuk kost bij de Aldi rond de 20 cent per liter. Kan je 40 liter halen voor dat geld. Hoeveel "bruis" water zuip je?
Dus zo'n 9 liter. Dan kan die 8 euro al naar 2 euro door bij de Aldi in te slaan.quote:Op maandag 10 november 2014 01:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, zeker 5/6 1,5 liter flessen per week.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 01:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus zo'n 9 liter. Dan kan die 8 euro al naar 2 euro door bij de Aldi in te slaan.
Ditquote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb al moeite met 10 euro per dag
Wel mogelijk, lees mijn toevoeging.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Omgerekend naar kcal maakt het heel inzichtelijk dat bovenstaand lijstje niet genoeg is om gezond van 10 euro te leven.Ik denk dat dit alleen mogelijk is als je de tijd hebt om alle winkels en de markt af te gaan voor de beste aanbiedingen.
Daar kan je misschien 3 dagen van leven.quote:Op maandag 10 november 2014 03:11 schreef LTVDK het volgende:
Toevallig gisteren onbewust aan dit topic gedacht toen ik in de supermarkt wasIk was er rond 19:00 dus een hoop vers spul met een 50% sticker erop (goede tip om veel te besparen, doe 's avonds boodschappen). Had van de week bij de toko al currypasta gehaald dus had wel zin in een curry, best veel gemaakt en redelijk weinig kwijt geweest:
500+ gr kip, ¤2,- (was ¤4,- maar 50%)
600 gr wokgroenten, ¤1,75 (was ¤3,50 maar 50%)
3 paprika's, ¤1,19
4 rode uien, ¤0,10 (2 netjes a 750 gr voor ¤0,99 in de aanbieding)
5 teentjes knoflook, ¤0,20
400 ml kokosmelk, ¤0,79
Currypasta, ¤1,49 (ongeveer 1/5 gebruikt dus in feite maar ¤0,30)
+ rijst
Extra maar niet noodzakelijk:
Limoen, ¤0,20
Mango, ¤1,29
Nog lekkerder:
Cashewnoten ¤?
Haal je makkelijk 5 (of 4 behoorlijk stevige) maaltijden uit en is nog lekker ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |