Ik heb er geen tijd voor en het is me te random, maar ik zou er niet echt een probleem mee hebben. Zonde van de productie als het op de vuilnisbelt wordt gegooid.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef fokkiewokkie het volgende:
Wel eens gehoord van Skippen?
Is niet mijn ding, maar goed als je niet anders kunt, en er zijn genoeg mensen in nederland momenteel die niet meer hebben.... helaas.
¤200?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm... Mijn moeder en ik doen 200 per maand.
Zou echt niet weten hoe we van 20 per week moeten gaan leven
voor jou alleen, want dat komt dus op hetzelfde neerquote:Op maandag 26 maart 2012 00:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
¤200?![]()
¤100 voor een hele maand is genoeg voor mij.
Ik geloof ook zeker wel dat het kanquote:Op maandag 26 maart 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
voor jou alleen, want dat komt dus op hetzelfde neer
Maar voor 10 euro in de week kan echt wel.. In die weken dat ik max 10 euro te besteden had at ik minstens 2x spinazie
Stoofpot of wokken de hele week(met als tussendoortje 1 dag pizza/patat).quote:Op maandag 26 maart 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
voor jou alleen, want dat komt dus op hetzelfde neer
Maar voor 10 euro in de week kan echt wel.. In die weken dat ik max 10 euro te besteden had at ik minstens 2x spinazie
Het kan wel, je zal het echter moeten plannen over periodes van 2 weken zodat je bepaalde producten die langer goed blijven in bulk kan kopen. Voeg daar verstandig gebruik van de vriezer aantoe, je kan wel degelijk gevarieerd en gezond eten. Of het leuk is, is wat anders.quote:Op zondag 25 maart 2012 09:55 schreef Krulll het volgende:
[..]
Ik mis fruit, ik mis zuivel en ik mis broodbeleg( of eet jij zoveel sochtends als smiddags alleen maar pindakaas op je brood?) . Van 10 euro kun je niet een week lang gezond en gevarieerd eten.
Verder zul je ondanks dat je de producten niet in 1 keer helemaal gebruikt ze toch aan moeten schaffen. Voor 10 euro eten en dan niks tekort komen aan voedinsstoffen is erg moeilijk.
Tja, ik geef ook wel meer uit en 10 euro is wel echt krap, maar het kàn wel (gezond eten voor dat geld). Leuk zou ik het op termijn niet vinden. Zelf zit ik denk ik op 100-130 euro per maand, 20-30 per week dus. Maar ik hou van uitgebreid kokenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef Rick_Castle het volgende:
Alle groenten en fruit koop ik altijd op de markt dus dat scheelt al een hoop in kosten. Verder drink ik behoorlijk veel. Koop wel bijna altijd als het in de voordeel is en dan meteen 10 flessen. Per week ben ik toch al snel 30 a 40 euro kwijt. Zou echt niet met minder kunnen denk ik. Ik ben te veel een impulsaankoper. Kan het altijd wel gebruiken maar erg handig is het niet.
Als je van schimmel houdt.quote:
er is een verschil tussen 1 a 2 dagen en wekenquote:
Koop alleen aanbiedingen (<- grootverpakkingen) en maak je gerechten daarom heenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:25 schreef valek het volgende:
Ik en mijn vriendin hebben een boodschappenrekening waar elke maand 300 euro op wordt gestort. En dat gaat op. Ik snap er niets van, want het moet meer dan genoeg zijn. We doen er alleen de boodschappen mee en kopen er de kattenbenodigdheden van onze 2 katten voor.
Nou, dat valt wel mee hoor, als ik zo het Nibud check zitten die qua voeding op 11,50 per dag voor twee volwassenen aan voeding (zit de rest nog niet bij). Volgens hen zit je dus 50 euro eronder, en da's exclusief de rest van je boodschappen waaronder je katten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:25 schreef valek het volgende:
Ik en mijn vriendin hebben een boodschappenrekening waar elke maand 300 euro op wordt gestort. En dat gaat op. Ik snap er niets van, want het moet meer dan genoeg zijn. We doen er alleen de boodschappen mee en kopen er de kattenbenodigdheden van onze 2 katten voor.
Ja oké maar dan heb je de rest nog nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef Party_P het volgende:
Nibud schat ook wel erg hoog in, maar die zullen wel uitgaan van gemiddelden.
Met z'n 2en kun je gewoon gemakkelijk een avondmaal klaar maken voor 3 euro. Oftewel ongeveer 100 euro aan avondeten in de maand met z'n 2tjes. Gevarieerd en gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |