abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109448234
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109448243
Geen idee wat dat zijn hoor :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? vrijdag 23 maart 2012 @ 22:45:27 #3
70532 loveli
N
pi_109448317
Instant vitamines om de rest wat te neutraliseren?
crap in = crap out
pi_109448370
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
Zo'n tablet wat je oplost in water? En dan 15? Dat lijkt me stug :7
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:46:20 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109448389
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
Of een maagpomp.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:48:02 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109448503
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee wat dat zijn hoor :+
Van die bruissnoepjes. In Nederland zijn het meestal poederzakjes waar je een lolly in kan dopen.
Vandaag was

o. kwark + half duits broodje speculoos
t. 2 matzes + croissant
l. pastaschelpjes met tomaatjes en paprika in pesto
t. peer + stroopwafel + ei
d. glas wijn + halve avocado + 2 hete pepertjes + 60 gram eiwitbrood + plak rauwe ham + tomaatjes
t. blutwurz (glaasje, helpt goed tegen keelpijn) + 100 gram kaas met selleriezout

Al iets minder dramatisch dan gisteren. Morgens staat groente en ontspanning op de planning.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:50:23 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109448646
Hm dan durf ik die van mij ook wel :')

O: 2 bth eiersalade
L: 4 of 5 bth (maar dan de kleintjes, eind van het brood), 2 eiersalade, 2of3 speculoospasta
D: tagliatelle met zalm (maar dan met room culinair light)
T: 1 glas witte wijn
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 23 maart 2012 @ 22:53:25 #8
70532 loveli
N
pi_109448811
Half jaar glas verzameld en gisteren in glasbak gemikt. Dacht dat je het wel zou willen weten dat ik 36 glazen schaaltjes heb geteld.
crap in = crap out
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:53:50 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109448838
Maar dat doet stress dus met mij. Overigens is het me de dagen daarvoor wel gelukt om goed te dineren naast het vele snoepen. Woensdag was het een groot bord thaise groentecurry met een beetje rijst (erg lekker!) en de avond ervoor een bord griekse koude voorgerechten met daarbij een grote schaal okra in olie en tomatensaus. De okra was geweldig, de koude voorgerechten helaas niet.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:54:14 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109448859
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef loveli het volgende:
Half jaar glas verzameld en gisteren in glasbak gemikt. Dacht dat je het wel zou willen weten dat ik 36 glazen schaaltjes heb geteld.
Valt wel mee toch, ongeveer 1 per week?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:54:14 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109448860
quote:
:D

6 per maand. Netjes.
  Vis een optie? vrijdag 23 maart 2012 @ 22:56:00 #12
70532 loveli
N
pi_109448931
Kan me niet herinneren dat ik het in 2012 heb gekocht, het gaat met vlagen (en dan 4 per dag, beetje a la Tink maar zonder bretzels).
crap in = crap out
pi_109449157
Wat voor schaaltjes waren dat dan :?
pi_109449230
creme brulee soms?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 23 maart 2012 @ 23:05:27 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109449333
pi_109449894
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
creme brulee soms?
Lekker :9
De afgelopen 3 dagen waren weer echt slecht :@ morgen maar weer normaal eten (ookal gaan we naar een feestje)
Sporten zal er de komende 2 dagen nog wel niet in zitten.
pi_109449939
Heb het geluk dat ik het smerig vind O+
pi_109451305
Ik ben er ook niet bijzonder van gecharmeerd. Niet vies, maar lyrisch, neuh..

Whisky was lekker, de duck dumplings ook :9

En Bones is O+ _O_
Ja doei.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:14:21 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109453150
Het ging goed tot verjaardag..
drank en frituur en kaas en worst en chips en chocolade en bier...

Denk dat ik morgen een huisdier heb :')

Duurde lang dit berichtje te typen *O*

[ Bericht 17% gewijzigd door uniekhoorn op 24-03-2012 01:22:02 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109453986
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Denk dat ik morgen een huisdier heb :')
Wat?
Iets awesome?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 05:30:43 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109454455
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat?
Iets awesome?!
Een kater, gok ik.
pi_109454505
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat?
Iets awesome?!
Goeiemorgen!

Bakje havermout naar binnen werken, dan de schoentjes maar even slopen ter hoogte van de grote teen, en dan de zacht jankende hondjes uit hun hok laten voor een hardloopwandeluitlaatronde.
Vanochtend bij het opstaan voelde ik wel even m'n kuitspieren, dat moet komen van dat rennen zonder normale hardloopschoenen. Als gezegd, ik voel dat dat de onderbenen iets anders belast.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109454522
Mogge! Snap niet waarom ik al wakker ben :')

Succes met de schoenen sigme. Ik begin maar niet aan barefoot, het gaat nu lekker zo, wil het niet verpesten.

Zometeen winkelen aaah!! :D kijk ik al weken naar uit :P

Lijst:

O - Griekse yoghurt met gemengde noten en warm peren/rozijnen/kaneelprutje :9
T - banaan in mijn tas om honger aanvallen te voorkomen
L - grote salade, of ceasar of iets met biet en blauwe kaas
T - cashews, rauwe wortels als ik niet kan wachten op mijn D
D - hokkien noodles
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  zaterdag 24 maart 2012 @ 06:38:42 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109454535
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm dan durf ik die van mij ook wel :')

O: 2 bth eiersalade
L: 4 of 5 bth (maar dan de kleintjes, eind van het brood), 2 eiersalade, 2of3 speculoospasta
D: tagliatelle met zalm (maar dan met room culinair light)
T: 1 glas witte wijn
ik mis echt zeer geregeld fruit bij jou, XM! Je hebt toch boodschappen gedaan? o|O

Tevens goeiemorgen. Zo naar Utrecht. Lol @ het huisdier van uniek :P. Vanavond Turkse tortillas :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 06:41:27 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109454540
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 06:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Goeiemorgen!

Bakje havermout naar binnen werken, dan de schoentjes maar even slopen ter hoogte van de grote teen, en dan de zacht jankende hondjes uit hun hok laten voor een hardloopwandeluitlaatronde.
Vanochtend bij het opstaan voelde ik wel even m'n kuitspieren, dat moet komen van dat rennen zonder normale hardloopschoenen. Als gezegd, ik voel dat dat de onderbenen iets anders belast.
blessurepijn of spierpijn? In het eerste geval even oppassen dus ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_109454554
Goedemorgen!
Gister frietjes op, wegens vriend pas om 2000 bij mij en honger!
Na de verhuizing kan het weer anders worden.
pi_109454587
Oh nog gefeliciteerd met je nieuwe baan Puff!

Ben overigens 500 gram afgevallen na 2 weken minder kcals en carbs. Ben wel net naar de wc geweest dus daar kan het ook aan liggen :9

Verstand op nul en weer doorgaan dan maar.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 07:13:27 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109454634
Ik heb vandaag het blousje aan waarin ik vorige week een vetrol had en nu niet. Maar nu draag ik een pantalon die blijkbaar een betere pasvorm heeft dan de spijkerbroek die ik toen aan had.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 07:14:26 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109454637
En ik moet zeggen dat de carbloze diners me wel bevallen :Y. Mis de rijst, pasta en aardappelen niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_109454694
Zodadelijk teruglezen vanaf gisterenavond..

Maar eerst deel ik even met jullie wat er hier momenteel op kantoor, naast mijn bureau, naar mij staat te lonken:

}:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_109454730
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:48 schreef Tinkepink het volgende:

[heel veel kcalrijk eten :)]

Ha, wel eerlijk en dat je dat zo post.. :)
In de winter ben ik precies zo'n veelvraat hoor. De hele dag snaaien. En dan maakt het voor mijn kont blijkbaar heel weinig uit dat al die snoepjes, koekjes, chips en ijsjes zelfgemaakt zijn. ;)
pi_109454738
Vroeg }:|

Ochtendje in de tuin van opa van meneer spitten :W
pi_109454745
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 06:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Goeiemorgen!

Heb ik ook. :Y De afgelopen week heel kleine stukjes gerend op blote voeten en mijn benen moeten er wel wat aan wennen. Maar het is niet eens echt vervelend - het voelt op de één of andere manier wel lekker.
Laat je even weten hoe het hollen ging straks? Met je schoentjes met een teengat erin. :)

Mijn lief wil ook sockwa's, ja. Kan wat worden: voorvoethardlopen als je honderddertig kilo weegt! :D Ik PM je wel even over het bestellen. Ik kan het ook wel doen hoor - de creditcardgegevens van mijn lief kan ik moeiteloos opdreunen. ;)
pi_109454999
ik gooi het er maar ff in :P

Als het die vanille sea salt chips is van Burts, dan heb ik die gehad en ik vond het lekker. Echter moest ik wel wennen aan de smaak en het is niet het soort chips waarvan je een hele zak in een avond opeet in je eentje opeet.

Handje chips is nom :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109455004
Slacker, ik ga ff eerlijk zijn; voor iemand die 6 dagen in de week traint (geen idee wat voor sport je doet), waarbij je een shitload aan supps naar binnen gooit vind ik dat je suboptimaal eet.

Wat is je doel?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109455012
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 07:25 schreef minilot het volgende:

Maar eerst deel ik even met jullie wat er hier momenteel op kantoor, naast mijn bureau, naar mij staat te lonken...

Eéntje dan!

En: vanillechips! Dat klinkt best als iets dat ik eens zou willen proberen. :Y
  zaterdag 24 maart 2012 @ 08:32:00 #37
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109455025
Zo, nu 2,2 kilo's verloren sinds vorige week maandag; het moet ook weer niet te snel gaan....
Ik laat de rijst en pasta iig niet staan, dat is veeeel te lekker :9
Wel drink ik geen halve fles cola/dag meer en is de chips in huize hi_flyer bijna uitgebannen...
pi_109455028
quote:
:D Er is gewoon iemand die lomper is dan ik! :D

Bij ons wil je niet te lang in de keuken rondhangen want het kan een aanslag zijn/worden.

Ik heb zelfs een keer een porseleinen saladeschaal op mijn lief zijn enkel laten vallen :')
Hij liep voorbij toen ik de schaal wilde pakken -> schaal laten glippen....en toen had hij een blauwe enkel :X
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 08:33:40 #39
70532 loveli
N
pi_109455031
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:27 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi het er maar ff in :P

Als het die vanille sea salt chips is van Burts, dan heb ik die gehad en ik vond het lekker. Echter moest ik wel wennen aan de smaak en het is niet het soort chips waarvan je een hele zak in een avond opeet in je eentje opeet.

Handje chips is nom :9
Klinkt als ideale chips.
crap in = crap out
pi_109455051
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Klinkt als ideale chips.
:+
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 08:38:32 #41
70532 loveli
N
pi_109455059
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:32 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D Er is gewoon iemand die lomper is dan ik! :D

Bij ons wil je niet te lang in de keuken rondhangen want het kan een aanslag zijn/worden.

Ik heb zelfs een keer een porseleinen saladeschaal op mijn lief zijn enkel laten vallen :')
Hij liep voorbij toen ik de schaal wilde pakken -> schaal laten glippen....en toen had hij een blauwe enkel :X
Glazen wegwerp schaaltjes van creme brulee. Maar ik heb ook een keer een ovenschaal laten vallen toen iemand z'n hoofd eronder hield, dat was ook wel vrij lomp.
crap in = crap out
pi_109455096
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 07:25 schreef minilot het volgende:

Maar eerst deel ik even met jullie wat er hier momenteel op kantoor, naast mijn bureau, naar mij staat te lonken:

[ afbeelding ]

}:|
had je die niet zelf meegenomen naar kantoor?
pi_109455105
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

had je die niet zelf meegenomen naar kantoor?
Jawel. :) Maar dan nog.
pi_109455124
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Glazen wegwerp schaaltjes van creme brulee. Maar ik heb ook een keer een ovenschaal laten vallen toen iemand z'n hoofd eronder hield, dat was ook wel vrij lomp.
Vakkenvulmemory: lompe boer stapelt de megaappelmoespotten verkeerd en er landt er een recht op zn kop :+
pi_109455125
Oh, en I feel for ya, Tink. Als ik stress heb ga ik ook eten. Result, de laatste dagen. Hoewel redlijk netjes, nooit helemaal netjes. Ijs, hagelslag, dat soort zaken.

Zo, m'n ontbijt is bijna op, m'n eitje voor T bijna gekookt, zo maar eens onderweg naar kantoor.

Planning voor vandaag:
O: havermout met bosvruchten
T: ?
L: linzensoep, grote kom, coleslaw, grote kom.
T: gekookt eitje
T: ?
D: karbonaadje, gegrilde courgette als ik erge honger heb rösti.
pi_109455129
Zolang als mijn maag vol is kan je allerlei lekkernijen voor me uitstallen -> doet mij niks.

Maar als ik te weinig eet, dan roept de zoete troep hard :')

Moraal van het verhaal: zorgen dat ik genoeg gezonde dingen eet op een dag.
pi_109455151
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 06:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

blessurepijn of spierpijn? In het eerste geval even oppassen dus ;).
Gewoon spierpijn, doordat ik m'n kuit iets verder moet strekken.
Komt me wel erg goed uit om dat op te bouwen, bij wandelen door wat bergachtiger landschap is dat namelijk een pijnlijk punt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 07:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Heb ik ook. :Y De afgelopen week heel kleine stukjes gerend op blote voeten en mijn benen moeten er wel wat aan wennen. Maar het is niet eens echt vervelend - het voelt op de één of andere manier wel lekker.
Laat je even weten hoe het hollen ging straks? Met je schoentjes met een teengat erin. :)

Mijn lief wil ook sockwa's, ja. Kan wat worden: voorvoethardlopen als je honderddertig kilo weegt! :D Ik PM je wel even over het bestellen. Ik kan het ook wel doen hoor - de creditcardgegevens van mijn lief kan ik moeiteloos opdreunen. ;)
Rennen op de gemodificeerde schoenen ging uitstekend!
Mijn liefste gaat ook sockwa's overwegen, dus ik ga op z'n vroegst zondag een bestelling de deur uit doen.

Stats van de hondenhardloopronde:
(ruim) 15 km, 9,2 km/u
Daarvan was 10 km geheel blootsvoets, over de zandweg. Wou prima!

Nu een bak witlof met tonijn wegwerken en dan naar de sportschool. Ik ga maar op de fiets erheen, als het zulk prachtig weer is.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109455152
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:47 schreef _aurum_ het volgende:
Zolang als mijn maag vol is kan je allerlei lekkernijen voor me uitstallen -> doet mij niks.

Maar als ik te weinig eet, dan roept de zoete troep hard :')

Moraal van het verhaal: zorgen dat ik genoeg gezonde dingen eet op een dag.
zodra ik veel te doen heb (ik heb de afgelopen week 12-13 uur op een dag gewerkt) dan voel ik mezelf 'zielig' en ga ik mezelf 'troosten' met troep. Onzin eigenlijk, maar ik heb nog niet de ideale manier gevonden om ervan af te komen..
pi_109455163
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zodra ik veel te doen heb (ik heb de afgelopen week 12-13 uur op een dag gewerkt) dan voel ik mezelf 'zielig' en ga ik mezelf 'troosten' met troep. Onzin eigenlijk, maar ik heb nog niet de ideale manier gevonden om ervan af te komen..
Roken :Y :')
pi_109455170
Morning! Volgens mij heb ik de eerste muggen gehoord :(
Be someone that makes you happy
pi_109455192
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Roken :Y :')
nou, wat zelfdiscipline zou genoeg moeten zijn. Maar daar heb ik blijkbaar niet zoveel van...
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 08:54:19 #52
70532 loveli
N
pi_109455194
Mug gesignaleerd hier.
crap in = crap out
pi_109455199
Brrr, wat was het koud vanochtend. M'n vingers zaten bijna vastgevroren aan statief. :')
pi_109455233
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nou, wat zelfdiscipline zou genoeg moeten zijn. Maar daar heb ik blijkbaar niet zoveel van...
Ik eet teveel koekjes :+. En ik vind ze niet eens lekker.
pi_109455300
Cocotrimonium, als je ooooooooooooooooit wil gaan hardlopen:
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:38 schreef Slickk het volgende:

Laatste toevoeging aan mijn looprondje is deze applicatie en game; https://www.zombiesrungame.com/ Terwijl je loopt wordt er een verhaal verteld en je kunt ook een functie inschakelen dat je op een willekeurig moment zombies achter je aan krijgt waardoor je voor +-1 minuut (meestal korter) moet versnellen om ze van je af te schudden. Erg leuk, het verhaal wordt tussen je muziek door verteld en steekt goed in elkaar. En ik kan je vertellen dat een hijgende zombie in je nek goed is als je jezelf wat wilt uitdagen. ;)
_O-
pi_109455318
Wat klinkt dat spannend, hardlopen op blote voeten! Hier hoef ik het denk ik niet te proberen zonder kilometerslange zandpaden, er liggen rochels overal. Onee, het kan evt op het strand natuurlijk! 8)7
Maar ik kijk even je ervaringen aan met eventuele blessures, ik ben zelf toch bang voor de knieën, als je zonder demping loopt.

Lijstje gisteren: na het ontbijt is er niets gezonds meer ingegaan:

O: mandarijn, grapefruitsap, yoghurt met appel
T: 2 cappuccino
L: pistoletje filet americain met ei, boterham kroket, optimel
T: 4 vlammetjes, 2 bitterballen, 1 Afflichem Tripel
D: 1 witte wijn, 3 enorme stukken pizza
:')

En Tink, dat bruisspul was ik aan verslaafd als kind! Je had het ook in gekleurde plastic buisjes, en inderdaad ook als Dib Dab lolly :9
pi_109455344
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:06 schreef sigme het volgende:

[..]

_O-
:D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109455377
He Laureline!

Hoe is het met de drukte en het gewicht?
Oh, en tegen die rochels kan je dus op sockwa's gaan lopen.

Mijn plan is om er dan zo uit te gaan zien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 09:17:02 #59
70532 loveli
N
pi_109455411
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:07 schreef Laureline het volgende:
Maar ik kijk even je ervaringen aan met eventuele blessures, ik ben zelf toch bang voor de knieën, als je zonder demping loopt.
Met schoenen schijn je schenen en knieen meer te belasten. Op blote voeten je kuiten. Je hiel is geen schokbreker en als je met schoenen rent vermidnert dat de impact een beetje. Je voet is een flexibele schokbreker, als je op je voorvoet rent belast je je knieen minder.
crap in = crap out
pi_109455418
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:07 schreef Laureline het volgende:
Je loopt heel anders: je landt niet op je hiel, maar gewoon op je midden/voorvoet. Dat is even wennen en oefenen als je hardloopschoenen gewend bent, maar uiteindelijk bezorgt het juist veel minder klappen op je gewrichten. Mensen rennen al tienduizenden jaren op blote voeten: je lijf is van zichzelf in principe - met wat trainen althans - uitstekend in staat om schokken efficiënt te breken. :Y
Mijn knieën, enkels en heupen vinden het nu al lekker, en ik ben nog maar een paar minuten per weken bezig. O+

Lijstje vandaag:
O: Plak speltbrood met tonijn, kappertjes en een lik zelfgemaakte mayo
T: Eén paaseitje en koffie (zwart)
L: Mijn lief bakt mij als het goed is straks boekweitpannenkoeken met rijstmelk en fruit en crème fraîche erop
D: De spinazie/prei/aardappelsoep waar het gisteren niet van kwam, met croutons van geroosterde kikkererwten. Volkoren broodje rauwe ham erbij. En wijn, denk ik.
S: Veertig minuten naar werk gewandeld, straks in een kwartiertje terugfietsen. En Jilliantraining. O+
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 09:18:39 #61
70532 loveli
N
pi_109455432
Carbs veroorzaken carbcravings... De laatste koekjes uit een pak zijn niet lekker meer, maar moeten op. De laatste chips uit de zak of magnum uit een doos met 6 idem.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)-eten-steentijd.html
http://www.nu.nl/gezondhe(...)oet-minder-eten.html
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 09:25:28 #62
70532 loveli
N
pi_109455505
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:17 schreef minilot het volgende:
S: Veertig minuten naar werk gewandeld, straks in een kwartiertje terugfietsen. En Jilliantraining. O+
:D ! Keuze van ondergoed aangepast of bestudeer je de staat van je kleding nu beter?
crap in = crap out
pi_109455520
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:18 schreef loveli het volgende:
Carbs veroorzaken carbcravings... De laatste koekjes uit een pak zijn niet lekker meer, maar moeten op. De laatste chips uit de zak of magnum uit een doos met 6 idem.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)-eten-steentijd.html
http://www.nu.nl/gezondhe(...)oet-minder-eten.html
Mijn oplossing daarvoor is tegenwoordig dat ik dus niets eet, tot er een laatste is. Want als ik die eet, kan ik ook niet een tweede koekje/handjechips/snoepje eten. Op feestjes blijf ik overal af, tot ik weet dat we bijna naar huis gaan. Of ik blijf overal helemaal af, nog makkelijker.

Want ik ben dus absoluut zo iemand waarbij het hele pak, de hele zak of de hele doos gewoon op moet. Blijft door mijn hoofd spoken en mijn zelfdiscipline houdt het gewoon domweg niet tegen. Als mensen dan ook zeuren dat 'eentje kan geen kwaad!' dan zeg ik altijd dat dat bij mij dus niet zo werkt.
pi_109455578
Vind het wel grappig om te merken dat ik suiker inmiddels echt vies begin te vinden.
Gister van die mint chocolade sticks bij de aldi.
Heb er 2 op en werd misselijk :D

Verder, awesome Sigme!
pi_109455596
O, dat ziet er heel schattig en comfortabel uit, die sockwa's! Dat bijbehorende lijf vind ik minder, net als bij Jilian vind ik ook haar de armen te spierballerig (behalve als ze van varkens, kruiwagens en stenen sjouwen komen :P ), ik houd meer van balletarmen.

Ik ben nu begraven in de belastingrijstebrijberg, de enige tijd van het jaar dat ik baal van alles wat ik heb verdiend! Gewicht zal wel weer 65 zijn, dus ik ga maar weer eens het gezonde regime in ere herstellen.
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 09:34:52 #66
70532 loveli
N
pi_109455605
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:13 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die gespierde buik ook je doel? Imho is er weinig mis met je huidige lijf.
crap in = crap out
pi_109455613
Nu ik weer eens kijk zijn het niet eens zozeer de armen, maar meer die enorme schouderbulten!
pi_109455618
En het broekje heb je ook al, sigme!
pi_109455626
Die sockwa's zien er inderdaad comfortabel (en leuk!) uit. Maar ik vraag me af of ik mezelf kan aanleren om op mijn voorvoet te landen. Een nichtje van mij liep altijd zo en ik kan me de verhalen op verjaardagen nog herinneren dat ze dat per se af moest leren en naar therapie ging om 'normaal' te leren lopen omdat dit reuze slecht voor je zou zijn. Ik associeer het dus met 'reuze slecht' :+
pi_109455635
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:35 schreef Laureline het volgende:
Nu ik weer eens kijk zijn het niet eens zozeer de armen, maar meer die enorme schouderbulten!
Komt dat niet door de beetje vreemde houding waarin ze is gefotografeerd? Ze heeft overigens waanzinnig mooie benen O+
pi_109455643
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:25 schreef loveli het volgende:

[..]

:D ! Keuze van ondergoed aangepast of bestudeer je de staat van je kleding nu beter?
Dat zou je denken hè? Maar kijk dan wat ik net ontdek!

SPOILER
Misschien moet ik toch maar eens uit winkelen gaan.
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 09:40:06 #72
70532 loveli
N
pi_109455659
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:39 schreef minilot het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens uit winkelen gaan.
:Y Huidkleurig ondergoed.
crap in = crap out
pi_109455676
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Die sockwa's zien er inderdaad comfortabel (en leuk!) uit. Maar ik vraag me af of ik mezelf kan aanleren om op mijn voorvoet te landen. Een nichtje van mij liep altijd zo en ik kan me de verhalen op verjaardagen nog herinneren dat ze dat per se af moest leren en naar therapie ging om 'normaal' te leren lopen omdat dit reuze slecht voor je zou zijn. Ik associeer het dus met 'reuze slecht' :+
Gewoon normaal lopen doe je inderdaad niet op je voorvoet. Maar rennen is iets heel anders!

Ga de eerstvolgende keer dat je op het strand bent ofzo maar eens een stukje hollen zonder schoenen aan. Je zult zien dat het volstrekt onmogelijk is om op die manier op je hiel te landen. :Y
pi_109455677
Morning!!

Mwrhaaah ik heb mijn laptop schoongemaakt en het verschil met ervoor is gewoon TE groot :'). Heb helemaal lente in het hoofd, gisteren tulpjes gekocht ( O+ ) en nu het huis aan het poetsen, de was buiten hangen en de dekbedden om te luchten etc... heerlijk! Zometeen snel even naar de markt en weer wat gezonde dingen inslaan. Ben even een soort "weekmenu" aan het maken zodat ik niet met teveel thuiskom, zoals nu het geval...
pi_109455680
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Komt dat niet door de beetje vreemde houding waarin ze is gefotografeerd? Ze heeft overigens waanzinnig mooie benen O+
Ja, een beetje of ze net ontdekt dat ze in een enorme koeievlaai is gestapt. Of dat het drijfzand is!

Die andere houding/manier van lopen aanleren lijkt me inderdaad moeilijk, ook omdat het waarschijnlijk gevolgen heeft voor je normale loop. Als je tijdens gewoon lopen op je voorvoet als eerste belandt, ziet het er niet zo charmant uit, dan val je zo'n beetje voorover bij iedere stap!
pi_109455707
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:42 schreef minilot het volgende:

Gewoon normaal lopen doe je inderdaad niet op je voorvoet. Maar rennen is iets heel anders!

Ga de eerstvolgende keer dat je op het strand bent ofzo maar eens een stukje hollen zonder schoenen aan. Je zult zien dat het volstrekt onmogelijk is om op die manier op je hiel te landen. :Y
Ga ik absoluut doen :Y Elke keer als ik weer met hardlopen begin en er veel plezier in heb krijg ik weer een vervelende blessure. En dan strompel ik weer een paar weken. Dus misschien is dit de oplossing.
pi_109455716
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:43 schreef Laureline het volgende:

Ja, een beetje of ze net ontdekt dat ze in een enorme koeievlaai is gestapt. Of dat het drijfzand is!

Die andere houding/manier van lopen aanleren lijkt me inderdaad moeilijk, ook omdat het waarschijnlijk gevolgen heeft voor je normale loop. Als je tijdens gewoon lopen op je voorvoet als eerste belandt, ziet het er niet zo charmant uit, dan val je zo'n beetje voorover bij iedere stap!
Koeievlaai, ja :Y
pi_109455725
Kunnen die sockwa dingen ook in de stad? Ik heb hier de keuze uit asfalt/tegels/beton...
pi_109455729
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ga ik absoluut doen :Y Elke keer als ik weer met hardlopen begin en er veel plezier in heb krijg ik weer een vervelende blessure. En dan strompel ik weer een paar weken. Dus misschien is dit de oplossing.
Fijn filmpje met uitleg (niet op de t-shirts letten :)):
pi_109455919
Ik ren op gewone schoenen en land toch echt op mijn voorvoet, zo heb ik het mezelf van het begin af aan aangeleerd.
Op de sportschool rent er een gozer op zn hielen, altijd als hij op de band staat wordt je helemaal gek van dat gedreun, kan niet goed zijn, mij hoor je niet.
pi_109455967
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:02 schreef Novem het volgende:
Ik ren op gewone schoenen en land toch echt op mijn voorvoet, zo heb ik het mezelf van het begin af aan aangeleerd.
Op de sportschool rent er een gozer op zn hielen, altijd als hij op de band staat wordt je helemaal gek van dat gedreun, kan niet goed zijn, mij hoor je niet.
Nu ga ik twijfelen hoe ik ren! Ik ga straks over de dijk wel een stukje rennen, eens kijken hoe ik nou land.
pi_109456062
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:02 schreef Novem het volgende:
Dat kan ook prima! :Y Alleen lopen veel mensen op hardloopschoenen met van die ongeloofelijk verende hoge dikke 'hakken' en daarmee gaan de meeste lopers vanzelf ook wel op hun hielen landen.

Waar hardloop jij precies op, Novem?
pi_109456105
quote:

[..]

_O-
:o :D

Dat klinkt best wel tof :D O+
pi_109456160
ik snap meelf soms echt niet. Heb om half 9 een enorm ontbijt weggekauwd (een hele grote kom havermout), en heb nu alweer honger. Hoe kan dat?
pi_109456210
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat kan ook prima! :Y Alleen lopen veel mensen op hardloopschoenen met van die ongeloofelijk verende hoge dikke 'hakken' en daarmee gaan de meeste lopers vanzelf ook wel op hun hielen landen.

Waar hardloop jij precies op, Novem?
Ik loop op Saucony ondersteunende schoenen voor overpronatie, met een redelijk dikke zool dus, heb alleen nooit een hiellanding gehad, kan me ook niet voorstellen hoe, lijkt me zeer doen.
Je kan het jezelf gewoon afleren dus.
pi_109456233
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:19 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik loop op Saucony ondersteunende schoenen voor overpronatie, met een redelijk dikke zool dus, heb alleen nooit een hiellanding gehad, kan me ook niet voorstellen hoe, lijkt me zeer doen.
Je kan het jezelf gewoon afleren dus.
Hiellander meld, het doet niet zeer maar je maakt een enorme takkeherrie.
pi_109456250
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik snap meelf soms echt niet. Heb om half 9 een enorm ontbijt weggekauwd (een hele grote kom havermout), en heb nu alweer honger. Hoe kan dat?
Geen idee. Maar is het echt maaghonger of heb je gewoon trek in iets?
pi_109456295
Genoeg gedronken jagar? Wil ook nog wel eens helpen.
pi_109456325
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee. Maar is het echt maaghonger of heb je gewoon trek in iets?
nou ja, m'n maag rammelt niet, maar ik heb behoorlijke trek!

@ Perruche: ik heb vandaag al een havle liter water op, en gister de hele dag heel veel gedronken. (water dan he!)
pi_109456342
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Is die gespierde buik ook je doel? Imho is er weinig mis met je huidige lijf.
Volgens mij gaat het dan alleen nog om de navelpiercing :P Of heb je die al Sig? :D
pi_109456358
Morning :W
Zaterdag boodschappendag, dus weer lekker veel gezonde dingetjes in huis halen.
Eens kijken welke groente ze bij de Lidl hebben.
pi_109456369
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het dan alleen nog om de navelpiercing :P Of heb je die al Sig? :D
Ze wilde hem niet ;)
pi_109456389
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:26 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W
Zaterdag boodschappendag, dus weer lekker veel gezonde dingetjes in huis halen.
Eens kijken welke groente ze bij de Lidl hebben.
Broccolistronken en aubergines voor 49 cent per stuk momenteel! :Y
pi_109456403
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Hmm ik weet nooit zo goed wat ik met aubergines moet doen.....
pi_109456410
Oh lijstje:

D van gister werd een grote salade met kipfilet en feta enzo, rest van de fam. had patat en hamburgers.

Vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, druifjes
L: 2 crackers met kaas en ham, gekookt eitje, karnemelk
T: cappuccino, banaan
D: sperzieboontjes/paprika/champignon roerbak, tartaartje
T: kwark met een sinaasappel
pi_109456573
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm ik weet nooit zo goed wat ik met aubergines moet doen.....
http://foodgawker.com/?s=eggplant ! O+

Enz, enz. :)
pi_109456597
Vanochtend allemaal konijntjes, reeën en heel veel fluitende vogeltjes gezien in het bos. O+

Lentefotoootje:
SPOILER
Erg blij dat er weer wat kleur in de natuur komt om te fotograferen. :Y
pi_109456625
O+

Mogge!

Alleen geen zon hier ;(
Ja doei.
pi_109456628
Hier alleen nog maar narcissen langs het fietspad Dino, verder niks.
Even kijken of ik dit weekend nog even ergens anders kan zijn dan werk, thuis of daartussenin. :Y
pi_109456634
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
O+

Mogge!

Alleen geen zon hier ;(
Hee Mo, heb jij level 2 al eens bekeken? Ik durf een soort van niet. Level 1 gaat zó fijn dat ik bang ben dat de moed mij in de schoenen zakt. :')
pi_109456668
quote:
Voor 49 cent kan ik het wel een keertje proberen :D thanks!
pi_109456740
Sowieso, Foodgawker. O+
Zonder Foodgawker zou ik echt een beetje minder gelukkig zijn. En er zijn maar weinig dingen waarvan ik dat kan zeggen. :D
  zaterdag 24 maart 2012 @ 10:52:43 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109456816
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb dat (ook) van havermout. Echt, rammelende maag alweer na een uurtje als ik daarmee ontbijt.
pi_109457051
Zo ik ben weer zestien O+

Knalroze broek van toen past weer :P en rara wat heb ik nu aan :D
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 11:07:58 #105
70532 loveli
N
pi_109457108
Colourblocking!!

Zag de modekleuren van dit jaar, werd er niet heel blij van. Over een paar jaar vraagt iedereen zich af waarom 'ie in vredesnaam een knalgekleurde chino onder z'n kont had hangen.
crap in = crap out
pi_109457163
Wat zijn de 'modekleuren' van dit jaar dan?
Ja doei.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:12:50 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109457206
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
Wat zijn de 'modekleuren' van dit jaar dan?
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 11:14:27 #109
70532 loveli
N
pi_109457233
crap in = crap out
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:15:30 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109457249
Hoi, zon, kater... wij gaan wandelen, daarna biertje drinken op terras en dan uit eten..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109457260
Beste middel tegen een kater; gewoon doordrinken. :P

Geniet ervan! :)
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:17:13 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109457281

Gezegend zijn de kleurenblinden dit seizoen.
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 11:18:40 #113
70532 loveli
N
pi_109457315
*haalt paarse hotpants uit de kast*
crap in = crap out
pi_109457333
Ja doei.
pi_109457404
ik vind het wel vrolijk, al die kleurtjes.

godver wat een kutdag :')
pi_109457441
Het was net nog zo'n mooie dag, watskeburt?
pi_109457537
quote:

[..]

_O-
A. je weet wel, die er ook bij was toen we de big bij je kwamen oogsten, die loopt daar ook mee sinds kort en hij is er lyrisch over. Ik ben nog niet erg overtuigd moet ik zeggen. :+

Over de big gesproken, gehakt gegeten van de week en dat was zeer smakelijk. En ik zal je wat foto's sturen, als je je email PMt
pi_109457597
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:54 schreef loveli het volgende:
Mug gesignaleerd hier.
Kill it with fire.
Ja doei.
pi_109457678
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:27 schreef minilot het volgende:

Goede tip! Ik ga straks baba ghanoush maken namelijk en wilde al aubergines bij de c1000 kopen.
pi_109457726
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Gezegend zijn de kleurenblinden dit seizoen.
Als ik een beetje opschiet met afvallen dan pas ik mijn kanariegele 'ik-wil-deze-broek-weer-passen' broek weer :') Dat ding is héél oud en zo te zien deze zomer heel hip _O-
  zaterdag 24 maart 2012 @ 12:04:32 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109458364
Hoi! Ff pauze hier met bolletje ham,bolletje kaas, krentenbol en appel. Nog fans van Cas Janssen hier? Die kwam ook examen doen. Carrière als acteur in het slop? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_109458397
ik houd wel van kleur in het modebeeld en om me heen.
Ik vond het de afgelopen jaren vaak moeilijk iets te vinden wat ik leuk vond en kleurig was.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 12:06:53 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109458422
Ik wil ook best een gekleurde broek. Geen idee waar je die kunt kopen though.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 12:10:17 #124
70532 loveli
N
pi_109458494
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:04 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Ff pauze hier met bolletje ham,bolletje kaas, krentenbol en appel. Nog fans van Cas Janssen hier? Die kwam ook examen doen. Carrière als acteur in het slop? :P
Over welk examen hebben we het?
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:06 schreef Xennia het volgende:
ik houd wel van kleur in het modebeeld en om me heen.
Ik vond het de afgelopen jaren vaak moeilijk iets te vinden wat ik leuk vond en kleurig was.
Hou ook wel van kleur, maar het mag van mij *iets* subtieler.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 12:10:41 #125
70532 loveli
N
pi_109458507
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Overal.
crap in = crap out
pi_109458633
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:10 schreef loveli het volgende:

Hou ook wel van kleur, maar het mag van mij *iets* subtieler.
de kleuren die hierboven staan, staan mij goed. Ik zou echter niet alles door elkaar mixen, maar er dan wel bv gewoon een spijkerskinny bij dragen, of juist een simpel wit shirt (al dan niet met print. Zoals die elpee die co laatst postte bv).
  zaterdag 24 maart 2012 @ 12:17:35 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109458680
@ loveli : over een examen van mijn werk (ik werk bij een opleidingsinstituut en moet één keer per jaar surveilleren). Ruim 2700 man in de Jaarbeurs. Gezellig druk, zullen we maar zeggen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109458733
Zo! Hamburgers gemaakt, spare ribs voorgekookt en in de marinade :9 Het ruikt hier nu al naar barbecue!

*O* en nu: motorrijden! De zon begint hier eindelijk door te komen :9
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 24 maart 2012 @ 12:19:43 #129
70532 loveli
N
pi_109458739
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
@ loveli : over een examen van mijn werk (ik werk bij een opleidingsinstituut en moet één keer per jaar surveilleren). Ruim 2700 man in de Jaarbeurs. Gezellig druk, zullen we maar zeggen :P.
*wegens ontwijkend antwoord googelen gaat op 'opleidingsinstituut' 'examen' en 'jaarbeurs'*
crap in = crap out
pi_109459286
Haii :W
Lijstjes zijn beetje slecht wegens ook stress haha.

Maar na 5 uur is er geen stress meer, maar vakantie met mijn familie een weekje,

Ik gok ook niet echt op gezond eten :') . Maaar het is wel heerlijk weer O+
~ Bonito La Risa ~
pi_109459532
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb er net een gekocht bij H&M. Een groene.
pi_109459542
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Overal.
En dat ja.
pi_109459559
Middagg :D

Lijstje:

O: yoghurt met muesli, banaan
S: 15 min hardlopen, 60 min xco, 15 min borst
L: twee volkoren bth met philadelphia light/rauwe coburger ham en rauwkost, whey shake
T: kop kippenbouillon met soepgroente
T: appel, handje amandelen
D: kip tandoori met rijst en groente
T: yoghurt met beetje honing

[ Bericht 1% gewijzigd door Siral op 24-03-2012 13:06:21 ]
pi_109459725
quote:
He Laureline!

Hoe is het met de drukte en het gewicht?
Oh, en tegen die rochels kan je dus op sockwa's gaan lopen.
[ afbeelding ]

SPOILER
Wow, die vrouw heeft mooie benen O+

:W Middag!

Ik doe even niet meer aan lijstjes. Mijn normale eetstijl is naar de klote. Even tot na maandag wachten tot alles voorbij is, dan ga ik wel weer lijstjes posten.
pi_109459768
quote:

SPOILER
CHICK! Da's ook mijn plan hehehe.
pi_109459832
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

de kleuren die hierboven staan, staan mij goed. Ik zou echter niet alles door elkaar mixen, maar er dan wel bv gewoon een spijkerskinny bij dragen, of juist een simpel wit shirt (al dan niet met print. Zoals die elpee die co laatst postte bv).
^^
pi_109459871
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo! Hamburgers gemaakt, spare ribs voorgekookt en in de marinade :9 Het ruikt hier nu al naar barbecue!

Ik wil ook bbqen ;(
pi_109459901
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Wow, die vrouw heeft mooie benen O+

:W Middag!

Ik doe even niet meer aan lijstjes. Mijn normale eetstijl is naar de klote. Even tot na maandag wachten tot alles voorbij is, dan ga ik wel weer lijstjes posten.
Voel je je verder wel oke nu je niet echt op let? Of heb je erg veel last?
pi_109459936
Weer een hele bak vol met groente gehaald :D en een aubergine.....morgen eens bedenken wat ik daar mee ga doen.
Straks nog een salde eten :9 en hopelijk is de meloen lekker.
pi_109460061
Ik merk wel steeds vaker dat mn lijf slecht reageert op suiker en dan met name snoepjes... toch maar wat meer vermijden dus.

Hier ook boodschappendag! :s)
pi_109460103
Ik zie nu op FB dat een vriendin van mij dezelfde foute jaren 90 jurk heeft gekocht als ik gisteren _O-
pi_109460167
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Voel je je verder wel oke nu je niet echt op let? Of heb je erg veel last?
Ik voel me niet echt fantastisch helaas. Echt heel moe, als in niet vooruit te branden, pijn in mijn hoofd, opgeblazen buik en pijn links onder in de buik. Maar freud heeft allemaal lekkere groenten en fruit in huis gehaald, dus daar kom ik ook een eind mee. Ik moet alleen even meer gluten blijven eten. Freud maakt vanavond verse pizza *O*
pi_109460341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:19 schreef motorbloempje het volgende:

Ohw, dat is genieten zeg. Enjoy!
pi_109460444
Lijst / gepland
• melk met veel geweekte havermout
• 15 km blootpoothardlopen 9,2 km/u
• pond witlof met blik tonijn in olie
• 12 km fietsen
• uur sportschool
• groenteomelet: pak diepvriesspinazie, 3 eieren, beetje kwark
2 glazen karnemelk
half pond gemalen broccoli ("soep")
pizza van 75 gr bloem, kaas, rauwe ham, ui, paprika, tomaten, tomatenpuree
fruitsalada met kwakje yoghurt

Lijkt me best een redelijke lijst? Alleen tussen de groenteomelet (nu) en de pizza (8 uur) zit een beetje veel tijd, misschien komt er daartussen nog iets bij.
pi_109461327
Ik heb ook maar eens een meetlint gekocht.

Borst: 85
onder borst: 74
taille: 68
heup: 91
bovenbeen: 53
kuit: 30
bovenarm: 27.
pi_109461334
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik voel me niet echt fantastisch helaas. Echt heel moe, als in niet vooruit te branden, pijn in mijn hoofd, opgeblazen buik en pijn links onder in de buik. Maar freud heeft allemaal lekkere groenten en fruit in huis gehaald, dus daar kom ik ook een eind mee. Ik moet alleen even meer gluten blijven eten. Freud maakt vanavond verse pizza *O*
Balen dat je je zo rot voelt -O-

Wel lekker pizza eten vanaaf :9
pi_109461353
Ik heb lekker getraind en ga straks lekker in de keuken rommelen. Alvast wat dingen voor komende week maken en invriezen :Y
pi_109461475
Ik begrijp m'n lichaam niet. Ik lijk alleen maar zwaarder te worden (ik weeg mezelf niet, maar bijv in kleren) terwijl ik 2-3 x per week sport en daarna gewoon veel beweeg. En ik eet prima (oke, de laatste week niet super, maar niet zo dat ik gelijk kilo's aankom. Ik snap het niet. Ik heb wel een platte buik gekregen, maar mijn broeken lijken strakker te zitten. Zouden dat spieren kunnen zijn of word ik weer gewoon een biggetje? :{
pi_109461596
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:10 schreef Xennia het volgende:
Ik heb ook maar eens een meetlint gekocht.

Borst: 85
onder borst: 74
taille: 68
heup: 91
bovenbeen: 53
kuit: 30
bovenarm: 27.
Wat heb jij smalle kuiten! :o Kan je zeker alle laarzen kopen die er zijn?
pi_109461665
Danoontje powerrrrr! Al de hele dag op de boerderie aan t werk. Takken slepen, blad harken met kruiwagens sjouwen. Workout 8-)
pi_109461694
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat heb jij smalle kuiten! :o Kan je zeker alle laarzen kopen die er zijn?
Of juist weer te smal..

Heb ik gister ook nog even gemeten, 44 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')