Zo'n tablet wat je oplost in water? En dan 15? Dat lijkt me stugquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
Instant vitamines om de rest wat te neutraliseren?
Of een maagpomp.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
Instant vitamines om de rest wat te neutraliseren?
Van die bruissnoepjes. In Nederland zijn het meestal poederzakjes waar je een lolly in kan dopen.quote:
Valt wel mee toch, ongeveer 1 per week?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef loveli het volgende:
Half jaar glas verzameld en gisteren in glasbak gemikt. Dacht dat je het wel zou willen weten dat ik 36 glazen schaaltjes heb geteld.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef loveli het volgende:
Half jaar glas verzameld en gisteren in glasbak gemikt. Dacht dat je het wel zou willen weten dat ik 36 glazen schaaltjes heb geteld.
Lekkerquote:
Wat?quote:
Een kater, gok ik.quote:
Goeiemorgen!quote:
ik mis echt zeer geregeld fruit bij jou, XM! Je hebt toch boodschappen gedaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm dan durf ik die van mij ook wel
O: 2 bth eiersalade
L: 4 of 5 bth (maar dan de kleintjes, eind van het brood), 2 eiersalade, 2of3 speculoospasta
D: tagliatelle met zalm (maar dan met room culinair light)
T: 1 glas witte wijn
blessurepijn of spierpijn? In het eerste geval even oppassen dusquote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Bakje havermout naar binnen werken, dan de schoentjes maar even slopen ter hoogte van de grote teen, en dan de zacht jankende hondjes uit hun hok laten voor een hardloopwandeluitlaatronde.
Vanochtend bij het opstaan voelde ik wel even m'n kuitspieren, dat moet komen van dat rennen zonder normale hardloopschoenen. Als gezegd, ik voel dat dat de onderbenen iets anders belast.
Ha, wel eerlijk en dat je dat zo post..quote:
Heb ik ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Bakje havermout naar binnen werken, dan de schoentjes maar even slopen ter hoogte van de grote teen, en dan de zacht jankende hondjes uit hun hok laten voor een hardloopwandeluitlaatronde.
Vanochtend bij het opstaan voelde ik wel even m'n kuitspieren, dat moet komen van dat rennen zonder normale hardloopschoenen. Als gezegd, ik voel dat dat de onderbenen iets anders belast.
Eéntje dan!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:25 schreef minilot het volgende:
Zodadelijk teruglezen vanaf gisterenavond..
Maar eerst deel ik even met jullie wat er hier momenteel op kantoor, naast mijn bureau, naar mij staat te lonken...
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef loveli het volgende:
Klinkt als ideale chips.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:27 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi het er maar ff in
Als het die vanille sea salt chips is van Burts, dan heb ik die gehad en ik vond het lekker. Echter moest ik wel wennen aan de smaak en het is niet het soort chips waarvan je een hele zak in een avond opeet in je eentje opeet.
Handje chips is nom
Glazen wegwerp schaaltjes van creme brulee. Maar ik heb ook een keer een ovenschaal laten vallen toen iemand z'n hoofd eronder hield, dat was ook wel vrij lomp.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Er is gewoon iemand die lomper is dan ik!
Bij ons wil je niet te lang in de keuken rondhangen want het kan een aanslag zijn/worden.
Ik heb zelfs een keer een porseleinen saladeschaal op mijn lief zijn enkel laten vallen![]()
Hij liep voorbij toen ik de schaal wilde pakken -> schaal laten glippen....en toen had hij een blauwe enkel
had je die niet zelf meegenomen naar kantoor?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:25 schreef minilot het volgende:
Zodadelijk teruglezen vanaf gisterenavond..
Maar eerst deel ik even met jullie wat er hier momenteel op kantoor, naast mijn bureau, naar mij staat te lonken:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
had je die niet zelf meegenomen naar kantoor?
Vakkenvulmemory: lompe boer stapelt de megaappelmoespotten verkeerd en er landt er een recht op zn kopquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Glazen wegwerp schaaltjes van creme brulee. Maar ik heb ook een keer een ovenschaal laten vallen toen iemand z'n hoofd eronder hield, dat was ook wel vrij lomp.
Gewoon spierpijn, doordat ik m'n kuit iets verder moet strekken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
blessurepijn of spierpijn? In het eerste geval even oppassen dus.
Rennen op de gemodificeerde schoenen ging uitstekend!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb ik ook.De afgelopen week heel kleine stukjes gerend op blote voeten en mijn benen moeten er wel wat aan wennen. Maar het is niet eens echt vervelend - het voelt op de één of andere manier wel lekker.
Laat je even weten hoe het hollen ging straks? Met je schoentjes met een teengat erin.
Mijn lief wil ook sockwa's, ja. Kan wat worden: voorvoethardlopen als je honderddertig kilo weegt!Ik PM je wel even over het bestellen. Ik kan het ook wel doen hoor - de creditcardgegevens van mijn lief kan ik moeiteloos opdreunen.
zodra ik veel te doen heb (ik heb de afgelopen week 12-13 uur op een dag gewerkt) dan voel ik mezelf 'zielig' en ga ik mezelf 'troosten' met troep. Onzin eigenlijk, maar ik heb nog niet de ideale manier gevonden om ervan af te komen..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:47 schreef _aurum_ het volgende:
Zolang als mijn maag vol is kan je allerlei lekkernijen voor me uitstallen -> doet mij niks.
Maar als ik te weinig eet, dan roept de zoete troep hard
Moraal van het verhaal: zorgen dat ik genoeg gezonde dingen eet op een dag.
Rokenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zodra ik veel te doen heb (ik heb de afgelopen week 12-13 uur op een dag gewerkt) dan voel ik mezelf 'zielig' en ga ik mezelf 'troosten' met troep. Onzin eigenlijk, maar ik heb nog niet de ideale manier gevonden om ervan af te komen..
Ik eet teveel koekjesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou, wat zelfdiscipline zou genoeg moeten zijn. Maar daar heb ik blijkbaar niet zoveel van...
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:38 schreef Slickk het volgende:
Laatste toevoeging aan mijn looprondje is deze applicatie en game; https://www.zombiesrungame.com/ Terwijl je loopt wordt er een verhaal verteld en je kunt ook een functie inschakelen dat je op een willekeurig moment zombies achter je aan krijgt waardoor je voor +-1 minuut (meestal korter) moet versnellen om ze van je af te schudden. Erg leuk, het verhaal wordt tussen je muziek door verteld en steekt goed in elkaar. En ik kan je vertellen dat een hijgende zombie in je nek goed is als je jezelf wat wilt uitdagen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:06 schreef sigme het volgende:
Cocotrimonium, als je ooooooooooooooooit wil gaan hardlopen:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Met schoenen schijn je schenen en knieen meer te belasten. Op blote voeten je kuiten. Je hiel is geen schokbreker en als je met schoenen rent vermidnert dat de impact een beetje. Je voet is een flexibele schokbreker, als je op je voorvoet rent belast je je knieen minder.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:07 schreef Laureline het volgende:
Maar ik kijk even je ervaringen aan met eventuele blessures, ik ben zelf toch bang voor de knieën, als je zonder demping loopt.
Je loopt heel anders: je landt niet op je hiel, maar gewoon op je midden/voorvoet. Dat is even wennen en oefenen als je hardloopschoenen gewend bent, maar uiteindelijk bezorgt het juist veel minder klappen op je gewrichten. Mensen rennen al tienduizenden jaren op blote voeten: je lijf is van zichzelf in principe - met wat trainen althans - uitstekend in staat om schokken efficiënt te breken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:07 schreef Laureline het volgende:
Maar ik kijk even je ervaringen aan met eventuele blessures, ik ben zelf toch bang voor de knieën, als je zonder demping loopt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:17 schreef minilot het volgende:
S: Veertig minuten naar werk gewandeld, straks in een kwartiertje terugfietsen. En Jilliantraining.
Mijn oplossing daarvoor is tegenwoordig dat ik dus niets eet, tot er een laatste is. Want als ik die eet, kan ik ook niet een tweede koekje/handjechips/snoepje eten. Op feestjes blijf ik overal af, tot ik weet dat we bijna naar huis gaan. Of ik blijf overal helemaal af, nog makkelijker.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:18 schreef loveli het volgende:
Carbs veroorzaken carbcravings... De laatste koekjes uit een pak zijn niet lekker meer, maar moeten op. De laatste chips uit de zak of magnum uit een doos met 6 idem.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-eten-steentijd.html
http://www.nu.nl/gezondhe(...)oet-minder-eten.html
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:13 schreef sigme het volgende:
Mijn plan is om er dan zo uit te gaan zien:Is die gespierde buik ook je doel? Imho is er weinig mis met je huidige lijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Komt dat niet door de beetje vreemde houding waarin ze is gefotografeerd? Ze heeft overigens waanzinnig mooie benenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:35 schreef Laureline het volgende:
Nu ik weer eens kijk zijn het niet eens zozeer de armen, maar meer die enorme schouderbulten!
Dat zou je denken hè? Maar kijk dan wat ik net ontdek!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:25 schreef loveli het volgende:
[..]! Keuze van ondergoed aangepast of bestudeer je de staat van je kleding nu beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik toch maar eens uit winkelen gaan.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:39 schreef minilot het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens uit winkelen gaan.
Gewoon normaal lopen doe je inderdaad niet op je voorvoet. Maar rennen is iets heel anders!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Die sockwa's zien er inderdaad comfortabel (en leuk!) uit. Maar ik vraag me af of ik mezelf kan aanleren om op mijn voorvoet te landen. Een nichtje van mij liep altijd zo en ik kan me de verhalen op verjaardagen nog herinneren dat ze dat per se af moest leren en naar therapie ging om 'normaal' te leren lopen omdat dit reuze slecht voor je zou zijn. Ik associeer het dus met 'reuze slecht'
Ja, een beetje of ze net ontdekt dat ze in een enorme koeievlaai is gestapt. Of dat het drijfzand is!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt dat niet door de beetje vreemde houding waarin ze is gefotografeerd? Ze heeft overigens waanzinnig mooie benen
Ga ik absoluut doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:42 schreef minilot het volgende:
Gewoon normaal lopen doe je inderdaad niet op je voorvoet. Maar rennen is iets heel anders!
Ga de eerstvolgende keer dat je op het strand bent ofzo maar eens een stukje hollen zonder schoenen aan. Je zult zien dat het volstrekt onmogelijk is om op die manier op je hiel te landen.
Koeievlaai, jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:43 schreef Laureline het volgende:
Ja, een beetje of ze net ontdekt dat ze in een enorme koeievlaai is gestapt. Of dat het drijfzand is!
Die andere houding/manier van lopen aanleren lijkt me inderdaad moeilijk, ook omdat het waarschijnlijk gevolgen heeft voor je normale loop. Als je tijdens gewoon lopen op je voorvoet als eerste belandt, ziet het er niet zo charmant uit, dan val je zo'n beetje voorover bij iedere stap!
Fijn filmpje met uitleg (niet op de t-shirts lettenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga ik absoluut doenElke keer als ik weer met hardlopen begin en er veel plezier in heb krijg ik weer een vervelende blessure. En dan strompel ik weer een paar weken. Dus misschien is dit de oplossing.
Nu ga ik twijfelen hoe ik ren! Ik ga straks over de dijk wel een stukje rennen, eens kijken hoe ik nou land.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:02 schreef Novem het volgende:
Ik ren op gewone schoenen en land toch echt op mijn voorvoet, zo heb ik het mezelf van het begin af aan aangeleerd.
Op de sportschool rent er een gozer op zn hielen, altijd als hij op de band staat wordt je helemaal gek van dat gedreun, kan niet goed zijn, mij hoor je niet.
Dat kan ook prima!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:02 schreef Novem het volgende:
Ik ren op gewone schoenen en land toch echt op mijn voorvoet, zo heb ik het mezelf van het begin af aan aangeleerd.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:06 schreef sigme het volgende:
Cocotrimonium, als je ooooooooooooooooit wil gaan hardlopen:
[..]
Ik loop op Saucony ondersteunende schoenen voor overpronatie, met een redelijk dikke zool dus, heb alleen nooit een hiellanding gehad, kan me ook niet voorstellen hoe, lijkt me zeer doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat kan ook prima!Alleen lopen veel mensen op hardloopschoenen met van die ongeloofelijk verende hoge dikke 'hakken' en daarmee gaan de meeste lopers vanzelf ook wel op hun hielen landen.
Waar hardloop jij precies op, Novem?
Hiellander meld, het doet niet zeer maar je maakt een enorme takkeherrie.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:19 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik loop op Saucony ondersteunende schoenen voor overpronatie, met een redelijk dikke zool dus, heb alleen nooit een hiellanding gehad, kan me ook niet voorstellen hoe, lijkt me zeer doen.
Je kan het jezelf gewoon afleren dus.
Geen idee. Maar is het echt maaghonger of heb je gewoon trek in iets?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik snap meelf soms echt niet. Heb om half 9 een enorm ontbijt weggekauwd (een hele grote kom havermout), en heb nu alweer honger. Hoe kan dat?
nou ja, m'n maag rammelt niet, maar ik heb behoorlijke trek!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee. Maar is het echt maaghonger of heb je gewoon trek in iets?
Volgens mij gaat het dan alleen nog om de navelpiercingquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Is die gespierde buik ook je doel? Imho is er weinig mis met je huidige lijf.
Ze wilde hem nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dan alleen nog om de navelpiercingOf heb je die al Sig?
Broccolistronken en aubergines voor 49 cent per stuk momenteel!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:26 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Zaterdag boodschappendag, dus weer lekker veel gezonde dingetjes in huis halen.
Eens kijken welke groente ze bij de Lidl hebben.
Hmm ik weet nooit zo goed wat ik met aubergines moet doen.....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Broccolistronken en aubergines voor 49 cent per stuk momenteel!
http://foodgawker.com/?s=eggplant !quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ik weet nooit zo goed wat ik met aubergines moet doen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg blij dat er weer wat kleur in de natuur komt om te fotograferen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |