Zo'n tablet wat je oplost in water? En dan 15? Dat lijkt me stugquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
Instant vitamines om de rest wat te neutraliseren?
Of een maagpomp.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
Instant vitamines om de rest wat te neutraliseren?
Van die bruissnoepjes. In Nederland zijn het meestal poederzakjes waar je een lolly in kan dopen.quote:
Valt wel mee toch, ongeveer 1 per week?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef loveli het volgende:
Half jaar glas verzameld en gisteren in glasbak gemikt. Dacht dat je het wel zou willen weten dat ik 36 glazen schaaltjes heb geteld.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef loveli het volgende:
Half jaar glas verzameld en gisteren in glasbak gemikt. Dacht dat je het wel zou willen weten dat ik 36 glazen schaaltjes heb geteld.
Lekkerquote:
Wat?quote:
Een kater, gok ik.quote:
Goeiemorgen!quote:
ik mis echt zeer geregeld fruit bij jou, XM! Je hebt toch boodschappen gedaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm dan durf ik die van mij ook wel
O: 2 bth eiersalade
L: 4 of 5 bth (maar dan de kleintjes, eind van het brood), 2 eiersalade, 2of3 speculoospasta
D: tagliatelle met zalm (maar dan met room culinair light)
T: 1 glas witte wijn
blessurepijn of spierpijn? In het eerste geval even oppassen dusquote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Bakje havermout naar binnen werken, dan de schoentjes maar even slopen ter hoogte van de grote teen, en dan de zacht jankende hondjes uit hun hok laten voor een hardloopwandeluitlaatronde.
Vanochtend bij het opstaan voelde ik wel even m'n kuitspieren, dat moet komen van dat rennen zonder normale hardloopschoenen. Als gezegd, ik voel dat dat de onderbenen iets anders belast.
Ha, wel eerlijk en dat je dat zo post..quote:
Heb ik ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Bakje havermout naar binnen werken, dan de schoentjes maar even slopen ter hoogte van de grote teen, en dan de zacht jankende hondjes uit hun hok laten voor een hardloopwandeluitlaatronde.
Vanochtend bij het opstaan voelde ik wel even m'n kuitspieren, dat moet komen van dat rennen zonder normale hardloopschoenen. Als gezegd, ik voel dat dat de onderbenen iets anders belast.
Eéntje dan!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:25 schreef minilot het volgende:
Zodadelijk teruglezen vanaf gisterenavond..
Maar eerst deel ik even met jullie wat er hier momenteel op kantoor, naast mijn bureau, naar mij staat te lonken...
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef loveli het volgende:
Klinkt als ideale chips.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:27 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi het er maar ff in
Als het die vanille sea salt chips is van Burts, dan heb ik die gehad en ik vond het lekker. Echter moest ik wel wennen aan de smaak en het is niet het soort chips waarvan je een hele zak in een avond opeet in je eentje opeet.
Handje chips is nom
Glazen wegwerp schaaltjes van creme brulee. Maar ik heb ook een keer een ovenschaal laten vallen toen iemand z'n hoofd eronder hield, dat was ook wel vrij lomp.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Er is gewoon iemand die lomper is dan ik!
Bij ons wil je niet te lang in de keuken rondhangen want het kan een aanslag zijn/worden.
Ik heb zelfs een keer een porseleinen saladeschaal op mijn lief zijn enkel laten vallen![]()
Hij liep voorbij toen ik de schaal wilde pakken -> schaal laten glippen....en toen had hij een blauwe enkel
had je die niet zelf meegenomen naar kantoor?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:25 schreef minilot het volgende:
Zodadelijk teruglezen vanaf gisterenavond..
Maar eerst deel ik even met jullie wat er hier momenteel op kantoor, naast mijn bureau, naar mij staat te lonken:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
had je die niet zelf meegenomen naar kantoor?
Vakkenvulmemory: lompe boer stapelt de megaappelmoespotten verkeerd en er landt er een recht op zn kopquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Glazen wegwerp schaaltjes van creme brulee. Maar ik heb ook een keer een ovenschaal laten vallen toen iemand z'n hoofd eronder hield, dat was ook wel vrij lomp.
Gewoon spierpijn, doordat ik m'n kuit iets verder moet strekken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
blessurepijn of spierpijn? In het eerste geval even oppassen dus.
Rennen op de gemodificeerde schoenen ging uitstekend!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb ik ook.De afgelopen week heel kleine stukjes gerend op blote voeten en mijn benen moeten er wel wat aan wennen. Maar het is niet eens echt vervelend - het voelt op de één of andere manier wel lekker.
Laat je even weten hoe het hollen ging straks? Met je schoentjes met een teengat erin.
Mijn lief wil ook sockwa's, ja. Kan wat worden: voorvoethardlopen als je honderddertig kilo weegt!Ik PM je wel even over het bestellen. Ik kan het ook wel doen hoor - de creditcardgegevens van mijn lief kan ik moeiteloos opdreunen.
zodra ik veel te doen heb (ik heb de afgelopen week 12-13 uur op een dag gewerkt) dan voel ik mezelf 'zielig' en ga ik mezelf 'troosten' met troep. Onzin eigenlijk, maar ik heb nog niet de ideale manier gevonden om ervan af te komen..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:47 schreef _aurum_ het volgende:
Zolang als mijn maag vol is kan je allerlei lekkernijen voor me uitstallen -> doet mij niks.
Maar als ik te weinig eet, dan roept de zoete troep hard
Moraal van het verhaal: zorgen dat ik genoeg gezonde dingen eet op een dag.
Rokenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zodra ik veel te doen heb (ik heb de afgelopen week 12-13 uur op een dag gewerkt) dan voel ik mezelf 'zielig' en ga ik mezelf 'troosten' met troep. Onzin eigenlijk, maar ik heb nog niet de ideale manier gevonden om ervan af te komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |