ik ben er nog, ook nog in deel #38quote:
Wanneer begint het volgende seizoen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Programma is afgelopen heVolgend seizoen weer verder.
Niet dit seizoen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wanneer begint het volgende seizoen?
Ze heeft het talent van je vrouw?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:58 schreef BabeWatcher het volgende:
zo jammer dat ik zelf geen kinderen heb, mijn dochter zou dit kunnen winnen met twee vingers in haar neus
trustequote:
Alsjeblieft zeg....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:58 schreef BabeWatcher het volgende:
zo jammer dat ik zelf geen kinderen heb, mijn dochter zou dit kunnen winnen met twee vingers in haar neus
ik speel piano, mondharmonica en gitaar. Voor mijn 13e kon ik heel mooi zingen.quote:
en daarna kwam die beroemde baard?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik speel piano, mondharmonica en gitaar. Voor mijn 13e kon ik heel mooi zingen.
Najaar dacht ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wanneer begint het volgende seizoen?
Yup...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:00 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Haha weet je wat die avatar van hem is?
Dat is de volwassenversie. Ik gok dat er volgend jaar rond deze tijd weer een nieuw seizoen zal zijn.quote:
precies de reden waarom imo geen jongetjes mee zouden moeten doen met dit programma. Je kan nooit voorspellen hoe zo'n stem zich ontwikkeld.quote:
Stephanie is een geweldige zangeres en danseres en onder die pruik zit een hele mooie vrouw van inmiddels 19.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:00 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Haha weet je wat die avatar van hem is?
Ah dan ben ik daarmee in de war.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is de volwassenversie. Ik gok dat er volgend jaar rond deze tijd weer een nieuw seizoen zal zijn.
Meestal na een finalequote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:04 schreef BabeWatcher het volgende:
De website doet het nog steeds niet, wat een faal weer.
Op jouw avatar is ze 12 ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Stephanie is een geweldige zangeres en danseres en onder die pruik zit een hele mooie vrouw van inmiddels 19.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |