Waar heb je last van, precies?quote:
quote:
quote:
Ik wil hem wel. Moet nog een studieschuld aflossenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat wel een goede prijs, zo'n studiebeurs.
Wel man, HgT volgende weekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:49 schreef FokNederland het volgende:
Jammer, geen vrijdagavonden FOK! meer.
Het was al heel leuk om scherp op het puntje van de stoel te zitten om te gaan roepenquote:
Dan is het goed.quote:
Ik wil ook wel. Wtf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik wil hem wel. Moet nog een studieschuld aflossen
Ze wordt vanzelf 18.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk niks. Ik bedoel als in vervolg studie mbo, hbo, universiteit? Ze is 13 ja.
Verrek ja! Ik kan 'm niet live zien, ik ga naar Paul McCartney!quote:
waarom nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, eerste Engelse live topic.
Ik ga niet in het Engels posten
Vind ik stukken leuker dan dit, de jury is sowieso lekker scherp met Gordon en natuurlijk Danquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Maar weet niet of ik dat ga kijken.
Nicequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ja! Ik kan 'm niet live zien, ik ga naar Paul McCartney!ik krijg een backstage rondleiding ook.
Help.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga dit topic levend houden. Op FOK! ben ik de ambassadeur van Laura Dekker en vanaf nu ook voor Fabienne en al die andere leuke kindjes.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga dit topic levend houden. Op FOK! ben ik de ambassadeur van Laura Dekker en vanaf nu ook voor Fabienne en al die andere leuke kindjes.
Fabienne heeft gewonnen en daar zijn sommigen het mee eens, anderen niet en die liggen nu zichzelf in slaap te huilen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef MoiMoi85 het volgende:
Heeft er al iemand gewonnen? Heb het compleet gemist vanavond.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef BabeWatcher het volgende:
QFTquote:
Ja. Eigenlijk vind ik dat ouders studies horen te betalen van kinderen aangezien zij ons op de wereld hebben gezet. Maar goed, das mijn theorie en off topic.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Voor mij heeft Lieke gewonnen, maar toch ben ik blij voor Fabienne
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |