o hij, die naam ken ik wel, maar ik heb The Voice nog nooit gezienquote:
Dean is de enige normale van die gasten volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
Dus op dit moment zijn ze in Hoorn weer Huize Saunders aan het leeghalen? Of is Dean aan 't housesitten?
Weet ik maar ik dat heb ik altijd al van hem gevonden. Hij komt puur maar onzeker over en dat heeft toch niks met depressies te maken. Dacht ik. Of ben je je hele leven manisch depressief ofzo?quote:
Johquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef roos94 het volgende:
wisten jullie dat het niet helemaal live is? wat wij zien is een apar sec geleden gebeurd
Die golddigger?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:43 schreef roos85 het volgende:
De naam van zijn ex staat nog op zijn kop
Godverdomme roos94.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef roos94 het volgende:
wisten jullie dat het niet helemaal live is? wat wij zien is een apar sec geleden gebeurd
OMG, mijn wereldbeeld is geheel anders nuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef roos94 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef roos94 het volgende:
Je meent hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef roos94 het volgende:
Nee, die eet niets.quote:
Effe sherlock roepenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef roos94 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |