Merk: Artemidequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:40 schreef WRH het volgende:
mooie lamp, heb iets dergelijks al geregeld in verschillende versies langs zien komen en ben benieuwd naar merk / designer?
Ik denk niet dat ik die gepost heb tot op heden. Wat zou je willen zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef densmee het volgende:
heb je dan ook een foto van de meterkast of heb ik die gemist?
als je 18000 kwh per jaar verstookt zal dit aan de groepenkast ook wel iets bijzonders zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die gepost heb tot op heden. Wat zou je willen zien?
Ik heb er geen verstand van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef densmee het volgende:
als je 18000 kwh per jaar verstookt zal dit aan de groepenkast ook wel iets bijzonders zijn.
waarschijnlijk niet 1 fase 40 ampere afgezekerd, maar eerder 3 fase 64 ampere oid
Ja, maar als ik dat op zolder doe heb ik twee problemen: 1. het wordt dan lastig werken op mijn kantoor en 2. het licht zal mijlenver te zien zijn, vanwege al het glas.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daar kan je een aardige wietplantage mee bouwen![]()
cool, thanx, vind deze erg mooi!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Merk: Artemide
Type: Copernico
Designers: Carlotta de Bevilacqua en Paolo Dell´Elce
Ik denk het wel. Ik zal dan zo trots zijn als een hond met 7 staarten, dus ik verwacht dat ik er wel melding van maak ja...quote:
Geinig... waar precies, want dan rijd ik er eens langs.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef densmee het volgende:
Ik reed vandaag door Baarschot, en ik dacht even het huis te herkennen. maar dat was nog niet zo ver en daar lag een pannendak op maar verder leek het er als 2 druppels water op
Solvedquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik zal dan zo trots zijn als een hond met 7 staarten, dus ik verwacht dat ik er wel melding van maak ja...
https://maps.google.nl/ma(...)00284&num=1&t=h&z=19quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geinig... waar precies, want dan rijd ik er eens langs.
Deels, maar ze slaapt wel bij ons omdat dat wel handig is met voeden.quote:
Misschien lijkt het klein op de foto's, maar dat is de kamer zeker niet. We hebben alleen veel en grotere meubelen gekocht, misschien dat dat vertekent.quote:Waarom heb je de kinderkamer eigenlijk in de bezemkast gemaakt? Als je zo'n enorme boerderette laat bouwen kun je er toch wel een paar fatsoenlijke slaapkamers in op laten nemen?
Was ook niet de eerste gedachte, maar omdat alles in de slaapkamer al zo strak was vonden we het wel leuk om wat contrast te brengen. En het is heerlijk zacht... Je zou het bijna verkiezen boven het bed.quote:Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef Anne het volgende:
Kewl! Ik vind alleen dat fluffy-gebeuren niet zo mooi.
Dank!quote:Gefeliciteerd trouwens met de babbiej, zie het nu pas![]()
.
Mooi stukje installatiewerk.quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef DS4 het volgende:
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlnr: waterontharder, boilervat (warmtepomp doet CV en warm water), regelunit, de pomp zelf en vat voor CV.
(althans, zo staat het mij bij...)
Nee, gaat uiteraard automatisch.quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef k_man het volgende:
Moet je dat tv-kastje in de slaapkamer nou handmatig open doen?
Het haalt idd niet alle kalk eruit. Dat kan deze overigens wel, maar dat was om andere redenen weer niet goed...quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef Coelho het volgende:
Mag ik nog wat vragen over je waterontharder? Heb er naar gekeken toen ik ging bouwen omdat het me ideaal leek om nooit meer de douchecel te hoeven afdrogen (en uiteraard zijn er meer voordelen). Toen hoorde ik echter van verschillende installateurs dat het het kalkpercentage alleen naar beneden brengt en niet naar 0 reduceert. Ik zou dus nog steeds mijn douche uit moeten drogen wanneer ik geen kalkafzetting zou willen. Hierdoor heb ik er uiteindelijk niet voor gekozen.
Hoe is jouw ervaring als gebruiker nu? Loop je inderdaad zo je douche uit zonder dat je kalkafzetting krijgt, of ben je (of de schoonmaakster) nog steeds aan het boenen om de kranen en glazen wanden weer glimmend te krijgen?
Dubbele garage aan de rechterzijde. Aan de linkerzijde een opslag voor fietsen. Daarachter technische ruimte/opslagruimte voor tuinspullen, het overige deel tuinkamer met vouwwanden, die geheel open kunnen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef Iemand91 het volgende:
Jeej, update!![]()
Is een beetje lastig om hele reeks terug te lezen (en zoeken naar juiste woorden) maar wat gaat er allemaal in het bijgebouw komen? Ik neem aan een garage (hoeveel?) maar ook nog wat anders?
Bar op zolder?![]()
Echt verrassingen zijn er niet. Alles is tot in detail doorgedacht. Niet dat je dan nooit eens denkt "dat zou ik nu net iets anders doen", maar niets valt echt tegen en veel is net zo geweldig als we gedacht hadden.quote:En hoe bevalt de nieuwe woning na al deze tijd? Wat is jullie ervaring en zaken die opvallen die jullie niet zagen aankomen van te voren?
Dat is lastig inderdaad om zo'n vlinder te laten poseren...quote:
Ik geloof dat ze met 6 man waren. Dus dat kan kloppen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:00 schreef bleiblei het volgende:
Dat gaat snel zo! Dat red ik niet met zo een tempo in mijn eentje
Hebben we het over de kraan?quote:Op maandag 30 september 2013 18:25 schreef densmee het volgende:
mooi werk,
ook een mooie merlo 4025, waar komt deze ergens vandaan? ook ergens bij Eindhoven ofzo?
owja niet helemaal duidelijk, maar inderdaad die groene verreiker bedoelde ik.quote:Op maandag 30 september 2013 18:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hebben we het over de kraan?
Ik woon inderdaad in de omgeving Eindhoven, dus waarschijnlijk is het antwoord hoe dan ook "ja".
leuk boomhutjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef DS4 het volgende:
Weer een paar daagjes verder...
[ afbeelding ]
Tsja, de schoorsteen moet blijven roken...quote:
Zolang het maar niet afkomstig van de cv ketel, dan is die verkeerd afgesteld namelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, de schoorsteen moet blijven roken...
Warmtepomp...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef cvboer het volgende:
Zolang het maar niet afkomstig van de cv ketel, dan is die verkeerd afgesteld namelijk.
die heeft geen schoorsteenquote:
Dat was een beetje mijn punt...quote:
Ik kan dat gewoon voor je opzoeken. Doe ik straks wel even.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef ueberduitser het volgende:
Ziet er mooi uit hoor!
Wat voor dakpannen zijn dat eigenlijk? Weet je dat zo?
http://www.wienerberger.n(...)en/migeon-actua.htmlquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:57 schreef ueberduitser het volgende:
Als je wil graag! Mooie no-nonsense strakke pannen, heb ik nog wel een geschikt project voor.
Ik zal straks even kijken... Die kan ik niet zo 1-2-3 uit mijn email halen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:09 schreef Boterbartje het volgende:
Prachtig huisje, echt heus.
Heb je toevallig nog foto's van het water/bruggetje aan de voorkant? Daar was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar
Geweldig! Mijn dank is groot! Even kijken wat voor hulpstukken er beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
http://www.wienerberger.n(...)en/migeon-actua.html
Wij gebruiken als kleur: Leikleur, mat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De elektra hebben we al gezien die kan het wel aan![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |