quote:
Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef Iemand91 het volgende:Jeej, update!
Is een beetje lastig om hele reeks terug te lezen (en zoeken naar juiste woorden) maar wat gaat er allemaal in het bijgebouw komen? Ik neem aan een garage (hoeveel?) maar ook nog wat anders?
Bar op zolder?
Dubbele garage aan de rechterzijde. Aan de linkerzijde een opslag voor fietsen. Daarachter technische ruimte/opslagruimte voor tuinspullen, het overige deel tuinkamer met vouwwanden, die geheel open kunnen.
In de opslagruimte komt nog een toilet en in de tuinkamer een keukentje.
Linkerdeel is met puntdak. Bij de tuinkamer blijft dit open. Bij de opslagruimtes is er een vliering voorzien die open is aan de zijde van de tuinkamer.
Rechterdeel (garage) is plat dak. Dat hadden we graag anders gezien, maar de gemeente wilde daar niet in toegeven.
quote:
En hoe bevalt de nieuwe woning na al deze tijd? Wat is jullie ervaring en zaken die opvallen die jullie niet zagen aankomen van te voren?
Echt verrassingen zijn er niet. Alles is tot in detail doorgedacht. Niet dat je dan nooit eens denkt "dat zou ik nu net iets anders doen", maar niets valt echt tegen en veel is net zo geweldig als we gedacht hadden.
Wel zijn er nog wat details om af te werken zoals de fotowand tegen de muur om de trap heen. Maar de combinatie van de bedrijven van mijn vrouw en mij die volle aandacht vragen icm onze dochter maakt dat je daar niet heel snel aan toe komt. Ach, de inloopkast gaat nog dit jaar afgemaakt worden.

En fotowand zou ook moeten kunnen. Misschien wel een goed doel als het bijgebouw staat.
(bar komt in de kelder, maar die ruimte gaan we eerst als speelruimte voor de kleine inrichten)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.