staat er al een zandkasteel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vraag mij ook af hoe het hier in huize DS4 op dit moment is !
Vast veel beter dan in mijn prive binnen zandbak:P
Druk...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vraag mij ook af hoe het hier in huize DS4 op dit moment is !
Ik ook eigenlijk !quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:56 schreef The_Mich het volgende:
Ben eigenlijk toch nog steeds benieuwd naar de laatste ontwikkelingen of het eindresultaat.
Yep!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
Is dat een model van jullie huis op tafel trouwens?
Mwah, die lamp vind ik wel erg bijzonder; maar ik zou het zelf nooit ophangenquote:
Wat bij de lamp de doorslag gaf was de transparantie en dat is ook iets wat ons huis kenmerkt...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Mwah, die lamp vind ik wel erg bijzonder; maar ik zou het zelf nooit ophangen![]()
Het pas wel prima bij jullie woning vind ik !
Bedoel je de schuifpui binnen? Die gebruiken we erg vaak in de zomer. Dan vangen we de warmte op in de serre en moeten we de serre afsluiten, anders wordt het veel te heet binnen.quote:Ik vraag mij wel nog altijd af wanneer je die gigantische schuifpui die je hebt uberhaupt dicht zou doen. Misschien als je een feestje geeft of iets dergelijks![]()
Spots niet.quote:Heb je trouwens in huis led-verlichting toegepast ? Voor de spots e.d. ?
Ben erg nieuwsgierig namelijk !
Stroom vooral. 18000 kwh op jaarbasis. Maar dat moet nog minder worden omdat je het eerste jaar veel meer stookt vanwege vocht in de woning.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ben wel benieuwd naar je energieverbruik in zo een modern huis![]()
Stroom en gas bijvb
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef DS4 het volgende:
....
Stroom vooral. 18000 kwh op jaarbasis. Maar dat moet nog minder worden omdat je het eerste jaar veel meer stookt vanwege vocht in de woning.
.......
Merk: Artemidequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:40 schreef WRH het volgende:
mooie lamp, heb iets dergelijks al geregeld in verschillende versies langs zien komen en ben benieuwd naar merk / designer?
Ik denk niet dat ik die gepost heb tot op heden. Wat zou je willen zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef densmee het volgende:
heb je dan ook een foto van de meterkast of heb ik die gemist?
als je 18000 kwh per jaar verstookt zal dit aan de groepenkast ook wel iets bijzonders zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die gepost heb tot op heden. Wat zou je willen zien?
Ik heb er geen verstand van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef densmee het volgende:
als je 18000 kwh per jaar verstookt zal dit aan de groepenkast ook wel iets bijzonders zijn.
waarschijnlijk niet 1 fase 40 ampere afgezekerd, maar eerder 3 fase 64 ampere oid
Ja, maar als ik dat op zolder doe heb ik twee problemen: 1. het wordt dan lastig werken op mijn kantoor en 2. het licht zal mijlenver te zien zijn, vanwege al het glas.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daar kan je een aardige wietplantage mee bouwen![]()
cool, thanx, vind deze erg mooi!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Merk: Artemide
Type: Copernico
Designers: Carlotta de Bevilacqua en Paolo Dell´Elce
Ik denk het wel. Ik zal dan zo trots zijn als een hond met 7 staarten, dus ik verwacht dat ik er wel melding van maak ja...quote:
Geinig... waar precies, want dan rijd ik er eens langs.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef densmee het volgende:
Ik reed vandaag door Baarschot, en ik dacht even het huis te herkennen. maar dat was nog niet zo ver en daar lag een pannendak op maar verder leek het er als 2 druppels water op
Solvedquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik zal dan zo trots zijn als een hond met 7 staarten, dus ik verwacht dat ik er wel melding van maak ja...
https://maps.google.nl/ma(...)00284&num=1&t=h&z=19quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geinig... waar precies, want dan rijd ik er eens langs.
Deels, maar ze slaapt wel bij ons omdat dat wel handig is met voeden.quote:
Misschien lijkt het klein op de foto's, maar dat is de kamer zeker niet. We hebben alleen veel en grotere meubelen gekocht, misschien dat dat vertekent.quote:Waarom heb je de kinderkamer eigenlijk in de bezemkast gemaakt? Als je zo'n enorme boerderette laat bouwen kun je er toch wel een paar fatsoenlijke slaapkamers in op laten nemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |